לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Rotemliss/ארכיון ינואר 2008

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 16 שנים מאת Rotemliss בנושא תיקון חד פעמי של coord

דף זה הוא ארכיון של הדיונים שהתקיימו בשיחת משתמש:Rotemliss. דיונים חדשים יש לקיים בדף הדיונים הנוכחי. אין לערוך דף זה.


מרץ בבקשה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ג בטבת ה'תשס"ח • 05:56, 1 בינואר 2008 (IST)תגובה

מבוצע. ‏– rotemlissשיחה 13:37, 1 בינואר 2008 (IST)תגובה
בוצע. ‏– rotemlissשיחה 14:59, 1 בינואר 2008 (IST)תגובה
תודה. למה יצרת את תבנית:הידעת? 29 בפברואר - סדרה 1? לא יהיה כזה! אנא תקן ההפניות בחיצים לאחר מחיקתו. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ג בטבת ה'תשס"ח • 17:11, 1 בינואר 2008 (IST)תגובה
אם תהיה סדרה שלישית, יכול להיות כזה. ‏– rotemlissשיחה 17:13, 1 בינואר 2008 (IST)תגובה
נכון, אבל בינתיים אין... וזה עושה לי בלגן בויקיפדיה:הידעת?/סדרה 1/פברואר, כי זה משאיר משבצת לא מלאה בסוף, וגם הנווט מ-28 בפברואר מוביל לתבנית ריקה. אנא מחק אותה. דיה לצרה בשעתה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בטבת ה'תשס"ח • 05:57, 2 בינואר 2008 (IST)תגובה
הניווט אינו מתחשב בשנה מעוברת, כך שמחיקת התבנית פירושה רק קישור אדום. אפשר להכליל שם את תבנית 29 בפברואר של הסדרה השנייה. ‏– rotemlissשיחה 17:25, 2 בינואר 2008 (IST)תגובה
Shame on him... אשים אותו הידעת? פעמיים. אני מעתיק לשם את הדיון. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בטבת ה'תשס"ח • 17:31, 2 בינואר 2008 (IST)תגובה

תבנית:מדינה

[עריכת קוד מקור]

אפשר להריץ עליה את הבוט המוכן שלנו. ראה מלטה: קואורדינטות של הבירה = 35°54'16" צפון 14°31'32" מזרח. קלי קלות להסב ל-coord עם display=inline|type:city. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בטבת ה'תשס"ח • 20:45, 1 בינואר 2008 (IST)תגובה

זה דווקא לא כל כך טריוויאלי, אבל כתבתי מחדש את הבוט והוא מוכן לריצה. לפני כן, איפה לכתוב את הפלט? ‏– rotemlissשיחה 19:45, 4 בינואר 2008 (IST)תגובה
בויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מידע בערכים/מדינות. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • א' בשבט ה'תשס"ח • 04:12, 8 בינואר 2008 (IST)תגובה
אגב, צריך לרוץ גם על תבנית:מדינות לשעבר. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • א' בשבט ה'תשס"ח • 04:46, 8 בינואר 2008 (IST)תגובה
אין פרמטרים מתאימים לתבנית הזאת. ‏– rotemlissשיחה 20:43, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
בעצם יש, אבל יש גם כפילות עם תבנית:מדינה לשעבר. יש לאחד בין התבניות. ‏– rotemlissשיחה 20:45, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
אני אאחד. רק צריך להוסיף בתבנית מדינה, "פירוק" ו"תאריכי פירוק" מתחת להקמה ותאריכי הקמה. קצת הסתבכתי עם זה. אם תוסיף, אעביר לשם את המדינות לשעבר ונמחק התבנית. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ב בשבט ה'תשס"ח • 21:26, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
התכוונת להוספה בתבנית:מדינות לשעבר או בתבנית:מדינה לשעבר? בשניה הם כבר קיימים, פחות או יותר. הוספתי בראשון. ‏– rotemlissשיחה 21:30, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
התכוונתי בתבנית:מדינה. אין סיבה להחזיק שלוש תבניות. זו גם הדעה בדף השיחה שם. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ב בשבט ה'תשס"ח • 21:43, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
זה צריך לעבוד עכשיו. ‏– rotemlissשיחה 10:53, 19 בינואר 2008 (IST)תגובה
הרצתי את הבוט עד קזחסטן (לפי הסדר במיוחד:דפים המקושרים לכאן/תבנית:מדינה). אמשיך בכך מחר. ‏– rotemlissשיחה 21:38, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
כמה עודכנו? האם הכל עבר בהצלחה? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ב בשבט ה'תשס"ח • 21:43, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
נראה לי שכן. הפלט ייכתב בהמשך היכן שביקשת (יש עיבוד חוזר של כל הדפים בכל מקרה). ‏– rotemlissשיחה 10:53, 19 בינואר 2008 (IST)תגובה
הבוט ממשיך כעת בריצה. ‏– rotemlissשיחה 11:00, 19 בינואר 2008 (IST)תגובה
הבוט סיים את הריצה. הפלט זמין כאן. 23 מדינות אינן כוללות קואורדינטות של הבירה, והקואורדינטות של 3 נוספות לא פוענחו (צריך לציין שעקב מבנה הבוט, חלק מהדברים הבעייתיים לא נכתבו בדף הפלט הזה, ותיקנתי אותם ידנית). ‏– rotemlissשיחה 11:31, 19 בינואר 2008 (IST)תגובה
גמרתי לתקן את כולן. אם תוכל להוסיף בתבנית:מדינה "פירוק" ו"תאריכי פירוק" מתחת להקמה ותאריכי הקמה, אוכל להעביר גם את המדינות שנשארו במדינות לשעבר לתבנית האחידה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ג בשבט ה'תשס"ח • 09:56, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
שמת לב שכתבתי פה? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ד בשבט ה'תשס"ח • 18:54, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
הוספתי כבר את הפרמטרים האלה. ‏– rotemlissשיחה 19:13, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
הנושא סגור. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט"ו בשבט ה'תשס"ח • 19:21, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה

תודה

[עריכת קוד מקור]

רבה! ערןב 18:08, 2 בינואר 2008 (IST)תגובה

תיקון תצוגת ה[עריכה] ב-FF

[עריכת קוד מקור]

שלום רותם, יש לך התנגדות להוספת התיקון שהצעתי כאן למונובוק (או ל-common.css) הכללי? מבדיקה שערכתי אצלי זה מתקן את הבעיה ב-FF ולא נוצרות "תופעות לוואי" ב-IE-6, מה גם שזה פשוט נכון יותר מהגדרת ה-float הקיימת היום. עקב מילואים לא הייתי זמין מאז ולכן אני לא יודע אם עלתה בעיה כלשהי עם ההצעה ולכן היא נגנזה או שהיא פשוט נעלמה לתהומות הארכיון. ‏ costello • ‏ שיחה 15:47, 4 בינואר 2008 (IST)תגובה

עדיף לתקן זאת בתוכנה באופן כללי. נראה לי ש-Simetrical עוסק בנושא, לכן כדאי לפנות אליו. ‏– rotemlissשיחה 19:46, 4 בינואר 2008 (IST)תגובה

בוט קואורדינטות

[עריכת קוד מקור]

ראה שיחת משתמש:Costello#ויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מידע בערכים/ערים. אתה מעוניין להריץ את הבוט שלו? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ו בטבת ה'תשס"ח • 17:32, 4 בינואר 2008 (IST)תגובה

אין בעיה מבחינתי. ‏– rotemlissשיחה 19:48, 4 בינואר 2008 (IST)תגובה
אלוף. אנא עדכן אותי בהתקדמות לאחר שתיצור קשר עם גיא. אם צריך עזרה, אני פה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ז בטבת ה'תשס"ח • 20:16, 4 בינואר 2008 (IST)תגובה

שיחה:טוקיו הוטל

[עריכת קוד מקור]

התבנית דווקא היתה במקומה, משום שגם דף השיחה עצמו מוגן. אפשר לשקול את הסרת ההגנה (בזמנו גם לדף הזה הוכנסו המון שטויות), אבל כל עוד ההגנה נשארת, צריך להשאיר גם את התבנית. עידושיחה 13:30, 5 בינואר 2008 (IST)תגובה

יש למטה הסבר מדוע הדף מוגן, ואין צורך גם בתבנית. אם תושב התבנית בכל זאת, יש להשתמש בתבנית {{מוגן חלקית}} ולא בתבנית {{מוגן}}. ‏– rotemlissשיחה 13:35, 5 בינואר 2008 (IST)תגובה

למה להסיר את ההגנה מ"הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות"?

[עריכת קוד מקור]

שינוי הגנה מצריך נימוק. יתכן שיש לך נימוק מוצלח מאוד לזה ועדיין צריך לנמק.Eddau 17:43, 5 בינואר 2008 (IST)תגובה

לא שיניתי שום הגנה. הערך היה מוגן חלקית (מאז נובמבר) והתבנית אמרה שהוא מוגן באופן מלא, ועל כן תיקנתי אותה. ‏– rotemlissשיחה 18:40, 5 בינואר 2008 (IST)תגובה

ריכוז בקשות

[עריכת קוד מקור]

רותם, ברשותך אני מרכז כאן את כל הבקשות הפתוחות בינינו.

