לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Sebastian27/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Sebastian27 בנושא נבחרת ישראל בכדורגל

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Sebastian27, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 13:08, 2 בדצמבר 2008 (IST)

הפועל תל אביב (כדורגל)

[עריכת קוד מקור]

אתה בעיצומה של מלחמת עריכה בערך הנדון. אנא הפסק או שתחסם מעריכה • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!17:35, 24 ביולי 2012 (IDT)

ביכורים

[עריכת קוד מקור]

שלום לך, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה בתחום הכדורגל. אין ספק, שמים לב לפעילותך האינטנסיבית כאן בזמן האחרון. יישר כוח.
רציתי להזמין אותך להשתתף בפרויקט "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים. תוכל לכתוב על תחומי העניין שלך, תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים בוויקי, חוויית ההתאקלמות כאן והערות/הארות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם בוויקי ולשתף את הקהילה לגביו — הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים לפרויקט קטן זה של ביכורים. אפשר להסתכל בדף הפרויקט ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.
אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:Sebastian27/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.
אז מה דעתך?
המון תודה, Ravit - שיחה 09:23, 8 בספטמבר 2012 (IDT)

היי רוית, תודה רבה לך, שמחתי לשמוע. לא נראה לי שיהיה לי פנאי לזה בזמן הקרוב, אולי בהזדמנות אחרת. שוב תודה! --Sebastian27 - שיחה 16:47, 9 בספטמבר 2012 (IDT)


תזכורת קטנה . אז... מה אתה אומר? בא לך לכתוב משהו? ואגב, אני מצטרפת לברכות שקיבלת על הערך החשוב יעקב רחמינוביץ', תודה על פועלך! Ravit - שיחה 11:06, 17 באוקטובר 2012 (IST)

בוודאי שהערך על יעקב רחמינוביץ' חשוב. הוא הרי עוסק בכדורגל! איך אפשר בכלל לחשוב אחרת? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 11:07, 17 באוקטובר 2012 (IST)

מיזם ארגנטינה

[עריכת קוד מקור]

שלום סבסטיאן הקמתי מיזם מיזם ארגנטינה הקמתי את המיזם כדי להקים יום אחד את פורטל ארגנטינה וגם כדי לשפר את התחום של ארגנטינה בויקיפדיה העברית. תרצה להצטרף? --הפועל גדולה - שיחה 21:56, 26 בספטמבר 2012 (IST)

הפועל תל אביב (כדורגל) 2

[עריכת קוד מקור]

שלום סבסטיאן27. אני חושב שהתוספות שהכנסתי לערך הן בעלות תועלת ממשית. אני חושב שזה, לומר בעדינות, לא ראוי למחוק אותן על דעת עצמך ובלי לדון בכך קודם. --יוסי האדום - שיחה 13:00, 6 באוקטובר 2012 (IST)

אני דווקא בעד העריכה של סבסטיאן. התוספת הזאת סתם מכבידה על הערך. לשם כך קיימים ערכים נפרדים עבור כל שחקן ושחקן. עמרישיחה 13:03, 6 באוקטובר 2012 (IST)
שלום יוסי, אני מתנצל אם נפגעת מעריכתי, אני בטוח שהתכוונת לתרום, אך כמו שעמרי ציין, התוספת הופכת את הערך למסורבל יותר ממה שהוא. זהו ערך על הקבוצה ואין סיבה שחצי מהערך על הקבוצה יוקדש לשחקנים, בשביל זה יש את הערכים של השחקנים והקישורים אליהם מהערך של הקבוצה. --Sebastian27 - שיחה 15:07, 6 באוקטובר 2012 (IST)
שלום סבסטיאן ועמרי. בקיצור, כי נראה לי שאני מבזבז את הזמן שלי כאן: מחקתם שתי תוספות שונות - אחת של שני משפטים בפיסקה הראשונה. אני חושב ששני המשפטים האלה חשובים. השנייה - סקירה קצרה של השחקנים המשמעותיים בהפועל - זה מידע שאינו קיים בשום מקום, לא מאוד ארוך. נתחיל מהמחיקה של סבסטיאן - זו חוצפה לחשוב ששיקול הדעת שלך מבטל את שלי. ולגבי עמרי - עכשיו אתם שניים, עדיין לא נראה לי מספיק כדי למחוק תוספות שהשקעתי בהן. נסו לשאול את עצכם - האם בתוספות האלה מידע בעל ערך? האם הימצאותן גורמת נזק יותר מתועלת? האם יכול להיות שנמחקו שתי תוספות שונות בלי לחשוב פעמיים כי שכחתם שויקיפדיה אינה האתר הפרטי שלכם?
יש עוד עניין שולי - האם מחיקה תגרום לי לרצות להשקיע זמן בויקיפדיה בעתיד, אבל זה שולי, למרות שהרושם שלי הוא שהרבה אנשים מפסיקים לתרום בגלל הלהיטות המוגזמת של המוחקים.
אשמח אם תחזירו את העריכות שלי. גם אם לא - אני לא מתכוון להשחית זמן נוסף כאן בדיונים, תבלו. --יוסי האדום - שיחה 22:40, 8 באוקטובר 2012 (IST)
מחיקה מוצדקת מאוד. המידע על השחקנים אינו נחוץ בערך. צריך להשתמש במודל שהבאתי מוויקיאנגלית ויישמתי בארסנל (ולצערי התפשט למעט מדי ערכים מאז). אי אפשר להתחיל לפרט על כל שחקן כי זה באמת מיותר. צריך מדדי השוואה אחידים. גם שחקן ששיחק 200 משחקים ולא זכה בתואר הוא שחקן חשוב. לגבי השיאים - הדירוג מבין הקבוצות הוא כמובן זמני (יכול להיות שניתן למצוא אצל אופ"א נתונים על הדירוג לאורך שנים בדומה לגרף בערך על נבחרת הכדורגל), והמידע על העפלה לשלב הבתים הוא קשקוש אחד גדול - אין שום דמיון מבחינת החשיבות והקושי בין שלב הבתים של גביע אופ"א/ליגת אירופה לבין שלב הבתים של ליגת האלופות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:49, 8 באוקטובר 2012 (IST)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: יוסי שלום. אין צורך להתרגש. בוויקיפדיה כותבים משתמשים עם דעות מגוונות, וכפי שאתה ודאי יודע, יש לעתים חילוקי דעות. זה תקין בהחלט שמשתמש מתנגד לעריכה כלשהי ומבטל אותה. נכון שזה לא נעים, אבל כפרוייקט שיתופי עלינו לקחת בחשבון שדעותינו לא תמיד יבואו לידי ביטוי בערכים. לגופו של עניין, ציינת שהסקירה על השחקנים היא "מידע שאינו קיים בשום מקום" - המידע קיים בערכי השחקנים, והתוספת שלו בערך מסרבלת אותו והופכת אותו למייגע לקריאה. לגבי השיאים - מדובר בנתונים סטטיסטיים שוליים יחסית שאין מקומם בפתיח. למה שלא תתרום מהידע שלך לכתיבת ערכים על כדורגלנים חשובים דוגמת מוריס ז'אנו ושבתאי לוי שטרם זכו לערך? זה עדיף על פני ויכוח על נתון סטטיסטי שולי. עמרישיחה 22:59, 8 באוקטובר 2012 (IST)

יעקב רחמינוביץ'

[עריכת קוד מקור]

שמתי לב לתרומתך הרבה לוויקיפדיה העברית, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה,
ורציתי להודות בעיקר על תרומתך הרבה בזמן כה קצר לתחום הכדורגל. תמיד נחמד לראות מישהו שתורם לתחום הבאמת חשוב בוויקיפדיה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:03, 16 באוקטובר 2012 (IST)

