بحث کاربر:Ladsgroup/بایگانی ۴۰

آخرین نظر: ۱۰ سال پیش توسط Ladsgroup در مبحث ردهٔ نوزدهم
ویکی‌پدیا:صفحه بحث#استفاده از صفحات بحث

شبهه در تغییر نام بردلی منینگ به چلسی

هویت آقای منینگ به عنوان یک جاسوس همان هویت مردانه بردلی میباشد نه چلسی، ضمناًاگر او در زمان حال یک زن باشد (با تغییر جنسیت) میشود قبول کرد که این تغییر رده نام درست باشد اما وی همچنان مرد و فقط قصد دارد این کار را انجام دهد، پس چرا هم اکنون این تغییر رده نام در ویکی پدیا توسط شما صورت گرفته؟!! ضمناً گفته شده افسر سرپرست او شهادت داده که یک عکس از وی با کلاه گیس و رژ صورتی دریافت کرده!!! آیا این افسر را به دادگاه کشیده اند که شهادت داده؟؟؟(شبهه) آیا یک عکس با کلاه گیس ادله محکمی برای زن بودن یه مرد است؟!! لطفاً خودتان این تغییر رده نام را از چلسی منینگ به بردلی منینگ برگردانید. با تشکر

ابزار جمع‌بندی نبح

سلام کاربر:Yamaha5/common.js بر اساس ابزار ابرابزار نوشتم هنوز کمی مشکل دارد و از چهار عملی که باید انجام دهد ۲ تایش را انجام می‌دهد (بستن نظرخواهی (ok)+ اعلام نتیجه در بحث مقاله+ به روز رسانی بایگانی (ok)+حذف از وپ:نبح) اگر وقت کردید در توسعه آن کمک کنید.

برای اجرایش علاوه بر گذاشتن کد در common.js در ترجیحات ابرابزار را فعال کنید تا کتابخانه‌اش در کاشه مرورگر بارگیری شود برای اجرایش در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/کاربر:Ladsgroup/صفحه تمرین بر روی عبارت جمع‌بندی در کنار ویرایش کلیک کنید. ارادتمندYamaha5 (بحث) ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۱۴ (UTC)پاسخ

من امیر! اینجا، دانشگاه! آی لاو یو رضا! بقیه با من :)امیرΣυζήτηση ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۰۴ (UTC)پاسخ

عالی شد! دستت درد نکند من هم بایگانی ماه‌ها را افزودم. بروم خواب :)Yamaha5 (بحث) ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۲:۲۶ (UTC)پاسخ
اوکی اوکی است الان. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۳:۳۶ (UTC)پاسخ

@رضا و امیر: (y)--آرش ۴ مهر ۱۳۹۲/ ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۳:۳۸ (UTC)پاسخ

در مواردی که نظرخواهی دوم باشد، پیوند نظرخواهی دوم (یا Nاُم) را در خلاصه‌سیاههٔ حذف نمی‌نویسد.--آرش ۴ مهر ۱۳۹۲/ ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۳:۴۱ (UTC)پاسخ
با کمک درفش   همچنین خلاصه‌ویرایش‌ها را واضح‌تر کردیمYamaha5 (بحث) ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۸:۲۹ (UTC)پاسخ
یک پیشنهاد به نظرتان بهتر نیست در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/بایگانی/سپتامبر ۲۰۱۳ امضای مدیر (امضا با تاریخ یا بدون تاریخ) هم دیده شود تا مشخص باشد کدام موارد را چه کسی جمع‌بندی کرده‌است Yamaha5 (بحث) ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۸:۳۱ (UTC)پاسخ
دستتان درد نکناد. مسلماً بهتر است. هرچه داده‌های جمع‌بندی بیشتر باشد بهتر است. آرش ۵ مهر ۱۳۹۲/ ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۸:۵۱ (UTC)پاسخ

من خیلی وقت پیش پیشنهاد دادم که به جای پیوند به نظرخواهی، نظرخواهی تراگنجاش شود به مانند ویکی انگلیسی (ولی به جای روز در ابعاد ماه) :)امیرΣυζήτηση ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۱:۴۷ (UTC)پاسخ

آقایان این ابزارتان حرف ندارد! بامداد (بحث) ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۳۹ (UTC)پاسخ
یک حرفی توبش پیدا شد. صفحه بحث اشتباه می‌سازد: اینجا ‍‍‍‍‍بامداد (بحث) ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۴۳ (UTC)پاسخ
بامداد جان. بحث این است که نباید بسازد (مطمئن نیستم که باید بسازد یا نه) یا فقط متن الگو صحیح نیست؟ (هر دو به سرعت قابل تصحیح هستند) :)امیرΣυζήτηση ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۴۸ (UTC)پاسخ
برای مقاله‌ای که حذف می‌شود نباید بسازد. بامداد (بحث) ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۵۱ (UTC)پاسخ
باید الان درست شده باشد. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۱۳ (UTC)پاسخ

ابزار بسیار خوبی‌ست، سپاس از شما و رضا. یک سوال: ممکن است این ابزار را برای نبح نیز فعال نمایید؟ الآن می‌توان گفت بار اصلی جمع‌بندی‌ها بر عهده‌ی کاربر:Kasir است که فکر می‌کنم خودتان آگاه باشید انجام این کار به صورت مداوم و دست تنها چقدر وقت‌گیر و انرژی‌بر است. MaHaN MSG‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۲۵ (UTC)پاسخ

فکر می‌کنم منظورتان وپ:گنب باشد. مساله‌ای نیست. فقط الگوریتمش را برای من که ناآشنا هستم توضیح دهید. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۲۹ (UTC)پاسخ
اوه سوتی دادم :) بله گنب را عرض می‌کنم. از آنجایی که تجربه نشان داده است امکان مشکل پیدا کردن ربات‌ها زیاد است از ایشان درخواست خواهم کرد روشی از جمع‌بندی که ضریب خطای رباتیکش پایین‌تر است را برایتان توضیح دهند. ممنون --MaHaN MSG‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۴۱ (UTC)پاسخ
در حال حاضر برای جمع‌بندی وپ:گنب ما از دو الگو {{انب نتیجه|{{برگزیده شد}}|پرونده:نام پرونده.JPG}} ~~~~ و {{انب نتیجه|{{برگزیده نشد}}|}} ~~~~ استفاده میکنیم، بعد از آن ربات بقیه کارها را انجام میدهد، الگوریتم خاصی نداره فقط بعد از آن باید در وپ:نب تصاویر برگزیده شده را در موضوع مرتبط به صورت دستی قرار دهیم. Kasir بحث ‏۲۷ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۰۴ (UTC)پاسخ
اگر زدن یک برچسب و انتقال به بخش بایگانی است هیچ یک از اینها را ابزار یا ربات به صورت خودکار تشخیص نمی‌دهد و باید برای آنها هم چنین تایپ کرد در نتیجه تفاوتی نمی‌کند. مگر اینکه به کل ربات را از دور خارج کنیم و با ابزار جاوااسکریپت به جایش جمع‌بندی کنیم که به نظر من اگر ربات درست کار می‌کند بهتر است خود ربات کارش را انجام دهد تا تغییرات اخیر شلوغ نشودYamaha5 (بحث) ‏۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۳۱ (UTC)پاسخ

اگر فرصت کردید بایگانی را به شکل جدول درآورید (ستون اول اسم صفحه بدون عبارت ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف، ستون دوم نتیجه نظرخواهی، ستون سوم مدیر جمع‌بندی‌کننده و ستون آخر زمان جمع‌بندی) حتی می‌توان خانه‌هایی که حذف شود هستند را قرمز و آنهایی که بماند هستند را زرد کرد. ابزار عالی است و بسیار در وقت صرفه‌جویی می‌کنند. سپاس بی‌کران از هر دو گرامی ●مـهـران گفتمان‏۲۹ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۵:۲۳ (UTC)پاسخ

البته الان صفحه رده:فیلم‌ها بر پایه بازیگر را دستی حذف کردم! ●مـهـران گفتمان‏۲۹ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۵:۲۷ (UTC)پاسخ

در مورد حذف صفحه‌ها فکر می‌کنم مشکل از اینجاست که شما توینکل را فعال نکرده‌اید. ابزار بسیار خوبی است از آن استفاده کنید. در مورد بایگانی ایده من این است[۱]:)امیرΣυζήτηση ‏۲۹ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۶:۲۸ (UTC)پاسخ
توینکل را از همان ابتدا فعال کرده بودم. دوباره با صفحه کاربر:Mehran/Test3 امتحان کردم و عمل نکرد... با ایده شما موافقم. ●مـهـران گفتمان‏۲۹ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۵۳ (UTC)پاسخ

رفع باگ ابزار

سلام ابزار را به صورت کلی تمیزکاری کردم و همه باگ‌هایش را رفع کردم. الان به جای alert از notify استفاده می‌کند و همچنین همه مراحل را اطلاع می‌دهد و مشکلش برای بحث فضای های نام غیر مقاله حل شد. بسیاری از موارد دیگر. ارادتمندYamaha5 (بحث) ‏۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۰۹ (UTC)پاسخ

دمت گرم. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۵۹ (UTC)پاسخ

@Yamaha5: دست هردویتان درد نکند. برای من وقتی مقاله را حذف می‌کنم کامل عمل می‌کند ولی وقتی بماند را انتخاب می‌کنم، فقط مرحلهٔ بستن بحث را انجام می‌دهد.--Taranet (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۲۹ (UTC)پاسخ

همچنین فکر کنم در زمانی که حذف می‌زنید خودش مقاله را حذف نمی‌کند. (آیا درست می‌گویم؟) Yamaha5 (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۳۱ (UTC)پاسخ
بله. البته اهمیتش به اندازهٔ مشکلات «بماند» نیست.--Taranet (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۲۳ (UTC)پاسخ

