ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/אבנר נתניהו2

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<אבנר נתניהו

  • תאריך תחילת ההצבעה: 14:15, 16 באפריל 2024 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 14:14, 23 באפריל 2024 (IST)

דיון

עריכה

דיונים קודמים על הערך

עריכה

דיון נוכחי

עריכה

לפני כחמש שנים, היה חסר קול אחד למחיקת הערך, בהצבעת מחיקה. כעת פנה אלינו אבנר נתניהו (בדקתי ומשתמש:Avnernet זה אכן הוא) וביקש למחוק את הערך אודותיו, עקב חוסר חשיבות. בדיון שהתקיים תמכו ויקיפדים רבים בבקשה, גם בשל חוסר חשיבות אנציקלופדית וגם כהענות לבקשת מושא הערך. לדעתי, שתי הסיבות האלה יחד, מהוות סיבה טובה למחיקת הערך. בעבר אף נענינו לבקשת מושאי ערך למחיקה, במקרים של חשיבות גבולית, כמו כאן. ויקיפדים אחרים טענו שאין להיענות לבקשת מושא הערך וחלקם טענו שיש לערך חשיבות אנציקלופדית. ולכן מתקיימת הצבעה זו. במקרה שהערך יימחק - יש להרחיב את הערך על משפחת נתניהועמיחישיחה 14:15, 16 באפריל 2024 (IDT)

כדי למנוע אכיפה סלקטיבית של מדיניות, לדעתי כדאי להצביע על מדיניות כללית בפרלמנט, לא על ערך ספציפי.
האם יש למחוק ערך לבקשת מושא הערך
האם קרבה משפחתית מעניקה חשיבות אנציקלופדית. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 14:39, 16 באפריל 2024 (IDT)
@מרווין האנדרואיד הפראנואיד נראה שיש כאן מקרה יוצא דופן Hila Livneשיחה 15:23, 16 באפריל 2024 (IDT)
אני דווקא לא חושב שזה נושא שצריך להיות מוכרע כמדיניות כללית ויש מקום לבחון כל מקרה לגופו - ביחס לחשיבות היחסית של הערך, וביחס לסיבות בגללן הנשוא מבקש. לצורך העניין, אילו הערך הזה היה מפרט על שערורייה כזו או אחרת שאבנר היה מעורב בה, ייתכן ולא הייתי ממהר להסכים למחיקה רק מפני שביקש. יש כאן שילוב של העובדה שהערך באמת דל, למרות שעבר זמן רב מאז כתיבתו, לצד הבקשה של אבנר. לגבי האם קרבה משפחתית מעניקה חשיבות אנציקלופדית אולי כן יש מקום לקיים דיון מדיניות, למרות שהרושם שלי הוא שבדרך כלל זה לא מתקבל כנימוק חשיבות, לפחות לא בפני עצמו. ניצן צבי כהןשיחה 17:40, 16 באפריל 2024 (IDT)
אנחנו אנציקלופדיה. נכון שמחפשים מידע אודותיו, אבל אם אין מה להגיד על בן אדם, אנחנו לא צריכים לתת יד לדבר כזה. Kulli Almaשיחה 00:17, 17 באפריל 2024 (IDT)
מעניין. מאחר שמושא הערך ביקש למחוק בנימוק שאינו רואה חשיבות, אני מציעה לעצור את ההצבעה ולתת לבירוקרטים למחוק את הערך, הם כבר ימצאו באיזה הליך. זה יכבד את המבקש והבקשה יוצאת הדופן ואותנו. ‏ La Nave🎗 11:51, 17 באפריל 2024 (IDT)
@La Nave Partirà העלית כאן הצעה שבעיני היא מאד נכונה. אני מסכימה איתך Hila Livneשיחה 21:59, 21 באפריל 2024 (IDT)
אפשר גם לשים הפניה למשפחת נתניהו. ואז גם מי שיחפש ימצא את המעט שקיים עליו פשוט שם. ניצן צבי כהןשיחה 12:01, 17 באפריל 2024 (IDT)
אין בעלות על ערכים ונשאלת השאלה היכן עובר הגבול, למה שנמחק ערך על איש ציבור שסרח או אפילו שחקן שמנסה להסתיר את גילו במטרה לקבל תפקידים טובים, או מוזיקאי שמנסה לצמצם את הביקורת שקיבל. מדובר באיש ציבור, שהופיע במספר הזדמנויות (חידון התנ"ך, המרדף) ואי אפשר להגיד שברח מהפרסום. כל שכן, הוסרו מהערך פרטים ביוגרפיים רלוונטים ושוב חזרנו למצב בו הימין מנסה להסתיר מידע. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 13:26, 17 באפריל 2024 (IDT)
אם היה מדובר באיש ציבור שנודע בזכות הופעתו בחידון התנ"ך או "המרדף" ובזה היה עוסק הערך, הייתי מסכים איתך. אך מדובר באדם שזכותו לפרטיותו היא כשל כל אדם אחר, ככל שהנסיבות מאפשרות. העובדה שהוא זוכה להגנה ממדינת ישראל צריכה להיות מצויינת איפשהו, אבל אין צורך לטעמי בערך נפרד בשביל להזכיר זאת. הוא אינו בולט בציבור יותר מכל מתמודד ומתמודדת אחרים ב"מרדף" - האם יש עוד מתמודדים עם ערך? בעוד שמחיקת מידע מהרש. היא אקט רצוני, ויקיפדיה היא מפעל ייחודי וצריכה להתאפשר גמישות בעניינים שנוגעים לזכויות הפרט. Kwikwagשיחה 10:45, 21 באפריל 2024 (IDT)
תגובה ל ניצן צבי כהן ול עמיחי : אין ערך על משפחת נתניהו, הנושא גם נדון בדף השיחה בסוף 2019 והדיון הציג קשיים ביצירת ערך כזה. אם כך איפה תוזכר האבטחה המשודרגת והיקרה מאד שמקבלים בני משפחת נתניהו לראשונה בתולדות מדינת ישראל בהחלטה שאינה מקצועית נטו אלא מושפעת מבקשתו של ראש ממשלה שאליו כפופים השרים המחליטים וגם הדרגים המקצועיים וכאשר ההחלטה אינה מתקבלת משיקולים מקצועיים נטו. זאת אבטחה יקרה (וגם יוקרתית) שלא קיבלו כמוה משפחות של רוה"מים אחרים שכיהנו כאן ואני מדבר רק על 25 השנים האחרונות לאחר רצח רבין. Rainbow1960שיחה 21:54, 21 באפריל 2024 (IDT)
הבן אדם ביקש וצריך לכבד את בקשתו Moshe haim19714שיחה 23:09, 21 באפריל 2024 (IDT)
לא יודעת אם יש משקל כלשהו לדעתי פה, אבל חשבתי להוסיפה... לעצם הבקשה של אבנר נתניהו למחוק את הערך עליו לא יכולה להיות משקל כלשהו בהחלטה למחוק או לא למחוק את העמוד. ויקיפדיה זה לא דפי זהב. יחד עם זאת, אני בכלל לא מבינה למה יש עמוד ויקיפדיה על אבנר נתניהו. אין שם כלום. קיומו של הערך הוא אך ורק על בסיס היותו הבן של. יש דוגמה נוספת בוויקיפדיה לעמוד כזה, על מישהו או מישהי רק בגלל ייחוס משפחתי? אם אבנר היה מתמנה לאיזשהו תפקיד ציבורי, מקבל איזשהו "ערך" ציבורי כלשהו בזכות עצמו, אז הייחוס המשפחתי היה מעצים את הצורך להקים לו ערך - אבל לא יכול להיות הסיבה היחידה להקמת הערך. Biranit Gorenשיחה 18:31, 22 באפריל 2024 (IDT)