תודה רבה! --Sebastian27 - שיחה 18:06, 16 באוקטובר 2012 (IST)
בכיף. ואם אתה מחפש אתגר ממשי, אני מעוניין לראות אם תצליח לכתוב ערכים ראויים על כדורגלני הפועל תל אביב ששיחקו בנבחרת ארץ ישראל בכדורגל. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:59, 16 באוקטובר 2012 (IST)

מצטרף לברכות. אני עוקב אחר התרומות שלך בתקופה האחרונה, ואתה עושה עבודה מצויינת. עמרישיחה 11:12, 17 באוקטובר 2012 (IST)

תודה גם לך עמרי, כיף לשמוע. --Sebastian27 - שיחה 16:23, 17 באוקטובר 2012 (IST)

כתוב על עצמך

[עריכת קוד מקור]
שלום Sebastian27,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:Sebastian27/ארכיון 1". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, --הפועל אימפריה - שיחה 18:32, 19 באוקטובר 2012 (IST)

שבת שלום

[עריכת קוד מקור]

מה העניינים? זה בקשר לערך הדרבי של תל אביב. אנא השאר את התיקון שהכנסתי לעריכה ואל תשחזר אותה שוב. אודה לך אם תשאיר את העריכה שביצעתי שם. כל טוב לך. צהוב עולה זה מכבי - שיחה 17:15, 3 בנובמבר 2012 (IST)

שלום גם לך, העריכה שלך הייתה מיותרת מכיוון שתחבירית אין צורך לחזור שוב על "משחק הדרבי". דובר על משחק הדרבי בשורה הקודמת ולכן ניתן להתייחס אליו מאותו רגע כ"המשחק". לגבי העונה בה הפועל הייתה בליגת המשנה, זה לא רלוונטי לערך המדובר, אלא לערך על הפועל תל אביב. שבת שלום. --Sebastian27 - שיחה 17:25, 3 בנובמבר 2012 (IST)
אני חושב שאתה צודק. אני מסכים איתך במאה אחוז. אני יכול לשאול אותך שאלה? זה נכון שמכבי והפועל משחקות בליגה הבכירה מאז שנוסדה לפני קום המדינה כמו שכתוב בערך? צהוב עולה זה מכבי - שיחה 18:04, 3 בנובמבר 2012 (IST)
אכן, הפועל ומכבי היו בליגה הבכירה בכל העונות החל מהעונה הראשונה, הרבה לפני קום המדינה, מלבד העונה שבה הפועל הייתה בליגה השנייה (89/90 כמו שציינת) --Sebastian27 - שיחה 18:18, 3 בנובמבר 2012 (IST)
אז בעצם, למכבי ולהפועל יש הכי הרבה ותק בליגה הראשונה והדרבי הוא המשחק ששוחק הכי הרבה בליגה הראשונה? צהוב עולה זה מכבי - שיחה 18:39, 3 בנובמבר 2012 (IST)
נשמע הגיוני, ואני אפילו די בטוח בזה, אבל לא יודע אם יש סימוכין לזה. מבחינה תאורטית גם יכול להיות שזה לא נכון (פלייאוף, סיבוב שלישי וכו', בחלק מהעונות הקבוצות משחקות כמות שונה של משחקים מול כל קבוצה) --Sebastian27 - שיחה 21:11, 3 בנובמבר 2012 (IST)
אני מבין שאתה אוהד הפועל. בגלל זה מפריע לך שאני מציין את מכבי לפני הפועל בכל עריכה שאני מבצע. לא נורא, עדיף לא להיכנס למלחמת עריכה. צהוב עולה זה מכבי - שיחה 01:21, 4 בנובמבר 2012 (IST)

בדוק עריכות אטוטומטית

[עריכת קוד מקור]
שלום Sebastian27,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:45, 6 בנובמבר 2012 (IST)

הדרבי של תל אביב

[עריכת קוד מקור]

לאור מלחמת העריכה בערך הנ"ל, הגנתי עליו לשבועיים. בכל שינוי אותו אתה רוצה לראות בערך המדובר נא לפתוח דיון בדף השיחה. Botend - שיחה 19:56, 11 בנובמבר 2012 (IST)

הפועל באר שבע

[עריכת קוד מקור]

בדקתי בגוגל, כתבתי תומר סויסה, ותיקנו לי לסוויסה, אז צדקתי, ואין צורך לבטל עריכה, אפשר פשוט להוציא את הו' מהשם. הפועל אימפריה - שיחה 21:38, 12 בנובמבר 2012 (IST)

גוגל זה לא מורה לעברית, וגם אני לא, אבל בויקיפדיה החליטו לכתוב סויסה עם ו' אחת. --Sebastian27 - שיחה 22:31, 12 בנובמבר 2012 (IST)
אוקיי, אבל לפחות תפסיק לבטל עריכות שאינן השחתה. הפועל אימפריה - שיחה 14:29, 13 בנובמבר 2012 (IST)

היי חיוך

[עריכת קוד מקור]
שלום Sebastian27,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה למשתמש:Sebastian27.

בברכה, פדיחה (שיחהתרומות) • ☺☻בואו לפנטז☻☺ 13:56, 23 בנובמבר 2012 (IST)

דויד מנגה

[עריכת קוד מקור]

שלום, העלית את הערך דויד מנגה או שינית את שמו של ערך, אודה לך אם תוכל לגשת למיזם ויקינתונים וליצור או לתקן את שם הדף המקושר לוויקיפדיה העברית היוצר את הקישורים בין הערך לויקיפדיות האחרות. במקרה של העברת ערך, אי תיקון הדף המקושר, יכול להביא להיעלמות הקישור של הערך לויקיפדיות האחרות. הסברים טכניים נמצאים בדף "בינוויקי בוויקינתונים". תודה. תיקנתי את הדף בויקינתונים, שים לב להבא. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:03, 20 בפברואר 2013 (IST)

תודה על ההערה, אשים לב להבא. --Sebastian27 - שיחה 00:28, 21 בפברואר 2013 (IST)

דאבל

[עריכת קוד מקור]

היי. תודה על התיקון. צריך לשים לב לערכים האלה. כל שני וחמישי בא אנונימי אחר ומשנה את הנתונים. עמרישיחה 19:16, 23 במרץ 2013 (IST)

כן, הנחתי שבגלל זה ביטלת את הגרסא שלו. נדמה לי שעכשיו כל הערכים בנושא מעודכנים באחידות. --Sebastian27 - שיחה 19:21, 23 במרץ 2013 (IST)

קטלוג כפול

[עריכת קוד מקור]

שלום סבסטיאן, יש מדיניות בנושא הקטלוג הכפול ויש מחשבה והיגיון מאחוריה ולא גחמות. לא צריך רשימה שתרכז את כולם, רשימה כזאת תכלול אלפים או עשרות אלפי כדורגלנים ישראלים לדורותיהם ותהיה חסרת תועלת. קטגוריות המוניות אינן שימושיות. אבקשך לא להיכנס למלחמת עריכה ואם אתה רוצה לשנות מדיניות, עליך לפתוח על כך דיון במזנון, להציג הצעה שתזכה לתמיכה מינימלית, כדי להביא אותה לפרלמנט, שם תזדקק לרוב של 60% לשם שינוי המדיניות הקיימת. בברכה. ליש - שיחה 17:33, 30 במרץ 2013 (IDT)