  1. רשימה בה תבנית מיזמים אינה ראשונה תחת קישורים חיצוניים.
  2. רשימת הדפים בעלי תבנית עיר ללא קואורדינטות
  3. תוכנית שמייצרת אוטומטית תבניות עיר מהערך האנגלי, ומזינה פרמטרים בסיסיים לפי הרשימה לעיל, בכל הערים ללא תבנית
  4. רשימת הדפים בכל ויקיפדיה בהם יש תבנית קואורדינטות פעמיים או יותר
  5. בוט קואורדינטות - הרצת הקוד של קוסטלו. אפשרות להכניס תבניות נוספות מעבר ל-coord
  6. הסבה אוטומטית של הקואורדינטות בתבנית:מדינה של עיר הבירה בדומה למה שעשינו בתבנית:עיר
  7. חדש: קטלוג כל היישובים בארץ ישראל והכנסת תבנית קואורדינטות לחסרים
    יטופל על ידי הח"מ - הסבר בהמשך. דףלמה לי 100 אם יש לי 70,000שיחה • 12:39, 20/01/2008 י"ג בשבט ה'תשס"ח
  8. האם הכל נהיר?
  9. אני מודה לך על הרצון לסייע. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ט בטבת ה'תשס"ח • 10:00, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
  1. לא כולן פתוחות, למשל בקשה 2.
  2. אנא בדוק זאת וצמצם הרשימה.
  3. אבצע הבקשות האחרות בהמשך.
  4. פורמט נאה.
‏– rotemlissשיחה 13:36, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
  1. טוב, זה טעון בדיקה מעמיקה יותר ולכן אני צריך את הרשימה ב-4. ראה למשל מה קרה במלבורן. הבוט לקח את הקואורדינטות של פרבר "רינגווד" ושתל אותן במלבורן... תיקנתי זאת, אך יתכן ויש עוד שגויים. אעבור על הרשימה שתכין ואז אכריז על סעיף זה גמור. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ט בטבת ה'תשס"ח • 17:41, 7 בינואר 2008 (IST)תגובה
  1. יש משהו? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ו' בשבט ה'תשס"ח • 10:07, 13 בינואר 2008 (IST)תגובה
אבדוק את הנושאים הללו בהמשך. תגובה לכל אחד מהם:
  1. חסר תועלת כל עוד אין הסכמה על מבנה התבנית.
  2. לא בוצע כבר?
  3. אנסה לעבוד בנושא בהמשך.
  4. יבוצע בהמשך. (זו תהיה ריצה ארוכה...)
  5. יבוצע בהמשך. אני מניח שאין צורך להוסיף קואורדינטות לדפים שיש בהם כבר תבנית כזו?
  6. יבוצע בהמשך.
‏– rotemlissשיחה 09:22, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה
2) אני צריך את הרשימה ב-4 לסגור הנושא. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ז' בשבט ה'תשס"ח • 17:44, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה
5) אכן, אין צורך לטפל בדפים אלה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט' בשבט ה'תשס"ח • 19:10, 15 בינואר 2008 (IST)תגובה
הבוט של בקשה 4 רץ כעת. ‏– rotemlissשיחה 20:17, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
בקשה 4 בוצעה. הפלט זמין במשתמש:Rotemliss/תבנית קואורדינטות כפולה, אתה מוזמן להעבירו למקום אחר אבל אנא בקש את מחיקת ההפניה לאחר מכן. ‏– rotemlissשיחה 20:39, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
"קטלוג כל היישובים בארץ ישראל והכנסת תבנית קואורדינטות לחסרים" - התחלתי לטפל בנושא: מיפוי מדוייק וקפדני של כל היישובים + הוספת / עידכון קורדינטות רשמיות, ובשלב הבא נושאים נוספים הקשורים ליישובים. בקרוב אפרסם את ממצאי. אין צורך שמישהו נוסף יעבוד במקביל - זה יעשה רק בלגן. דףלמה לי 100 אם יש לי 70,000שיחה • 12:37, 20/01/2008 י"ג בשבט ה'תשס"ח

מפה / צ"א של יישובים בארץ

[עריכת קוד מקור]

ההפרדה בין אתר א' שנותן מפת רסטר אבל ללא שמות רחובות לבין אתר ב' שנותן צילום לוויין ללא מפה - היא כבר פאסה.
אני הייתי הולך על אתר אחד שמשלב צילום לווין + רסטר + שמות רחובות. אתר ymap נותן הכל ובקלות. ראו רשימה אקראית של הפניות שהוספתי ב"קישורים חיצוניים" באבן יהודה, הוד השרון, באר שבע, טייבה (בעמק), רוחמה. פשוט מדהים ! מה דעתך ? אין לי בעייה להוסיף את הקישורים האלה לכל היישובים (ג'ק רובינסון). דףהצטרפו לזעקתו של רחוב הנביאיםשיחה א' בשבט ה'תשס"ח 00:35, 8 בינואר 2008 (IST)תגובה

משהו שם דפוק שתוקע את ה"אדובה פלש פלייר 9", וניסיתי בשני מחשבים שונים (IE7, SP2, WXP) עד שזה לא יפתר אין על מה לדבר. הפתרון, לכשנשלב צריך להיות סטייל "עמוד ענן" ולא להוסיף שורה לערכים. כך נקבל את זה אוטומטית בכל הערכים כיוון שאת התשתית כבר הקמנו. בעיה נוספת היא הצנזורה. כל מחנה מטכ"ל בת"א הפך למדשאה ענקית, והרבה חבר'ה פה כבר התרעמו על כך קשות. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • א' בשבט ה'תשס"ח • 00:48, 8 בינואר 2008 (IST)תגובה
טוב זה ברור: כל הג'ובניקים בקריה רוצים לקבל תוספת שדה ....
אם וכאשר שתיפתר הבעייה של הפלש: האתר הזה פשוט מדהים: זום מהיר מאד, שמציג גם רסטר מלא ומפורט מאד של רחובות + מבני ציבור (שאין בשני האתרים האחרים) ו/או (לפי החלטת המשתמש) תצ"א שניתן להבחין בו בברור בבניינים בודדים (אם לא צינזרו אותם). דףהצטרפו לזעקתו של רחוב הנביאיםשיחה א' בשבט ה'תשס"ח 01:38, 8 בינואר 2008 (IST)תגובה
הנקודה כבר הועלתה בעבר, אם כי בהתייחס לאתר מפה (ראה שיחת תבנית:לוויין#צילומי אוויר מאתר מפה. אני לא אוהב להפנות למקורות שאני יודע שיש בהם עיוותים מכוונים, יצא לי לא אחת להשתמש בצילומים האלו לתכנון טיולים למשל - וחבל להגיע לשטח ולגלות (למשל) שהפארק היפה שליד עזריאלי הוא באצם איזור מגודר היטב... ‏ costello • ‏ שיחה 07:04, 8 בינואר 2008 (IST)תגובה

שיחת משתמש:Felagund

[עריכת קוד מקור]

ראה דבריי. ‏Gridge ۩ שיחה 17:40, 8 בינואר 2008 (IST).תגובה

ויקיחדשות

[עריכת קוד מקור]

רותם שלום, אנא הצץ במיזם הנ"ל, העברת לשם לא נכון. נרשמתי למיזם רק אתמול לכן אני לא יכול בינתיים להעביר בעצמי. תודה. דב ט. 18:59, 8 בינואר 2008 (IST)תגובה

FYI: Yiddish chat room

[עריכת קוד מקור]

Dear Rotem, after a long sabatical year I am back again. I have seen that many things have changed and that there is a good hope to get many bidirectional issues fixed. I am improving my knowledge about Yiddish and hope to find more enthusiastics for the Yiddish projects. Are you overwhelmed with work? Could I address some issues which lead us a step forward? Best regards and greatings from Munich.‎
‫·‏לערי ריינהארט‏·‏T‏·‏m‏:‏Th‏·‏T‏·‏email me‏·‏‬ 08:34, 9 בינואר 2008 (IST)תגובה

Dear friend please come to ‎« שמועס »‎ to see if we can use this channel as a place for Yiddish chats. This form should work at ‎װיקיװערטערבוך‎ when you are using Firefox, Konqueror or Opera. Unfortunatelly if does not work yet in Internet Explorer.‎
Please search in ‎װיקיװערטערבוך:הויפט זייט‎ at the seventh item in נאוויגאציע.‎ It is ‎« שמועס »‎.‎ I assume that you agree to add such an « שמועס » item at װיקיפּעדיע‎ to נאוויגאציע as soon as our friends m:n:en:user:bawolff ... have fixed the code. Please do not hesitate to write your comments in the comment section.‎
Please make proposals about translating of the text / help: Only Latin characters and Latin numbers are allowed as « Your Nickname: » . Exceptions are « tekhniker|avek » , « ales-viser » etc. Please add some explanations about accessing the channel « #kavehoyz » by using the page chatwikizine: One should select the channel « #kavehoyz » from the channel list, select a Nickname and hit enter. All other fields are optional.‎
Thanks in advance and Good luck! Best regards
‫·‏לערי ריינהארט‏·‏T‏·‏m‏:‏Th‏·‏T‏·‏email me‏·‏‬ 08:34, 9 בינואר 2008 (IST)תגובה

מדיה ויקי:Welcomecreation

[עריכת קוד מקור]

התבנית {{חונכות}} בוטלה. אנא שנה את המשפט הרלוונטי בדף הנ"ל ל:

  • אם ברצונך לקבל סיוע מוויקיפדים בעלי ניסיון, באפשרותך לפנות אליהם באמצעות החממה. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

תודה, ‏Yonidebest Ω Talk18:51, 10 בינואר 2008 (IST)תגובה

גם את תבנית ברוך הבא צריך לשנות. במקום

חונכות: אם ברצונך לקבל סיוע אישי מוויקיפדים בעלי ניסיון, יש להוסיף בדף המשתמש שלך את הצירוף {{חונכות}} ונפנה אליך בהקדם. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

נא לשים:

עזרה: אם ברצונך לקבל סיוע מוויקיפדים בעלי ניסיון, באפשרותך לפנות לחממה ולאתר ויקיפד שיוכל לעזור לך. לשאלות נקודתיות ניתן גם לפנות לדלפק הייעוץ.

כדאי גם לשנות את האייקון למשהו עם סימן שאלה (שיתאים לכותרת "עזרה"...). תודה, ‏Yonidebest Ω Talk19:44, 10 בינואר 2008 (IST)תגובה
טופל, חוץ מהאייקון, שאשאיר לרותם. דניאל צבישיחה ד' בשבט ה'תשס"ח (11.01.08) 00:00
החלפתי לסמל של עזרה. ‏– rotemlissשיחה 17:37, 11 בינואר 2008 (IST)תגובה

שוב תקלה בפונקצית הפארסר #TIME

[עריכת קוד מקור]

רותם שלום, ראה תלונה שקיבלתי: שיחת קטגוריה:שנים עבריות#שנת התש"א. בדקתי ובאמת היה בלגן, עשיתי PURGE והכל פתאום הסתדר. מה קרה בדיוק היום ? דףלמה לי 100 אם יש לי 70,000שיחה • 22:58, 10/01/2008 ד' בשבט ה'תשס"ח

לא ידוע לי על שינוי שבוצע. ‏– rotemlissשיחה 17:38, 11 בינואר 2008 (IST)תגובה

תבנית:תאריך עברי

[עריכת קוד מקור]

ראה את ההערה שלי בשיחת תבנית:תאריך עברי. ‏ Ramiy ( שיחה - תרומות ) 15:01, 11 בינואר 2008 (IST)תגובה

טופל. האם יש חודשים בעייתיים נוספים? ‏– rotemlissשיחה 17:38, 11 בינואר 2008 (IST)תגובה

עזרה

[עריכת קוד מקור]

שלום רותם, הפנו אותי אליך מכיוון שאתה מבין בעניינים הטכניים בויקיפדיה. כשניסיתי להוסיף לחתימה שלי גם את דף השיחה שלי, אז שניהם הפכו להפניה גדולה לדף המשתמש שלי, התוכל לעזור לי? תודה [[משתמש:Poxsi|Poxsi]] • [[שיחת משתמש:Poxsi|שיחה]] 16:55, 12 בינואר 2008 (IST)תגובה

סמן את "אל תוסיף קישור לחתימה" בהעדפות. ‏– rotemlissשיחה 16:57, 12 בינואר 2008 (IST)תגובה
תודה רבה לך. Poxsiשיחה 17:05, 12 בינואר 2008 (IST)תגובה