תקדים מסוכן להסכים לבקשת נשוא ערך למחוק את הערך עליו. למען התיעוד ההיסטורי הקהילה חשבה שיש לערך חשיבות אז דעתו של נשוא הערך לא רלוונטית גם במקרה הנדון וגם בכל המקרים שהיו והמקרים שיהיו. BAswimשיחה 13:29, 17 באפריל 2024 (IDT)

ממש לא תקדים. היו דברים מעולם. עמית - שיחה 12:09, 19 באפריל 2024 (IDT)
בהחלט מסכימה. לצערו או לשמחתו של אבנר נתניהו הוא גם נושא בתואר "הבן של ראש הממשלה" ומהווה חלק מהשיח במדינת ישראל כבנו. אי אפשר רק להנות מהשמש אבל לא להצרב. Sharon lmשיחה 15:51, 21 באפריל 2024 (IDT)

שוב הדיון מתייחס להיסטוריה של ויקיפדיה או לכללים שלה או לבקשה של מושא הערך. אין שום התייחסות לתועלת מקיומו של הערך בשביל משתמשי ויקיפדיה. 2001:4df7:3:f842:4c2a:fda7:97af:ec81 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[1]

  • לבקשת מושא הערך, אם יש להעניק משקל, אז לא לאחר שהדיון נפתח. אם נקפיד על שלא להכריע למחיקה בהסתמך על כך, אז באותה מידה מצד שני – בקשה כזו, רק מפני שהועלתה, לא אמורה להעתיר קשיים נוספים אל מול מחיקה נכונה או מתבקשת.
    • כשיש אינטרס ציבורי/חשיפה ציבורית/איך שתקראו לזה, והערך מכיל מקורות חיצוניים מוקפדים שגם מעידים על כך, יש מקום להתעלם מבקשה כגון זו מלכתחילה, ואפילו לא לפתוח דיון חשיבות בעקבותיה. במקרה הזה, המקורות לפחות מוקפדים יותר במצבו הנוכחי של הערך לאחר הסרת התוכן הנקודתית (ההסרה הנכונה בפני עצמה, שאני מתרשם שהייתה בכלל הסיבה המקורית/העיקרית לכל בקשת מחיקת הערך, בקשה שכעת בוודאי פחות מובהקת). המקורות המוקפדים יחסית אינם מעידים על חשיפה עקבית במיוחד (הפרופיל הגבוה שאינו משפחתי הוא בחידון התנ״ך ובשעשועון „המרדף”).
  • מול כיבוד החלטות הקהילה בעבר ב־3 דיונים והצבעה, יש טענות טובות: התחליף של איחוד נבחן חלקית, בלי מיצוי, רק פעם אחת (נפרדת וישנה); מההצבעה עבר כחצי עשור (והיה רוב רגיל, הרוב המיוחס לא הושג); דיון חשיבות קודם היה לפני יותר משנתיים, באוגוסט 2021; הדיונים כולם היו די אמורפיים במובן מסוים של פרשנות עצמאית של מידת הקרנת הקשרים המשפחתיים על שאר המרכיבים (חידון התנ״ך וכו׳) שלא היו מאפשרים כתיבת ערך לולא הם, וכלל לא נערכו בהיצמדות לקריטריונים כלשהם או על פי מקורות; והתחליף של איחוד שאינו מחיקה של ממש, כלומר השארת הפניה והעברת עיקרי התוכן אל משפחת נתניהו (עריכה | היסטוריה | יומנים | מקושרים) תוך הוצאתו ממצב ההפניה לפירושונים והרחבתו, הוא תחליף סביר שמתחשב בכל אלו.
לסיכום:
  • פרטנית: אני נוטה ל"מחיקה".
  • כללית: אולי נכון לפנות למזנון ולחשוב על תובנות, ואפילו אינן מחייבות, לגבי ביוגרפיות העוסקות באנשים חיים (וראו להרחבה שלל היבטים מעניינים בהנחיות ויקיפדיה האנגלית).
~ מקף ෴‏ 19:58, 17 באפריל 2024 (IDT)
אולי היה אפשר להעביר את עיקרי התוכן לערך "משפחת נתניהו" אבל ערך זה עדיין לא נכתב ולא ברור אם ייכתב 212.235.98.140 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[2]
נגד מחיקה, אני מסכים בהחלט שאבנר נתניהו אינו בולט ציבורית כמו אחיו ובודאי שלא כמו אמו ואביו. עם זאת כבן אדם המאובטח ע"י השב"כ ברמת אבטחה לה זוכים האישים המהווים סמלי שלטון בישראל ובעלות גבוהה מאד מכספי הציבור וכמי שהוזכר לא אחת ע"י אביו ראש הממשלה ואפילו על הכלבה שיזם את אימוצה יש ערך בויקיפדיה אני מאמין שהערך צריך להישאר.
כהתייחסות לתגובות קודמות בדיון: א. לו היה ערך על משפחת נתניהו (אבל אין), הייתי בהחלט מסכים להעברת המידע לשם כולל נושא האבטחה שיש לו חשיבות ציבורית עם איזכור מינימלי של אבנר. אוסיף כהערה, בלי קשר לאבנר, שבני משפחתו הגרעינית האחרים מתנהלים כאורגניזם מחובר למרות שאינם מודים בכך. ב. על יובל בנו של יצחק רבין יש ערך שיש לו חשיבות למרות שלדעתי לולא היה בנו של יצחק רבין לא היה עובר הצבעה. אני ממליץ לכל המעוניין לעיין בשיחה בקשר אליו ובתוצאות הצבעת שחזור. Rainbow1960שיחה 14:58, 19 באפריל 2024 (IDT)

עכשיו גיליתי שהצבעת המחיקה הזאת נעשית לפי דרישת אבנר נתניהו. ממתי בוויקיפדיה העברית נענים לבקשות כאלה. היו דרישות כאלה בעבר. ואף פעם לא התייחסו לכך? אז מה זכהאבנר נתניהו שיעשו לו פרוטקציה? ראו כתבה של עומר בן יעקב אבנר נתניהו דורש מוויקיפדיה: הסירו אותי, איני חשוב באתר הארץ חנה Hanayשיחה  זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 12:56, 21 באפריל 2024 (IDT)