سوال

سلام، بابت زحمات شبانه روزی که در جهت بهبود سطح کمی و کیفی ویکیفا می کشید ازتان ممنونم. یک سوالی در مورد محبوب قلبها داشتم، گفتم شاید بدانید، گروه موسیقی یورت سون کارداشلر را خواستم درست کنم، دیدم در ویکی انگلیسی نیز به جای اینکه بنویسید برادران یورت سون Yurtseven Brothers، عنوان مقاله را مثله همان زبان ترکی نوشته Yurtseven Kardeşler، حال من نیز در ویکیفا به صورت یورت سون کارداشلر درست کنم؟ آیا برادران یورت سون؟ آیا اصلا برادران وطن دوست:)-- Saməkبحث‍ ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۱:۵۰ (UTC)پاسخ

سلام. ممنون از نظر لطف شما. اصولا نام گروه‌های موسیقی (به طور عمومی ارگانیزیشین‌ها مانند کمپانی، دانشگاه و...) را ترجمه نمی‌کنند از کویین بگیرید تا پینک فلوید تا هوپس دایز لست. ارادتمند:)امیرΣυζήτηση ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۲:۲۰ (UTC)پاسخ

رده‌های خالی بدون میان‌ویکی

سلام در کاربر:Yamaha5/صفحه تمرین فهرستی از رده‌های خالی‌ای که میان‌ویکی به ویکی‌انگلیسی ندارند را قرار دادم. روش کار: بر اساس بحث ویکی‌پدیا:گزارش دیتابیس/رده‌های خالی کوئری گرفتم و به کمک ویکی‌پدیا:درخواست‌های ربات/ابزار کمک مترجم در پایتون هم آنهایی را که ترجمه داشتند از مجموعه کم کردم. در نتیجه آنهایی که در کاربر:Yamaha5/صفحه تمرین هستند میان‌ویکی به ویکی‌انگلیسی ندارند (تا ربات رده همسنگ آنها را پر کند). لطفا آنها را با ربات حذف کنیدYamaha5 (بحث) ‏۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۱۷ (UTC)پاسخ

الان ۲۹۲۸۰ رده خالی داریم که ۱۳۰۰۰ تای آنها میان‌ویکی دارند و مابقی بدون میان‌ویکی هستند قصد دارم بعد از این حذف که حدود ۲۸۷۵ رده است! رده‌های باقی مانده خالی را با ربات رده همسنگ پر کنم.Yamaha5 (بحث) ‏۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۲۱ (UTC)پاسخ
الان چک کردم بعضی از آنها متاسفانه میان‌ویکی‌شان را از دست دادند مانند رده:بلایای طبیعی ۱۹۶۱ (میلادی) و موارد مشابه‌اش یا رده:جمهوری_خلق_چین_در_۱۹۱۸_(میلادی) که باید با ربات معرفت رده‌هایشان را حدس بزنی :)Yamaha5 (بحث) ‏۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۲۴ (UTC)پاسخ
من قبلا کدی راندم که رده‌های بدون میانویکی و خالی را حذف کرد. شما می‌توانید در سیاهه حذف رباتم ببینید. دوباره ربات را خواهم راند. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۵۹ (UTC)پاسخ
این دست بوس را انجام بده‌ و بعد من کد حدس زدن را خواهم راند. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۰۹ (UTC)پاسخ
  در مورد ربات همان روز سیاهه را دیدم ولی فکر کنم ربات متوقف شده‌است چون تعداد کمی (کمتر از ۵۰۰ مورد) رده را حذف کردهYamaha5 (بحث) ‏۲۸ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۲:۱۸ (UTC)پاسخ
دمت گرم. آره حق با توست. یک کد دیگر نیز می‌رانم و دوباره خبرت خواهم کرد. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۹ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۰:۵۴ (UTC)پاسخ

بازبحث

 
سلام Ladsgroup. پیام‌های جدیدی در صفحهٔ بحث Calak دارید.
این پیام در خطا: زمان نامعتبر (UTC) افزوده شده است. شما می‌توانید در هر زمان با حذف الگوی {{بازبحث}} از این صفحه، این اعلان را حذف کنید.

چالاکБаҳс ‏۳۰ سپتامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۰:۲۴ (UTC)پاسخ

پشت دیوار مانده!

با درود خدمت امیر آقای عزیز؛ وقت خوش و ایام به کام. از دیشب تا چند ساعت پیش مشکل ورود به ویکی‌فا و تمامی پروژه‌های ویکی را داشت.ISP من مخابرات است و از اینترنت آشنایان مان هم استفاده کردم (ایشان هم ISP مخابرات دارند) باز هم صفحات ویکی‌پدیا را باز نمی‌کرد، به نظر من در حال محدود کردن ورود کاربران به ویکی‌پدیا هستند. این مشکل را در مورد وبگاه‌های وردپرس، گوگل ریدر، گوگل پلاس (آن زمان که SSL نداشت) در آغاز محدود کردن تجربه کرده‌ام. به لطف درفش کاویانی و استثنای قطع دسترسی که به من دادند توانستم به اینجا بیایم و برای‌تان بنویسم. از من خواستند تا این مشکل را با شما در میان بگذارم چون شاید باز هم کاربرانی همچون من وجود داشته باشند که نتوانند آزادانه به ویکی دسترسی داشته باشند. امان از دست فیلترچی‌ها!
ارادتمندتان ح.فاطمی (بحث) ۹ مهر ۱۳۹۲، ساعت ۲۲:۱۴ (ایران) ‏۱ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۴۴ (UTC)پاسخ
بعدنوشت: الان متوجه شدم بخش تغییرات اخیر، به کندی تغییر می کند! تا به حال این گونه ندیده بودم؛ شاید مشکل از همین باشد.ح.فاطمی (بحث) ۹ مهر ۱۳۹۲، ساعت ۲۲:۵۲ (ایران) ‏۱ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۸:۲۲ (UTC)پاسخ

درود. وقت شما نیز خوش. من با ISP های مختلف چک کردم و مشکلی ندیدم اگرچه با ISP مخابرت چک نکردم. برای همین کمی به من فرصت دهید تا ببینم مشکل چقدر سراسری است. اگر SSL ویکی را مسدود کنند در همان موقع سعی به تصحیح آن خواهیم نمود. :)امیرΣυζήτηση ‏۱ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۱:۰۷ (UTC)پاسخ
درود دوباره، من امروز بدون هیچ مشکلی به ویکی، آمدم؛ این مشکلات که گاه گاهی برای دسترسی به وبگاه‌های خارجی رخ می‌دهد، دقیقا من را یاد محدود کردن وبگاه‌هایی که نام بردم می‌اندازد! بعید می دانم مشکل از ویکی پدیا باشد، مشکل از این آقایان فیلترچی است :) ارادتمند. ح.فاطمی (بحث) ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ساعت ۱۱:۴۵ (ایران) ‏۳ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۱۵ (UTC)پاسخ

حذف رده خالی

سلام امیرجان رده‌های خالی در کاربر:Yamaha5/صفحه تمرین را حذف نکردید؟ اینها نه رده بهتر دارند نه میان‌ویکی به ویکی انگلیسی اگر حذف شوند ساخت مجددشان و میان‌ویکی دادنشان در زمان ساخت، توسط ربات خیلی راحت تر است تا ویرایش دستی کاربر:Ladsgroup/رده‌ها/۱: تاریخچهٔ ویرایش‌ها Yamaha5 (بحث) ‏۱ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۰:۱۷ (UTC)پاسخ

سلام. رضا جان گفتی که اول یک بار دیگر آن ربات را برانم (بالاتر را نگاه کن. و من راندم تا ابتدا این‌ها حل شوند و بعد برویم سراغ حذف‌شان). در ضمن من نمی‌توانم آن فهرست را حذف کنم (بر اساس فهرست خودم می‌روم جلو) برای اینکه ممکن است یک رده میان‌ویکی انگلیسی نداشته باشد اما آلمانی یا عربی یا مشابه آن را داشته باشد. :)امیرΣυζήτηση ‏۱ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۱:۰۷ (UTC)پاسخ
نمونه‌اش همین اولین رده: رده:۷۷۶ (پیش از میلاد).--چالاکБаҳс ‏۱ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۱:۱۸ (UTC)پاسخ
برای ربات میان‌ویکی دهنده رده منظورم آن کدی بود که ۲ سال پیش نوشتی و راندی که خود ربات کار می‌کرد. در هر صورت ممنون لطفا بر اساس فهرست خودتان حذف کنید تا ببینیم چقدر از اعضای آن فهرست کم می‌شودYamaha5 (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۵:۴۵ (UTC)پاسخ

ربات برای ویکی‌پروژه زبان فارسی

دورد جناب امیر،
آیا امکان دارد زحمت ساخت ربات برای ویکی‌پروژه زبان فارسی را بکشید؟ اگر کاری لازم است که پیش از آن انجام دهم لطفا بفرمایید.
ارادتمند--سفیدپر (بحث)۱۰ مهر ۱۳۹۲، ساعت ۱۸:۱۵ (ایران) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۴۵ (UTC)پاسخ

فکر کنم منطورشان ویکی‌پدیا:درخواست‌های ربات/ویکی‌پروژه‌ساز باشد و آن رباتی که با زد کار کردیدYamaha5 (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۱۹ (UTC)پاسخ

سلام. وپ:ویکی‌پروژه ادبیات فارسی را ساختم و زیرصفحه‌های مربوط به آن را ولی مشکل آن است که این ویکی‌پروژه در انگلیسی فقط چهار صفحه را تحت پوشش گرفته‌است (مقایسه شود با کانادا با ۴۰ هزار صفحه) و این درست نیست و دستی باید به آن رسیدگی کرد.:)امیرΣυζήτηση ‏۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۲۴ (UTC)پاسخ

ویکی‌پروژه فارسی

سلام ممنون از ساختش. آیا امکانش هست به اعضای رده:شاعران پارسی‌گو و رده:نویسندگان پارسی‌گو و رده:ادبیات فارسی بر پایه حجم مقاله الگو:ادبیات فارسی-خرد بدهی؟ تا ویکی‌پروژه اعضایش بیشتر شوندYamaha5 (بحث) ‏۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۰:۲۴ (UTC)پاسخ