לדעתי צריך, אבל זה לא כל כך עקרוני לי להילחם על זה. אני מסכים שיש היגיון במדיניות הזו ברוב המוחלט של המקרים, אבל מכיוון שיש שחקנים ששיחקו במגוון תפקידים, ויש שחקני עבר שלא ידוע מה תפקידם, חשוב שתהיה קטגוריה שתכיל את המספר המדויק של הכדורגלנים הישראלים שיש להם ערך בויקיפדיה. רשימה כזו לא תכיל עשרות אלפי כדורגלנים, כרגע היא כוללת כמעט את כל הכדורגלנים הישראלים שלהם ערך בויקיפדיה, ויש 470 כאלה. ולעניין - בעריכותיי אני פשוט נוהג כפי שנהוג בשאר הערכים בנושא, שכפי שציינתי כמעט כולם מכילים גם את הקטגוריה הראשית, וכפי שראיתי שמשתמשים ותיקים ממני הוסיפו את הקטגוריה הזו גם לערכים שכבר הייתה בהם קטגוריה המציינת את תפקידו של השחקן. גם אם רשימה כזו תכיל עשרות אלפי ערכים בעתיד (הממש רחוק, כנראה), זה אומר שגם קטגוריה: חלוצי כדורגל ישראלים תכיל כעשר אלף ערכים. אם הבעיה זה גודל הקטגוריה, אני לא רואה הבדל גדול עם המצב הנוכחי. Sebastian27 - שיחה 17:47, 30 במרץ 2013 (IDT)
מסכים עם סבסטיאן. הקטלוג הכפול נחוץ במקרה הזה, ואף מקובל ביתר ערכי הכדורגלנים מאז ומעולם. קטגוריה המכילה כדורגלנים לפי מוצא ללא חלוקה משנית לתפקידים מועילה ביותר. גולש עשוי לחפש דרך הקטגוריות ערך אודות כדורגלן מסויים, אך מאחר והוא לא יודע באיזה תפקיד הוא שיחק/משחק, קטגוריה ראשית תעזור לו למצוא את מבוקשו הרבה יותר מהר מאשר חיפוש בין מספר קטגוריות שונות. ליש, תוכל להפנות לדף המדיניות הרלוונטי? עמרישיחה 18:00, 30 במרץ 2013 (IDT)
המדיניות מפורטת בויקיפדיה:קטגוריה, בפרק על קטלוג כפול ואפילו מובאת לשם לדוגמה הקטגוריה של הכדורגלנים, כקטגוריה שאין לבצע בה קטלוג כפול, כי היא קטגוריה פתוחה. מי שלא נוהג כך, כנראה שאינו מודע למדיניות ויש להעיר לו על כך. בברכה. ליש - שיחה 19:26, 30 במרץ 2013 (IDT)
הדוגמה שמובאת היא של קטגוריה:כדורגלנים וקטגוריה:כדורגלנים ישראלים, וזהו באמת מצב מובהק של קטלוג כפול מיותר, כמו גם קטגוריה:קשרי כדורגל וקטגוריה:קשרי כדורגל ישראלים. במקרים אלה (וברוב המקרים) המדיניות הגיונית ואפילו ברורה מאליה, ואני בעצמי נוהג להסיר קיטלוגים כפולים כאלה, שכמעט לא קיימים בערכי כדורגלנים. לעומת זאת, כפי שציינתי, כמעט כל הכדורגלנים הישראלים נכללים כרגע בקטגוריה הראשית, ולא סתם נהוג כך. קטגוריות המשנה שממיינות לפי תפקיד הן סובייקטיביות. חוץ מהשוער, שתפקידו מוגדר אחרת בחוקת המשחק, בכדורגל התפקידים לא מוחלטים, ויש שחקנים שמישהו יגדיר אותם כקשרים, ומישהו אחר יגדיר אותם כחלוצים. יש שחקנים שמשחקים בכמה תפקידים ויש כאלה שתפקידם לא מוגדר או כלל לא ידוע, ומיון לפי תפקיד לא יעזור לרוב האנשים בחיפוש כדורגלן מסוים. הקטגוריות האלה מוסיפות, אבל הן לא יכולות להחליף את הקטגוריה הראשית, מכיוון שיש צורך בקטגוריה שתכיל את כל הכדורגלנים הישראלים, כמו שיש צורך בקטגוריה המכילה את כל שחקני ברצלונה, כל עוד אין דרך יותר טובה למיין אותם. אם עקרון הקטלוג הכפול כל כך חשוב שהוא הכלל היחיד בעולם שאין לו יוצא מהכלל, עדיף לוותר על קטגוריות המשנה, שמועילות הרבה פחות, מאשר למחוק את הקטגוריה הראשית מ-470 הכדורגלנים הישראלים בויקיפדיה. Sebastian27 - שיחה 23:07, 30 במרץ 2013 (IDT)
הודגמא שבדף המדיניות היא אכן מצב מובהק שבו אין צורך בקטלוג כפול, בעוד שבמקרה שלנו הקטלוג הכפול חיוני ומועיל הרבה יותר מאשר תתי הקטגוריות. כפי שכתבתי לעיל, כך מקובל מאז ומעולם במקרה הזה וזוהי מדיניות דה פאקטו. הדף ויקיפדיה:קטגוריה מציין באופן כללי מהו הקטלוג הכפול, אך הוא אינו מציין מצבים יוצאים מן הכלל. עמרישיחה 23:19, 30 במרץ 2013 (IDT)
רבותי, אני מסכים לחלוטין שהקטגוריות המחלקות כדורגלנים לפי תפקודם בקבוצה (פרט לקטגוריה על שוערים) מלאכותיות וראוי לפרק אותן - אם תפתחו דיון על כך, אני אתמוך בזה. במקרה הספציפי, שאנו דנו בו, מדובר בשוער ועל קטגורית השוערים מוסכם שאין לוותר. ועכשיו לנושא השני, לתועלת, כביכול, שיש בקטגוריות ענק - אנא, תציגו לי דוגמה אפשרית של אדם המחפש כדורגלן ישראלי בקטגוריית ענק של אלפי ערכים ואיך ימצא את מבוקשו. כן, מדובר באלפי ערכים, כי יש ויהיו עוד אלפי כדורגלנים ישראלים הראויים לערכים, שעדיין לא נכתבו ערכים עבורם. קטגוריות ענק לא מועילות וצריך תמיד לחפש דרכים לחלק אותן לקטגוריות משנה. אני סבור שאת קטגורית "כדורגלנים ישראלים" צריך לחלק ל"כדורגלנים ישראלים לפי מועדונים" וזה יקל על החיפוש, כי זה מה שמאפיין אותם לפני כל דבר אחר. חלוקה אפשרית נוספת היא לפי תקופת פעילותם - "כדורגלנים ישראלים ששיחקו בשנות השבעים" וכך הלאה. זה נכון לגבי כל הקטגוריות ההמוניות - קטגוריות יעילות רק אם אינן מכילות יותר מדי ערכים.ועכשיו אני הולך לישון. לילה טוב. ליש - שיחה 01:02, 31 במרץ 2013 (IDT)
הדף ויקיפדיה:קטגוריה גם מציין במפורש שיש מקרים, גם אם הם נדירים, בהם מתבצע קטלוג כפול. כפי שעמרי ציין, במקרה הנדיר שלפנינו המדיניות היא להכליל את כל הכדורגלנים הישראלים בקטגוריה הראשית. אני בטח לא אצא למלחמה על ערך זניח אחד, כך שכל עוד אין דרך יעילה יותר למיין אותם, הכדורגלן שאתה כתבת עליו יהיה היחיד שלא יופיע בקטגוריה הזו. לילה טוב. Sebastian27 - שיחה 01:17, 31 במרץ 2013 (IDT)

איכות ויקיפדיה

[עריכת קוד מקור]
בוויקיפדיה הוקם לאחרונה מיזם חדש בשם מיזם איכות ויקיפדיה. מטרת המיזם היא לשכתב, להרחיב ולשפר את הערכים הלקויים בוויקיפדיה.
אשמח לראות את פעילותך במיזם. כדאי לכתוב את שמך בטבלת המשתתפים במיזם ולהוסיף את תבנית המשתמש אל דף המשתמש שלך.
יחד, נוכל להפוך את ויקיפדיה לאיכותית יותר.