לדעתי, מי שממומן על ידי המדינה - מידור, אבטחה, מזון וכו', אינו זכאי להגדיר עצמו כאדם פרטי חסר ענין לציבור.Ladypine אשיחה 13:01, 21 באפריל 2024 (IDT)
@Hanay, הצבעת המחיקה הזאת נעשית לפי בקשת אבנר נתניהו, לא יאיר. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 13:10, 21 באפריל 2024 (IDT)
כמובן אבנר. את יאיר זה בוודאי לא מעניין כשהוא במיאמי. חנה Hanayשיחה  זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 13:16, 21 באפריל 2024 (IDT)
אני שמח לראות את כלל הקוראים הנאמנים. איש עיטי - הבה נשיחה 14:08, 21 באפריל 2024 (IDT)
@חושב שחושב, Atzatz, ו־Artyard:, נא לתקן את החתימות/ההזחה שלכם. ~ מקף ෴‏ 15:47, 21 באפריל 2024 (IDT)
תודה רבה. תיקנתי חושב שחושבשיחה 17:38, 21 באפריל 2024 (IDT) 17:37, 21 באפריל 2024 (IDT)
אורח חייו כמשתייך למשפחת ראש הממשלה אינו עניין פרטי ויש בו עניין לציבור, אי לכך יש להשאיר את הערך בויקיפדיה ולא למוחקו.מוטי ברנוב (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) [3]
  1. כתבה גם באתר בחדרי חרדים אבנר נתניהו ביקש למחוק את הערך שלו בויקיפדיה: "אין לו חשיבות ב-21 באפריל
  2. כתבה גם באתר ICE אבנר נתניהו בבקשה חריגה: בנו של ראש הממשלה בצעד דרמטי 21 באפריל
  3. כתבה גם בוואלה אני לא חשוב": אבנר נתניהו מבקש למחוק את הערך שלו בוויקיפדיה, 21 באפריל
  4. כתבה במעריב לא רואה חשיבות לציבור": הבקשה החריגה של אבנר נתניהו מויקיפדיה, 31 באפריל
  5. כתבה בערוץ 7 הבקשה החריגה של אבנר נתניהו מוויקיפדיה , 21 באפריל

אם לא הייתה לאבנר חשיבות אנציקלופדית, כל מערכות העיתונים היו כותבים עליו? חנה Hanayשיחה  זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 16:57, 21 באפריל 2024 (IDT)

מערכות העיתונות כותבות על הדיון בדף השיחה, שיש בו "ויקיפדיה" לא פחות מ"אבנר".
בכל אופן, ויקיפדיה:איננה#עיתון, במשמעות שלא נשחקה לחלוטין, מורה שכן... כבר היה יותר קל לטעון שאפשר לכתוב ערך על כל זוכה חידון התנ״ך. ~ מקף ෴‏ 18:06, 21 באפריל 2024 (IDT)

אני תומך ב-בקשה שלו, הוא אדם טוב שנקלע "למשפחה הלא נכונה" .Royexcellents (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הכל כבר מרגיש כמו ספין אחד גדול, כבר לא יודעת מה לחשוב Hila Livneשיחה 21:29, 21 באפריל 2024 (IDT)

סטטיסטיקת הצפייה של הדף בחודש מרץ מראה שהדף היה מספר 767 בדפים הכי נצפים, עם ממוצע של 228 צפיות ליום. דמות מוכרת בציבור עם כיסוי תקשורתי נרחב. יש בו עניין לציבור והוא סלב גם אם לא עשה משהו משמעותי עם עצמו בינתיים. יחלשיחה 00:39, 22 באפריל 2024 (IDT)

בבקשת אבנר נתניהו אין טענות לאי-דיוק המידע או לפגיעה כלשהי במוניטין, בהעדר נימוקים תקנוניים המפנים להפרות ברורות, חיוני להשאיר את הערך על כנו כמענה לעניין הציבורי באבנר נתניהו עצמו. חשיבות נוספת לקיומו של הערך נעוצה באפשרות לערוך השוואה שיטתית, עובדתית וערכית, לערכי ויקיפדיה אודות האח יאיר וכבסיס השוואה לכלל בני אותה משפחה המסוקרים בויקיפדיה.
אי-הנוחות שחש נשוא הערך ובקשתו להסרת התוכן אינן שקולות למחיקת המידע מהעין הציבורית. הסרת הערך מויקיפדיה תפגע קודם כל בציבור המשתמשים, בשלמות המידע המוצע, ובאינטגריטי של מיזם ויקיפדיה. על חשיבות העניין הציבורי מעיד גם הסיקור התקשורתי הנרחב של הליך המחיקה הנוכחי (פירוט חלקי לעיל), ותגובות הציבור לסיקור זה.
המשפחה הממלכתית הישראלית. משפחתו של רוה"מ בנימין נתניהו, מעוררת סקרנות ועניין עצום בציבוריות בישראל כבר שנים ארוכות ובהתאמה גם במסגרת ויקיפדיה. אשתו, שני בניו, אחיו יוני ועדו, אביו ובני משפחתו מדרגה שניה כגון מיליקובסקי, שמרון ומלכו, כולם בויקיפדיה. ביתר שאת בשנים האחרונות, לכל אחד מהערכים הקשורים יש חשיבות לדיון אודות החיים הציבוריים, אופן קבלת הכרעות, היבטים משפטיים, מנהליים וערכיים במדינת ישראל.
סמל שלטון. כבר הזכירו רבים לעיל, שאבנר נתניהו הוא אחד הבודדים במדינה המאובטח ע"י יחידה 730 בשב"כ בכספי ציבור, בכפוף לחוק השב"כ ולהוראות מיוחדות שקבעה "וועדת השרים לענייני שב"כ", המפקחת על שב"כ ועל היחידה האמונה על ביטחונם האישי של סמלי המדינה. לא ניתן לאחוז בחבל בשני קצותיו, לקבוע שהמאובטח זכאי לאבטחה כאחד מסמלי השלטון או שָׁלוּחַ רשמי של מדינת ישראל, ובאותה עת לבקש את מחיקת המידע אודות אותה אישיות, בגלל שאיפה לאנונימיות או אי-נוחות פרטית.

מעורבות בענייני היום. קטעי עיתונות רבים מתארים פוסטים פומביים שפרסם (בעבר) אבנר נתניהו בהקשרים ציבוריים, ובנוסף טוענים למידה של מעורבות והשפעה על תהליכי קבלת החלטות בנושאים לאומיים. אין כוונה לקבוע את אמיתות הטענות שפורסמו, אולם קשה להתעלם מעצם פרסומן הנרחב באמצעי תקשורת מרכזיים בעבר. מֻכָּרוּת ופרסום. רבים בציבור הישראלי מסוגלים בשאלון פתוח או במסגרת המרדף לנקוב בשמו של אבנר נתניהו ולחילופין לזהות את מראה פניו, הרי הוא בדרגת מוכרות גבוהה מאוד גם בבחינת מודעות בלתי נעזרת. אבנר נתניהו אינו קטין, אינו חוֹסֶה ומרצונו החופשי בחר להופיע על במות ציבוריות הן כקטין והן בחייו הבוגרים (פירוט הדברים מופיע בערך הקיים אודותיו כעת). רבים יכולים לשייך לשמו של אבנר מידע אינפורמטיבי ולספק הערכה רגשית כלפי הדמות הנסקרת (אחד המבחנים למידת המוכרות הציבורית). בשונה למשל, מאחותו למחצה, שרק בודדים יוכלו לנקוב בשמה, ומעטים עוד יותר יצליחו לזהות תמונתה. (לעיון: אילן יוחסין משפחת נתניהו בויקיפדיה). טרם מחיקה יש לבחון את הסוגייה תוך שימוש בכלים כמותיים של כניסות וזמני ביקור, ולהשוות לערכים אנציקלופדיים אחרים. בלתי סביר להעלים מויקפדיה ערך של דמות מוכרת כל-כך.
מדיניות המחיקה של ויקיפדיה. "מחיקת דף היא צעד שיבצעו... במקרים חריגים, כלפי ערכים שברור מעל לכל ספק, ובאופן חד-משמעי, שאין להם מקום בוויקיפדיה. לא ניתן לטעון שהערך אודות אבנר נתניהו שכבר היה פתוח לציבור מספר שנים ובנוסף התנהל לגביו דיון מחיקה בעבר והוחלט להשאירו, מתאים להגדרת: ערך שברור מעל לכל ספק, ובאופן חד-משמעי, שאין לו מקום בוויקיפדיה. גם הדיון הער מלמד שלא מדובר במקרה חד משמעי, רחוק מאוד מכך. לפיכך, על-פי מדיניות המחיקה הנוכחית של ויקיפדיה אין למחוק את הערך, ואם מתכוונים למחוק את הערך, מבחינת מנהל תקין, יש לשנות את כללי המחיקה תחילה.