سلام. تا حالا کدی که این کار را کند ننگاشته‌ام و ایده‌ای که دارم این است که کدی بنویسم که صفحات بحث این مقالات را بسازد و الگوی {{ویکی‌پروژه ادبیات فارسی}} را به آن بیفزایید و بعدا کاربران ویکی‌پروژه برای افزودن مقدار درجه و اهمیت اقدام کنند. :)امیرΣυζήτηση ‏۳ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۵:۱۴ (UTC)پاسخ

پرچم

درود. امیر جان لطفاً بە حساب پرچم ربات‌ھای داخلی برس؛ یک ھفتە گذشت. سپاس.--چالاکБаҳс ‏۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۰:۳۰ (UTC)پاسخ

درود چالاک جان. انجام   :)امیرΣυζήτηση ‏۳ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۵:۱۲ (UTC)پاسخ

رحمان الفتی

موضوعی با عنوان "رحمان الفتی" که یکی از قهرمانان و گمنامان جنگ هستند قرار داده ام لطفا از حذف شدن آن جلوگیری کنید. با تشکر Kalafe2006 (بحث) ‏۶ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۵:۴۴ (UTC)پاسخ

دقت در کار مدیران

لطفآ این مدیر را بیشتر کنترل کنید Taranet فکر می‌کنم شما هم قبول دارید که ویکی فارسی متعلق به مدیران نیست. کلا سوء استفاده از جایگاه مدیریت در این ویکی بیداد می‌کند از شما که دیوان سالار و شخص فرهیخته‌ای هستید خواهش می‌کنم بیشتر کنترل بفرمایید.Aleksandr19 (بحث) ‏۶ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۰۸ (UTC)پاسخ

سلام. در صورتی که فکر می‌کنید ایشان در جایی اشتباه کرده‌اند به بحثشان رفته و از وی درخواست توضیح کنید در صورتی که قانع نشدید به وپ:تام رفته و از دیگر مدیران درخواست تصحیح یا توضیح بیشتر نمایید در صورتی که باز قانع نشدید به هیئت نظارت مراجعه کنید. سیستم قانونی اینجا اینگونه است. ارادتمند:)امیرΣυζήτηση ‏۷ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۵:۵۸ (UTC)پاسخ
منظورشان این است :))
@Aleksandr19: گرامی! به جای چغلی به این و آن در صفحه بحث خودم توضیح بخواهید!--Taranet (بحث) ‏۱۳ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۱:۴۱ (UTC)پاسخ

از نحوه برخورد این شخص معلوم است که صلاحیت کاربر غیر فعال را ندارد چه رسد به مدیر .ملاحظه بفرمایید ظاهرا ایشان فارسی را در حد کودکان دبستانی نمی داند پس چطور می تواند مدیر باشد ( آیا استفاده از چغلی خطاب به یک شخص برخورد محترمانه می باشد که جزو اصول ویکی پدیاست؟) لطفا خودتان موضوع را پی گیری و ایشان را از کاربر عادی نیز خارج کنید. می گوید در صفحه بحث من بکویید یکی نیست بگوید تو اگر اهل سواستفاده کردن باشی که خدا هم نعوذبالله حریفت نیست چه رسد به من.Aleksandr19 (بحث) ‏۱۳ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۱۷ (UTC)پاسخ

الکساندر عزیز و گرامی، در ویکی‌پدیا روزانه هزاران ویرایش صورت می‌گیرد، و کاربران که نمی‌دانند قصد و نیت ویرایش کننده را به همین خاطر گاهی اوقات ویرایش‌های انجام شده را بر می‌گردانند به حالت اول، مخصوصاً اگر ویرایشی مثلاً از نظر لحن مشکل داشته‌باشد(مثلاً به کار بردن لفظ عموجان درون مقاله) به همین خاطر در این دست موارد می‌توان خیلی ساده در صفحه‌ی بحث مقاله مورد را به پرس‌جو گذاشت. کلاً ویکی‌پدیا ساخته‌ی کاربران هست. جای خشک و سخت ای نیست ، در نتیجه شما نیز سخت نگیرید. خوش‌آمدید (تارانت هم کارِ اشتباهی که نکرده، می‌دانید درون مقاله‌ها نوع لحن می‌بایست دانش‌نامه‌ای باشد.) باز خوش‌آمدید دوستِ گرامی الکساندر KhabarNegar خبرنگار ‏۱۳ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۵۹ (UTC)پاسخ

جناب خبرنگار لابد می فرمایید چغلی دانشنامه ای است ؟ببینید شما می توانید مقاله اصلی خودم را مطالعه کنید.آنقدر مقاله ام را خراب کرده و مطالبی را قرارداده که به هیچ عنوان دانشنامه ای نیست.می خواهم حذفش کنم این گشت زن می گوید شما خرابکار هستید آقا نمی خوام مقاله خودم را پاک می کنم شما خودتان بنویسید.Aleksandr19 (بحث) ‏۲۱ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۱:۳۴ (UTC)پاسخ

شما چند سؤال خوب پرسیدید که همه را پاسخ می‌دهم،
مورد نخست استفاده از واژه "چغلی"، ببینید صفحات بحث، بحث‌شان از صفحات مقالات جداست، در صفحات بحث، لحن گفتگو می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اما در یک مقاله بایست از لحن دانشنامه‌ای استفاده کرد. در نتیجه استفاده از واژه‌ی چغلی در صفحه‌ی بحث ایرادی ندارد. بله شما درست می‌گویید، بهتر می‌بود دوستِ خوب شخصِ بنده تارانت گرامی، از این واژه استفاده نمی‌کرد، (چرا؟ چونکه نحوه‌ی برداشت و نوع شخصیت طرف مقابل یعنی شما را نمی‌دانست) اما ایرادی هم بدان وارد نیست. استفاده از این واژه از "۱۰۰" نمره، شاید تنها یک نمره منفی می‌گیرد.
مورد دوم آنکه من در مورد آن مقاله‌ی شما هیچ اطلاعی ندارم. در نتیجه نمی‌دانم آنجا چه اتفاقی افتاده.
در مورد پاک کردن مقاله خود، در اساس شما کاملاً صاحب‌اختیار هستید مقاله‌ای را که خود نوشته‌اید خود نیز درخواست حذفش را دهید. و این حق شماست. البته "هر" کاربری از ویکی‌پدیا می‌تواند دوباره "عیناً" مقاله‌ی شما را بنگارد. و ایرادی هم نمی‌توانید بدان بگیرید. اما بطور خلاصه، بله شما این حق را دارید که مقاله‌ای که خود نوشته‌اید را درخواست حذفش را دهید.
در نهایت اینکه سخت نگیرید اینقدر، KhabarNegar خبرنگار ‏۲۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۸:۳۱ (UTC)پاسخ

الگو:فرهنگ گرجی

دلیل ویرایشتون تو این مقاله چیه؟ علی ‏۷ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۲:۴۰ (UTC)

این الگو مشکل فنی داشت. تصحیح کردم. :)امیرΣυζήτηση ‏۷ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۲۷ (UTC)پاسخ

شما یه مشکل اضافه کردید: عنوان الگو دیده نمیشه. لطفا اصلاحش کنید. علی ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۰:۴۸ (UTC)

آن را درست کردم. :)امیرΣυζήτηση ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۴۷ (UTC)پاسخ

از شما سپاسگزارم. لطفا یه سری هم به الگوی فرهنگ ارمنی بزنید. به گمونم اونم اشکال فنی داشته باشه علی ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۳۶ (UTC)

تا جایی که فکر می‌کردم مشکل هست حل کردم. اگر باز مشکل وجود دارد، دقیق توضیح بدهید. درست خواهم کرد. :)امیرΣυζήτηση ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۰۵ (UTC)پاسخ

ربات تمیزکاری

سلام لطفا ربات تمیزکاری را سراغ کاربر:Ladsgroup/رده‌ها/۱ بفرست تا آنهایی که حذف شدند یا رده بهتر دارند یا میان‌ویکی دارند. ردیف‌شان را حذف کند.ممنونYamaha5 (بحث) ‏۷ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۳۶ (UTC)پاسخ

به نظرم بفرسته به کاربر:Ladsgroup/رده‌ها، اون‌جا بهتره و زودتر هم تمام می‌شود.--چالاکБаҳс ‏۷ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۴۰ (UTC)پاسخ
سلام. هر جفتش انجام شد :)امیرΣυζήτηση ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۶:۴۷ (UTC)پاسخ

هیئت نظارت

سلام. شما در انتخابات دور چهارم هیئت نظارت به عنوان عضو اصلی برگزیده شدید. ابقای شما را در این هیئت به فال نیک می‌گیرم! با احترام ▬ حجت/بحث ‏۷ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۰۱ (UTC)پاسخ

من هم زین بابت بسیار خوشحالم. همواره پیروز باشید -- نوژن (بحث) ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۴:۲۲ (UTC)پاسخ
ممنون دوستان عزیز. با تشکر از اعتماد عزیزان :)امیرΣυζήτηση ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۶:۴۷ (UTC)پاسخ
درود بر آقا امیر، از اینکه دوباره در کنار هم هستیم، بسیار خوشحالم. امیدوارم در زندگی واقعی نیز همواره پایدار و پیروز باشید.
دوستدارتان. In fact ‏۹ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۵:۲۴ (UTC)پاسخ
با تشکر از شما این فکت عزیز. :)امیرΣυζήτηση ‏۱۱ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۱:۲۸ (UTC)پاسخ