סטטיסטיקות

[עריכת קוד מקור]

שלום רותם,

שי פנה אליי בעניין סטטיסטיקות גלישה באתר. מלבד הדאמפים באתר dammit שחברנו LeonWP מהוויקי הגרמני כותב כרגע ממשק גישה והצגה נוח אליהם (כך גונב לאוזניי), הועלתה במקביל גם האפשרות השונה לגמרי להוסיף הפנייה לgoogle analytics, כך שכל התנועה באתר תנותח דרך הפתרון החינמי והקיים והמוצלח, כך שמעתי, של גוגל. האם ידוע לך האם היו אי פעם הצעות ברוח זו בקרב המפתחים, דיבורים בנושא ברשימה הטכנית? אשמח לשמוע פרטים, ויהיה עוד יותר טוב אם תיצור קשר ישיר עם שי יקיר כבר בהקדם, הוא מאוד לוחץ עליי :) ‏Harel‏ • שיחה 22:18, 13 בינואר 2008 (IST)תגובה

לא ידוע לי הרבה בנושא. בנוסף, אני חושב שלפני הוספת סקריפט של Google Analytics צריך לשאול את הקרן האם זה בסדר מבחינתה, כי עלולות להיות התנגדויות לכך. ‏– rotemlissשיחה 09:19, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה

תבנית:מגלה ארצות

[עריכת קוד מקור]

ראה הערכים:

בכל אחד התבנית נראית שונה, שורות הכותרת מימין נשברות שונה. למה? (IE7, 768X1024) חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ז' בשבט ה'תשס"ח • 23:14, 13 בינואר 2008 (IST)תגובה

בגלל התמונות שלא נמצאות מיד אחרי התבנית. ‏Yonidebest Ω Talk23:17, 13 בינואר 2008 (IST)תגובה
הא? לא הבנתי. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ח' בשבט ה'תשס"ח • 18:41, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה
רותם, אתה יכול להבהיר? ההסבר של יוני לא ברור. מה לעשות כדי שתהיה אחידות? למה תבנית עלולה להיות מושפעת מגורמים מחוץ לתבנית?חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ח' בשבט ה'תשס"ח • 00:20, 15 בינואר 2008 (IST)תגובה
נראה לי שזה קשור לאורך הטקסטים בטור השני בתבנית. ‏– rotemlissשיחה 14:33, 15 בינואר 2008 (IST)תגובה
כן! שיחקתי עם זה ואכן כולם דומים עתה. זו בעיה של תבנית זו, או שככה זה? נראה לי מוזר שהתבנית "מתגמשת" בהתאם לטקסט. זו בעיה! חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט' בשבט ה'תשס"ח • 19:05, 15 בינואר 2008 (IST)תגובה
ידועות לך התשובות? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"א בשבט ה'תשס"ח • 18:35, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה
האם תוכל למצוא תבנית לדוגמה שבה זה לא קורה, כדי שאוכל לראות את ההבדל ביניהן? ייתכן (וסביר) שזה קשור למאפיין width בתאים, אך ייתכן שלא. ‏– rotemlissשיחה 18:52, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה
למיטב בדיקתי, בתבנית:מפל מים זה לא קורה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"א בשבט ה'תשס"ח • 19:47, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה
אכן, בתבנית זו אחד התאים הוא בעל תכונת width. ‏– rotemlissשיחה 19:54, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה
ומה עם תבנית:הר, תבנית:ימה, תבנית:נהר, תבנית:כוכב, תבנית:גלקסיה? גם אותן צריך לסדר בנוסף לתבנית:מגלה ארצות? אלה פחות או יותר הטבלאות שאני משכפל מהן, כך שאם תסדר את זה, אנו סגורים. תודה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"א בשבט ה'תשס"ח • 20:00, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה
צריך לשנות אותן בדומה לשינוי שערכתי בתבנית:מגלה ארצות. ‏– rotemlissשיחה 20:25, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה

קטגוריה:יישובים בישראל

[עריכת קוד מקור]

בזמנו הבוט של יוסף שמח טיפל בזה והכניס את הקטגוריה לכל היישובים. היום נתקלתי במורג שלא היה מקוטלג. אתה יכול להריץ בוט שיכניס את הקטגוריה לכל ישוב תחת קטגוריה:יישובים בישראל ובנותיה, בו עדיין היא לא קיימת? תודה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ח' בשבט ה'תשס"ח • 18:41, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה

יש בעייתיות בקטלוג כזה של התנחלויות, ראה שיחת קטגוריה:התנחלויות. יש לשנות גם את הקטלוג הנוכחי או לשנות את שם הקטגוריה ל"יישובים ישראלים", ובוודאי לא להוסיף לבעיה על ידי קיטלוגן באופן הזה. ‏– rotemlissשיחה 19:16, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה
ממה נפשך? אם יש בעיה, הרי שהיא חמורה בהרבה ממה שיש עכשיו, עם כל היישובים הקיימים. אני רוצה לטפל רק בספיחים. לדעתי כלל אין בעיה. בכל אופן, משנה את הבקשה...
אתם יודעים איך ממירים מ-נ.צ. לקורדינטות ? לא נראה לי סיפור להשלים קורדינטות ליישובים החסרים. דףלמה לי 100 אם יש לי 70,000שיחה • 15:06, 15/01/2008 ח' בשבט ה'תשס"ח
משתמש:יואב ר סייע לנו בזמנו, ואני מניח שיש לו איזה כלי לעשות זאת. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט' בשבט ה'תשס"ח • 19:12, 15 בינואר 2008 (IST)תגובה

ראה נא

[עריכת קוד מקור]

את בקשתי האחרונה בדף שיחתו של ערן. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk21:20, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה

נוסף. כדאי שתכתוב הסבר נוסף בשיחת מדיה ויקי:Gadget-InterwikiOrder כדי שאפשר יהיה לקשר אליו. ‏– rotemlissשיחה 21:25, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה
כמובן, חיכיתי לראות היכן לכתוב את ההסבר הנוסף. אנא שנה את הכיתוב הראשי ל:

שינוי הסדר של קישורי האינטרוויקי - את הסדר יש לקבוע בדף משנה של דף המשתמש (הוראות נוספות).

תודה, ‏Yonidebest Ω Talk21:41, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה
שיניתי. ‏– rotemlissשיחה 21:43, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה
תודה, ‏Yonidebest Ω Talk21:48, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה

בקשה

[עריכת קוד מקור]

שלום רותם, התוכל לסדר שבעמוד הראשי במקום "הצג פורטלים אקראיים אחרים" יופיע הצגת? תודה, דורית 23:47, 14 בינואר 2008 (IST)תגובה

תוקן. ‏– rotemlissשיחה 13:30, 15 בינואר 2008 (IST)תגובה
תודה! דורית 14:35, 15 בינואר 2008 (IST)תגובה
ובעניין דומה, איך אני עורכת את "העלאת קובץ לשרת"? תודה, דורית 20:38, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה
כבר ערכת אותו, לא? או שאת מתכוונת לדף ההעלאה עצמו/לכיתוב? ‏– rotemlissשיחה 20:40, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה

סליחה על ההתערבות, אבל דורית, תמיד במקרים כאלה - העתיקי מספר מילים מהדף, לכי למיוחד:הודעות המערכת ובצעי חיפוש בדף - זה כבר יוביל אותך לדף הנכון. במקרה הזה מדובר במדיה ויקי:Uploadtext. דניאל צבישיחה י' בשבט ה'תשס"ח (17.01.08) 20:45

מכירה את דף הודעות המערכת, אך הוא אינו חביב עלי כרותם (ומראש סליחה על הטרחה). ותודה! מיד אתקן את הדף. דורית 20:48, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה
לתשומת לבך, אם את מעוניינת לערוך את דף ההעלאה של תמונות שימוש הוגן, ההודעה המתאימה היא מדיה ויקי:Uploadtext/fairuse. ‏– rotemlissשיחה 20:49, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה
כן, לזה התכוונתי, אבל גם בשני נתקלתי בבעיה. תודה לשניכם וסליחה על הטרחה. דורית 20:52, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה

#IFEXIST

[עריכת קוד מקור]

רותם שלום, תזכיר לי כמה #IFEXISTים מותר בדף אחד ? דףלמה לי 100 אם יש לי 70,000שיחה • 10:04, 15/01/2008 ח' בשבט ה'תשס"ח

כרגע 500, זה עלול לרדת ל-100. המידע רשום בהערת HTML בתחתית הקוד של כל דף (או אולי כל דף שבו מתקרבים לאחת המגבלות, לא ידוע לי). ‏– rotemlissשיחה 13:30, 15 בינואר 2008 (IST)תגובה
אני צריך בדיוק 100, לא 101. תודה. דףלמה לי 100 אם יש לי 70,000שיחה • 14:44, 15/01/2008 ח' בשבט ה'תשס"ח

מאחז (משלט)

[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:מאחז (משלט)#לקריאה נוספת. ‏– rotemlissשיחה 18:11, 16 בינואר 2008 (IST)תגובה

אהלן רותם!

[עריכת קוד מקור]

היי איכפת לך להתערב בדיון הזה? אלירן d שיחה 15:06, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה

הגבתי. ‏– rotemlissשיחה 16:43, 17 בינואר 2008 (IST)תגובה

תבנית:שימור XX בתבנית:מיון

[עריכת קוד מקור]

היי רותם. עשיתי היום עבודה מקיפה ביותר במצב שימור המינים שעיקרה הסתמכות על הקטלוג של ICUN בצורה אוטומטית מהתבניות, ולא קטלוג של הוויקיפדים. בעיקר טיפלתי בחיות נכחדות, ששם זה היה יחסית קל, כי מישהו כבר שם את כולן בסווג קצרמר. לצורך השלמת הפרוייקט אני זקוק לבוט. התוכל?