מכל אחד מהנימוקים לעיל בנפרד ובצירופם, חיוני להותיר על כנו את הערך בויקיפדיה אודות אבנר נתניהו, במידת הצורך לערוך אותו ולעדכנו. שיחת משתמש:TAFOOS

חזרתי רגע לשורש העניין. למה בעצם הועלתה שוב הצבעת מחיקה, לאחר שהערך כבר שרד הצבעה כזו? על פי חוקי ויקיפדיה, מותר להעלות שוב הצבעת מחיקה רק אם חל שינוי בנסיבות ועברה שנה לפחות ממועד ההצבעה הקודם. האם חל שינוי בנסיבות? לא חל שום שינוי. הדבר היחיד שהשתנה הוא בקשתו של מר נתניהו למחוק את הערך. האם זה שינוי משמעותי בנסיבות? המינימום שהיה נדרש לעשות זה לפתוח דיון במזנון כדי לראות אם בקשה כזו מהווה שינוי בנסיבות או לא. עמיחי דילג על השלב הזה ומיד פתח הצבעה, בניגוד לחוקי ויקיפדיה. לדעתי יש לעצור את ההצבעה, לקיים דיון נפרד בשאלה האם בקשתו של מר נתניהו למחוק את הערך מהווה שינוי משמעותי בנסיבות, ורק אם תהיה הסכמה על כך, לפתוח שוב בהצבעה. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 09:51, 22 באפריל 2024 (IDT)

אאל"ט, דרוש להוכיח שינוי נסיבות בשחזור ולא במחיקה. ולעצם העניין, הזמן שעבר חיזק את חוסר החשיבות. ‏עמיחישיחה 09:57, 22 באפריל 2024 (IDT)
כפי שציין עמיחי נכונה, בהצבעת מחיקה חוזרת אין שום תנאי של שינוי מהותי בנסיבות, התנאי היחיד הוא לא לפתוח הצבעה חוזרת לפני שחלפו חודשיים מהקודמת. רק בהצבעת שחזור נדרש שינוי מהותי.
אשר על כן למעשה נניח וגם הפעם הערך לא יימחק בתום ההצבעה, אין שום מניעה לפי כללי ויקיפדיה עוד שלושה חודשים להעלות אותו שוב לדיון מחיקה. ותן טלשיחה 10:44, 22 באפריל 2024 (IDT)
אני חושב שמן הראוי היה לפחות לפתוח דיון חשיבות במזנון, לאור הבקשה החריגה, לפני פתיחת ההצבעה. הזמן שעובר בדרך כלל לא מפחית מחשיבותם של ערכים בוויקיפדיה, אחרת כבר היינו מוחקים משוררים וכוכבי קולנוע שנשכחו. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 10:53, 22 באפריל 2024 (IDT)
כאמור, בין בקשה לבקשה כלל לא צריך שתהיה הפחתת חשיבות. ואין אפס, אתה עצמך מוזמן גם לפתוח בקשות מחיקה חוזרות על כל איש ואישה שאתה סבור שמקומם לא בערך ויקיפדיה, גם אם לפני חצי שנה עשו הצבעת מחיקה שלא צלחה. לפחות כרגע אין שום צורך במדיניות ויקיפדיה לפתוח דיון במזנון וכן הלאה, לא משנה אם למישהו זה נראה חריג. ותן טלשיחה 11:25, 22 באפריל 2024 (IDT)
אין שום קשר לבקשת מושא הערך. הערך הזה לא צריך היה להיות כאן מראש. אין פה שום עניין אנציקלופדי. ערך נטול תוכן, על אדם ללא חשיבות אנציקלופדית. תאו הארגמן - שיחה 11:27, 22 באפריל 2024 (IDT)
זה גם נכון. הטענות על כך שהשתתף בחידון התנ"ך תמוהות - אין כמעט משתתפי חידון תנ"ך, בטח לא סגנים, שיש להם ערך. גם ההשתתפות בהמרדף אין לה ולא כלום עם זכות לערך ויקיפדיה. אבטחתו כי הוא בנו של אביו היא לא דבר שעובר את רף ערך החשיבות האנציקלופדית.אבנר בניגוד לאחיו, לא מעורב בפוליטיקה ומשתדל להתרחק מתקשורת ומסנסציות ולכן הערך אודותיו דל ומסתמך בעיקר על דברים שנעשים לא כי הוא הוא אלא כי הוא בנו של אביו. מיותר. בעאך על נתניהו אפשר בשלושה משפטים להזכיר שילדיו זוכים לאבטחת השב"כ, ונגמר הסיפור. ותן טלשיחה 12:04, 22 באפריל 2024 (IDT)
יש כאן למטה 74 אנשים שחושבים שיש לערך חשיבות אנציקלופדית. בקשר לנהלים, אני אפעל לשינוי החוקים הקיימים כך שערך שלא נמחק לא יועמד להצבעת מחיקה חוזרת אלא אם כן חלפה שנה או יותר + שינוי בנסיבות + דיון מקדים. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 12:07, 22 באפריל 2024 (IDT)
אתמוך במדיניות כזו ללא פלוסים (לא תנאים מצטברים אלא חליפיים, ודיון מקדים דווקא היה כאן), אבל בשלב זה המדיניות היא כפי שהייתה. לאורך כל ההצבעות והדיונים תמכתי במחיקת הערך הזה, ודעתי לא השתנתה. תאו הארגמן - שיחה 14:34, 22 באפריל 2024 (IDT)

במובן אירוני משהו אבנר נתניהו הכשיל את עצמו, הדיווח החדשותי הרציני (הגם שלדעתי האישית מגוחך) בנושא דוחף את הערך מעבר לסף החשיבות. אני ממליץ על קריאה בדף השיחה על השחזור של הערך על דפנה מאיר - שיחה:דפנה מאיר/ארכיון 2. טרול רפאיםשיחה 12:16, 22 באפריל 2024 (IDT)