گشت ویرایشی

سلام امیر جان. همان‌طور که می‌دانید الان گشت ویرایشی تو ویکی‌فا فعال شده و به فراخور آن حجم گشت‌زنی‌ها هم چند برابر شده. به همین خاطر برای کاهش حجم گشت‌زنی‌ها به نظرم بهتر است تغییراتی را ایجاد کنیم. آن‌چه به نظر من می‌رسد ترکیب دو گروه کاربری گشت‌زن و گشت خودکار به مانند بیش‌تر ویکی‌ها است. کاربری که گشت خودکار است می‌تواند گشت بزند و برعکس، آن‌که گشت‌زن است معنی ندارد که گشت خودکار نباشد. با این کار حجم گشت‌زنی‌ها کاهش محسوسی خواهد یافت چون هم تعداد ویرایش‌های گشت‌خوردۀ خودکار افزایش می‌یابد و هم تعداد کاربران برای گشت‌زنی. کاغذبازی هم کم‌تر می‌شود. نظر شما چیست؟--چالاکБаҳс ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۵۶ (UTC)پاسخ

سلام. در چه ویکی‌هایی این وضعیت برقرار است؟ :)امیرΣυζήτηση ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۴۷ (UTC)پاسخ
در ویکی‌های زیادی. فقط اگر ویکی‌پدیا را در نظر بگیریم: ویکی فرانسوی، اسپانیایی، ترکی، کرواتی، عبری، اکراینی، چینی، نروژی، انگلیسی ساده و … . در سایر پروژه‌های خواهر هم که زیاد است من جمله انبار، ویکی‌داده، eswikivoyage، itwiktionary، nlwikivoyage ،ruwikiversity، plwikiquote و … .--چالاکБаҳс ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۲۵ (UTC)پاسخ
این را هم بیفزایم در برخی از پروژه‌ها کاربران تأییدشده دسترسی گشت دارند به همین خاطر این مسائل برای آن‌ها مطرح نیست من جمله ویکی عربی، انگلیسی، پرتغالی، کاتالانی، ایتالیایی، ژاپنی، هلندی، سوئدی و … .--چالاکБаҳс ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۳۱ (UTC)پاسخ

خب شما در قخ گوناگون یک بحث راه بینداز. اوکی شد درخواست در باگ‌زیلا می‌دهیم. ارادتمند :)امیرΣυζήτηση ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۳۴ (UTC)پاسخ

این کە بلە. مسئلە اینە کە نظر خودت چیە؟!--چالاکБаҳс ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۴۰ (UTC)پاسخ
من که موافقم. :)امیرΣυζήτηση ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۰۶ (UTC)پاسخ

سوال

درود، به نظر شما معادل مقاله London Overground چیست؟ --Kasir بحث ‏۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۲:۰۱ (UTC)پاسخ

درود. به نظرم متروی زمینی لندن عبارت مناسبی باشد ولی در وپ:دبف هم اگر خواستید بپرسید. :)امیرΣυζήτηση ‏۹ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۹:۲۲ (UTC)پاسخ


 
سلام Ladsgroup. پیام‌های جدیدی در بحث:تغییر جنسیت در ایران دارید.
شما می‌توانید در هر زمان با حذف الگوی {{بازبحث}} از این صفحه، این اعلان را حذف کنید.

7q8u9r1a2n (بحث) ‏۱۰ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۱:۴۱ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما!

  نشان ایده درخشان
درود. امیر جان این نشان را به دلیل ایدهٔ ساخت ربات اوانگار به شما تقدیم می‌کنم. همانطور که قبلا هم گفتم شما را باید در الکل نگهداری کرد تا نسل‌های بعدی نیز از شما استفاده کنند. :D ارادتمند و دوستدار درفش کاویانی (بحث) ‏۱۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۶:۱۰ (UTC)پاسخ
ممنون درفش عزیز. تو همیشه نسبت به من لطف داشتی :) :)امیرΣυζήτηση ‏۱۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۹:۱۴ (UTC)پاسخ

درخواست داوری

درود، براساس بحث‌های پیش آمده درباره ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/Reed warbler cuckoo.jpg با کاربر مانفی در صفحه بحث ایشون از شما درخواست داوری و رسیدگی به این شکایت را دارم، تصویر موردنظر با مشخصات ‏(۴۴۶ × ۶۲۸ پیکسل، اندازهٔ پرونده: ۶۸ کیلوبایت) توسط من براساس معیارهای برگزیده و نداشتن حداقل هزار پیکسل در طول یا عرض تصویر به صورت سریع جمع‌بندی شده اما کاربر مانفی مخالف بوده و به نوعی وارد جنگ ویرایشی شده است، من به‌عنوان کاربر جمع‌بندی کننده نمیتوانم شاهد نقض قانون و راه یافتن یک تصویر فاقد معیار به میان نگاره‌های برگزیده باشم، حال نظر شما هر چه باشد من قبول دارم. --Kasir بحث ‏۱۴ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۵۱ (UTC)پاسخ

درود. بررسی کردم. این تصویر نه تنها از نظر معیارها ضعیف است (حجم کم، وجود شاخه‌های زائد در تصویر) تصویری نیست که دیگر نتوان بدست آورد (مثلا تصویر جوانی سهراب سپهری دیگر قابل به دست آوردن نیست) و نمونه مشابه کم ندارد، کافی است در فلیکر درباره آن جستجو کنید یا از کاربری به نام جی‌جی هریسون بخواهید که برایتان از این عکس‌ها بگیرد تا نسخه‌ای زیباتر و با کیفیت بیشتر برای برگزیدگی داشته باشیم. :)امیرΣυζήτηση ‏۱۶ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۲:۰۴ (UTC)پاسخ

دو مسئله فنی

خسته نباشید. دو مسئله فنی: یکی اینکه ظاهراً رباتی برای تشخیص مقاله‌های بدون رده وجود ندارد یا حداقل کارش را درست انجام نمی‌دهد. مثلاً این مقاله تا وقتی من تغییر مسیرش کردم، رده نداشت و در رده مقاله‌های رده‌بندی‌نشده هم نبود. به هر حال، بد نیست راهی برای کشف مقاله‌های بدون رده داشته باشیم. دیگر اینکه اگر بشود مقاله‌های با عنوان طولانی (مثلاً بالای ۱۵ یا ۲۰ کاراکتر) را که احتمالاً مشکوک هستند، مشخص کنید، آنها را بررسی خواهم کرد. ممنون. --علی پیرحیاتی (بحث) ‏۲۲ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۰:۲۶ (UTC)پاسخ

درود. ۱-آن مقاله رده پنهان داشت (شما می‌توانید در ترجیحاتتان گزینه نمایش رده‌های پنهان را فعال کنید) اگرچه مطمئن نیستم چنین رباتی وجود دارد یا نه و این صفحه نیز بسیار قدیمی است. من می‌توانم کدی بنویسم که از روی دامپ بخواند ولی الان مقداری سرم شلوغ است. یک هفته دیگر یادم بیندازید خوشحال می‌شوم کاری کنم. ۲-این فهرست تقدیم به شما (برای نمایش صحیح آن را دانلود کرده یا از منوی نمایش (view) کاراکتر انکدینگ را روی UTF-8 تنظیم کنید) :)امیرΣυζήτηση ‏۲۳ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۰:۳۸ (UTC)پاسخ
همچنین برای مقاله‌ها [۲] باید این تغییرمسیرها را حذف کنم. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۳ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۰:۴۷ (UTC)پاسخ

ازدواج همجنس‌گرایان

سلام امیر جان. بخش تاریخچه نوشتار را کمابیش به پایان رسانده‌ام. اگر عزم برگزیدگی دارید، نقشه بریزیم و بخش‌بندی کنیم و دست جنبانیم تا به سطح بالاتر برسد. -- نوژن (بحث) ‏۲۶ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۳:۰۴ (UTC)پاسخ

دست نوژن عزیز درد نکند. خیلی دوست دارم همین الان شروع کنم به کار کردن ولی امروز سرم شلوغ است. از فردا می‌توانم بیایم برای کار کردن روی آن . الان دو بخش داریم. ۱-مباحث (سرپرستی، طلاق و ...) ۲- وضعیت کنونی آن در جهان. جناب وهاب در حال کردن روی بخش دوم هستند ولی برای بخش اول من باید رویش کار کنم. هر بخشی که شما دوست دارید بگویید تا رویش باهم کار کنیم. راستی این نیز چیز جالبی است :) :)امیرΣυζήτηση ‏۲۷ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۰۴ (UTC)پاسخ
خیلی جالب بود. شاید هم بتوان از آن به عنوان منبع در بخش «دیدگاه‌های مخالفان» بهره گرفت! :) -- نوژن (بحث) ‏۲۷ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۰۶ (UTC)پاسخ

ربات رده انبار

سلام با توجه به اینکه رده‌های ویکی‌انبار به ویکی داده رفته‌اند به نظر شما راندن commonscat.py لازم است؟ به خصوص برای ۱۰ هزار رده‌ای که اخیرا ساختم؟ شاید بهتر باشد الگوی رده انبار را تغییر دهیم تا از ویکی داده اطلاعاتش را بگیرد و با رباتی همگی را در رده‌ها بدون متغییر کنیم و در هر رده‌ای که میان‌ویکی دارد آن را با ربات دیگری کپی‌کنیمYamaha5 (بحث) ‏۲۷ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۰:۳۱ (UTC)پاسخ

سلام. ایده خوبی است. من انجامش دهم یا شما انجام می‌دهید؟ :)امیرΣυζήτηση ‏۲۷ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۰:۵۸ (UTC)پاسخ
اگر می توانی خودت انجام بده من هنوز درگیر میان‌ویکی‌ها و تمیزکاری‌هایش هستم :( هنوز خیلی کار مانده‌است!Yamaha5 (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۹:۵۴ (UTC)پاسخ

بار کردن

تعارض بار کردن دیگر آخرش بود! آقا مال من با فوتوشاپ تغییر داده بودم کیفیتش بهتر بود. واگردانی کردم.--چالاکБаҳс ‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۰۹ (UTC)پاسخ

ظاهراً شما هم واگردانی کردید!--چالاکБаҳс ‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۱۰ (UTC)پاسخ
من به نسخه شما واگردانی کردم :) :)امیرΣυζήτηση ‏۲۸ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۲۷ (UTC)پاسخ