תודה רבה,
The Beatle Man - שיחה 23:11, 30 במרץ 2013 (IDT)

תמיר כהן

[עריכת קוד מקור]

אפשר לדעת למה ביטלת את מה שהוספתי בערך של תמיר כהן ? אני חושב שלכל שחקן שעבר 4 מועדונים לפחות צריך לעשות שורה לכל קבוצה אולי זה לא נכון אני אשמח אם תגיד לי למי מותר לעשות ולמי לא

--רועי ביטון - שיחה 20:09, 25 ביוני 2013 (IDT)

הכותרות לא נקבעות לפי כמות הקבוצות, שכן כידוע לך בויקיפדיה יש עוד נושאים חוץ מכדורגל. אין טעם להוסיף כותרות לפסקאות כל כך קצרות, ואין לזה קשר לכמות הקבוצות. תסתכל על ערכים מורחבים יותר, כמו מיכאל זנדברג ואלון חרזי למשל, ותראה מתי יש צורך בכותרות. Sebastian27 - שיחה 20:16, 25 ביוני 2013 (IDT)

תמונת השחקן טל בן חיים

[עריכת קוד מקור]

היי, רציתי לדעת אם תוכל לעזור לי במשהו קטן. קיבלתי אישור במייל רשמי מגיא אגיב, מנהל התוכן של קבוצת מכבי ת"א בכדורגל, לשימוש בתמונה של טל בן חיים לוחץ יד לג'ורדי קרויף כתמונה חופשית. קיבלתי אישור פסציפי לתמונה זו. אני לא יודע איך להעלות אותה בלי שהיא תימחק. תוכל לעזור לי בעניין?

הנה התמונה:

http://www.maccabi-tlv.co.il/assets/_files/images/jun_13/MTA__1372168758_IMG_0936.jpg

הערה - אני רוצה להעלות את התמונה עם טל בלבד, ללא ג'ורדי. Razaviv5 - שיחה 14:01, 30 ביוני 2013 (IDT)

אני לא מתמצא בענייני רישוי תמונות. אתה צריך להעביר את האישור דרך ויקיפדיה:OTRS. כתוב לך שם מה צריך לעשות, ואני ממליץ שתפנה לאחד המתנדבים הרשומים בדף זה והם יוכלו לעזור לך. Sebastian27 - שיחה 13:38, 30 ביוני 2013 (IDT)

רן אבוקרט

[עריכת קוד מקור]

השחקן חתם באופן סופי מעבר לכתבות השונות באתרי הספורט, המועדון פירסם הודעה בנושא מטעמו : "סוכמה העברתו של רן אבוקרט למכבי חיפה. השחקן יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה באוסטריה"

וינסנט אניימה ודודו ביטון

[עריכת קוד מקור]

היי סימרוטיץ' שים לב שהחץ בתבנית הכדורגלן מסמל תקופת השאלה, ועל כן במקרה של השניים לא היה צורך ליצור רשומה חדשה בתבנית עבור הקבוצות אליהן הם חזרו מהשאלה. טווח השנים של הקבוצה המשאילה תמיד יכלול בתוכו את טווח השנים של הקבוצות המשאילות. ראה דוגמא לשימוש בערך חן עזריאל. עמרישיחה 23:47, 31 ביולי 2013 (IDT)

היי עמרי, אני מודע לכך, ולפעמים אני אכן נוהג אחרת, לא שמתי לב שיש תבנית אחידה לכך אז אני מניח שבכל ערך היו לי שיקולים אחרים. בעקרון אני חושב שהשאלה היא דבר פורמאלי ולא משנה את העובדה שהשחקן עבר בין קבוצות, וחשוב לדעתי לראות את המעברים הללו בתבנית ולדעת מה הנתונים של כל תקופה בנפרד. במקרה של יורגן קולין למשל באמת השתמשתי בצורה שאתה מציע, אבל במקרה של שחקן שמשחק כרגע בקבוצה שהוא הושאל ממנה וחזר, זה עלול לבלבל את הקורא שלא בקיא בתבנית כדורגלן של ויקיפדיה, ומצפה שהקבוצה האחרונה ברשימה תהיה קבוצתו הנוכחית. אני חושב שלפחות במקרים כאלה יש לנהוג כפי שעשיתי בערכים הנ"ל, אבל זה לא כזה קריטי. Sebastian27 - שיחה 00:26, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
אם כך, מדובר במצב בעייתי עוד יותר. זה לא תקין שחלק מתבניות הכדורגלנים יראו בצורה אחת, וחלק בצורה אחרת. חשובה כאן האחידות, על מנת לא לבלבל את הקוראים. קח בחשבון שזה יקשה גם על עדכון התבניות. הרי רוב המשתמשים מעדכנים את הנתונים שבתבנית על סמך ויקיפדיה האנגלית, וברגע שהפורמט שלנו יהיה שונה מהפורמט (המקובל) שלהם זה יסרבל את עדכון הערך, שכן משתמשים יצטרכו לעשות חישובים נוספים (משתמשים עלולים גם בקלות שלא לשים לב לחלוקה שבערך העברי ולטעות בעדכון). בוא נסמוך על הקוראים שלנו שיבינו על סמך סימן החץ וטווח השנים שלא מדובר בקבוצה הנוכחית. אם זה קריטי, אפשר לדון על החזרת הפרמטר "מועדון נוכחי" שהוסר בעבר. עמרישיחה 22:14, 4 באוגוסט 2013 (IDT)
זה לא קריטי, ואני מסכים שהאחידות חשובה. אני עדיין חושב שבמקרה של שחקן שחזר לקבוצתו הנוכחית טווח השנים לא עוזר להבנה של הקורא שלא בקיא בתבנית (כי אין שנת סיום), אבל אם אתה אומר שרק כך נהוג, אשתמש בצורה הזו מעכשיו. Sebastian27 - שיחה 19:59, 7 באוגוסט 2013 (IDT)
תיקנתי. תודה. עמרישיחה 16:35, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

קובי מויאל

[עריכת קוד מקור]

היי סבאסטיאן, אני לא מאמין שאותך אני צריך לתקן. אבל קובי מויאל עדיין לא חתם בשריף הקבוצה המולדובית. וצפוי לחתום רק מחר שיעלה על טיסה למולדובה עם סוכנו. לשנות את העריכה שלך אני לא אעשה את זה..אבל אני משאיר את זה להחלטתך. אם למחוק או לא...--רועי ביטון - שיחה 00:49, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

מזל שבמאה ה-21 אפשר לעשות דברים כאלה גם ממרחק של אלפי קילומטרים ובלי לעלות על טיסה. הקבוצה העבירה אותו רשמית כבר אתמול בערב מכיוון שהייתה חייבת לרשום אותו באופ"א עד חצות, על מנת שיוכל להשתתף בפלייאוף הליגה האירופית. Sebastian27 - שיחה 10:12, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
אה אוקיי, פשוט לא התעדכנתי מצטער על ההפרעה המיותרת...--רועי ביטון - שיחה 11:26, 13 באוגוסט 2013 (IDT)
אין בעיה, זה לא מפריע. אני שמח שאתה מוודא את הדברים האלה, ואם יש צורך אתה יכול גם לתקן אותי. Sebastian27 - שיחה 17:09, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

איתן טיבי וערן זהבי

[עריכת קוד מקור]

היי, אמש ערכת את עבודותיי בטבלאות הסטטיסטיקה של איתן טיבי וערן זהבי. מחקת את כותרת המדינה בכל אחת מהטבלאות. אין ספק שעבודת התיקונים שאתה מבצע בערכים היא נחוצה וגם יעילה, אבל לגבי המקרה הספציפי הזה איני רואה סיבה להסיר מהטבלה עמודה, שבמקרה הטוב מסדרת אותה ומבליטה תקופות בקריירת השחקן, ובמקרה הרע לא עושה כלל נזק.