הועברו מגוף ההצבעה

עריכה
למחוק
  1. קוראת לכל המצביעים להתחשב בבקשתו של מושא הערך. Hila Livneשיחה 15:22, 16 באפריל 2024 (IDT)
    @Hila Livne, "ביריונות" – מרחיק לכת. אפשר להבין את שורש הגישה, אבל מציע לנסח מחדש. ~ מקף ෴‏ 20:14, 16 באפריל 2024 (IDT)
    אמחק @מקף Hila Livneשיחה 21:04, 16 באפריל 2024 (IDT)
    הבקשה של מושא הערך לא רלוונטית. אנחנו לא עורכים את התוכן על סמך בקשות של מושא הערך ולא מוחקים את כל התוכן על סמך בקשות של מושא הערך. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 20:54, 16 באפריל 2024 (IDT)
  1. למיטב זיכרוני כיבדנו את בקשת דוד שי למחוק את הערך אודותיו. קל וחומר אבנר. עמית - שיחה 22:26, 16 באפריל 2024 (IDT)
    איפה הקל וחומר? דוד שי הוא לא דמות ציבורית כמו אבנר נתניהו. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 07:51, 17 באפריל 2024 (IDT)
    צודק. הוא הרבה יותר. מזמין אותך לספור את כמות ההופעות של דוד שי בכלי התקשורת ולהשוות לאלו של אבנר. בתקשורת הישראלית, דוד שי הוא במידה רבה פניה של הויקיפדיה. עמית - שיחה 11:55, 17 באפריל 2024 (IDT)
    עם כל הכבוד, ויש הרבה מאוד כבוד לדוד שי, אני בטוח שאם תעשה משאל רחוב, כמעט כולם ידעו מיזה אבנר נתניהו ובודדים ידעו מיזה דוד שי. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 17:16, 17 באפריל 2024 (IDT)
    למרות היותו בן ראש ממשלה הראוי שנתחשב בבקשתו Stav argovשיחה 16:31, 21 באפריל 2024 (IDT)
  1. אני מציעה לעצור את ההצבעה ולתת לבירוקרטים למחוק בהליך כלשהו. מצביעה בכל זאת כדי לכבד את הבקשה. ‏ La Nave🎗 11:53, 17 באפריל 2024 (IDT)
    אין בסיס לכזו פעולה. ההליך החלופי היחיד, והמדויק יותר אך הזנוח רוחבית, הוא דיון איחוד. ~ מקף ෴‏ 20:12, 17 באפריל 2024 (IDT)
  1. מן הסתם הייתי תומך במחיקה בהצבעה לו הייתה זו ההצבעה הראשונה, ואינני סבור שהעובדה שלא השתתפתי בה היא סיבה חשובה מספיק כדי לקבל את דעת המיעוט אז. איש עיטי - הבה נשיחה 20:51, 17 באפריל 2024 (IDT)
    איש עיטי יתכן שלא הבנתי נכון את הנימוק שלך. אך אם הבנתי נכון - הצבעת בעד מחיקה בניגוד לנימוק. רק תוודא שהצבעת כפי שרצית להצביע. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:25, 21 באפריל 2024 (IDT)
    הנימוק הוא כתגובה לטיעון שכבר התקיימה הצבעה בעבר, תוך הצבעה על כך שהושג בה רוב אך לא הרוב הדרוש למחיקה. איש עיטי - הבה נשיחה 09:29, 21 באפריל 2024 (IDT)
  1. עצם היותו בן של ראש ממשלה לא מקנה חשיבות. ללא קשר לבקשתו. נריה - 💬 - 22:53, 17 באפריל 2024 (IDT)
    נריה, בנימין נתניהו חושב שהוא חשוב. אחרת למה הוא מאובטח על ידי שירות הביטחון הכללי, אבטחה זו שמיועדת גם לשבעת האישים הנחשבים סמלי שלטון נחשבת לאבטחה ברמה גבוהה יותר מהאבטחה ע"י יחידת "מגן" במשרד ראש הממשלה? חנה Hanayשיחה  זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 13:18, 21 באפריל 2024 (IDT)
    האבטחה הגבוהה נובעת מהיותו בן של ראש ממשלה, ולכן אני עדיין חושב שאין חשיבות. (אגב, חנה, אשמח אם תתייגי אותי בתגובות. בדפים מסוג זה, פעמים רבות אני מפספס תגובות. תודה!) נריה - 💬 - 15:47, 21 באפריל 2024 (IDT)
    נריה, בנים בוגרים של ראשי ממשלה מעולם לא אובטחו לפני נתניהו, בטח שלא ברמה של סמל שלטון. לכן הטענה שזה נובע מהיותו בן של ראש ממשלה אינה נכונה. זה נובע מכך שהוא בן של ראש ממשלה שחושב שהמדינה זה הוא. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 15:52, 21 באפריל 2024 (IDT)
    מוזמן לקרוא את מה שכתבתי כ"האבטחה הגבוהה נובעת מהיותו בן של ראש ממשלה שחושב שהמדינה זה הוא.". לא זו הנקודה.
    הנקודה עליה אני מצביע היא שלו עצמו אין חשיבות אנציקלופדית, והנימוקים להשארת הערך הם בשל היותו בן של ראש ממשלה, והדברים הנובעים מכך. נריה - 💬 - 16:41, 21 באפריל 2024 (IDT)
    מה את ממשיכה להגיב לאדם המביך הזה. אנשים כאלה שחושבים שוויקיפדיה זה כלי ניגוח פוליטי לא ראויים לתגובה וחבל שהם פה. Idanscשיחה 17:42, 21 באפריל 2024 (IDT)
    נריה רק אצל נתניהו בניו זוכים לאבטחה כה גבוהה. זה מאד חריג. והנה אם אבנר היה מכיר את הערך אפקט סטרייסנד אולי לא היה מבקש את מחיקת הערך אודותיו. גם במאקו כתבו על בקשתו של יאיר אבנר נתניהו ביקש למחוק את הערך שלו מוויקיפדיה "בעקבות חוסר חשיבות" יש סיכוי שיופיע גם בחדשות הערב. חנה Hanayשיחה  זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 16:31, 21 באפריל 2024 (IDT)
    בקשתו אינה שיקול עבורי, לא להשארת הערך ולא למחיקתו. ולגבי האבטחה, ראי את תשובתי למרווין למעלה. נריה - 💬 - 16:43, 21 באפריל 2024 (IDT)
  1. בברכה. ליששיחה 09:52, 18 באפריל 2024 (IDT)
    למחוק ‫2A00:A041:1925:4300:5EF:D973:C1FC:9F2117:15, 21 באפריל 2024 (IDT)
  1. לאור העובדה שהמקרה גבולי ונשוא הערך מעוניין בכך. יאיר דבשיחה • י"א בניסן ה'תשפ"ד • 18:42, 18 באפריל 2024 (IDT)
    אם הוא כל כך גבולי איך הוא שרד ארבעה דיוני חשיבות ומחיקה? -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 18:46, 18 באפריל 2024 (IDT)
  1. באמת לא מבין מה החשיבות. איפה הערכים על בניו של לוי אשכול? מגבלשיחה 18:53, 18 באפריל 2024 (IDT)
    באמת חבל שלא כתבו אותם בברכה, לבלוב📜בתגובתך, נא תייגני • י"א בניסן ה'תשפ"ד 00:26, 19 באפריל 2024 (IDT)
    קצת קשה לכתוב ערכים על בנים שלא נולדו... ללוי אשכול נולדו ארבע בנות, ולשלוש מהן יש ערכים בזכות עצמן, וכך גם לנכדו אשכול נבו, סופר מצליח.שלומית קדםשיחה 00:48, 19 באפריל 2024 (IDT)
    שלומית קדם, גדול. יואב ר. - שיחה - 14:35, 19 באפריל 2024 (IDT)
    תשובה מהנה ומחכימה Rainbow1960שיחה 11:09, 20 באפריל 2024 (IDT)
