גנזך
גנזך 1

תעבירו את זה הלאה

עריכה
  תעבירו את זה הלאה
סיבת העיטור: גם אם לא מזדמן לך לערוך הרבה כמו שהיית רוצה, כשאת כן - אלו עריכות איכותיות שזכורות לי לטובה.
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרפי לשרשרת הפרגונים, ותעבירי הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאת מעריכה, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

איש השום (Theshumai) - שיחה - מחשבות על ייעול מחלוקות 14:57, 4 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

כוכב איכותי!

עריכה
  כוכב איכותי
כל הכבוד על עריכותיך האמיצות באינסוף ערכים, אני בטוח שמאמצך המצטבר בהעלאת איכות ויקיפדיה ניכר במידה כזו או אחרת גם בעיני לפחות חלק מהקוראים (אפילו אם באופן לא מודע). שאפו ענק על כל פועלך. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 23:44, 6 במרץ 2022 (IST)תגובה
תודה רבה   מקרב , שומאי היקר. Kershatz - שיחה 19:51, 7 במרץ 2022 (IST)תגובה
משמח אותי מאוד לראות אותך בפעילות מוגברת בתקופה האחרונה   ויקיפדיה מרוויחה מאוד. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 21:36, 9 במרץ 2022 (IST)תגובה

בראוניס בשבילך!

עריכה
  סליחה על שלא שמתי לב שאת משתמשת ולא משתמש..., תוקן על ידי @Eldad (תודה!). —מקף 12:33, 16 במרץ 2022 (IST)תגובה

תודה על מענה איכותי, מנומס, נעים ומסביר

עריכה

מרגיש שחייב להודות על כך ובמיוחד לאור העובדה שרבים בוחרים להגיב בצורה לא הולמת! BarI2021 - שיחה 17:18, 19 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

פתיחת דיון חשיבות בלי הזדהות או סיבה

עריכה

היי,

פתחת דיון חשיבות על הערך אלכסנדר (אלכס) רכטר

מבלי להסביר למה, ואפילו שתהיה אינדיקציה להבין מי עשה את זה

אשמח להבהרה בנושא, תודה MrEksh - שיחה 15:59, 8 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

אין חובה להזדהות או לתת סיבה - אך ניתן לראות גם את זה וגם את זה בהיסטוריית הגרסאות של הערך. Kershatz - שיחה 16:20, 8 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
הסתכלתי בגרסאות, לא רואה שם שום דבר שקשור לסיבה MrEksh - שיחה 11:27, 9 בנובמבר 2022 (IST)תגובה
@MrEksh בדיון חשיבות לא נדרשת סיבה. אם אין נימוקים בעד חשיבות, הערך יימחק. תאו הארגמן - שיחה 12:05, 9 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

כוכב איכותי!

עריכה
  כוכב איכותי
תודה רבה על ההערות החדות והברורות שלך בדפי השיחה השונים. גם כשאני לא מגיבה, הן עוזרות לי מאוד להבין, ללמוד ולגבש עמדה. SigTif - שיחה 09:22, 9 בדצמבר 2022 (IST)תגובה
 . תודה רבה. Kershatz - שיחה 17:23, 9 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

תעבירי את זה הלאה

עריכה
  תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: על פועלך החשוב למען איכות הערכים
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרפי לשרשרת הפרגונים, ותעבירי הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאת מעריכה, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה2|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

בברכה, איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 00:44, 19 בפברואר 2023 (IST)תגובה

תעבירי את זה הלאה

עריכה
  תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: על חוכמתך ויושר ליבך 🧡
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרפי לשרשרת הפרגונים, ותעבירי הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאת מעריכה, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה2|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

La Nave - שיחה07:24, 21 בפברואר 2023 (IST)תגובה

עיטור לאמיצים

עריכה
  תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: על דבקות באמת שלך ועמידה תקיפה ואמיצה מול התנגדות
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרפי לשרשרת הפרגונים, ותעבירי הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאת מעריכה, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה2|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