تغییرمسیر میان‌ویکی‌دار

سلام کاربر:Yamaha5/redirects این فهرست تغییرمسیرها میان‌ویکی دارند و اکثرا در انتقال به جای مانده اند باید ربات بنویسیم که کوئری

SELECT /*SLOW OK */ page_title  FROM page  JOIN langlinks ON page_id = ll_from WHERE page_namespace = 0 AND page_is_redirect = 1 GROUP BY page_title ORDER BY count(ll_from) DESC;

را مداوم بگیرد و آنها را به صورت خودکار اصلاح کند. حدود ۲ ماه پیش همگی را درست کرده بودم در عرض ۲ ماه ۶۸۰ تا ایجاد شده است!!Yamaha5 (بحث) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۹:۵۲ (UTC)پاسخ

فرمانداران کنونی

سلام. دست‌بوس است: کاربر:درفش کاویانی/تست درفش کاویانی (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۰:۵۴ (UTC)پاسخ

فرمانداران را درست کردم. معاونان گویا خیلی شبیه فرمانداران هستند. مشکلی هست؟ :)امیرΣυζήτηση ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۱:۴۹ (UTC)پاسخ

سوال

درود، دقیقا این چیه؟ --Kasir بحث ‏۱ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۵۳ (UTC)پاسخ

سلام. کد مشکل داشت. متوقفش کردم و بخشی را واگردانی کردم. به زودی کدی می‌نویسم که اشکالات را تصحیح کند. شرمنده از اتفاق افتادن این موضوع :)امیرΣυζήτηση ‏۲ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۱:۴۰ (UTC)پاسخ

help with arabic numerals

Hello, I don't know how much do you understand arabic, but surely more than I :-) There is sk:wikt:Kategória:Arabské_číslovky where are pages without interwiki and its weird. Could you look at these pages and write to talkpage, what to do with it? if there are only some other characters or if these pages are totally incorrect? Thanks, JAn Dudík (بحث) ‏۱ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۲:۲۰ (UTC)پاسخ

Hi Jan, I hope you're well. Persians are not Arabs and usually that find it annoying when people mistake them [۳] but I can understand Arabic (as an ex-muslim) and I worked in similar cases before d:WD:PC:#Arabic speaker wanted to help map relevant articles on Jesus Christ (Q302) so I would be happy to help. I give you an example on this. wikt:sk:صِفْر means zero, but wikt:fr:٠ (character of zero, equals to 0) is connected to wikt:sk:٠ and wikt:ar:٠ doesn't exits, wikt:ar:صِفْر exits but imply on several meanings which zero happens to be one of them so I'm not sure connecting wikt:sk:صِفْر and wikt:ar:صِفْر is a good idea because I'm not very familiar with interwiki system in wiktionary but If you think It's correct let's do it for all of numerals :)امیرΣυζήτηση ‏۲ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۱:۴۰ (UTC)پاسخ


حذف رده انبار اضافی

سلام می توانی به ربات بگوئی این کار را هم همزمان با چک کردن رده‌ها انجام دهد؟Yamaha5 (بحث) ‏۳ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۰:۵۲ (UTC)پاسخ

روی دامپ چک کردنش حال بیشتری می‌دهد. کدش را نوشتم ولی گویا سرور دامپ داون است. تمام شد خبرت می‌کنم. :)امیرΣυζήτηση ‏۴ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۶:۲۳ (UTC)پاسخ
تقدیم به شما البته این کامل نیست. چند دقیقه دیگر خواندن دامپ تمام می‌شود. :)امیرΣυζήτηση ‏۴ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۲۶ (UTC)پاسخ
تمام شد. :)امیرΣυζήτηση ‏۴ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۳۶ (UTC)پاسخ
دمت گرمُ سرت خوش باد :) با ربات ردیفش می‌کنی یا دستی انجام دهیم؟ به نظرم ربات بهتر است :) راستی کدی بران که همه الگوهای {{انبار-رده}} را بدون متغییر کند. تا متحدالشکل شوند همچنین باید به فکر مقالات هم باشیم که به نظرم وجود الگو ویکی‌انبار در مقالات خیلی کمک می‌کند Yamaha5 (بحث) ‏۴ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۲۶ (UTC)پاسخ
الان اوکی می‌کنم. :)امیرΣυζήτηση ‏۵ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۹:۴۵ (UTC)پاسخ
الان کد را اجرا می‌کنم که وضعیت را بهتر کند اما در مورد اینکه بخواهیم برای یکدستی همه پارامترها را حذف کنیم این هدر دادن منابع است و مخالف وپ:ربات :)امیرΣυζήτηση ‏۵ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۰:۰۱ (UTC)پاسخ

پیشنهاد مقاله‌سازی رباتیک

سلام امیرجان. امیدوارم حالت خوب باشه. در حین رده‌سازی نگاهم به en:Category:Lists of shipwrecks by year افتاد. سیصد و خورده‌ای مقاله داره که محتویاتشون خیلی شبیه به هم است. به گمانم برای شما دو سه روز کار ببرد تا بتوانید چندتا المان ثابت هر مقاله را مشخص کنید و به ربات بدهید تا مقالات را بسازد. خودتان بهتر می‌دانید لزومی ندارد کیفیت مقالات ساخته شده در حد نمونه ویکی مادر باشد. صرفاً ماندن در کورس قهرمانی مهم است! ؛)

امیدوارم به دردتان بخورد. اگر تصمیم گرفتید بسازیدشان، رده‌هایش را من و رضابات می‌سازیم. موفق باشید.Gire 3pich2005 (بحث) ‏۴ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۸:۰۶ (UTC)پاسخ

سلام گیرجان. نگران کورس قهرمانی نباشید که ما برنامه‌های ویژه‌ای داریم و در ایام تعطیلات درستشان می‌کنیم. در مورد این مقاله‌های ایده خوبی است ولی نیاز است که این فهرست حداقل یک عضو داشته باشند. مثلا یک کشتی غرق‌شده داشته باشند. برای همین بهتر است اول مقاله‌های کشتی‌ها ساخته شود که حدود ۲۷ هزارتا هست. :)امیرΣυζήτηση ‏۵ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۹:۴۵ (UTC)پاسخ
خیلی عالی است. هر رده‌سازی‌ای که داشت فقط کافیه اشاره بکنی. :) Gire 3pich2005 (بحث) ‏۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۸:۲۸ (UTC)پاسخ

مشورت درباره نام کاربری

درود امیرآقای عزیز
من خیلی دوست دارم نام کاربری Fatemi که اکنون آزاد است را داشته باشم و از سویی دوست دارم همین Fatemi۱۲۷ همیشگی و همه‌جایی ام بمانم! می‌خواستم بدانم حتما باید درخواست تغییرنام بدهم؟ آیا می‌توانم این نام کاربری را بسازم؟ (همچون ساخت اکانت ربات توسط نام کاربری اصلی) چون دیده‌ام دوستان گاهی برای مشغله‌ای که دارند از دو نام کاربری (در راستای سیاست‌ها) استفاده می‌کنند ولی دقیقا نمی دانم جایی باید اجازه بگیرم یا این کار آزاد است. سپاس گزارم از شما ح.فاطمی (بحث) ۱۴ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۲۲:۲۹ (ایران) ‏۵ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۸:۵۹ (UTC)پاسخ

درود. ایرادی ندارد از دو نام استفاده کنید و اگر خواستید من می‌توانم آن حساب کاربری را غصب کنم. فقط توجه داشته باشید که سیاست صریحی درباره استفاده از حساب زاپاس داریم و تخطی از آن قطع دسترسی‌های بلند مدت دارد وپ:زاپاس را بخوانید (به طور مثال در یک رای‌گیری نباید با دو حساب رای داد). همچنین بهتر است که در صفحه‌های کاربری‌تان ذکر کنید که زاپاس متعلق به چه حسابی است. :)امیرΣυζήτηση ‏۶ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۴:۱۹ (UTC)پاسخ
بسی سپاس گزارم از شما
حتما ذکر می کنم که زاپاس دیگرم هست. لطفا برایم غصبش کنید :) ح.فاطمی (بحث) ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۰۸:۱۸ (ایران) ‏۶ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۴:۴۸ (UTC)پاسخ
غصب شد. اکنون می‌توانید حساب Fatemi را بسازید. :)امیرΣυζήτηση ‏۶ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۵:۱۶ (UTC)پاسخ
ببخشید بابت مزاحمت ها
این خطا را می‌دهد:

خطای ایجاد حساب کاربری
نام «Fatemi» خیلی به این حساب کاربری شباهت دارد.
FATEMI
لطفاً نام دیگری انتخاب کنید.