    הלכתם רחוק מידי. לנתניהו יש עוד בת מנישואים קודמים ובפרופיל נמוך. ואין לה ערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:27, 21 באפריל 2024 (IDT)
    @שלומית קדם, טוב, בחרתי דוגמא גרועה במיוחד. המסר עדיין ברור... מגבלשיחה 16:11, 21 באפריל 2024 (IDT)
  1. להיות בן של ... לא מספיק על מנת לקבל ערך בן-צורשיחה 13:35, 21 באפריל 2024 (IDT)
    אבל זה מספיק על מנת לקבל אבטחה צמודה של היחידה לאבטחת אישית בשב"כ, כמו סמל שלטון... אסנת עופרשיחה 13:38, 21 באפריל 2024 (IDT)
    נכון. איילשיחה 15:02, 21 באפריל 2024 (IDT)
  2. Galarantyשיחה 18:47, 21 באפריל 2024 (IDT)
  3. בעד מחיקה, אין לו שום משמעות אנציקלופדית יותר מבניו ובנותיו של נפתלי בנט ואהוד אולמרט. טועןשיחה 01:39, 22 באפריל 2024 (IDT)
    מסכימה לגמרי. הוא לא בעל תפקיד ציבורי, ואינו דמות ציבורית. ‫147.235.222.17409:30, 22 באפריל 2024 (IDT)
    הזכות להישכח מתיאלשיחה 17:06, 22 באפריל 2024 (IDT)מתיאל
להשאיר
  1. אין בעלות על ערכים בברכה, לבלוב📜בתגובתך, נא תייגניאין ניצחון בלי ישוב מחדש של גוש קטיף • ח' בניסן ה'תשפ"ד 14:50, 16 באפריל 2024 (IDT)
    כמו שצוין בדיון, משתמש:Avnernet איננו יוצר הערך ולכן הטיעון לא רלוונטי. המשתמש ביקש ולא דרש. Tzafrirשיחה 16:14, 16 באפריל 2024 (IDT)
  1.   בעד חלש בעד חלשלוש להשאיר. אין ברזומה של אבנר נתניהו שום דבר שמצדיק ערך אנציקלופדי מלבד היותו סלב מתוקף היותו הבן של אבא שלו. מאחר שיש לנו ערכים על כוכבי ריאליטי, נראה לי שחשיבותו של אבנר נתניהו מתוקף היותו סלב עולה על כוכבי ריאליטי למיניהם (שלא עשו דבר משמעותי בחייהם מלבד השתתפות בתוכנית טלוויזיה מטופשת), אז בעד חלשלוש להשאיר. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 20:39, 16 באפריל 2024 (IDT)
    הם לפחות בחרו ללכת לתוכנית ריאלטי מטופשת. הוא רק נולד. ניצן צבי כהןשיחה 12:03, 17 באפריל 2024 (IDT)
    מה שחשוב זה השורה התחתונה. כמות תשומת הלב הציבורית ולא האם הם בחרו בה. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה
  1. תקדים מסוכן! BAswimשיחה 01:37, 17 באפריל 2024 (IDT)
    בדיוק אסנת עופרשיחה 12:43, 21 באפריל 2024 (IDT)
  1. בעד השארת הערך, כשנוח לו ידע טוב מאוד לנצל את הפרסום. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 13:22, 17 באפריל 2024 (IDT)
    זו הטענה הכי מוזרה ששמעתי פה, מה זה רלוונטי אם זה שירת אותו השאלה היא האם ישנה חשיבות או שלא, וחוץ מזה גם אם הוא "ניצל" (שזו אמירה ממש לא מגובה ואני מתנסח בעדינות) אז עכשיו כשזה לא נוח לו אתה מעניש אותו או מחנך אותו ? הייתי שמח אם הטיעונים היו יותר מקצועיים מר נוסטלגיה🥇 16:30, 17 באפריל 2024 (IDT).
    נימקתי בדף השיחה וגם מעלה את עיקר הדברים ולמה עומד לדעתי בחשיבות. זוהי תשובה למה שכתב אבנר כשפתח את הדיון בטענה שאין לו חשיבות. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 14:45, 18 באפריל 2024 (IDT)
  1. לאחר התלבטות. על פניו, מבחינת יחסי אנוש קשה שלא להתחשב בבקשתו של אבנר נתניהו, שכן מדובר באדם נעים וחביב על הבריות (בניגוד מוחלט לאחיו) שביקש בקשה סבירה באופן מנומס (הבקשה סבירה רק משום שחשיבותו האנציקלופדית של הערך ממילא גבולית). עם זאת, לא פחות קשה להתעלם מהתקדים המסוכן שעלול להיווצר אם ערך שנמצא 4.5 שנים במרחב הערכים וכבר שרד הצבעת מחיקה יימחק אך ורק בעקבות בקשה של נשואו. אנשי ציבור אחרים יוכלו להשתמש בתקדים הזה כדי לבקש את מחיקת הערך שלהם, או אף חמור מכך – לדרוש להסיר מהערך פרטים לא מחמיאים מטעמים של שמירה על פרטיותם (כמובן שזה לא המקרה בערך על אבנר משום שאין בו שום פרטים לא מחמיאים, אך לא מופרך לדמיין תקדים שישפיע על ערכי אישים אחרים). זו הסיבה העיקרית שבגינה החלטתי בסופו של דבר להצביע בעד השארה. Guycn2 - שיחה 🎗️ 19:57, 17 באפריל 2024 (IDT)
    דחליל קלאסי Eladtiשיחה 02:23, 19 באפריל 2024 (IDT)
    לא דחליל, ובוודאי שלא קלאסי. אין בנימוקיי שום הגחכה או ניסיון להסיט את הדיון. הצגתי את שני השיקולים שלי והסברתי מדוע שיקולי ההשארה הכריעו את הכף. אם הערך יימחק כתוצאה מבקשתו של מר נתניהו ותו לא, זה בהחלט יפתח פתח וייתן הצדקה לבקשות כאלה מצד אנשי ציבור אחרים, וכבר היו בקשות כאלו בעבר. יש קשר נסיבתי ברור. אם טענה כזו היא דחליל, אזי כך גם כל נימוק בכל דיון חשיבות שלוקח בחשבון השלכות ארוכות־טווח על כלל האנציקלופדיה (כאלו שאינן מוגבלות רק לערך הספציפי בו דנים). Guycn2 - שיחה 🎗️ 09:11, 19 באפריל 2024 (IDT)
  1. חשבתי אולי עמיחי צודק. אבל המשפט בערך: "אבנר נתניהו מאובטח על ידי שירות הביטחון הכללי, אבטחה זו שמיועדת גם לשבעת האישים הנחשבים סמלי שלטון נחשבת לאבטחה ברמה גבוהה יותר מהאבטחה ע"י יחידת "מגן" במשרד ראש הממשלה" נותן לו בעיני חשיבות אנציקלופדית. תוספת: מסתבר שאבנר נתניהו דרש את מחיקת הערך. ממתי אנחנו שליחיו של נשוא הערך? ראו אבנר נתניהו דורש מוויקיפדיה: הסירו אותי, איני חשוב חנה Hanayשיחה  זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 08:08, 21 באפריל 2024 (IDT)
    צודק בהחלט! ויש לזה לדעתי ערך היסטורי, לא כל ילדי ראשי ממשלה קיבלו את אותו היחס... מחקרים היסטורים עוד יצאו על זה! ‫2A01:73C0:607:3FA1:0:0:DB1:47DF16:31, 21 באפריל 2024 (IDT)
  1. להשאיר. אם הוא מאובטח ברמה גבוהה יש לו חשיבות. אמא של 🎗 השתתפו במיזם הוספת תמונות לערכי נשים ישראליות 13:01, 21 באפריל 2024 (IDT)
    כל מי שמאובטח ברמה כזו הוא בעל חשיבות? מבול של ערכים חדשים יקדם אותנו. איילשיחה 15:02, 21 באפריל 2024 (IDT)
    טענה משונה מאד, אדם מאובטח ברמה גבוהה בגלל שנשקפת סכנה לחייו- החשיבות היא לחייו שלו, מה הקשר א״כ לחשיבות אנציקלופדית. מרשלשיחה 15:51, 21 באפריל 2024 (IDT)