שלומית קדם - שיחה 17:08, 21 בפברואר 2023 (IST)תגובה

@שלומית קדם, תודה רבה שלומית. הסמקתי   Kershatz - שיחה 18:11, 21 בפברואר 2023 (IST)תגובה

טול קורה מבין עיניך

עריכה

שלום וברכה!
ראיתי שקישרת בפיסקה הקודמת למתי פרק ז', פסוק 3 שנכתב שם "וְלָמָּה זֶּה תִרְאֶה אֶת־הַקֵּסֶם בְּעֵין אָחִיךָ וְאֶל־הַקּוֹרָה אֲשֶׁר בְּעֵינְךָ לֹא תַבִּיט", הביטוי נאמר בדרשה על ההר ומופיע גם בבשורה על פי לוקס שניהם נכתבו במאה הראשונה לספירה.
להבנתי זה הביטוי "טול קורה מבין עיניך - טול קיסם מבין שיניך" (אנ')
להפתעתי מצאתי שהביטוי מופיע גם בתלמוד בבלי בשם רבי טרפון תנא בן אותה מאה (מסכת ערכין, דף ט"ז, עמוד ב').
מעניין מה מקור הביטוי, ייתכן שזה ביטוי עממי ששניהם שמעו עליו. איילשיחה 14:22, 24 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

היי @אייל, אכן דוגמא מאוד יפה - ולא היחידה - של חפיפה בין הברית החדשה והתלמוד. יש הרואים בכך ראייה לכך שכותבי התלמוד הושפעו מהברית החדשה, אך כמוך אני סבורה שיותר סביר שיש לשניהם מקורות בעל-פה משותפים. בברכה, Kershatz - שיחה 14:59, 24 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
קרן ברשותך אתייג את פעמי-עליון שבאקראי דן על המשפט בוק:במ מקווה שזה לא מפריע לשניכם. איילשיחה 01:05, 18 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
אכן, במקרה ראיתי שם עורך מצטט את הציטוט התלמודי (שהוא למעשה וואטאבאוטיזם), ולכן הפניתי אותו לסיפור ישו והאישה הנואפת שהוא הרחבה יפה של הדימוי בפתגם האוונגליוני־תלמודי. לא ידעתי על הקרבה בין הברית החדשה לתלמוד – זה לא מפתיע בהתחשב ברקע התרבותי הקרוב של שתיהן, אך בכל זאת מרתק. תודה! פעמי-עליון - שיחה 15:07, 18 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

מדליית זהב עבורך!

עריכה
  קראתי את דף השיחה שלך ונקרעתי מצחוק. הקראתי קטעים נבחרים לבנות שלי. תודה! SigTif - שיחה 19:15, 2 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

פסיכולוגיה עברית

עריכה

האתר של פסיכולוגיה עברית משמש לעיתים קרובות כמקור מידע בערכי הפסיכולוגיה. אני חוששת שנותנים לו קרדיט גדול יותר ממה שמגיע לו. מדובר באוסף כתבות ברמות איכות משתנות וללא בדיקת עמיתים. חלק גדול מהכתבות עוסק בנושאים טיפוליים עם מעט חשיבה ביקורתית-מדעית. את יודעת אם נערך בנושא איזה שהוא דיון? אני לא הצלחתי לאתר כזה. בויקיפדיה: קישורים חיצוניים#לאילו דפים כן לקשר? רשום:"אתרים שהוגדרו בתור ה"מזהים" של ויקינתונים - אתרים אלו נבדקו ונחשבים לאיכותיים במיוחד." לא הצלחתי למצוא רשימה כזו, אבל אני יודעת שיש תבנית לפסיכולוגיה עברית. יש קשר בין השניים? סליחה על השאלה המבולבלת. SigTif - שיחה 10:01, 29 באוקטובר 2023 (IST)תגובה