ובאופן כללי, עריכת עבודתי בטענת "מיותר" כשלעצמה היא דבר פסול בעיניי, שעלה כבר במספר מקרים אחרים בהקשר שלך בעבר. אני לא מעוניין כמובן להיכנס למלחמות עריכה, הרי לא בשביל זה אני פה. הדבר חוזר ונשנה במספר רב של ערכים אותם אני עורך. אשמח אם תתחשב יותר בעבודתי ובשיקול דעתי. Razaviv5 - שיחה 04:38, 28 באוגוסט 2013 (IDT)

היי, אתה לא צריך לקחת את זה באופן אישי. הדבר אולי חוזר על עצמו אבל הולך ופוחת ככל שאתה מפנים את המקובל בוויקיפדיה. העמודה הנ"ל מיותרת כי היא לא תורמת כלום לטבלה, אלא רק מסרבלת אותה וחוזרת על העמודה הראשית של הטבלה ללא צורך. בראש כל עמודה כתוב שהיא מתייחסת ל"ליגה" או ל"גביע" וכו', אין צורך לחזור על זה 3 פעמים לאורך הטבלה. אם אתה רוצה להבליט ולהפריד, תיצור עמודה של "סך הכל" לכל קבוצה, כפי שעשית בערך טל בן-חיים (חלוץ). Sebastian27 - שיחה 10:42, 28 באוגוסט 2013 (IDT)

כוכב בשבילך!

[עריכת קוד מקור]
הכוכב המקורי
היי , ראיתי שעזרת לי בעריכה של הערך "בוני גינזבורג" - האם תוכל לעזור לי תמונה חופשית עם אישור? Maorkap1 - שיחה 18:41, 28 באוגוסט 2013 (IDT)

מי בעל הזכויות של התמונה? Sebastian27 - שיחה 18:57, 28 באוגוסט 2013 (IDT)

תבניות ניווט

[עריכת קוד מקור]

היי. נפתח לאחרונה דיון במטרה לקבוע סטנדרט ליצירה של תבניות ניווט המכילות סגלי שחקנים של קבוצות או נבחרות. נשמח אם תביע את דעתך. עמרישיחה 00:24, 6 בספטמבר 2013 (IDT)

הגבתי שם. Sebastian27 - שיחה 11:24, 6 בספטמבר 2013 (IDT)

מכבי תל אביב כדורגל

[עריכת קוד מקור]

ראיתי שתיקנת את הגרסה האחרונה שאני ערכתי.

רציתי לשאול אותך 2 שאלות לגבי תיקוניך בערך זה:

1. מדוע לרשום את מספר האליפויות לפי אתר ההתאחדות לכדורגל ולא ע"פ אתר הקבוצה עצמה? - הדף אמור לייצג נאמנה את המועדון מכבי תל אביב.

2. בהמשך לשאלה 1, מדוע לא להחשיב את עונת 1966-67 כעונת דאבל שהרי מדובר כחלק מעונה כפולה שבה זכתה מכבי ת"א ב-2 השנים באליפות ואם כך יש לקבוצה 7 דאבלים ולא 6?

בברכה,

שמואל בורג

שלום שמואל, לא הקבוצה קובעת כמה אליפויות יש לה אלא הגוף המנהל את התחרות. בשנת 1939 מכבי לא זכתה באליפות ארצית אלא סיימה במקום הראשון במחוז תל אביב, ראה את הדיונים בנושא בדף השיחה של הערך. לשאלתך השנייה, מכבי לא זכתה בשתי אליפויות בשנים האלה, אלא באליפות אחת בשנת 1968, כאשר קבוצה אחרת זכתה בגביע בשנה זו, ובמקרה הזה גם הקבוצה עצמה לא טוענת שיש להחשיב את זה כדאבל. Sebastian27 - שיחה 00:00, 27 בדצמבר 2013 (IST)

הסבר בבקשה

[עריכת קוד מקור]

אתה מתבקש לתת הסבר לפשר עריכתך זו קרוקס שיחה 23:07, 18 בינואר 2014 (IST)

אתה מתבקש לתת הסבר לפשר בקשת ההסבר שלך. מה לא ברור בעריכה הזו? Sebastian27 - שיחה 23:10, 18 בינואר 2014 (IST)
עריכתך דומה לעריכת האנונימי מספר דקות לפני כן, בעריכת האנונימי נכתב שם של סדרה בשם "מאמליגה" שגוגל לא הכיר בה, והסקתי מכך שזו השחתה, אך עריכתך תיקנה את שם הסדרה וזה ברח מהעין. קרוקס שיחה 23:13, 18 בינואר 2014 (IST)

אסתר רוט-שחמורוב

[עריכת קוד מקור]

בעריכה זאת כתבת ששחמורוב לא השתתפה באולימפיאדת מקסיקו בגלל פציעה. לא מצאתי לכך כל זכר בעיתונות התקופה, אלא להיפך, מצאתי שהיא לא עמדה במינימום האולימפי. תקנתי את הערך בהתאם. תקן אותי אם טעיתי. עדירל - שיחה 21:34, 19 באפריל 2014 (IDT)

שלום עדירל, כתבתי את זה לפי הערך שלה באנציקלופדיה ynet שמופיע בקישורים החיצוניים. Sebastian27 - שיחה 23:15, 19 באפריל 2014 (IDT)
תודה רבה על תשובתך. שחמורוב אכן נאלצה לפרוש ממשחי דרום אפריקה ב-1973 בגלל שריר מתוח - שחמורוב מתחה שריר ופרשה מריצות הגמר, דבר, 9 באפריל 1973. קשה לי להאמין שזה קרה גם ב-1968. עדירל - שיחה 00:23, 20 באפריל 2014 (IDT)

מנטר

[עריכת קוד מקור]

שלום סבסטיאן,
אפשר לבקש עבורך הרשאות ניטור? זה לא מחייב דבר וחוסך עבודה כפולה. בפועל אתה מנטר ערכים של כדורגל אבל העריכות שאתה עובר עליהן עדיין מסומנות כ"לא בדוקות" (כמו זו) וגם אין לך את כפתור השחזור האוטומטי. ‏ישרוןשיחה 23:47, 10 במאי 2014 (IDT)

כשאני מתקן עריכה זה לא גם ככה מסמן באופן אוטומטי את העריכה כבדוקה? Sebastian27 - שיחה 19:15, 11 במאי 2014 (IDT)
העריכה שלך מסומנת כבדוקה, את העריכה הקודמת צריך לסמן בנפרד. ‏ישרוןשיחה 19:56, 11 במאי 2014 (IDT)
הבנתי. בכל מקרה, אני מעדיף שלא לקבל הרשאות כלשהן. Sebastian27 - שיחה 00:37, 12 במאי 2014 (IDT)
החלטה שלך. ההרשאות האלו מחולקות בנדיבות על סמך שיקול דעת של מפעיל אחד ולא דורשות התחייבות כלשהי מלבד להיות משתמש אמין. זה בסך הכל נותן גישה לסימוני העריכות כבדוקות או לא בדוקות ומאפשר לסמן עריכות לא בדוקות ככאלו. יש מאות מנטרים ואני לא חושב שאתה פחות ראוי להרשאות אלו מאף אחד מהאחרים ברשימה. אם עדיין הייתי מפעיל הייתי נותן לך את ההרשאות במקום לשאול שאלות... אם תשנה את דעתך אשמח אם תעדכן אותי (גם במייל) או שתבקש בעצמך בוק:במ אין אף סיבה בעולם שלמישהו תהיה בעיה עם זה. ‏ישרוןשיחה 00:57, 12 במאי 2014 (IDT)

ראית את פרויקט המונדיאל, נכון? אתה מוזמן להצטרף גם מגיהים ואנשים המכירים היטב את נהלי הכתיבה על כדורגלנים יעזרו. בנוסף, כמובן, לכותבים... ‏ישרוןשיחה 21:07, 17 במאי 2014 (IDT)

ראיתי, לצערי בתקופה הנוכחית אין לי יותר מדי זמן. אם יזדמן לי, ברור שאעזור. Sebastian27 - שיחה 00:13, 18 במאי 2014 (IDT)

אייל גולסה

[עריכת קוד מקור]

היי,לידיעתך אתה עשית טעות כאשר החזרת את הערך לגרסתו הקודמת.אתמול נודע שהשחקן חתם לחוזה של 3 שנים בקבוצת פאוק סלוניקי היוונית.יש לעדכן את הערך בבקשה. הנה הקישור שמראה זאת לפניך:http://www.one.co.il/Article/235390.html

אם תקרא את הכתבה בקישור ששמת פה, תגלה שכתוב שם שהוא יחתום, בעתיד, כלומר עדיין לא חתם. עניתי לך גם בדף השיחה של הערך, להבא אין צורך לפתוח דיון ביותר ממקום אחד. Sebastian27 - שיחה 13:13, 23 ביוני 2014 (IDT)

קישור לקטגוריה

[עריכת קוד מקור]

שלום.