תודה רבה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"א בשבט ה'תשס"ח • 01:12, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה

יבוצע בהמשך (אולי יהיה לי קצת יותר זמן בסוף השבוע הזה). ‏– rotemlissשיחה 16:27, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
רץ כעת. ‏– rotemlissשיחה 19:39, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
הבוט בשטח, כולנו במתח... חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ב בשבט ה'תשס"ח • 19:41, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
הבוט טוען שאין דפים כאלה (אם לא טעיתי), אבל זה לא נראה לי הגיוני. האם תוכל למצוא דף שיש בו את הבעיה הזו כדי שאוכל לבדוק את הבוט עליו? ‏– rotemlissשיחה 19:48, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
זברה. אישית אני מניח שלא יהיו (או שיהיו מעט מאוד) ערכים בקבוצות "מין", "תת-מין", כך שאל תקבל בהפתעה אם אין שם ערכים בכלל. ירוןשיחה 19:51, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
ירון, אני מניח שזברה יצא בפלט אך אנו לא מטפלים בו. נכון? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ב בשבט ה'תשס"ח • 19:57, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
בוודאי שלא, אבל הוא עונה לתנאים. לא ידוע לי על ערך ברמת המין או התת-מין שאין בו תבנית שימור, אבל בשביל זה חשבת על הבוט, לא? :-) ירוןשיחה 19:59, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
הבעיה נמצאה ותוקנה. הבוט רץ כעת. ‏– rotemlissשיחה 20:00, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
יש תוצאות לריצה. ‏– rotemlissשיחה 20:06, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
ירון, אתה מתאושש? 1,088 ערכים, מאות מינים ותת-מינים! חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ב בשבט ה'תשס"ח • 20:09, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
לאט לאט. אף שהרבה מזה לא רלוונטי (רוב הצמחים), יש שם יותר משציפיתי. ירוןשיחה 20:11, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
בצמחים אין בכלל תבנית שימור? אני יודע שטורומירו למשל מסווג. בכל אופן אפשר להריץ ריצה נוספת, ולהתעלם מממלכת הצמחים. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ב בשבט ה'תשס"ח • 20:15, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
רותם, סליחה על הטרטור... אתה יכול להריץ ממלכה "בעלי חיים" ו"צומח" בשתי רשימות נפרדות? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ב בשבט ה'תשס"ח • 20:32, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
איך להבדיל ביניהם (נניח, לפי הקטגוריות)? כרגע אני עובר על הרשימה של הדפים המכלילים את תבנית:מיון בלבד. ‏– rotemlissשיחה 20:36, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
שים לב גם ל#ריכוז בקשות לעיל, ביצעתי את הבקשה בנוגע לתבנית קואורדינטות כפולה. ‏– rotemlissשיחה 20:40, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
לא, ניתן להבדיל ביניהם באמצעות פרמטר "ממלכה". (ממלכה=בעלי חיים, ממלכה=צומח, למרות שאפשר פשוט אלה שהם בממלכת בעלי חיים, וכל השאר). ירוןשיחה 21:01, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
הבוט המשודרג רץ כעת, ויחליף את הפלט הקודם. ‏– rotemlissשיחה 21:09, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
הפלט החדש זמין כעת באותו המקום. ‏– rotemlissשיחה 21:14, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
אין כמוך, כרגיל! ירון, תוצאות די מהממות... כ-350 חסרים רק בבעלי חיים. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ב בשבט ה'תשס"ח • 21:24, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה

בקשה

[עריכת קוד מקור]

ראה העריכה הדורשה בדף שיחתי שיחת משתמש:יוני#תבנית:מיקום, תודה. ‏Yonidebest Ω Talk01:38, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה

מה בדיוק צריך לבצע? ‏– rotemlissשיחה 16:26, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה
ביצעתי כבר. ‏ costello • ‏ שיחה 19:50, 18 בינואר 2008 (IST)תגובה

תגובה לעריכת מדף

[עריכת קוד מקור]

אני מבין את כוונתך. אבל מה שמחקתי הא ללא ספק שטויות ללא כל הסבר מדעי\הגיוני וזה מטעה את הגולשים התמימים וחסרי הישע באתר.

מומלץ שתסביר את הסיבות לכך בדף השיחה של הערך. בינתיים הסרתי את המידע. ‏– rotemlissשיחה 13:54, 19 בינואר 2008 (IST)תגובה

גוגול

[עריכת קוד מקור]

למה להסיר את הפסקה הזו? יש טענות שזה לא נכון וחסר לטענות האלו סימוכין. מצד שני יש טענות מנומקות שמפריכות את הטענות שזה לא נכון ויש גם סימוכין כלשהם בדף השיחה של הערך. יוספוסשיחה 14:22, 19 בינואר 2008 (IST)תגובה

יש ספק לגבי אמינות הפסקה. ראה בפסקה #תגובה לעריכת מדף לעיל. אתה מוזמן להשיבה אם היא נכונה בכל זאת. ‏– rotemlissשיחה 14:25, 19 בינואר 2008 (IST)תגובה
להטיל ספק בלי נימוק זה לא להטיל ספק, זה לכתוב מילים אימפוטנטיות. אומנם ראיתי את הפסקה הקודמת בדף שיחתך רק לאחר שפתחתי את הפסקה הנוכחית, אבל לפני שפתחתי את הפסקה הנוכחית עיינתי בשיחה:גוגול#האם באמת מספר האטומים ביקום הידוע ובשיחה:גוגול#דרך לכתוב את גוגול פלקס. יוספוסשיחה 14:29, 19 בינואר 2008 (IST)תגובה

כמה שאלות

[עריכת קוד מקור]

שלום רותם, ראיתי שבוויקיפדיה האנגלית יצרו קבוצה חדשה של מאושרי rollback בנוסף לקבוצה של מפעילים. שתי שאלות:

  • האם הפייצ'ר/הקבוצה הזו קיימים גם פה? האם ניתן להגדיר שהקבוצה תוכל גם להגדיר דף כבדוק (patrol)?
  • האם בדומה לקבוצה עם הרשאת rollback, אפשר להגדיר קבוצה ללא הרשאה להעלות תמונות? (כלומר לאפשר חסימה שתגביל רק העלאה של תמונות)

תודה, ערן 17:09, 19 בינואר 2008 (IST)תגובה

  • כן, אבל הייתה התנגדות מסוימת לרעיון הזה כשהעליתי אותו.
  • לא. קבוצות יכולות רק להוסיף הרשאות, לא להסירן, ולקבוצת user המשתמעת יש תמיד הרשאת העלאה.
‏– rotemlissשיחה 19:23, 19 בינואר 2008 (IST)תגובה

השלמה

[עריכת קוד מקור]

שלום, ראה נא הדף ויקיפדיה:תמיכה טכנית. אודה לך אם תשלים את רשימת הדפדפנים שבהם כדאי שנתמוך. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk22:00, 19 בינואר 2008 (IST)תגובה

הדפדפנים שרשמת הם הדפדפנים שבהם ויקיפדיה חייבת לתמוך, לכל הפחות. ויקיפדיה צריכה להשתדל לתמוך בכמה שיותר דפדפנים, וגם בצורות גישה שונות מאלה. ‏– rotemlissשיחה 18:05, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה

מיוחד:ParserDiffTest

[עריכת קוד מקור]

תוכל להגיד לי מה הדף עושה עושה בדיוק? תודה מראש, דניאל ב. 07:24, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה

ואם כבר אז גם מה זה? דניאל ב. 07:27, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
אה, ואנצל גם את ההזדמנות כדי לשאול מה בדיוק קורה לחשבון המאוחד שמובטח לנו כל פעם מחדש כבר שנתיים? דניאל ב. 07:35, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
  1. לאחרונה נוצר מפענח חדש, ומיוחד:ParserDiffTest משווה בין התוצאות של הישן (Parser_OldPP) לתוצאות של החדש (Parser), היות שיש שינויים ביניהם. ויקיפדיה משתמשת כיום בישן, ובקרוב (ה-24 בינואר, אם לא יהיו שינויים) תעבור לחדש. בדקתי כבר כמה דפים ולא התגלה הבדל, אבל יש צורך בבדיקה מעמיקה יותר.
  2. מיוחד:כותרות מוגנות מייצג אפשרות חדשה בתוכנה שנוספה לאחרונה למפעילים, הגנה על דפים מפני יצירה בצורה ישירה יותר (עם כפתור "הגנה") מהגנה מדורגת.
  3. גם אני שואל מה קורה עם חשבון המשתמש המאוחד. קיימת כבר הדגמה פועלת, ובספטמבר עסקתי בנושא לא מעט כדי לתקן באגים, אבל לא מספיק מהתיקונים התקבלו, ולא בוצעה עבודה כלשהי על הרחבה זו בחודשים האחרונים. אולי אבצע מספר תיקונים ישירות בהמשך, כדי לתקן כמה מהבאגים היותר ברורים. עדיין נשארו מספר באגים חמורים למדי באבטחה (למרות שכמה מהם תוקנו), שבלי תיקון שלהם לא תצא ההרחבה אל הפועל.
‏– rotemlissשיחה 17:55, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
  1. לא ממש הבנתי (מה זה "מפענח"?) אבל כנראה שאני לא אמור להבין :-). אגב, בערך היחיד שבדקתי יש הבדל (הרי האנדים).
  2. תודה.
  3. כנראה שזה יבוא ביום שבו חזירים יעופו או שחכם חנוכה יהיה ביורוקרט.
דניאל ב. 18:14, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
בנוגע ל-1 - התוכנה שמפענחת את קוד הוויקי של הדפים לקוד שהדפדפן יכול לפענח. בנוגע ל-3 - קצת לפני כן, אולי השנה. ‏– rotemlissשיחה 18:35, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
אה, וזה שוני מהותי למדי. תודה, אבדוק את התבנית. ‏– rotemlissשיחה 18:36, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
תבנית:מיזמים תוקנה כך שתתאים למפענח החדש. ‏– rotemlissשיחה 11:28, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה
אגב, משהו ששמתי לב אליו היום. בתחתית חלון העריכה אחרי הכיתוב "קוד ויקי:" יש שני אפשרויות שהשתבשו ומציגות "[[:תבנית:]]" ו"{[[:תבנית:]]}" במקום "{{}}" ו"{{{}}}". כך זה לפחות אצלי. דניאל ב. 18:52, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
זהו באג חדש. אבדוק את מקורו. ‏– rotemlissשיחה 19:19, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
הבאג אמור להיות מתוקן עם כניסת המפענח החדש לשימוש, ב-24 בינואר. ‏– rotemlissשיחה 19:30, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
הבאג תוקן ללא קשר לכך, ככל הנראה על ידי Tim Starling. ‏– rotemlissשיחה 09:13, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה

טהראן

[עריכת קוד מקור]

נתקלתי בה במסגרת תיקוני הקואורדינטות של ערי הבירה. שים לב לתיקון שלי. למה הבוט לא מחק את השדות קו אורך וקו רוחב? כמו כן, היו לו שם נתונים מדויקים, למה הוא לא הסב אותם לתבנית coord? אם מצאת מה הסיבה, אולי כדאי שתריץ אותו שוב, אולי יציל לנו עוד כמה ערים. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ג בשבט ה'תשס"ח • 07:45, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה

האם הפרמטרים יכולים להיקרא גם "אורך גאוגרפי" ו"רוחב גאוגרפי"? ‏– rotemlissשיחה 17:56, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
אני יודע מה קרה! היתה יוזמת שינוי של מישהו שנכשלה אחרי ששינה עשרות ערכים. כנראה לא שחזרו את הכל... אנא בדוק. תודה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ד בשבט ה'תשס"ח • 18:43, 20 בינואר 2008 (IST)תגובה
ראיתי עוד כגון ארכנגלסק והירושימה. אתה יכול להריץ את הבוט? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט"ו בשבט ה'תשס"ח • 22:30, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
אריץ אותו בהמשך. ‏– rotemlissשיחה 22:31, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
רץ כעת. ‏– rotemlissשיחה 19:55, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה
הורץ, התוצאות זמינות בויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מידע בערכים/ערים#ריצת בוט נוספת. כיוון שהבוט הוא כללי וזהה בעיקרו לבוט שהורץ לראשונה, אפשר להשוות. ניתן לראות שירדנו מ-277 ל-202 ערכים שלא כוללים קואורדינטות, כתוצאה מהפעילות באסם ומהריצה הנוכחית; לא נמצאו בעיות נוספות (למעט פרמטרים של "אזור" במקסיקו סיטי, שלא היה ברור לי מה לעשות איתם ולכן מחקתי אותם והעברתי את העיר לסעיף הראשון); והיו עוד כמה החלפות אוטומטיות בין הכיוונים, שבדקתי כבר ומצאתי מוצדקות. ‏– rotemlissשיחה 20:05, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה

התאמה במומלצים

[עריכת קוד מקור]

אני חושב שכדאי פעם בחצי שנה להריץ בוט שידע לבדוק שיש אחידות והתאמה בין כל הדפי הרישמות של המומלצים (ושיידע גם לאתר בעיות וחוסר התאמה אם יש). הבוט ייצטרך לעשות את הדברים הבאים:

  1. ספירת כל הערכים המופיעים ברשימה שבדף ויקיפדיה:ערכים מומלצים (בלי דפים מחוקים בקו ודפים שזה המופע השני שלהם ברשימה).
  2. ספירת כל הדפים מהרשימות בפורטל:ערכים מומלצים.
  3. ספירת כל הדפים בקטגוריה:ערכים מומלצים.
  4. השוואת הספירות משלושת הרשימות הנ"ל לאחד השני ולמספר המופיע ב{{מספר ערכים מומלצים}}.
  5. בדיקה שכל ערך המופיע באחד הדפים הנ"ל מופיע גם בשני האחרים.

האם זה בר ביצוע? בברכה, דניאל ב. 02:50, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה

כן. אנסה לכתוב בוט כזה בהמשך. ‏– rotemlissשיחה 13:24, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
!you're the man דניאל ב. 16:23, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
כתבתי את הבוט והרצתי אותו. לפי מה שהוא כותב, ישנה תאימות מלאה בין הרשימה (+ הערך אדולף היטלר שככל הנראה לא הוצג בעמוד הראשי ואינו נכלל ברשימה), הפורטל, הקטגוריה והתבנית: כולם כוללים 592 ערכים, וככל הנראה אותם ערכים. לא יכולתי לבדוק בצורה מלאה את בעיית ההפניות (כלומר, ששמו של ערך מומלץ שונה, והוא כמובן שונה גם בקטגוריה, אבל לעיתים לא שונה הקישור ברשימה ו/או בפורטל - אם זה יתוקן בהם, הבדיקה תוכל להיות יעילה ואמינה יותר) עקב עומסים בשרת, אבל נראה לי שבכל זאת לא קיימות בעיות מיוחדות. ‏– rotemlissשיחה 22:20, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
מצויין. תודה רבה. אגב, הבאג בחלון העריכה שדיברנו עליו אתמול עוד קיים. דניאל ב. 22:23, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
כתבתי תשובה למעלה. ‏– rotemlissשיחה 22:24, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
אגב, מתברר שכן קיימות בעיות "מיוחדות" שהסתתרו בים ההפניות: הפורטל כולל את אנדראה דוריה במקום את אנדריאה דוריה (ספינה). ‏– rotemlissשיחה 22:34, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
נראה שטעיתי פעם נוספת: היטלר כן מופיע ברשימה. אם כן, בכל זאת חסר בה ערך. אני בונה כעת מפת הפניות ולאחר מכן אבדוק את המצב שנית. ‏– rotemlissשיחה 22:42, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
החוסרים ברשימה (זוהו עוד כאלה לאחר מכן) הופיעו כיוון שלא זוהו כל הערכים. עכשיו כולם מזוהים. כמו כן, בפורטל הופיעו 592 ערכים, אבל שלושה מהם הופיעו פעמיים, ולכן יש שם רק 589 ערכים.
שלושה ערכים מומלצים חסרים כעת בפורטל: חבר הלאומים, צפלין וקרב אז'נקור. חוץ מזה הכל בסדר. אלה תוצאות סופיות בהחלט :-). (היו עוד שתי בעיות קלות שתיקנתי - אחת היא זו שהזכרתי לעיל, בנוגע לאנדראה דוריה ואנדריאה דוריה (ספינה), ואחת הייתה תו נסתר בקישור למלחמת איטליה-יוון בפורטל.) ‏– rotemlissשיחה 23:28, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
שוב תודה :). אז כל שצריך לעשות הוא לשלב את חבר הלאומים, צפלין וקרב אז'נקור בפורטל? דניאל ב. 23:41, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
כן. ‏– rotemlissשיחה 23:44, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
עכשיו הרצתי שוב את הבוט, ויש התאמה מלאה בין הרשימות. ‏– rotemlissשיחה 23:53, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
קרב אז'נקור אחלה ערך. שים אותו בדף הראשי כמומלץ ישן. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט"ו בשבט ה'תשס"ח • 23:48, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
אתה מוזמן להציע אותו בויקיפדיה:ערכים מומלצים/העלאת מומלצים קודמים לעמוד הראשי, אם כי רשימת ההמתנה שם ארוכה כך שאני בספק שהוא יוצג בקרוב. דניאל ב. 23:52, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה

העיר החופשית דנציג

[עריכת קוד מקור]

הסבתי לתבנית:מדינה אך יש בעיות בתבנית עם שדות הפירוק. ראה שם. אנא סייע. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ד בשבט ה'תשס"ח • 07:15, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה

תוקן בתבנית, והוחלף גם בערך "ארועי פירוק" => "אירועי פירוק". ‏– rotemlissשיחה 13:23, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
תודה. הסבתי את כל המדינות. תבנית:מדינה דורשת עבודה רצינית וראה שיחת משתמש:Ramiy#תבנית:מדינה. מקווה שיטופל. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט"ו בשבט ה'תשס"ח • 19:20, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה

ריכוז בקשות 2

[עריכת קוד מקור]

רותם, ברשותך אני מרכז כאן את כל הבקשות הפתוחות בינינו, לאחר צמצום הרשימה.

  1. רשימה בה תבנית מיזמים אינה ראשונה תחת קישורים חיצוניים. (ממתין לסיום הדיון)
  2. תוכנית שמייצרת אוטומטית תבניות עיר מהערך האנגלי, ומזינה פרמטרים בסיסיים לפי הרשימה לעיל, בכל הערים ללא תבנית
  3. ריצה חוזרת על ערים עם קווי אורך ורוחב חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בשבט ה'תשס"ח • 01:05, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה
  4. מדינות לשעבר ללא תבנית חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בשבט ה'תשס"ח • 22:43, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה
  5. שדות תעופה ללא תבנית תודה חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בשבט ה'תשס"ח • 18:13, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה
  6. חמש תבניות מידע נוספות חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בשבט ה'תשס"ח • 01:06, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה
  7. תבנית coord, בעלי type שגוי
  8. בוט קואורדינטות - הרצת הקוד של קוסטלו. אפשרות להכניס תבניות נוספות מעבר ל-coord (לא להוסיף קואורדינטות לדפים שיש בהם כבר תבנית כזו!) חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט"ו בשבט ה'תשס"ח • 19:25, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
בנוגע ל-1 - מתקיים כרגע דיון בנושא? ‏– rotemlissשיחה 19:32, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
בשיחת תבנית:מיזמים, אבל הדיון מת כרגע. אני צריך להחיות אותו. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט"ו בשבט ה'תשס"ח • 19:54, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה

חידושים טכניים מוויקיזין

[עריכת קוד מקור]

שלום רותם,

קראתי בוויקיזין על כמה חידושים טכניים מעניינים. האחד הוא היכולת להגן ברמות ההגנה השונות על דפים לא קיימים, שלא באמצעות הטריק המכוער ששימש אותנו עד היום. אפשר פשוט ל"בקש" (לערוך) דף חדש שאיננו קיים עדיין ואז לבחור ב"הגנה" כמו בכל דף רגיל. חידוש נחמד אחר הוא הדף מיוחד:Userrights ששימושי רק לבירוקרטים. וחידוש שלישי הוא הרחבת Title blacklist שאני מניח שאתה כבר מכיר. רציתי רק לוודא שהחידושים מוכרים לך ומכיוון שאנחנו משוחחים כאן בפרטיות מושלמת, אולי ליידע כמה ויקיפדים נוספים. ‏Harel‏ • שיחה 22:36, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה

החידושים ידועים לי (אלא ש-Title blacklist בוטלה). אפשר לכתוב אותם בויקיפדיה:חידושים בתוכנה. ‏– rotemlissשיחה 22:38, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
מה החידוש לבירוקרטים עושה? דניאל ב. 22:39, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
זה דף נחמד שמאפשר לטפל במרוכז בהענקה והסרה של הרשאות ממשתמש נתון - דף כללי שמאפשר טיפול בהרשאות מכל סוג, מעין "עריכת הרשאות", ומחליף בעצם את דפי "הפוך משתמש למפעיל מערכת" ו"הענק והסר השראות בוט". מתאים יותר לדיילים, למעשה, כי להם באמת יש הרבה הרשאות שהם יכולים להעניק ולהסיר, אבל שימושי - ולו במעט - גם לבירוקרטים. ‏Harel‏ • שיחה 22:44, 21 בינואר 2008 (IST)תגובה
הדף הזה היה זמין לדיילים (בצורת "מיוחד:Makesysop", אמנם) כבר מזמן, ואצלם הוא אכן מלא וכולל את כל הקבוצות. קיימות תוכניות להחליף לחלוטין את Makesysop ו-Makebot בדף הזה. ‏– rotemlissשיחה 09:54, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה

שדות תעופה

[עריכת קוד מקור]

הם הבאים בתור. בזמנך החופשי... כל הערכים בקטגוריה קטגוריה:שדות תעופה ובנותיה מחולקים לשלוש קבוצות. חסרי תבנית, בעלי תבנית:שדה תעופה ובעלי תבנית:תיבת שדה תעופה. הפלט בויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מידע בערכים/שדות תעופה. בתודה מראש. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט"ו בשבט ה'תשס"ח • 03:54, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה

יבוצע בהמשך. לדרוס את מה שכבר קיים שם, או לא? ‏– rotemlissשיחה 09:52, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה
לא, תשאיר. נראה מה שווים הנסיונות הידניים שלי... חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט"ו בשבט ה'תשס"ח • 17:13, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה
בוצע. הכותרת העליונה היא שלך, וכל השאר של הבוט. ‏– rotemlissשיחה 21:10, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה

תיקון חד פעמי של coord

[עריכת קוד מקור]

רותם, לקראת ריצת הקואורדינטות, יש להריץ ריצת תיקון חד פעמית. קטע הקוד הזה ישמש גם את הריצות הקבועות של שליפה ועדכון מוויקיאנגלית.