الان نمی شود این نام را انتخاب کنم؟ ح.فاطمی (بحث) ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۰۸:۵۷ (ایران) ‏۶ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۵:۲۷ (UTC)پاسخ

حساب کاربر:FATEMI‌ ثبت نشده‌است. کمی صبر کنید و دوباره تلاش کنید. اگر نشد احتمالا باید نام دیگری برگزینید :)امیرΣυζήτηση ‏۶ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۵:۳۲ (UTC)پاسخ
درود دوباره
هنوز همان خطای قبلی را می دهد. اگر امکانش هست، کاربر:FATEMI‌ را هم برایم غصب کنید حتما درست می شود :) سپاس گزار. ح.فاطمی (بحث) ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۱:۵۱ (ایران) ‏۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۸:۲۱ (UTC)پاسخ
حساب FATEMI وجود ندارد برای همین اجازه انتقالش را ندارم. :)امیرΣυζήτηση ‏۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۰:۰۶ (UTC)پاسخ
درود. حسابی با نام FATEMI در ویکی فرانسوی ساخته شده ([۴]) و از آن‌جا که ایجاد حساب به صورت گلوبال (سراسری) است، حتی اگر در ویکی‌فا هم این حساب وجود نداشته باشد سیستم اجازۀ ایجاد نام کاربری مشابه را به کاربران عادی نمی‌دهد. ولی از آن‌جا که مدیران و دیوان‌سالاران دسترسی tboverride و override-antispoof دارند، می‌توانند این حساب‌ها را ایجاد کنند.
به همین خاطر برای حل این مشکل جناب امیر شما می‌توانید این حساب را بسازید و سپس گذرواژه‌اش را از طریق ایمیل یه جناب فاطمی بفرستید تا نسبت به تغییر آن اقدام کند. با سپاس.--چالاکБаҳс ‏۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۰۳ (UTC)پاسخ
چالاک جان بابت راهنماییت ممنون. اصلا حواسم به بررسی گلوبال کاربر نبود. اکنون پسورد را به جناب فاطمی می‌فرستم. ارادتمند. :)امیرΣυζήτηση ‏۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۲۱ (UTC)پاسخ
می‌دانم حواستان نبود و الا من کی باشم که شما را راهنمایی کنم! دوستدار.--چالاکБаҳс ‏۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۲۵ (UTC)پاسخ
این چه حرفی است چالاک جان. ما همیشه به شما ارادت داریم و ایده‌ها و راهنمایی‌های شما همیشه راه‌گشاست :) :)امیرΣυζήτηση ‏۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۳۵ (UTC)پاسخ
@Calak و Ladsgroup: بعید می دانستم درست شود :) خوشحال‍‌مان نمودید :)بسیار سپاس گزارم از شما دو بزرگوار. ح.فاطمی (بحث) ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ساعت ۱۸:۳۳ (ایران) ‏۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۰۳ (UTC)پاسخ
امیر جان شما همیشه لطف دارید نسبت به من. جناب فاطمی شما هم مبارکتان باشد.--چالاکБаҳс ‏۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۸:۰۲ (UTC)پاسخ

ربات

درود امیر جان. جناب ابراهیم کاربر:New user message را به کاربر:پیام به کاربر جدید منتقل کرده و الان دوباره تغییرات تازه‌کاران پر شده از ویرایش‌های این افزونه. لطف کن به کاربر:پیام به کاربر جدید پرچم اعطا کن. سپاس.--چالاکБаҳс ‏۱۳ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۸:۰۴ (UTC)پاسخ

درود چالاک جان. انجام شد. :)امیرΣυζήτηση ‏۱۳ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۲:۱۱ (UTC)پاسخ

هائومیا

درود امیر جان، اگر وقت آزادی یافتید، سری به هائومیا بزنید. اگر جناب ZxxZxxZ نظری نمی‌دادند، شاید می‌توانستیم صفحه‌ای از گینس را به نام خود کنیم! -- Arman Jafari ☺گفتگو ‏۱۴ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۵۸ (UTC)پاسخ

چشم. :)امیرΣυζήτηση ‏۱۵ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۹:۴۴ (UTC)پاسخ

یک پیام از ربات MehrdadBot

 

سلام! با سپاس از مشارکت‌های اخیرتان. به نظر می‌رسد شما به‌تازگی (در {{{بازه زمانی}}} روز اخیر) در مقالهٔ «[[{{{نام‌صفحه}}}]]» به صفحه/صفحه‌های ابهام‌زداییِ برنامه , عملیات , انگلیسی پیوند داده‌اید. چنین پیوندهایی معمولاً مورد نظر نیستند، چراکه صفحه‌های ابهام‌زدایی تنها فهرستی از منظورهای احتمالی را در بر دارند. لطفاً صفحهٔ ابهام‌زدایی را بررسی کنید و در صورتی که مقاله‌های هدف در آن وجود دارند، ویرایش خودتان را به گونه‌ای اصلاح کنید که مستقیماً به همان اهداف پیوند زده شود. برای اینکار می‌توانید از عملگر «|» در پیوند خود استفاده کنید، به طور مثال با تبدیل [[کبک]] به [[کبک (پرنده)|کبک]] می‌توانید پیوند کبک را به کبک‌ تبدیل کنید. (بدون اینکه ظاهر مقاله تغییری کند)

همچنین با مراجعه به ویکی‌پدیا:گزارش دیتابیس/صفحات دارای ویکی‌پیوندهای مبهم، در اصلاح پیوندهای ابهام‌زدایی کمک کنید.
حال ندارم. ربات جان :دی :)امیرΣυζήτηση ‏۱۵ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۹:۴۴ (UTC)پاسخ

طرح مساله بر حل آن اولویت دارد

سلام، آن چه از الن داگلس ذکر شده، در واقع طرح مساله است که لازمست اول ذکر شود تا بعد بشود سراغ تحلیل‌های آن رفت، بخش introduction مقالهٔ اوست که در آن کتاب استفاده شده، پاسخ داگلس به آن مقاله هنوز ذکر نشده است. --هوخشتره (صفدرقلی سابق) (بحث) ‏۱۶ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۹:۴۹ (UTC)پاسخ

لطف کنید بروید به جای سرچ در گوگل و استناد کردن فقط به همان صفحه ۱۴۳، اصل منبع را بخوانید. :)امیرΣυζήτηση ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۶:۳۲ (UTC)پاسخ
من این را اصلاً در گوگل بوکس نخواندم چرا که این صفحات در آنجا حذف شده است. منظورتان از اصل کدامست؟ مقاله هه یا کتاب؟ منظورتان دقیقاً چیست؟ --هوخشتره (صفدرقلی سابق) (بحث) ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۶:۳۶ (UTC)پاسخ
اتفاقا جالبی قضیه این است که صفحه ۱۴۳ در آنجا هست ولی بقیه حذف شده‌است. بروید اصل منبع (پانوشت شماره ۱۱۱) را بخوانید بعد بیایید اینجا :)امیرΣυζήτηση ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۶:۴۶ (UTC)پاسخ
بله رندم صفحاتی حذف می‌شود بهرحال من کل کتاب و مقاله داگلس در جواب این محققین را دارم. ولی مطلبی که اینجا از introduction مقاله او ذکر شده کلی و طرح مساله است و اصلاً پاسخ آن مقاله نیست. پاسخ وی در نتیجه گیری مقالهٔ او آمده که هنوز در این مقالهٔ ویکی نیامده است. --هوخشتره (صفدرقلی سابق) (بحث) ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۶:۴۹ (UTC)پاسخ
هر متنی که اینجا نوشتم را پاک کردم تا نقض وپ:حمله نشود. آن متن در بخش introduction مقاله نیامده در بخش متدولوژی (صفحات ۴ و ۵) آمده است. در ضمن خلاصه مقاله این را نوشته است [۵] (تاکید از من):

Same-sex marriage is the most pressing social policy in family law, and pressure exists to provide empirical findings on the effect it will have on traditional marriage. However, it is too early to tell. This paper critiques one of the first U.S. same-sex empirical papers and shows that the negative externality is poorly specified, the data contains coding errors, and the test has no power. Therefore, the conclusion drawn in the paper (that there is no rational grounds for opposing same-sex marriage) is not supported by the evidence in the paper.

منظور از "one of the first U.S. same-sex empirical papers" تحقیق یوست است.:)امیرΣυζήτηση ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۱۵ (UTC)پاسخ

درست است متدلوژی نه اینترو. صفحه 4 را ببینید:

There are at least two types of same-sex marriage externalities that exist in the law and economics literature.

حالا همین دوتا را می آید تشریح می کند. در اینجا نویسنده دارد literature review می کند، پانویس 8 را ببنید، به دیگران ارجاع می دهد. از خود که نظریه نداده. این یک نظری است که در مکتوبات حقوق و اقتصاد از قبل وجود داشته، و یوست و بقیه به طور تجربی رویش کار کرده اند و داگلس دارد صورت مساله ی موجود را تبیین می کند که بعد برود سراغ نحوه ی مواجهه یوست و رفقا با آن. اصلاً مساله پیچیده ای نیست. هوخشتره (صفدرقلی سابق) (بحث) ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۳۵ (UTC) جناب صفدرقلی شما می‌دانید که این مقاله توسط یک استاد اقتصاد یک دانشگاه دورافتاده آمریکا نوشته شده و فقط یک بار ارجاع شده؟ دوست دارید آن را به وپ:تابلوی اعلانات منابع معتبر ببرم؟ :)امیرΣυζήτηση ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۴۵ (UTC)پاسخ

مثل این که عرایض بنده را اصلاً مطالعه نفرمودید. من اصلاً به این مقاله ارجاع ندادم. منبعی که استفاده کردم چاپ انتشارات دانشگاه آکسفورد است. نویسنده این مقاله استاد تمام اقتصاد دانشگاه سایمن فریزر است که در کانادا واقع شده، من هم اصلاً کلامی به contribution این مقاله (که می گوید روش یوست از نظر آماری غلط است و نتیجه اش اعتبار علمی ندارد) اشاره نکردم، آن چه استفاده شده صرفاً literature review است. مجدداً توصیه می کنم پانوس شماره 8 ص 4 همین مقاله که آوردید را بنگرید. (محض اطلاعتان بین شان منابعی از ییل و هاروارد هم مشاهده می شود).هوخشتره (صفدرقلی سابق) (بحث) ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۸:۰۲ (UTC)پاسخ

تعداد مقالات ویکی فارسی

سلام. نگاهی به این بحث و این ویرایش می‌اندازی؟ من نگاهی سرسری به مقاله اصلی که DW به آن لینک داده بود انداختم؛ «۸۰۰ هزار مقاله» ندیدم. Raamin ب ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۳۷ (UTC)پاسخ

سلام. به نظرم می‌توان نامه‌ای به دویچه وله زد و درخواست کرد که در مورد آن عدد توضیح دهند احتمالا اشتباهی صورت گرفته. من تعداد صفحات پروژه‌های فارسی دیگر را هم جمع زدم به صدهزار به زور می‌رسد (شصت هزار ویکی‌واژه، ۲۱ هزار ویکی سورس و...) :)امیرΣυζήτηση ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۴۹ (UTC)پاسخ