הצבעה

עריכה

על פי מדיניות ההצבעה רק משתמשים רשומים בעלי ותק של 30 ימים ו־100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) הם בעלי זכות הצבעה. כמו כן, ההצבעה אסורה על עורך בתשלום. על פי מדיניות המחיקה, למחיקת ערך נדרש רוב מיוחס של 55% ומעלה.

  • נא לא לנהל דיונים בגוף ההצבעה.

למחוק

עריכה
  1. עמיחישיחה 14:15, 16 באפריל 2024 (IDT)
  2. תוכן הערך איננו מייצר משמעות מלבד היותו הבן של ראש הממשלה, ולכך מצטרפת הבקשה שלו. ניצן צבי כהןשיחה 15:51, 16 באפריל 2024 (IDT)
  3. גם אלמלא ביקש מחיקה, דלות הערך מצביעה על העדר חשיבות אנציקלופדית. אבנר צודק. חמויישֶהשיחה 16:07, 16 באפריל 2024 (IDT)
  4. למרות חיבתי לנשוא הערך, הערך לא מכיל פרטים אנציקלופדיים חשובים. לכן נראה לי שבמקרה הנוכחי אפשר למחוק. אלדדשיחה 16:16, 16 באפריל 2024 (IDT)
  5. כלניתשיחה 17:20, 16 באפריל 2024 (IDT)
  6. אין חשיבות בלי קשר לבקשתו, כמו גאולה בן אליעזר. איילשיחה 19:53, 16 באפריל 2024 (IDT)
  7. Danny hayarokשיחה 20:18, 16 באפריל 2024 (IDT) חסר ערך אנציקלופדי- ובקשתו משאומתה מהווה משקל משמעותי לטעמי.
  8. למיטב זיכרוני כיבדנו את בקשת דוד שי למחוק את הערך אודותיו. קל וחומר אבנר. עמית - שיחה 22:26, 16 באפריל 2024 (IDT)
  9. אוצולשיחה 22:55, 16 באפריל 2024 (IDT)
  10. Kulli Almaשיחה 00:13, 17 באפריל 2024 (IDT)
  11. בגדול אין להתחשב בבקשתם של נשואי הערך (ייתכן שישנם יוצאי דופן) אבל לדעתי פשוט אין חשיבות מר נוסטלגיה🥇 02:07, 17 באפריל 2024 (IDT)
  12.   נגד, אין חשיבות. מרשל, שיחה
  13. דוד שישיחה 03:25, 17 באפריל 2024 (IDT)
  14. דוד55שיחה 05:59, 17 באפריל 2024 (IDT)
  15. YoavDvirשיחה 06:37, 17 באפריל 2024 (IDT)
  16. מנימוקי קולי עלמא, ניצן ועמיחי ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 07:24, 17 באפריל 2024 (IDT)
  17. --א 158שיחה 08:42, 17 באפריל 2024 (IDT)
  18. Peretz Gשיחה 10:26, 17 באפריל 2024 (IDT)
  19. אני מציעה לעצור את ההצבעה ולתת לבירוקרטים למחוק בהליך כלשהו. מצביעה בכל זאת כדי לכבד את הבקשה. ‏ La Nave🎗 11:53, 17 באפריל 2024 (IDT)
  20. Gklein2018שיחה 15:25, 17 באפריל 2024 (IDT)
  21. כובש המלפפוניםשיחה 19:10, 17 באפריל 2024 (IDT)
  22. מן הסתם הייתי תומך במחיקה בהצבעה לו הייתה זו ההצבעה הראשונה, ואינני סבור שהעובדה שלא השתתפתי בה היא סיבה חשובה מספיק כדי לקבל את דעת המיעוט אז. איש עיטי - הבה נשיחה 20:51, 17 באפריל 2024 (IDT)
  23. Toseftaשיחה 00:00, 18 באפריל 2024 (IDT)
  24. גם ללא בקשתו, לא עובר את רף החשיבות בעיניי. לאמילהשיחה 02:06, 18 באפריל 2024 (IDT)
  25. ויפה שעה אחת קודם. (שימנשמע?) מה, אין? 07:40, 18 באפריל 2024 (IDT)
  26. Louisis14שיחה 09:13, 18 באפריל 2024 (IDT)
  27. בברכה. ליששיחה 09:52, 18 באפריל 2024 (IDT)
  28. בעיקר צשום שזו בקשתו.שלומית קדםשיחה 10:02, 18 באפריל 2024 (IDT)
  29. Hador12שיחה 15:34, 18 באפריל 2024 (IDT) "רצונו של אדם- כבודו"
  30. לאור העובדה שהמקרה גבולי ונשוא הערך מעוניין בכך. יאיר דבשיחה • י"א בניסן ה'תשפ"ד • 18:42, 18 באפריל 2024 (IDT)
  31. באמת לא מבין מה החשיבות. איפה הערכים על בניו של לוי אשכול? מגבלשיחה 18:53, 18 באפריל 2024 (IDT)
  32. אנציקלופדיה נועדה לכתוב את הנצח, לכן תוכן צריך להיבחן בפרספקטיבה של זמן כאשר יש מספיק זמן לעשות כן. מי שטבע את חותמו במציאות לא יוכל להתחמק מערך באנציקלופדיה. יש להניח שתוך 30 שנה +- אבנר ייכנס על אפו ועל חמתו לויקיפדיה. ואם לא אזי יהיה קל יותר לשפוט. בינתיים ניתן לקבל את הטענה שביחס לנצח זה מוקדם מדי. טוב לכבד את רצונם של החיים להניח להם לחיות את חייהם ללא חריטת מעשיהם כפי שאנו חושבים שנכון להעריכם בכל דקה. מי-נהרשיחה 23:46, 18 באפריל 2024 (IDT)
  33. ענן אנונימישיחה 02:20, 19 באפריל 2024 (IDT)
  34. AMI LEERAMI LEERשיחה 06:21, 19 באפריל 2024 (IDT)
  35. יאיא יעקובשיחה 08:56, 19 באפריל 2024 (IDT) נכון להיום אין צורך ויקיפדי בערך עצמאי. לא קשור לבקשתו של אבנר.
  36. אין חשיבות אנציקלופדית. גם אין בישראל "סדר ירושה" לתפקיד ראש הממשלה. Noonשיחה 20:19, 20 באפריל 2024 (IDT)