  • בכל הערכים בעלי coord יש לבדוק אם יש type לא תקין שאינו קיים בטבלה. במידה ויש, להסב אותו כדלקמן:
    • square, park, bridge, university, gate, suburb, building. מכל אלה יש מופעים מעטים ויש לתקן את כולם ל-landmark.
    • pass להחליף ל-mountain
    • river להחליף ל-waterbody (ראה הערה הבאה)
    • waterbody - מאלה יש הרבה יחסית, מעל ל-70. לא נשנה אותם, והם יפלו לקטגוריית ברירת המחדל (adm2nd)שהיא גם 1:300,000. זה לא הכי יפה אבל מצד שני, אם בעתיד תצא לזה תמיכה, אנו מכוסים.
    • כל משהו אחר - לשנות לקטגוריית ברירת המחדל (adm2nd)

האם זה נהיר? תודה רבה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט"ו בשבט ה'תשס"ח • 06:20, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה

באיזו טבלה? ‏– rotemlissשיחה 09:52, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה
תבנית:coord. ראה למשל קונגו (נהר) אותו הבוט צריך לשנות. כאשר יש type שגוי, התבנית מציגה קנה מידה של ברירת מחדל, שאינו בהכרח נכון. בדף התבנית יש לך את הסוגים הכשרים. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט"ו בשבט ה'תשס"ח • 17:17, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה
יבוצע בהמשך. ‏– rotemlissשיחה 19:57, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה
התחלתי את הריצה, אבל אני צריך תשובה לשאלות הבאות לפני שאמשיך אותה:
  1. מה מעמדן של תוספות מסוג source:dewiki (אחרי type) או region:IL (לפני type)?
  2. האם קיימות תוספות נוספות מסוג זה? אם כן, מה לעשות איתן?
תודה. ‏– rotemlissשיחה 21:20, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה
  1. הן כלל לא משפיעות. זה איזה פטנט של מישהו שרצה כנראה עוד פרמטר, בלי להוסיף עוד פרמטר. אם יש לך דרך להטיס אותן (אני חושב שיש תמיד _ לפני או אחרי, כך שזה פשוט) - תבורך. אם לא - לא נורא, אם כי פחות יפה ועלול לבלבל עורכים אחרים, כד שכדאי שכן... זה גם עונה על השאלה השניה, וגם על השלישית (שלא נשאלה...) מה לעשות איתן בהסבה מוויקיאנגלית. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בשבט ה'תשס"ח • 22:14, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה
  2. ראה למשל בניין הפרלמנט ההונגרי:

47|30|25|N|19|2|44|E|type:landmark|region:HU_type:landmark|display=title. כאן בכלל ה"טייפ" מופיע פעמיים. אתה יכול להשאיר רק את המופע הנכון. לגבי מה להסיר, הרי שיש להסיר את הכל עד ה:_ לפני הטייפ, "region:HU_".

59|51|29|N|17|37|58|E|type:landmark_source:dewiki|display=title כאן מסירים הכל אחרי ה:_ "_source:dewiki". זה ניתוח פשוט מאוד וזה הכלל תמיד. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בשבט ה'תשס"ח • 22:33, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה

region משנה את מה שכתוב בתיבת region ואת ההפניות לאתרים. מצד השני, הזיהוי של ה-region נראה לי די אוטומטי גם כך, אז זה כנראה לא משנה. אסיר אותן. ‏– rotemlissשיחה 09:31, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה
שיניתי את בניין הפרלמנט ההונגרי ועדיין מקבלים Region HU. אני לא חושב שזה משפיע. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בשבט ה'תשס"ח • 09:44, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה
ומה עם scale? הוא כן משפיע. בינתיים הבוט יתעלם מדפים שבהם הוא מופיע. ‏– rotemlissשיחה 13:03, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה
כן, הוא משפיע אך לא תקני. נחוץ לעתים נדירות. הוצא לי רשימה ואטפל בהם ידנית. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בשבט ה'תשס"ח • 13:23, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה

הבוט גמר?

[עריכת קוד מקור]

אם כן, נראה שמרוב התלהבות נשכחה המטרה המקורית, חיסול ה"טייפ" הלא תקינים... ראה למשל פרנטרי גלי או טולהמרין בהן נשאר עדיין הפרמטר suburb. רותם, אנא שתול את הפלט שביקשתי (הוצא בסוף הריצה רשימת adm1st, adm2nd וחסרי type שנעבור עליהם ידנית) בויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מידע בערכים/coord. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ה בשבט ה'תשס"ח • 01:29, 1 בפברואר 2008 (IST)תגובה

מצאתי עוד כמה... חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ו בשבט ה'תשס"ח • 22:55, 1 בפברואר 2008 (IST)תגובה
הבוט לא גמר עדיין את הריצה. ‏– rotemlissשיחה 13:37, 2 בפברואר 2008 (IST)תגובה
הבוט רץ כעת. ‏– rotemlissשיחה 20:45, 3 בפברואר 2008 (IST)תגובה
בוצע. הפלט היכן שביקשת. ‏– rotemlissשיחה 21:05, 3 בפברואר 2008 (IST)תגובה

בעייה בתאריך פקיעת החסימה

[עריכת קוד מקור]

קובץ:בעייה עם חסימה של סקרלט.Jpeg ראה את תאריך החסימה ושעת פקיעתה (בעוד שהחסימה הייתה ל-5 דקות), האם זה באג והאם ידוע עליו? Nir909‏ - שיחה 15:26, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה

מוזר... סקרלטשיחה הפתיעו אותי 15:27, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה
לפי יומן החסימות, החסימה בוצעה היום ב-15:09 דקות והייתה ל-5 דקות, ועל כן טבעי שזמן פקיעת החסימה, כולל האוטומטית שכתובה בתמונה, יהיה ב-15:14. כשנוצרת חסימה אוטומטית, היא פוקעת בתוך 24 שעות מתחילתה או כשפוקעת החסימה המקורית - המוקדם מבין הזמנים. דומה ש-Neta90 ניסתה לערוך מעט לפני שהחסימה הסתיימה, ב-15:14 (נראה שהחסימה הייתה אמורה להסתיים רק בשניה מאוחרת יותר, אבל מדיה-ויקי אינה מציגה שניות), ולכן הופעלה חסימה אוטומטית עד פקיעת החסימה המדויקת, משהו בסדר גודל של שניות או אולי עשרות שניות. בקיצור, זה אמור להיות הגיוני לחלוטין: החסימה המדוברת אינה החסימה הרגילה (כי לא היית בחשבון של Neta90, נכון?), אלא חסימה אוטומטית. ‏– rotemlissשיחה 19:57, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה
הכוונה היתה שמוצג בשורה של תחילת החסימה 15:14 במקום 15:09 (שמתי לב לזה כי ראיתי שהפרש הדקות בין החסימה לבין פקיעת החסימה הוא 0 בעוד שהחסימה היא ל5 דקות) Nir909‏ - שיחה 14:51, 23 בינואר 2008 (IST)תגובה
על זה עניתי: זוהי חסימה אוטומטית שהופעלה באותה דקה שבה עמדה להסתיים החסימה הרגילה. ‏– rotemlissשיחה 18:45, 23 בינואר 2008 (IST)תגובה

מדינות לשעבר

[עריכת קוד מקור]

תודה על העיניים החדות! נו, אתה יודע מה מתבקש עכשיו... רשימה של כל הערכים תחת קטגוריה:מדינות לשעבר ובנותיה שאין בהם תבנית:מדינה, מחולקת לשתי קבוצות. חסרי טבלה לגמרי, ובעלי טבלה מקומית ולא תבנית, דוגמת ברית המועצות. את הפלט לשים בויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מידע בערכים/מדינות לשעבר. חן, חן. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • ט"ו בשבט ה'תשס"ח • 17:59, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה

יבוצע בהמשך. ‏– rotemlissשיחה 19:46, 22 בינואר 2008 (IST)תגובה
בוצע. כיוון שמספר הקטגוריות הלא-רלוונטיות היה כאן גדול מאוד, החלטתי לנקוט בגישה של סריקת קטגוריות מסוימות בלבד (ללא קטגוריות משנה), והן כתובות בראש דף הפלט. אם יש בעיה עם זה, אפשר לשנות את הגישה; אבל בינתיים נראה שיש מספיק עבודה. ‏– rotemlissשיחה 20:33, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה

רשימת תבניות

[עריכת קוד מקור]

מה קרה שרשימת התבניות "נפלה" מתיבת הכלים עם הכפותרים לאל מתחת לתיבת העריכה כמו בעבר? הרי סיכמנו שזה יופי כברירת מחדל עם הכפתורים. ‏Yonidebest Ω Talk15:38, 23 בינואר 2008 (IST)תגובה

המיקום שלה לא השתנה, לפי בדיקתי. כעת, הגדרה של המשתנה templatesList למשהו שאינו toolbar משנה את המיקום; אם לא שינית אותו אצלך, לא צריכה להיות בעיה. ‏– rotemlissשיחה 18:48, 23 בינואר 2008 (IST)תגובה

הפעלת בוט נוספת

[עריכת קוד מקור]

תודה על מחיקת כל ההפניות. תוכל גם לתקן את הקישורים לויקיפדיה:מאמרים ללא קישור לאנגלית ("ויקיפדיה:מאמרים ללא קישור לאנגלית"←"ויקיפדיה:דפים ללא בינוויקי")? רצוי שזה יהיה בכל המרחבים, אבל הכי חשוב זה ב-"שיחה", "ויקיפדיה", "שיחת ויקיפדיה" ו"משתמש". תודה! ‏Almighty ~ שיחה 21:38, 23 בינואר 2008 (IST)תגובה

לדעתי אין צורך בתיקוני קישורים כאלה. ‏– rotemlissשיחה 21:45, 23 בינואר 2008 (IST)תגובה
יש שם קישורים חשובים כמו מלוח מודעות, המזנון, "סופשבוע ללא ערכים" ודפי שיחה רבים שרצוי מאוד שהקישור בהם יהיה תקין. בברכה, ‏Almighty ~ שיחה 22:34, 23 בינואר 2008 (IST)תגובה
קישורים קבועים ניתן לתקן ידנית. קישורים בדפי שיחה אין צורך מיוחד לתקן. ‏– rotemlissשיחה 09:01, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה

באג?