یک نگاهی بیاندازید

سلام. لطفاً مشارکت‌های این کاربر -به احتمال قریب به یقین زاپاس است- را بررسی کنید. Parthian2014 (بحثمشارکت‌هاانتقال‌هابسته شودبسته‌شدن‌هااختیاراتآمارآمار پیشرفته)--مهدی مدیحی |•_•| ‏۱۷ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۵۹ (UTC)پاسخ

لطفا زین پس اینگونه درخواست‌ها در وپ:تام مطرح کنید. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۱ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۹:۱۰ (UTC)پاسخ

پرسش رباتی ویکی‌داده‌ای

سلام. احتمالاً شما نمی‌دانید مشکل این کد کجاست؟

>>> ================================ RESTART ================================
>>> import wikipedia as pwb
WARNING: Running on Windows and transliteration_target is not set.
Please see http://www.mediawiki.org/wiki/Manual:Pywikipediabot/Windows
exception UnsupportedOperation('fileno',) while fixing up sys.stdout and sys.stderr
>>> p = pwb.Page('en', 'Help')
>>> d = pwb.DataPage(p)
>>> n = d.get()
>>> d.setitem(summary=u"fa", items={'type': u'sitelink', 'site': 'fa', 'title': u'کمک'})
Getting a token.
WARNING: Your account on wikidata:wikidata does not have a bot flag. Its edits will be visible in the recent changes and it may get blocked.
Updating page [[wikidata:Q20033]] via API
Got an unknown error when putting data: The external client site did not provide page information
(302, 'OK', False)
>>>

دیگر اینکه پشتیبانی core از ویکی‌داده بهتر است یا compat؟ (یا فرقی نمی‌کنند) -- دالبا ‏۲۱ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۵:۵۵ (UTC)پاسخ

درودرواقع حدس می‌زنم مشکل از این خط که باشد که باید تبدیل به این شود: "p = pwb.Page(pwb.getSite('en',fam='wikipedia'), 'Help')" دوباره امتحان کنید . (همچنین متن صفحه انگلیسی را هم بگیرید بهتر است ولی لزام نیست.) در مورد بهتر بود، چون کل سیستم هندلینگ ویکی‌دیتا در کامپت را من نوشتم به نظرم کامپت بهتر است (:دی) ولی صادقانه کور بهتر است ولی کامپت ساده تر است. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۱ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۹:۱۰ (UTC)پاسخ
مربوط به همان خط بود، ولی از site نبود. اگر کس دیگری این مشکل را داشت: علتش این است که خط فرمان IDLE در ویندوز مشکل کدگذاری دارد و u'کمک' را درست ذخیره نمی‌کند. اگر از درون ماژول اجرا کنید مشکل حل می‌شود؛ راه دیگرش هم این است که در خط فرمان، به جای u'کمک' مثلاً بنویسیم: 'کمک'.decode(locale.getpreferredencoding())
در pwb کسی به فکر مهاجرت به پایتون ۳ نیست؟ خیلی از این مشکلات تبدیل یونی‌کد در پایتون ۳ حل شده و رشته‌ها را یک‌راست به صورت یونی‌کد ذخیره می‌کند. (برای پروژه‌های چندزبانه مثل این موهبت بزرگی محسوب می‌شود)
با توجه به اینکه از بچه‌های بالا هستید، یک پیشنهاد: کلاس ItemPage در pwb در core، یک متود setSitelink دارد که کار با آن ساده‌تر به نظر می‌رسد چون به جای دیکشنری items، تنها خود صفحه را به عنوان پارامتر می‌گیرد (مثال)، اگر بتوانید آن را به compat بیفزایید، چیز خوبیست، compatibleتر هم می‌شود.
دوستدار -- دالبا ‏۲۲ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۱:۲۸ (UTC)پاسخ

چرا داریم رویش کار می‌کنیم. کور پشتیبانی بهتری از پایتون ۳ دارد (اگرچه آن هم نیز مشکلاتی دارد) ولی من و یکی از دوستان داریم روی کامپت کردن کامپت با پایتون ۳ نیز کار می‌کنم. در فهرست TODO می‌افزایم. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۲ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)پاسخ

درخواست تادی

درود، دیدم فعالید گفتم آوار شوم:)/مهدیگپ ‏۲۱ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۲۸ (UTC)پاسخ

درود. چک خواهم کردن. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۱ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۹:۱۰ (UTC)پاسخ
انجام شد. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۲ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)پاسخ

دستور کار!

با سلام. بنظر شما اینگونه مقاله ها مناسب دانشنامه می باشد؟ درحقیقت دستور کار است.--Anvar11 گفتگو ‏۲۱ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۴۶ (UTC)پاسخ

با سلام. محتوا را به ویکی‌کتاب انتقال دهید و در ویکی‌پدیا حذف کنید. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۱ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۹:۱۰ (UTC)پاسخ
با تشکر از توجه شما. این روش انتقال ترانس‌ویکی را من بلد نیستم اگر ممکنست هرگاه وقت آزاد داشتید راهنمایی مختصری بفرمایید.--Anvar11 گفتگو ‏۲۲ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۸:۲۷ (UTC)پاسخ
والا من نیز تا حالا با ویکی‌کتاب کار نکرده‌ام. راهنمای ویکی‌کتاب را بخوانید. (ترجیحا انگلیسی اش را) ولی فکر نکنم تفاوت زیادی با ویکی‌پدیا بکند. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۲ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)پاسخ

درود

درود بر حضرت امیر، من برای نخستین بار این نظرخواهی را با ابزار جمع بستم. نتیجه شد، این جمع‌بندی و این بایگانی. تا اینجا مشکلی ظاهرا وجود ندارد. اما مشکل در اینجاست که بر اساس سیاست جمع‌بندی هر نظرخواهی باید در ماهی که برای نظرخواهی گذارده شده بایگانی شود نه در ماهی که جمع‌بندی می‌شود. سر فرصت یک نگاهی به این ابزار خوش‌دست بیاندازید. پیروز و سربلند و شاد باشید. ارژنـگ ‏۲۱ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۰:۰۲ (UTC)پاسخ

درود. بررسی خواهم کردن. ممنون از اطلاع رسانی:)امیرΣυζήτηση ‏۲۲ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)پاسخ

مشکل در منبع‌دهی

سلام امیرجان. میدانی چرا در مقاله علی جنتی، منبع‌دهی به درستی انجام نمی‌گیرد؟Gire 3pich2005 (بحث) ‏۲۳ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۲:۰۰ (UTC)پاسخ

سلام گیر جان. درستش کردم ولی به روش کلک مرغابی. فعلا اوکی باشد تا ببینم بعدا چه می‌شود. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۳ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۲:۲۱ (UTC)پاسخ
سلام مجدد. ممنو از بابت کلک زدن به مرغابی جیمبو ولز! بعلاوه می‌خواستم بگم من روی کشتی‌های دارم کار می‌کنم ولی اینجوری نمیشه! حجم صفحه خیلی بالاست و کمی گیج‌کننده. لازم است در همان صفحه یک صفحه بسازی تا بتوانیم اسامی ترجمه شده را در آن بریزیم و شما بعدن چک نهایی بکنید. در ضمن اسامی هم که 100 درصد ترجمه شده‌اند، گاهن اشتباه هستند. مثلا یک اسم خاص که نام یک جنگل حفاظت شده نیز هست، به صورت: «زیر دریایی جنگل حفاظت‌شده یوسیمتی» ترجمه کرده. از اینرو لازم است تک تک اسامی توسط من و شما و بقیه چک شوند و بعد درون صفحه نهایی ریخته شوند.Gire 3pich2005 (بحث) ‏۲۳ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۸:۰۴ (UTC)پاسخ
خوشحال می‌شوم اگر تقسیم کنید صفحه را. مثلا هر هزار عنوان. اینها یک فهرست هفت هزارتایی هستند. یک فهرست هشت هزارتایی دیگر دست من است که در اینجا نگذاشتم. آنها نام‌هایی است که ربات کامل و یک-به-یک (موردی که مثال زدید مشکل یک-به-یک نبودن کلمه‌ها را دارد) ترجمه کرده. با این حال آن نام‌ها را نیز من بازبینی می‌کنم (فعلا هزارتایش را بازبینی کرده‌ام و منتظر مجوزم تا بسازم و بقیه را بازبینی کنم) :)امیرΣυζήτηση ‏۲۳ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۸:۰۸ (UTC)پاسخ

دست کاری

سلام امیر جان خسته نباشید
امیر یک نگاهی بیفکن اینجا را. الگوی اصلیش چون از ویکی انگ نمی‌شد ایمپورت کرد رفتند این را ساختند. من خواستم کاری کنم که هر دو حالت فارسی و کپی پیستی عمل کند اما [طبق ویرایش اول] نشد. ولی الآن کلا الگو را از نو نوشتم و هر دو حالت قابل استفاده است. مشکلی که الآن هست می‌خواهم طبق الگوی اصلیش rowهای زوج رنگ بک گراند بگیرند با این ولی گویا این الگو با آن مدل الگو (labelX / dataX) کارایی ندارد. ببین می‌توانی کاریش کنی؟ ممنون —ماوین/بحث ‏۲۳ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۶:۲۳ (UTC)پاسخ

سلام. ماوین جان خسته نباشی. من رویش فکر کردم ولی فکر می‌کنم ایده‌ات امکانپذیر نیست. ما می‌توانیم به شماره‌های زوج بکگراند بدهیم (سخت نیست) ولی معلوم نیست که مثلا آیتم‌های با شماره فرد در مقاله‌ها استفاده شود و پنهان شدن شماره فرد (که به طور خودکار توسط الگوی اینفوباکس صورت می‌گیرد) به شدت الگو را زشت و نا متقارن می‌کند. شاید بتوان روی الگوی اصلی ({{Infobox}} )کار کرد :)امیرΣυζήτηση ‏۲۳ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۷:۴۴ (UTC)پاسخ
نه آن را که اصلا فکرش را نکن. بیاییم دانه دانه زوج‌ها را رنگ بدهیم همان مشکلی که گفتی ممکن هست پیش بیاید. من اول خواستم براساس کدهای خود الگو، آن را برای دو زبان بهینه کنم. ویرایش اول مشکلی نداشت ولی از متغیر انتشار یا release به بعد را نمایش نمی‌داد بعد در ویرایش بعدی آمدم دو تا الگو را marge کردم ولی از قبلی هم بدتر شد. این شد رفتم روی حالت فعلی. این حالت الان مشکل اولیه را حل کرده ولی این موضوع رنگ‌های بک برای زوج‌ها را نمی‌شود با این هماهنگش کرد. infobox را بخواهیم کاریش کنیم همه الگوهای زیرمجموعه اش را هم مورد تغییر قرار می‌دهد. معلوم نیست این تغیرات در همه الگوهای زیرمجموعه infobox جالب از کار دربیاید. —ماوین/بحث ‏۲۳ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۸:۰۸ (UTC)پاسخ