@SigTif מסכימה. גם לדעתי לא מדובר במקור איכותי. לא חושבת שאי פעם נערך דיון על הנושא (לא מצאתי בחיפוש באתר). לדעתי זה פשוט נוסף על דעת עורכת אחת כמקור בפורטל:פסיכולוגיה תחת מקורות מומלצים. לגבי המזהים: אני חושבת שהכוונה לאתרים ומאגרים שמשמשים כמזהים חיצוניים בוויקינתונים, בין היתר למשל בבקרת זהויות. פסיכולוגיה עברית אינו אחד מהם. אין קשר לכך שיש תבנית - זו פשוט תבנית שיצר דוד שי על מנת להקל על יצירת הקישורים. מקווה שעניתי לשאלה שהתכוונת  . בברכה, Kershatz - שיחה 17:36, 30 באוקטובר 2023 (IST)תגובה
ענית בדיוק. תודה רבה. SigTif - שיחה 19:54, 30 באוקטובר 2023 (IST)תגובה

חסימה חלקית באלמוג כהן (חבר הכנסת)

עריכה

{{נחסמת}} פתיחה במלחמת עריכה ~ מקף ෴‏ 21:48, 28 בינואר 2024 (IST)תגובה

"השחתה", מקף? אתה? חשבתי שטפילת השחתה היא פעולה שנענית בחסימה או למצער אזהרה. La Nave10:03, 29 בינואר 2024 (IST)תגובה

ניטור

עריכה
 
שלום Kershatz,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, הוגדרת בהרשאת מנטרת. אנא קראי על משמעותה בדפים "ויקיפדיה:מנטר" ו"ויקיפדיה:איך לנטר ולהישאר בחיים".

הרשאה זו מאפשרת:

בברכה, ~ מקף ෴‏ 00:54, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה

הניטור שלך איכותי, אני מקווה שהכלים האלו יעזרו ויהיו יעילים.
הסיבה היחידה שזה התעכב, בראייתי, היא כללי מלחמת עריכה. עקבתי ואני חושב שאין יותר בעיה, המקרים האחרונים לימדו שאין חשש שהכללים יופרו. לסיכום אם יש ספק, בבקשה להשתמש בביטול ידני, כרגיל. (ביטול עם גאדג'ט כלשהוא שלא משתמש בהרשאה או לחילופין שחזור עם תקציר לא־אוטומטי – הם כביטול ידני).
תודה, ~ מקף ෴‏ 00:59, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה
הגיע הזמן מזמן. איילשיחה 14:45, 20 בפברואר 2024 (IST)תגובה

פירוט יתר וכתיבה שיווקית

עריכה

היי, מה נשמע?

עברתי על ערכים אחרים בתחום המחול, וראיתי את הערכים של מחול (בית ספר למחול), יניב הופמן, דורית הופמן. להבנתי, לפי ההערות שלך, גם הערכים האלה מפורטים מדי וזקוקים לשכתוב? אני שואלת כי אין כל כך אחידות בין סוגי הערכים שקיימים, ואני אשמח ללמוד ולהבין גם על הפערים. מקווה שזה בסדר ששוב שאלתי אותך. תודה רבה :) Vector1138שיחה 14:10, 5 במרץ 2024 (IST)תגובה

@Vector1138 הי וקטור, הערכים שציינת (וגם שוקי הופמן) בהחלט נראים לי מפורטים מדי ודורשים שכתוב. הסרתי מהערך מחולה את פרק הבוגרים שאינו מקובל באופן כללי. אני לא מספיק בקיאה בעולם המחול אז קשה לי לומר אם התחרויות שמופיעות למשל בערך דורית הופמן הן משמעותיות ונראה לי שגם אם כן אז צריך להוריד את כל הזכיות של שלבי המוקדמות וכל מה שאינו מקום ראשון - אבל בעיקרון עדיף שמישהו שמבין יותר במחול יעשה את זה - את מוזמנת בעצמך לקצץ מה שאינו בעל חשיבות. בברכה, Kershatzשיחה 16:27, 5 במרץ 2024 (IST)תגובה