למה ביטלת את עריכתי בערך על אתלטיקו מדריד?

מה הקישור לקטגוריה נותן? בלאו הכי כל מי שמופיע בקטגוריה מופיע גם בטבלה שבגוף הערך. 109.64.51.71 14:38, 28 ביוני 2014 (IDT)

אם תביט ברצינות בטבלה ובקטגוריה, תגלה שאתה טועה. Sebastian27 - שיחה 15:33, 28 ביוני 2014 (IDT)
צודק! 109.64.51.71 17:21, 28 ביוני 2014 (IDT)

עירוני טבריה

[עריכת קוד מקור]

השורה הזאת תישאר. תודה! Bill1989 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

בוויקיפדיה לא נהוג לקשר לעמודי פייסבוק, ולכן השורה הזאת לא תישאר. כנ"ל לגבי קישור סתמי לגוגל. אם יש לך כתבה ספציפית שמרחיבה על הכתוב בערך, אתה מוזמן להוסיף אותה. אני מציע לך להימנע ממלחמת עריכה. בפעם הבאה שתחזור על העריכה הזו, אבקש את חסימתך. Sebastian27 - שיחה 18:42, 7 ביולי 2014 (IDT)

שלום לך. עוד הפעם מחקת פסקה אודות הקבוצה. נכון שזה לא מוסף ספורט, אבל נכון גם שזה לא דף בבעלותך. זה דף ציבורי וזכותי לשנות אותו ולכתוב בו דברים חיוניים שאולי לדעתך נראים כלא חשובים בכלל. תודה רבה לך. נ.ב אם הפסקה שלי היא מוסף ספורט כהגדרתך, אז מה היא הפסקה של עונת 2013/14? אותו דבר בדיוק. Bill1989 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום גם לך, נדמה לי שאתה עדיין לא מבין איך הדברים עובדים בוויקיפדיה. הדף לא בבעלותי, אבל זה לא אומר שכל אחד יכול לכתוב מה שבא לו. יש כאן קהילה גדולה של כותבים שנמצאים כאן כבר שנים רבות, ועם הזמן התגבשו כללים מסוימים. כלל חשוב מאוד, כפי שניסיתי להסביר לך בפעם הקודמת, הוא להימנע ממלחמת עריכה. אם מישהו ביטל עריכה שלך אתה לא יכול פשוט להחזיר אותה, אתה צריך לפתוח דיון בדף השיחה ולהסביר מדוע אתה חושב שהעריכה שלך מוצדקת. אם תשכנע את רוב האנשים, תוכל להחזיר את העריכה שלך, אבל לא לפני זה.
לעניין, הפסקה על העונה הקודמת היא פסקה על עונה שלמה, שהסתיימה. הפסקה שאתה כתבת מלאה בפירוט יתר על עונה שבקושי החלה. ההבדל בין מוסף ספורט לאנציקלופדיה הוא שמוסף ספורט מדווח מדי יום, ואילו אנציקלופדיה צריכה להיכתב מפרספקטיבה אחרת. אם כל שבוע תעדכן מה הקבוצה עשתה, בעוד שנתיים זה יהיה הערך הכי ארוך בוויקיפדיה. בסוף העונה תוכל לעדכן ולסכם את הדברים החשובים שקרו בה, כרגע אין מה לסכם. אם ההסבר שלי לא מספק אותך אתה מוזמן לפתוח דיון בדף השיחה של הערך. Sebastian27 - שיחה 22:40, 10 בספטמבר 2014 (IDT)


כנראה שאין טעם להתווכח עם כל אחד מכם. נמאס לי. עם כל טוב הלב שלי, בלתת עזרה לאותו ערך - אתם רק פוגעים בי. ממש מכוער מצידכם. שיהיה לכם לבריאות, אני לא מתעסק יותר עם הויקיפדיה הזאת וה'חוקים' המוזרים. תהנו לכם ובהצלחה.

העברות בכדורגל

[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב,
אני לא רואה את עצמי חוקר לעומק את הנושא בזמן הקרוב. תוכל להרחיב את הערך על פי ידיעותיך כמו שדיברנו בדף השיחה של הערך? ‏ישרוןשיחה 23:15, 26 ביולי 2014 (IDT)

בעיקרון אני פחות אוהב להתעסק בערכים ה"מילוניים" של ויקיפדיה, כאלה שמסבירים מושג כלשהו, ויותר אוהב את הערכים ההיסטוריים/ביוגרפיים (ובמקרה של כדורגל - שחקנים ומועדונים). אני אעבור על הערך בקרוב ואראה אם יש לי מה להוסיף. Sebastian27 - שיחה 11:20, 29 ביולי 2014 (IDT)
מה שתוסיף זה טוב. ראית את הדיון שפתחתי בסוף וק:תב? אני בינתיים מחכה לדעתך לפני שאני מתחיל להריץ. ‏ישרוןשיחה 11:58, 29 ביולי 2014 (IDT)
הגבתי שם. Sebastian27 - שיחה 12:16, 29 ביולי 2014 (IDT)

פירוש נוסף

[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב,
תראה בבקשה את מה שעשיתי כאן. מסכים? גם לך נראה שהוא זכאי לערך וכך הוא צריך להיקרא? אם כן צריך להסיר קישורים שגויים כמו בתבנית של הפועל תל אביב (כדורסל). ‏ישרוןשיחה 21:56, 2 באוגוסט 2014 (IDT)

נראה לי שזה בסדר. Sebastian27 - שיחה 11:13, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
יופי. תגיד אפשר לתת לך למלא ולעדכן את ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/כדורגל/כדורגל ישראלי? בסך הכל צריך לכתוב שם את הערכים החשובים שחסרים/דורשים עריכה וכל מה שנראה לך, ובמידה ונכתב ערך/נוצר צורך בערך - לעדכן. אפשר להמשיך מהכיוון שהתחלתי או לעצב את הדף באיזו צורה ודרך שנראית לך. ‏ישרוןשיחה 15:30, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
ראית? ‏ישרוןשיחה 14:05, 5 באוגוסט 2014 (IDT)
סליחה, איכשהו פספסתי את ההודעה הזו. אין לי יותר מדי זמן פנוי לאחרונה, אבל אני אנסה להתחיל לעבוד על זה באיטיות בימים הקרובים. Sebastian27 - שיחה 01:19, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
נהדר. אנחנו לא ממהרים לשום מקום. אם יש משהו שאני אוכל לעזור אשמח אם תעדכן. ‏ישרוןשיחה 01:45, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

סדר מספרי עונות

[עריכת קוד מקור]

על פי הכתוב כאן, ויקיפדיה:לשון#מספרים, יש לכתוב מספרים בעברית מימין לשמאל. אני מבין שחשוב לך לעשות תיקונים קטנים בערכים, אבל אל תהרוס את מה שאני עשיתי והשקעתי בו. את תבנית הספורט ניתן לשנות. אדם מה - שיחה 12:16, 3 באוגוסט 2014 (IDT)