مقالات

سلام چند درخواست:

مقاله کشتی‌ها

درود، در بعضی مقاله‌های کشتی‌ها که با ربات ایجاد کرده‌اید مشکلاتی دیده میشود اولین مشکل وجود دو کاراکتر }} در بالای جعبه اطلاعات است (یواس‌اس گرامپوس (۱۸۶۳)) و دومین مشکل جمله‌بندی مقاله است، حداقل یک‌بار جمله‌بندی را میخوانید که اینگونه نشود. --Kasir بحث ‏۲۴ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۰:۵۷ (UTC)پاسخ

پیشنهاد برای جمله:
یواس‌اس گرامپوس (۱۸۶۳) (به انگلیسی: USS Grampus (1863))‏ یک کشتی بود که طول آن ۱۸۰ پا (۵۵ متر) بود. این کشتی در سال ۱۸۶۳ ساخته شد.

بشود

یواس‌اس گرامپوس (۱۸۶۳) (به انگلیسی: USS Grampus (1863))‏ یک کشتی متعلق به آمریکا بود.
==خصوصیات==
این کشتی با طول ۱۸۰ پا (۵۵ متر) در سال ۱۸۶۳ ساخته شد.

Yamaha5 (بحث) ‏۲۴ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۲۱:۰۲ (UTC)پاسخ

یعنی شما فکر می‌کنید که منم یک بار جمه بندی را نخوانده‌ام؟ سیستم مقاله‌نویسی من به گونه‌ای است که ربات محتوا (و من محتوا را تولید نمی‌کنم)را تولید می‌کند و مثلا خروجی در یک جا به این شکل است. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۵ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۰:۱۶ (UTC)پاسخ

مقالات رباتیک

درود، لطفا نگاهی به این پیشنهاد بکنید. --Kasir بحث ‏۲۵ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۹:۳۷ (UTC)پاسخ

فعلا سرم شلوغ است. بعدا :)امیرΣυζήτηση ‏۲۵ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۰:۱۶ (UTC)پاسخ

ترجمه عنوان

سلام امیرجان. ظاهرن گفتید چندهزارتا عنوان مقاله دیگر آماده شده که هنوز در ویکی قرار ندادید، می‌خواستم جهت هماهنگ‌سازی و استانداردسازی عناوین مقالات کشتی‌ها، در فایل آن عناوین دو ارتقا معنی کلمات انجام دهید تا وقتی کاربران در حال ترجمه عناوین هستند، این دو کلمه غیر استاندارد ترجمه نشود.

  • minelayer -> مین‌گذار
  • minesweeper -> کشتی مین‌جمع‌کن

این دو ترجمه کاملاً استاندارد هستند و در مجلات و وبگاه‌های نظامی ایران از این عناوین استفاده می‌شود. در صفحه کاربر:Ladsgroup/کشتی من این ترجمه‌ها را عملی کردم. شما در آن فایل هم اینکار را بکنید که رضایت خلق را به همراه دارد! Gire 3pich2005 (بحث) ‏۲۶ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۲:۴۹ (UTC)پاسخ

با تشکر از شما. حتما در در دفعات بعدی به کار خواهم بست. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۶ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۱۱ (UTC)پاسخ

یک پیام از ربات MehrdadBot

 

سلام! با سپاس از مشارکت‌های اخیرتان. به نظر می‌رسد شما به‌تازگی (در ۱۵۰ روز اخیر) در مقالهٔ «ابراهیم خلیل‌الله» به صفحه/صفحه‌های ابهام‌زداییِ محمد صادقی پیوند داده‌اید. چنین پیوندهایی معمولاً مورد نظر نیستند، چراکه صفحه‌های ابهام‌زدایی تنها فهرستی از منظورهای احتمالی را در بر دارند. لطفاً صفحهٔ ابهام‌زدایی را بررسی کنید و در صورتی که مقاله‌های هدف در آن وجود دارند، ویرایش خودتان را به گونه‌ای اصلاح کنید که مستقیماً به همان اهداف پیوند زده شود. برای اینکار می‌توانید از عملگر «|» در پیوند خود استفاده کنید، به طور مثال با تبدیل [[کبک]] به [[کبک (پرنده)|کبک]] می‌توانید پیوند کبک را به کبک‌ تبدیل کنید. (بدون اینکه ظاهر مقاله تغییری کند)

همچنین با مراجعه به ویکی‌پدیا:گزارش دیتابیس/صفحات دارای ویکی‌پیوندهای مبهم، در اصلاح پیوندهای ابهام‌زدایی کمک کنید.

مقاله‌های ویکی‌های دیگر

با سلام. دیده می‌شود که مقاله‌های یک یا دو سطری از ویکی‌های دیگر ترجمه و در ویکی‌فا گذاشته می‌شود. بنظر شما تکلیف ما با اینگونه مقاله‌ها که یا سرشناسی ندارند (این) و یا مدخل دانشنامه‌ای نیستند(این) چیست؟--Anvar11 گفتگو ‏۲۹ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۰۰ (UTC)پاسخ

با سلام. برای مقاله اول، فرد موردنظر در حد جیمبوی خودمان سرشناس است. چندین جایزه نویسندگی برده است. مقاله دوم هم اگر به نسخه انگلیسی آن نگاه بیندازید؛ مقاله‌ای است با موضوع به غایت آکادمیک و دانشنامه‌ای. متنش هم به نظرم دانشنامه‌ای است. مقاله‌های مرتبط با موضوعات جنسی می‌توانند دانشنامه‌ای باشند به طور مثال به همجنس‌گرایی نگاهی بیندازید. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۹ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۷:۰۸ (UTC)پاسخ
در پس زمینه سؤال من این موضوع مطرح است که آیا هرچیزی که در ویکی دیگر نوشته شده لزوماً در ویکی‌فا هم سرشناس قلمداد می‌شود؟ که بنظر من جواب منفی است تا نظر شما چه باشد؟ در مورد آن مقاله دوم مقایسه‌ای که فرموده‌اید منطبق با مثال نیست. در مقاله انگلیسی شریان غده جنسی دو پیوند «شریان تخمدان» و «شریان بیضه» آورده شده و دیگر مطلبی ندارد. از نظر معیار‌های ویکی پدیا هردو مقاله فارسی و انگلیسی مناسب برای حذف است(البته درحدی که من از معیارها فهمیده‌ام). تا نظر شما چه باشد؟--Anvar11 گفتگو ‏۲۹ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۹:۱۶ (UTC)پاسخ
توضیح حقوقی مساله اول کمی دشوار است ولی اینگونه بگویم که اگر سیاست تاییدپذیری ویکی‌پدیای فارسی منابع به زبان‌های خارجی قبول می‌کند ویکی‌پدیای انگلیسی هم همینطور است بنابرین اگر در یک ویکی سرشناسی یک مقاله احراز شود به طور خودکار در تمام ویکی‌های دیگری که از سیاست مشابه در مورد منابع معتبر پیروی می‌کنند (مثلا ویکی‌پدیای فارسی و انگلیسی اینگونه هستند.) سرشناس محسوب می‌شود. بنابرین مقاله اول به نظرم کاملا واجد سرشناسی است. در مورد موضوع دوم ما معیاری به نام «نبودن مدخل دانشنامه‌ای» برای حذف نداریم. اگر منظورتان این است که مقاله یا محتوای آن شامل وپ:نیست است پس باید آن را به وپ:نبح ببرید تا کاربران در مورد آن نظر دهند و نمی‌توان از طریق وپ:محس آن حذفید. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۹ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۹:۲۴ (UTC)پاسخ
البته در ویکی انگلیسی هم موارد متعددی برمیخوریم که دارای معیار سرشناسی نیستند. در هر صورت از توجه شما به موضوع متشکرم.--Anvar11 گفتگو ‏۲۹ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۰۹:۳۹ (UTC)پاسخ

کشتی

سلام. کاربر:Ladsgroup/کشتی باید توسط همکار چک شود؟ نام اصلی که بعد از -- آمده است باید تفکیک شود یا فقط نام فارسی را تصحیح کند و به موارد دیگر کاری نداشته باشد؟ در تعداد زیادی از این نام‌ها، عنوان «سیارک» آمده است، این‌ها درستن!؟ درفش کاویانی (بحث) ‏۲۹ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۳۹ (UTC)پاسخ

درود. باید چک شود و احتمالا تصحیح شود. نام بعد از -- نام انگلیسی است و نباید دست زده شود. درست نیستند. :)امیرΣυζήτηση ‏۳۰ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۱:۴۹ (UTC)پاسخ

ردهٔ نوزدهم

درود. امیر جان بابت فتح قله‌های سرد فنلاند و ارتقا رتبهٔ کمی ویکی‌فا به نوزدهم، از تو و رباتت ممنونم :) دست مریزاد درفش کاویانی (بحث) ‏۳۰ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۲۱ (UTC)پاسخ

قربان درفش عزیز. اگر کمک همکارتان باشد و آن موتور را هم بنویسیم دیگر برای رتبه‌های پانزده نقشه بکشیم. :)امیرΣυζήτηση ‏۳۰ نوامبر ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۳۷ (UTC)پاسخ
بازگشت به صفحۀ کاربر «Ladsgroup/بایگانی ۴۰».