[עריכת קוד מקור]

היי. שמתי לב לבאג הבא: הכתיב קאראקס מפנה לקראקס, אבל לא מופיע בדף הדפים המקושרים לערך. בתחילה חשבתי שזה בגלל שאין אליו קישורים, אבל אז גיליתי שסאבא מקשר אליו. האם מדובר בבאג מוכר? ערןב 17:10, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה

אצלי הוא מופיע בדף השני של רשימת הדפים המקושרים לערך. ירוןשיחה 17:12, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכה: נראה לי ששכחת ללחוץ על "50 הבאים", זה מופיע שם. דניאל ב. 17:13, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה
מה שהם אמרו. כמו כן, גם הפניות ללא קישורים מופיעות ברשימת דפים המקושרים. ‏– rotemlissשיחה 17:32, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה
אופס. כולכם צודקים כמובן. טעות שלי. ערןב 18:05, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה

שיחת תבנית:יישוב קטן בישראל

[עריכת קוד מקור]

אנא עיין שם וחווה דעתך. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ח בשבט ה'תשס"ח • 18:04, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה

שיקום מפוני גוש קטיף וצפון השומרון

[עריכת קוד מקור]

הערך דורש עידכון משמעותי, כי הנתונים שבו אינם נכונים יותר. השיקום ממשיך להתנהל (אם כי בצעדי צב) ולכן הוא ארוע אקטואלי ומתמשך. החזרתי תבנית עדכון לפסקה המציינת נתונים מ-2006 ולדעתי יש להחזיר גם את תבנית אקטואלי. מוטי 18:07, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה

רק לאחר השחזור הבחנתי שזה לא הערך תוכנית ההתנתקות. בכל מקרה, יש כאן בעיית עיצוב, ולכן עדיף בהחלט להוסיף תבנית:לעדכן לקטע הרלוונטי. ‏– rotemlissשיחה 18:20, 24 בינואר 2008 (IST)תגובה
כך עשיתי. עכשיו אנסה לראות איך מוסיפים תבנית אקטואלי בלי להרוס עיצוב. מוטי

תבניות מידע נוספות

[עריכת קוד מקור]

ראה שיחת משתמש:דוד55#אסטרונומים. דוד עובד מהר, הלוואי ירבו כמותו. לבקשתו, אני רוצה לנפק רשימות נוספות:

הכנתי לכולם דפי משנה. אנא שים שם את הפלט. יש צורך לאגד תחת קטגוריות המשנה, דהיינו כמה קבוצות. הבקשות האלה בעדיפות על הקודמות כדי שהטורבו האנושי לא ינוח תודה רבה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ט בשבט ה'תשס"ח • 21:47, 25 בינואר 2008 (IST)תגובה

יבוצע מחר, אני מקווה. ‏– rotemlissשיחה 21:50, 25 בינואר 2008 (IST)תגובה
יש אפשרות טכנית שמי שמופיע כבר בפיזיקאים, לא יצוץ שוב במתמטיקאים, וכדומה? אם זו ריצה אחת, אני מניח שכן. אם כן, אתה יכול לא להוציא את האסטרונומים שכבר טיפלנו בהם? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ט בשבט ה'תשס"ח • 21:58, 25 בינואר 2008 (IST)תגובה
אפשר, אם יוצגו סדרי עדיפויות (כלומר, אם מישהו מופיע גם כאן וגם כאן, באיזו רשימה יופיע). לא הבנתי את המשפט האחרון. ‏– rotemlissשיחה 22:10, 25 בינואר 2008 (IST)תגובה
קטגוריה:מתמטיקאים --> קטגוריה:פיזיקאים --> קטגוריה:כימאים --> קטגוריה:ביולוגים --> קטגוריה:ארכאולוגים. במשפט האחרון התכוונתי שאם יש בערך גם קטגוריה:אסטרונומים ובנותיה, אל תוציא אותו לרשימה, כי כבר טופל. אפשרי? למשל, אין צורך להוציא את ליימן שפיצר. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ט בשבט ה'תשס"ח • 22:18, 25 בינואר 2008 (IST)תגובה
כלומר, אם הוא מופיע גם בקטגוריית מתמטיקאים וגם בקטגוריית פיזיקאים, שיופיע ברשימת המתמטיקאים? ‏– rotemlissשיחה 22:21, 25 בינואר 2008 (IST)תגובה
נכון! אבל אם הוא גם אסטרונום, שלא יופיע בכלל. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • י"ט בשבט ה'תשס"ח • 22:23, 25 בינואר 2008 (IST)תגובה
רץ כעת. יש כבר רשימה של המתמטיקאים. ‏– rotemlissשיחה 20:46, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
למה קטגוריה:מתמטיקאים יוונים ועוד יצאו ריקות? אם יש כבר תבנית, אפשר להעלים הקטגוריה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"א בשבט ה'תשס"ח • 20:50, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
נראה שכולם היו אסטרונומים :-). (נראה שיש בקטגוריה הזו כמה חוסרים בולטים, ביניהם פיתגורס.) במקרים אחרים, אגב, ייתכן שהם הופיעו בקטגוריה מוקדמת יותר.
בינתיים, הבוט סיים את הריצה. ‏– rotemlissשיחה 20:53, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
בדקתי ברפרוף. לא מבין למה ויליאם לורנס בראג למשל יצא בפיזיקאים. פיתגורס בסדר שיצא (מס' 32) כי יש לו רק תבנית פילוסוף. מחכה לבדיקתף. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"א בשבט ה'תשס"ח • 21:00, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
נראה שלא הבנתי את כוונתך. רשימת הדפים מלאה. אני מבין שבמקום זאת צריך לנפות ממנה מספר את התבניות המתאימות. אם כן, אילו תבניות מתאימות לכל קטגוריה? ‏– rotemlissשיחה 21:07, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
לא היא חסרה. לאה נס למשל לא מופיעה ברשימה, וכנ"ל עוד הרבה ביוכימאים. ויליאם לורנס בראג יצא אך יש לו כבר תבנית מדען. מי שיש לו תבנית:מדען - לא צריך אותו. (כן, לא הסברתי עצמי טוב...) אולי תבדוק עם דוגמאות אלה? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"א בשבט ה'תשס"ח • 21:16, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
סליחה... לוקח זמן לאינדקס להתעדכן... עכשיו פתאום היא כן מופיעה! חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"א בשבט ה'תשס"ח • 21:18, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
אתה יודע מה? לא חשוב. נעבוד קצת יותר קשה במקום ריצה חוזרת. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"א בשבט ה'תשס"ח • 21:20, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
כבר תיקנתי את הבוט, אז אני מריץ אותו כעת. ‏– rotemlissשיחה 21:24, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
סיימתי את הריצה. (אגב, בנוגע לפיתגורס, התכוונתי שהוא אמור להופיע בקטגוריה עצמה, והוא לא.) ‏– rotemlissשיחה 21:30, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
טוב. הוא מוחק מה שהיה קודם? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"א בשבט ה'תשס"ח • 21:29, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
במקרה הזה הוא מחק את הפלט הקודם ואת השינויים שבוצעו בו. ‏– rotemlissשיחה 21:30, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
למה ויליאם לורנס בראג מופיע בויקיפדיה:איך להקים אסם/תבניות מידע בערכים/פיזיקאים אחרי ריצה 2? יש לו תבנית:מדען והיה צ"ל מושמט? לא מבין מה הבעיה עם פיתגורס. הוא ברשימה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"א בשבט ה'תשס"ח • 21:41, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה
הבוט לא זיהה כראוי צורות {{תבנית:מדען. בנוגע לפיתגורס - אין איתו שום בעיה ככל שזה נוגע לרשימה, רק בנוגע לקטגוריות שבתוך הדף שלו; נתתי אותו כדוגמה לכך שצריך לשנות קצת את הקטגוריות, ללא קשר לרשימה. ‏– rotemlissשיחה 15:51, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
מצידי אתה יכול לארכב את זה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ה בשבט ה'תשס"ח • 01:33, 1 בפברואר 2008 (IST)תגובה

אם אפשר

[עריכת קוד מקור]

למחוק בכל מקרה את הגרסאות הקודמות של אמנון יצחק/זמני להוציא הנוכחית, אודה לך. יחסיות האמת • י"ט בשבט ה'תשס"ח 21:30:39

לא ברור מה אתה מנסה להשיג בכל התמרון הזה. אם עורך הדין יקבל ערך כזה או לא, זה בכלל לא ענייננו: ערך כזה לא יהיה בוויקיפדיה בשום מצב שהוא. לפיכך, אנא העבר את הערך למרחב המשתמש שלך לפני כן, עם הבהרה בראשו. ‏– rotemlissשיחה 21:33, 26 בינואר 2008 (IST)תגובה
אל תגיד לאחרים מה לעשות, אלא תעשה בעצמך. אם יש לך אומץ לשחזר את הערך בגרסתו הקודמת, אז תשחזר. אם הגרסה שלי לא נראית לך ואתה מעוניין לשנות אותה, אז תשנה. אל תגיד לי מה לשנות ותשאיר אותי בכך עם מלוא האחריות המשפטית עלי, כי אין לי שום כוונה לקחת על עצמי אחריות שכזו. יחסיות האמת • י"ט בשבט ה'תשס"ח 21:39:17
אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה, במרחב המשתמש שלך, לפי השיקולים שלך בנוגע לאחריות משפטית (כל עוד אתה לא עובר על הכללים בנוגע למרחב המשתמש); אבל במרחב הערכים אתה לא יכול להוסיף הערות בלתי נייטרליות. נראה אם מישהו יתבע אותך על העברת ערך שכתבת למרחב המשתמש כפי שביקשתי.
כמו כן, מחקתי את הערך שכתבת לבקשתך. ‏– rotemlissשיחה 21:42, 26 בינואר 2008 (IST)תגובה
אז אתה יכול לעשות בדיוק מה שהיית עושה בשבוע שעבר אם הייתי ניגש לערך אמנון יצחק, עורך אותו, ומוציא תחת ידי את הגרסה הנוכחית שלי. אני לא חושב שהיית מוחק את כל הערך. נדמה לי שאתה אינך משלים עם כך שהערך מחוק, אבל אני מבין שאני מבין שטעיתי. יחסיות האמת • י"ט בשבט ה'תשס"ח 21:50:19
מה שהייתי עושה אז הוא לשחזר את עריכותיך. הפעם אתה הוא שביקשת למחוק את הערך (באמצעות תבנית:למחוק), אבל אני מעדיף לא למחוק עבודה של אנשים לחינם ולכן ביקשתי ממך להעביר אותו למרחב המשתמש שלך. בנוגע למצב הערך, לא ברורה לי דרך הסקת המסקנות שלך: ערך מחוק עדיף בכל מקרה על הערך שיצרת, ואני מחכה להתפתחויות בדיון בנוגע למחיקת הערך. אנא קרא גם את ויקיפדיה:אל תגרמו למהומה כדי להדגיש עמדה שנית. ‏– rotemlissשיחה 21:58, 26 בינואר 2008 (IST)תגובה