כשכותבים טווח שנים אכן כותבים מימין לשמאל (2001 - 2005), אך עונות בספורט נהוג לכתוב משמאל לימין, גם בתקשורת (שם לרוב כותבים 2013/14 ולא את השנים המלאות), וגם בוויקיפדיה (כאן נהוג לכתוב 2013/2014). כפי שכתבתי לך בתקציר העריכה, אם אתה חושב שצריך לשנות את זה אתה צריך לפתוח דיון בנושא. לגבי רדאמל פלקאו, ביטול העריכה שלי היא חוצפה. השקעתי בה מאמץ רב (גם אם הוא פחות מהמאמץ שלך בהרחבת הערך, וכל הכבוד לך על כך). במחי יד ביטלת עריכה שכללה תיקונים חשובים רבים רק כי לא הסכמת עם פרט אחד (שאתה טועה לגביו). הערך לא שייך לך, ואחרי שאתה כותב אותו זכותם וחובתם של כל המשתמשים לערוך ולתקן במידת הצורך. הטענה שלך שאני "הורס" לך את הערך היא מגוחכת, מכיוון שההיפך הוא הנכון. שחזרתי את עריכתך ואם תבטל אותה שוב מבלי לפתוח בדיון קודם לכן אבקש את חסימתך. Sebastian27 - שיחה 12:27, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
למה אני צריך לפתוח דיון? אף אחד לא החליט על כך שסדר העונות הוא כפי שאתה אומר. אני הולך לפי הכללים שרשומים בויקיפדיה. אני אדאג לשחזר את העריכות שעשית חוץ מעניין השנים. אדם מה - שיחה 12:37, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
הכתיב המקובל של עונות ספורט הוא משמאל לימין. ככה זה מופיע כמעט בכל ערך בוויקיפדיה ואף מחוצה לה, ויש לשמור על אחידות. ראה למשל את הערך ליגת העל בכדורגל. אם זה בכל זאת מפריע לך, אתה מוזמן כאמור לפתוח דיון, אבל עד אז יש לשמור על הכתיב המקובל. עמרישיחה 12:57, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
ויקיפדיה היא אנציקלופדיה ולכן היא צריכה לשמור על כללי התעתיק בשפה העברית, ולא להיגרר אחר טעויות של אתרים חיצוניים. האחידות נובעת מהשימוש בתבנית. זה לא אומר שצריך להמשיך עם הטעות הזו אדם מה - שיחה 13:23, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
אתה מוזמן להעלות את הטיעון הזה לדיון, עד אז אתה לא יכול לסטות מהמקובל. ההתעקשות שלך רק תוביל לחסימתך, וזו בהחלט אזהרה אחרונה. Sebastian27 - שיחה 13:37, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
מזה "להעלות את זה לדיון"? אני מעלה את זה כאן. חסימה על בסיס מה? שאני מתעקש לכתוב כפי שמקובל בעברית? אדם מה - שיחה 13:42, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
כאן זה לא המקום לדיון בעניין עקרוני הנוגע לאלפי ערכים. חסימה על בסיס זה שאתה מתעקש לכתוב בניגוד למה שמקובל בוויקיפדיה בטרם הסתיים דיון בנושא. Sebastian27 - שיחה 13:45, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
אז איפה הדיון? אדם מה - שיחה 13:47, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
דיון בנושא עקרוני שלא נוגע לערך ספציפי אתה יכול לפתוח במזנון. עכשיו אתה יודע בדיוק מה אתה צריך לעשות, ואם שוב תבטל את העריכה שלי לפני שיסתיים הדיון לא תוכל לטעון שלא ידעת כשאבקש את חסימתך. Sebastian27 - שיחה 13:53, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
ברור שאי אפשר לשנות מדיניות של אלפי ערכים ללא דיון כללי במזנון. אני דווקא בעד 2013-14 (כמו באנגלית). ‏ישרוןשיחה 15:27, 3 באוגוסט 2014 (IDT)

בגלל שנראה לי שאתה מבין בתחום אני שואל אותך: האם אתה חושב שלערך כמו שכתבתי יש מקום במרחב הערכים? יש חשיבות אנציקלופדית לערך על מוקדמות גביע אסיה? נועמאורי - שיחה 14:49, 4 באוגוסט 2014 (IDT)

שלום, ראיתי ששאלת במקומות נוספים וקיבלת תשובות טובות, אז גם אני אגיד שיש חשיבות אבל אפשר לאחד. Sebastian27 - שיחה 00:48, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

הועבר לדף שיחה:סבסטיאן סימרוטיץ'

10 ביום

[עריכת קוד מקור]

שלום,
בקטגוריה:ויקיפדיה:ערכים שעברה שנה מתאריך העדכון שלהם יש כעת 232 ערכים. כולם כדורגלנים שעברה שנה מתאריך העדכון שמוזן בתבנית: כדורגלן שבפתיח.
כדי לשמור על ויקיפדיה מעודכנת פתחנו מיני פרויקט לימים הקרובים, כשכל משתמש שמצטרף מעדכן כ-10 ערכים מהקטגוריה מדי יום עד שהיא תתרוקן. אם גם אתה תצטרף נוכל לסיים את העדכון בתוך ימים ספורים.
אפשר להיעזר בוויקיפדיה באנגלית כדי למצוא את הנתונים המעודכנים. כדאי לשים לב שלעתים הכדורגלנים שבקטגוריה פרשו ממשחק ובמקרה כזה יש להסיר את הפרמטר לחלוטין.
האם תרצה להצטרף? ‏ישרוןשיחה 13:38, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

אני לא בטוח שאעמוד בקצב, מה גם שאני לא נוהג לעדכן ע"י העתקה עיוורת מוויקיפדיה האנגלית, ולוקח לי יותר זמן למצוא ולאמת את הנתונים ממקורות שונים. העתקה מוויקי האנגלית טובה אם המטרה היא רק ליצור מצג של ערכים מעודכנים ולהגיד "חיסלנו את הקטגוריה", אבל אם המטרה היא באמת להציג נתונים מדויקים זו לא הדרך. Sebastian27 - שיחה 18:08, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
ממילא 90% מהערכים מעודכנים על סמך ויקיפדיה האנגלית, ברור שמי שיכול לבדוק לעומק שיבדוק, אבל מי שלא - עדיף מעודכן לעכשיו על סמך ויקיפדיה האנגלית מאשר מעודכן ללפני שנה לפי ויקיפדיה האנגלית (במקרה הטוב, יכול להיות על סמך ניחושים ועדכונים כפולים/חסרים). ‏ישרוןשיחה 18:31, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
ומה גורם לך לחשוב ש-90% מהערכים בוויקי האנגלית לא מעודכנים על סמך ניחושים ועדכונים כפולים/חסרים? ככל שהשחקן פחות מפורסם ומגיע מקבוצה/ליגה פחות נחשבת (ואני מניח שבקטגוריה הזו לא נמצא את רונאלדו ומסי), הסיכוי שהנתונים שם מדויקים הופך אפסי. הנה דוגמא לטעויות שמיובאות מוויקי האנגלית, וזה סתם במקרה מהיום. אם המטרה היא רק שזה יראה מעודכן, אפשר גם לדלג על השלב של בדיקה בערך האנגלי ופשוט סתם לזרוק מספרים שנראים הגיוניים. Sebastian27 - שיחה 19:09, 12 באוגוסט 2014 (IDT)
אני מסכים שאי אפשר לסמוך על ויקיפדיה באנגלית לגבי שחקנים מליגות לא בכירות (ולא רק מסי ורונאלדו, אלא מרבית הקבוצות הבכירות גם קולארוב וקומפני שמופיעים שם). ‏ישרוןשיחה 20:47, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

חנן ממן וזאב חיימוביץ'

[עריכת קוד מקור]

אפשר להבין למה ביטלת את העריכה בדפים שלהם על הופעת הבכורה בליגה? מדובר בהופעת הבכורה בליגה במדי בית"ר ירושלים ולדעתי חשוב לציין זאת. --רועי ביטון - שיחה 18:19, 14 בספטמבר 2014 (IDT)

ואז מה? את הופעת הבכורה שלהם בגביע במדי בית"ר? ואת הופעת הבכורה באירופה במדי בית"ר? ואח"כ את הופעת הבכורה בגביע הטוטו לליגה הלאומית במדי נס ציונה? זה פירוט יתר מוגזם. חשוב לציין את הופעת הבכורה בליגה מסוימת ואת הופעת הבכורה בקבוצה מסוימת, אבל אם השחקן כבר שיחק במדי הקבוצה וכבר שיחק בליגה הזו, מה מיוחד במשחק הזה? Sebastian27 - שיחה 02:02, 15 בספטמבר 2014 (IDT)

אלי דריקס

[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

יש לי שאלה: מדוע תיקנת את עריכתי בערך והשמטת את העובדה כי אלי דריקס שימש כקפטן מכבי תל אביב (אמנם יחד עם ניר קלינגר ולא לבד) בשנות ה-90. האין זהו מידע רלוונטי?