החילופיות בתהליך המסעדה הסינית

עריכה

החילופיות במסעדה הסינית היא לא מהסוג של חילופיות אלא חילופיות של חלוקות מקריות. בערך האמריקאי יש טעות. יש לי כוונה להרחיב ולהביא מקורות בקרוב. YoavDvirשיחה 22:07, 22 במרץ 2024 (IST)תגובה

מדוע את לא מציינת מי תקף את ישראל

עריכה

הועבר לדף שיחה:הרעב ההמוני ברצועת עזה

פיסול חוצות במודיעין-מכבים-רעות

עריכה

היי, הצבת תבנית חשיבות ולא פתחת דיון. אני רוצה להסביר מדוע הערך כן ראוי למרחב הערכים. להבנתי אם מציבים תבנית יש לפתוח דיון ולהסביר, אחרת צריך להסיר את תבנית החשיבות. Shinaimmשיחה 11:08, 31 במרץ 2024 (IDT)תגובה

@Shinaimm לא נכון. הצבת תבנית חשיבות אינה מחייבת פתיחת דיון בדף השיחה. הסברתי בתקציר העריכה את הנימוק. אתה מוזמן לפתוח את הדיון ולהסביר למה דעתך יש לערך חשיבות אנציקלופדית. Kershatzשיחה 11:14, 31 במרץ 2024 (IDT)תגובה

הערך מאחזים

עריכה

אני חייב לציין שמהצד שלי זה נראה כאילו הכרזת עלי מלחמה. ג. אלישעשיחה 16:29, 3 במאי 2024 (IDT)תגובה

אתה טועה. היות שאתה משתמש חדש אני אייעץ לך לא לקחת אישית אם מישהו מתנגד לעריכה שעשית. ויקיפדיה היא מיזם שיתופי וזה טבעי שיהיו חילוקי דעות. זה לא מלחמה. Kershatzשיחה 16:34, 3 במאי 2024 (IDT)תגובה
לא מחקת חלקים ממה שערכתי פשוט מחקת הכול. בלי ממש טענה ג. אלישעשיחה 16:40, 3 במאי 2024 (IDT)תגובה
מחקתי את כל מה שהוא פירוט לא אנציקלופדי ולא מקובל. את הדיון יש לנהל בדף השיחה, לא פה. Kershatzשיחה 16:42, 3 במאי 2024 (IDT)תגובה

גישה לניו יורק טיימס

עריכה

האם יש לעורכי ויקיפדיה גישה לכתבות בניו יורק טיימס? תודה, -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 14:54, 19 ביוני 2024 (IDT)תגובה

@Gabi S. לא שידוע לי. Kershatzשיחה 16:18, 19 ביוני 2024 (IDT)תגובה
@Gabi S. חלק מהכתבות ניתן למצוא בוייבאק מאשין. למשל הכתבה שאותה הזכרתי לגבי העצירים. בברכה Kershatzשיחה 16:41, 19 ביוני 2024 (IDT)תגובה
בתקופת הקורונה עשיתי מנוי במחיר מגוחך למנויים חדשים של 2 דולר לחודש. קראתי המון כתבות בטאבלט בכל יום, זה היה ממש מעניין ונוח. אחרי שנה המחיר עלה והקורונה חלפה. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 17:11, 19 ביוני 2024 (IDT)תגובה
ניסית להירשם שוב? נרשמתי וביטלתי כמה פעמים, במצטבר כשנתיים, וזה עדיין 2 דולר. ‏ La Nave🎗 18:02, 19 ביוני 2024 (IDT)תגובה
כן, הציעו לי, אבל כרגע אני מעדיף להשקיע את זמני בעיסוקים אחרים. אולי בעוד כמה שנים :) -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 18:20, 19 ביוני 2024 (IDT)תגובה
צודק, הבעיה היא שהתמכרתי ל WORDLE. ‏ La Nave🎗 18:39, 19 ביוני 2024 (IDT)תגובה