ראה שם את בקשתו של עמנואל. אפשרי? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ' בשבט ה'תשס"ח • 05:30, 27 בינואר 2008 (IST)תגובה

NoCategory

[עריכת קוד מקור]

כמי שעיברת כל דבר קטן בוויקיפדיה, מדוע עדיין יש לנו "NoCategory" ולא "ללא קטגוריה"? ‏Yonidebest Ω Talk17:16, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה

אני עדיין בדעה ש: א. אין צורך, וב. מאוחר מדי. ‏– rotemlissשיחה 17:22, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
אדרבה. אני חושב שיש צורך, והצורך הרבה יותר גדול משינוי שמות הדפים לעברית, דבר שהורס מבחינתי את קריאות דף המקור. אף פעם לא מאוחר מידי, בשביל זה יש לנו בוטים. ‏Yonidebest Ω Talk18:32, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
אני לא רואה קשר בין השניים. ‏– rotemlissשיחה 19:22, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
סליחה שאני מתערב, אך יוני צודק. כל הקודים הלועזיים האלו מקשים מאוד. הייתי מציע לעברת גם את <references />, <s>, ועוד. (ראיתם איזה בלגן זה יוצר?) ברי"אשיחה • כ"ב בשבט ה'תשס"ח • 19:59, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
נעשה קצת סדר: את התגיות אי אפשר כרגע לעברת; ברגע שאפשר יהיה - אעברת אותן (למרות שתגיות הן כעיקרון באנגלית). (אגב, הבעיות נוצרו כי לא הוספת nowiki.) את NoCategory עדיף לא לעברת, ממספר סיבות: 1. אפשרית התנגשות בין השם העברי לפרמטר קיים ("ללא קטגוריה"?), 2. זה ייצור בלגן מיותר, 3. זה בולט יותר לעין כקוד טכני, ו-4. אפשר להסתדר בלי זה. ‏– rotemlissשיחה 20:10, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
המפתחים אמרו לי שאפשר לעברת את התגיות, אבל אני לא מעוניין בכך. <הערה> נראה לי פשוט מוזר. ‏Yonidebest Ω Talk23:30, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
אבל את Redirect אני מציע להשמיד לאלתר בבוט אחד חד פעמי ויעיל. אם יש שם עם סוגריים זה משבש את כל התצוגה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ב בשבט ה'תשס"ח • 20:13, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
הבעיה היא שזה לא יאפשר למשתמשים להעביר ערכים מעל ההפניות האלה, כי תהיה קיימת יותר מגרסה אחת. ‏– rotemlissשיחה 20:15, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
לא הבנתי את הבעיה. אני מתכוון לשינוי כזה. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ב בשבט ה'תשס"ח • 20:20, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
מה קורה פה? השינוי נעלם... מה קורה אם אני מתקן את סדרות טלוויזיה בריטיות? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ב בשבט ה'תשס"ח • 20:24, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
הערך נמחק על-ידי Deroravi. אני מבין לאיזה שינוי התכוונת, אבל כיום יכולים משתמשים להעביר ערכים תוך דריסת הפניות, בתנאים הבאים:
  1. שההפניה היא לערך שמועבר.
  2. שיש בדיוק גרסה אחת להפניה.
הדרישה השנייה תפסיק להתקיים עבור הפניות רבות אם יורץ בוט כזה. ‏– rotemlissשיחה 20:37, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
כמובן, במקרה הסצפיפי של הפניות לקטגוריות זה לא משנה כלל, אבל במילא יש מעט הפניות כאלה ואין טעם לטרוח עבורן, מה גם שבעיית הכיווניות לא מתעוררת עבורן בדרך כלל. מה שכן כדאי לעשות הוא, שאם כבר עורכים הפניה, מתקנים גם את ה-REDIRECT ל"הפניה" אם צריך. ‏– rotemlissשיחה 20:38, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
אם נתקלתי בבעית כווניות, סימן שיש בעיה, ואפילו בשני ערכים. מה הבעיה להריץ בוט חד פעמי שמשנה #REDIRECT ל:#הפניה? זה בדיוק 5 דקות. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ב בשבט ה'תשס"ח • 23:23, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
רותם כבר הסביר למה לא כדאי להריץ בוט כזה למרות שזה רק 5 דקות. ‏Yonidebest Ω Talk23:34, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה
... וחזרה לדיון המקורי, רותם: 1) הרצתי בוט לבדוק אם יש פרמטרים כאלו, ואין, אז הבעיה שאתה מתאר אינה קיימת. 2) אני לא רואה איזה בלאגן שינוי כזה יכול ליצור אם השינוי נעשה בצורה נכונה. 3) זה לא קוד טכני, זה פרמטר ככל פרמטר אחר. 4) אפשר היה להסתדר גם בלי עיברות השמות של הדפים המיוחדים, דבר שדפק דברים אחרים, אבל התעקשת לשמור את זה בכל זאת, ככה שהטענה הזו אינה רלוונטית. ‏Yonidebest Ω Talk23:38, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה

ודאי תשמח לראות שיש שכר לפועלך! עוד לא עדכנתי את כל הסטטיסטיקות, אבל יש התקדמות נאה. המייאש אלו הערים. יש 1,299 לפי הספירה העדכנית, אחרי שהסרתי את ערי ישראל, אך רק 143 טופלו. זה לא יעבוד לא ממוכן... זז משהו עם הרעיונות להזנה ממוכנת שהעליתי בעבר? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ב בשבט ה'תשס"ח • 19:28, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה

אנסה לקדם את הנושא בהמשך. ‏– rotemlissשיחה 19:35, 28 בינואר 2008 (IST)תגובה

החלפת מופעי שם משתמש

[עריכת קוד מקור]

הועבר לויקיפדיה:בוט/בקשות . ‏Yonidebest Ω Talk04:48, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה

החלפת תגיות בתבניות

[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב רותם, בהמשך לשיחה קודמת בנושא דומה, רציתי להציע לך ולשאר כותבי הסקריפטים רעיון כזה: כשם שיצרו תבנית מיוחדת של מעבר שורה - {{ש}} , במקום הקוד המעצבן - <br> , כך כדאי ורצוי מאוד ליצור תבניות חלופיות עבור <nowiki> בעצמו, עבור <s> , ונוספים. בתודה מראש - ברי"אשיחה • כ"ג בשבט ה'תשס"ח • 09:52, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה

עדיף להימנע מכך באופן כללי. תבניות כאלה אינן יכולות לכלול תווים מסוימים (כגון "|"), הן מעמיסות על השרת בכל עריכה שלהן, והן פגיעות להשחתות. ‏– rotemlissשיחה 13:42, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה
מעבר לכך, את nowiki אי אפשר להחליף בתבנית. ‏– rotemlissשיחה 13:43, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה
אני מבין את הבעיה, אך מצר על חוסר הידידותיות למשתמש של ויקיפדיתנו. ברי"אשיחה • כ"ג בשבט ה'תשס"ח • 13:49, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה

התוכל לעיין שם? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בשבט ה'תשס"ח • 23:19, 30 בינואר 2008 (IST)תגובה

מידע על האלגוריתם: ראשית כל מבוצעת בחירה של מספר מ-1 עד 40, באמצעות קבלת מספר השניות הנוכחי כפול מספר הדקות הנוכחי (למשל, כרגע מספר הדקות הוא 15 ומספר השניות 34), קבלת שארית החלוקה של מספר זה ב-40, והגדלת השארית ב-1. אם המספר הוא מ-1 עד 10, מתקבל הידעת מסדרה 2; אם הוא 39, מסדרה 1; אחרת, מאחד הפורטלים (מתאים אחד לכל מספר).
צורת השליפה בפורטלים: נבחר מספר מ-1 עד מספר התבניות (הנתון בתבנית), באמצעות קבלת מספר השניות מאז ה-Epoch (שהוא 1 בינואר 1970, 2 בלילה לפי שעון ישראל), קבלת שארית החלוקה של מספר זה במספר הנתון בתבנית, והגדלת השארית ב-1. כיוון שהתבניות שם ממוספרות, מספר זה משמש לגישה לתבנית.
צורת השליפה בתאריכים (הידעת הכללי): באופן דומה, עם מספר השניות מאז ה-Epoch, שאריות חלוקה והגדלת השארית ב-1, נבחר יום (מ-1 עד מספר הימים בחודש שנבחר) וחודש (מ-1 עד החודש המקסימלי, שהוא 2 כרגע בסדרה הראשונה, ו-12 בסדרה השנייה).
עד כמה זה אקראי אני לא יודע, צריך לפנות למישהו שמבין בנושא; אבל אני מקווה שהתיאור הזה עוזר. ‏– rotemlissשיחה 09:15, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה
עוזר מאוד. בשלב מסוים נבקש להקצות קצת יותר סלוטים לסדרה 1. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ה בשבט ה'תשס"ח • 01:34, 1 בפברואר 2008 (IST)תגובה

מתן הרשאות למשתמשים עבור שחזורים מהירים

[עריכת קוד מקור]

אהלן רותם. האם הנושא, הנהוג בוויקי האנגלית, הועלה בעבר במזנון? ראה שיחת משתמש:Havelock#היי. תודה, זהר דרוקמן - I♥Wiki00:46, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה

בעבר הצעתי מעמד של "מפעיל חלקי" שיוכל, בנוסף לשחזורים, גם לסמן גרסאות כבדוקות, לצפות ברשימות של גרסאות מחוקות (אני מבין את הבעיה שהעלית בדיון, שהיא ככל הנראה לגבי תקצירי עריכה, ולכן אפשר למחוק סעיף זה), לייבא ערכים ולצפות ברשימת הדפים שאינם במעקב, אך לא הייתה התלהבות מיוחדת. הדיון כאן. כיום, אגב, זה אפשרי טכנית. ‏– rotemlissשיחה 09:21, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה

ג'נין ועוד...

[עריכת קוד מקור]

למה אתה הופך ל-adm2nd ולא משאיר city? חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בשבט ה'תשס"ח • 13:40, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה

תיקנתי את הבוט כך שיעשה זאת. כמו כן, תיקנתי אותו כך שלא יבצע החלפה במקרה שאין סוג, אלא יוסיף אותם לרשימה. ‏– rotemlissשיחה 13:42, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה
טוב. לפעמים אין ברירה, כמו סיציליה שזה אי גדול, ו-isle לא מתאים. הוצא בסוף הריצה רשימת adm1st, adm2nd וחסרי type שנעבור עליהם ידנית. חגי אדלרתבניות בערכים מחכות לך! • כ"ד בשבט ה'תשס"ח • 13:46, 31 בינואר 2008 (IST)תגובה

אל תשכח להוריד את ההגנה בעוד 3 ימים. תודה.