בברכה, שמואל בורג - שיחה 14:51, 21 באוקטובר 2014 (IDT)

שלום שמואל, עד כמה שזכור לי דריקס לא היה הקפטן הראשון הקבוע של הקבוצה בשום שלב, ולכן זה לא מידע משמעותי לפתיח של הערך. אם לא מצוין בגוף הערך שהוא שימש מדי פעם כקפטן, אפשר להוסיף את זה שם. Sebastian27 - שיחה 12:12, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
שלום סבסטיאן, כנראה שאני זוכר קצת אחרת מה שהיה. נכון שברוב התקופה המדוברת, קרי שנות ה-90, הקפטן הקבוע של הקבוצה היה ניר קלינגר. מאחר ובתחילת התקופה אלי דריקס לא היה שחקן הרכב קבוע (אלא התחלף עם מליקה וסביליה) לא ניתן לו סרט הקפטן באופן קבוע. עם זאת, בעונות 1994/1995 1995/1996 מאחר והפך להיות שחקן הרכב קבוע, הוא וניר קלינגר ענדו את סרט הקפטן לסירוגין בתורנות של שבוע שבוע. גם הנפת הגביעים באותן שנים בוצעה ע"י קלינגר ודריקס ביחד כשני הקפטנים של הקבוצה.
לסיכום, אני מציע להחזיר את הגרסה שהוא וקלינגר היו הקפטנים באותה תקופה ביחד. לא אעשה שום שינוי לפני שאקבל ממך תגובה. בברכה, שמואל בורג - שיחה 13:52, 22 באוקטובר 2014 (IDT)
אתה לא זוכר אחרת כי כתבת עכשיו בדיוק מה שאני אמרתי - בשום שלב הוא לא היה הקפטן הראשון הקבוע של הקבוצה. לדעתי אין למידע הזה מקום בפתיח, אך כפי שציינתי אפשר להוסיף את זה בגוף הערך. אם אתה מתעקש שזה חייב להופיע בפתיח, אתה מוזמן לפתוח דיון בדף השיחה של הערך ואם יהיה רוב לדעתך תוכל להחזיר את גרסתך. Sebastian27 - שיחה 16:06, 22 באוקטובר 2014 (IDT)

פרס המצוינות בספורט

[עריכת קוד מקור]

מה נשמע סבטיאן?
מה אתה אומר על פרס המצוינות בספורט של משרד התרבות והספורט שמגיע כבר לשנתו השנייה, ראוי לערך? ‏ישרוןשיחה 15:38, 30 בנובמבר 2014 (IST)

בינתיים זה לא נשמע לי כמו משהו מעניין במיוחד, אבל אני לא יודע מה רף החשיבות הנהוג במקרים כאלה. Sebastian27 - שיחה 00:47, 1 בדצמבר 2014 (IST)

נבחרת ישראל בכדורגל

[עריכת קוד מקור]

תראה, אי אפשר להמשיך את המלחמה הזאת על זהות הקפטן. אני התאמצתי והבאתי קישורים שמגבים את טענתי. אתה טוען שהם אינם רלוונטים בלי לטרוח להביא שום מקור. בוא תכבד אותי ואת האתר ותנסה לפחות לגבות את דבריך, אחרת זה הרי לא ייגמר. בריאן - שיחה 23:16, 29 בדצמבר 2014 (IST)

שלום בריאן. צר לי אבל לא הבאת קישורים שמגבים את טענתך. הבאת מקור לכך שבן חיים היה קפטן במשחק מסוים, אבל התבנית נמצאת בערך "נבחרת ישראל" ולא בערך "המשחק בין ישראל לבוסניה באוקטובר 2014". בן חיים היה הקפטן במשחק הזה כי בניון לא היה בסגל לאותו משחק עקב פציעה, אבל אם שניהם לא יהיו בסגל למשחק הבא אז מישהו אחר יהיה הקפטן באותו משחק, זה לא אומר שהוא קפטן הנבחרת וזה לא אומר שנשנה את התבנית אחרי כל משחק. הקפטן הרשמי של הנבחרת הוא יוסי בניון. רוצה מקור? הנה מקור - בניון מונה לקפטן הנבחרת לפני שמונה שנים, אתה מוזמן למצוא מקור לכך שמשהו השתנה מאז, או לפתוח דיון בדף השיחה של הערך ושם לטעון שלדעתך מי שאמור להופיע בתבנית הוא זה ששימש כקפטן במשחק האחרון. Sebastian27 - שיחה 12:39, 30 בדצמבר 2014 (IST)
במקורות שהבאתי לא היה כתוב שבן חיים הוא הקפטן למשחק היחיד הזה וכו', זו פרשנות שלך למציאות ולמה שנכתב שם: "קפטן נבחרת ישראל, טל בן-חיים". המקור שלך אכן מדווח על מינוי הקפטן הקודם ואכן מצאתי מקור לכך שמשהו השתנה - המקורות שהבאתי. בנוסף, סגל הנבחרת באתר ההתאחדות לא כולל אפילו את יוסי בניון. בכתבה זו באתר ההתאחדות מלפני שבועיים (ולא מהמשחק ההוא) נאמר גם "טל בן חיים, קפטן הנבחרת". ראה גם פה מ-16/12. בקיצור, אין לי אלא מה שעיני רואות, בלי פרשנות ובלי הסברים, שחור על גבי לבן. מעבר לזה, אני לא יודע מה עוד ניתן להביא שיהיה לדעתך מספיק חזק מול המקור שלך מלפני 8 שנים. בריאן - שיחה 13:12, 30 בדצמבר 2014 (IST)
סגל הנבחרת באתר ההתאחדות לא כולל את בניון כי זה הסגל האחרון שזומן, גם סגל הנבחרת בערך המדובר לא כולל את בניון, ושם גם מצוין שבן חיים משמש כקפטן בסגל הנוכחי. הנתון בתבנית, לדעתי לפחות, מיועד לקפטן הקבוע של הנבחרת, בדיוק כמו שאם גוטמן יחטוף שפעת ולא ינהל את המשחק הבא, לא נכתוב בתבנית שהמאמן הוא אבוקסיס כי הוא עמד על הקווים במשחק האחרון. העובדות הן, ולא תמצא מקור שסותר את זה, שבניון עדיין חלק מהסגל המורחב של הנבחרת (גם אם לא זומן למשחק האחרון), שבניון הוא הקפטן הרשמי של הנבחרת, וכשהוא יהיה בסגל הוא גם ישמש כקפטן בפועל. הדיון פה מיותר, ואם אתה חושב שהנתון בתבנית אמור לציין את מי ששימש כקפטן במשחק האחרון, תפתח דיון בדף השיחה של הערך. Sebastian27 - שיחה 14:11, 30 בדצמבר 2014 (IST)