  37. התלבטתי. מצד אחד היתה הצבעה והוחלט להשאיר ולא הוצג שינוי מהותי לשינוי ההחלטה. מצד שני בדיון הקודם היה רוב למחיקה אבל לא רוב מספיק. מה שהיטה את הכף זו העובדה שב-5 שנים שעברו מההצבעה הקודמץ לא היה משהו נוסף שמצדיק ערך עליו ולכן הצבעתי בעד מחיקתו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:30, 21 באפריל 2024 (IDT)
  38. למחוק. אין לערך כל חשיבות אנציקלופדית. שמחהשיחה 10:09, 21 באפריל 2024 (IDT)
  39. לעומת יאיר נתניהו, על אבנר אין מה להגיד - הוא לא חשוב. אקסינושיחה 10:32, 21 באפריל 2024 (IDT)
    נכון, ואכן אין משמעות או תרומה לציבור לערך זה ‫2A06:C701:9BC0:3700:9357:5191:B6A:C25313:13, 23 באפריל 2024 (IDT)
  40. לא חושב שהבקשה שלו רלוונטית לויקיפדיה, אם כי כבר אז היה צריך למחוק. שבת מנשהשיחה • תייגו אותי בתגובה לדבריי • 11:01, 21 באפריל 2024 (IDT)
  41. תוכן הערך אינו מצדיק את קיומו. אם יהיה בעתיד שינוי בחשיבותו האנציקלופדית של נשוא הערך, ניתן לכתוב את הערך מחדש. Liadmaloneשיחה 11:27, 21 באפריל 2024 (IDT)
  42. לפני כמה שבועות הרהרתי באפשרות להציע מחדש את מחיקת הערך, מאחר שבזמן שחלף לא התבררה חשיבותו האנציקלופדית. נמנעתי מאחר שמדובר בסוגיה שעלולה להתפרש כפוליטית, ואני מעדיף להימנע מליצור כאלה. הופתעתי לגלות שמושא הערך עצמו ביקש את מחיקתו, ואני שמח על כך. תאו הארגמן - שיחה 11:45, 21 באפריל 2024 (IDT)
  43. Dvirs12שיחה 12:06, 21 באפריל 2024 (IDT) מכבד את בקשתו של אבנר וגם למה יש לזה חשיבות
  44. להיות בן של ... לא מספיק על מנת לקבל ערך בן-צורשיחה 13:35, 21 באפריל 2024 (IDT)
  45. GOLDSROBIשיחה 13:41, 21 באפריל 2024 (IDT) לא חשוב, המעט שאולי אפשר לציין עליו ניתן לכלול בערך המשפחה או האב. בכך תענה גם בקשתו של אבנר, למרות שה כשלעצמו אינו נימוק תקף
  46. יודוקוליסהמכולת • הצטרפו למיזם יחסי החוץ! 14:13, 21 באפריל 2024 (IDT)
  47. קלונימוסשיחה 15:05, 21 באפריל 2024 (IDT)
  48. למחוק חושב שחושבשיחה 15:30, 21 באפריל 2024 (IDT)
  49. למרות מורת הרוח מנתח ניכר מהנימוקים שמופיעים במקטע הזה, אני מצביע ל"מחיקה", כלומר המרה בהפניה בלי מחיקה של ממש. (נימוקים). ~ מקף ෴‏ 15:40, 21 באפריל 2024 (IDT)
  50. - - Crocodile2020‏ • שיחה 16:55, 21 באפריל 2024 (IDT)
  51. להכניס לערך של אביו בקיצור דרגוןשיחה 17:11, 21 באפריל 2024 (IDT)
  52. כפי שאמרתי גם בפעם הקודמת, אין שום הצדקה לקיומו של הערך. בן עדריאלשיחה • י"ג בניסן ה'תשפ"ד 17:43, 21 באפריל 2024 (IDT)
  53. אין לו חשיבות בזכות עצמו. עידו כהן 🎗️ דברו איתי 🎗️ י"ג בניסן ה'תשפ"ד 🎗️ 19:35, 21 באפריל 2024 (IDT)
  54. לובש צדקשיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד • 19:40, 21 באפריל 2024 (IDT)
  55. צירוף העובדה שבפני עצמו הוא לא בעל חשיבות אנציקלופדית מספיקה, יחד עם בקשתו למחיקת הערך - לא חושב שזאת בעיה כזאת גדולה - ובנוסף, עובדתית אפשר להכניס את המעט עליו בערך/ים אחרים של אביו/משפחתו - כל זה משפיע על התמיכה במחיקה. ותן טלשיחה 20:12, 21 באפריל 2024 (IDT)
  56. מטרונוםשיחה 21:00, 21 באפריל 2024 (IDT)
  57. עמרישיחה 21:22, 21 באפריל 2024 (IDT)
  58. David6988שיחה 21:37, 21 באפריל 2024 (IDT)
  59. ALPRשיחה 22:22, 21 באפריל 2024 (IDT)
  60. Peretz Gשיחה 22:33, 21 באפריל 2024 (IDT)
  61. ולא בגלל בקשתו, אלא כי הוא צודק. שמש מרפאשיחה 23:06, 21 באפריל 2024 (IDT)
  62. יש תקדימים לערכים אודות קרובם שאין להם חשיבות, אך הם לא ביקשו להסיר את הערך. נימוק בקשת ההסרה גובר במקרה זה.אודישיחה 23:43, 21 באפריל 2024 (IDT)
  63. לא רואה איזו חשיבות יש לו בפני עצמו. מילא אחיו שהפך את עצמו לדמות ציבורית, לטוב או לרע תלוי את מי שואלים... אבל הוא? מה עשה שאמור להיות עליו ערך? Tdunskyדברו אליהמשחק הכי cool בעולם - עכשיו בערך מומלץ! 01:13, 22 באפריל 2024 (IDT)
  64. הימן האזרחישיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד • 01:15, 22 באפריל 2024 (IDT)
  65. אבגד - שיחה 04:14, 22 באפריל 2024 (IDT)
  66. Pasta Gerevשיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד • 11:04, 22 באפריל 2024 (IDT)
  67. ChedvaE‏ ; שיחה 11:35, 22 באפריל 2024 (IDT)
  68. בדרך כלל אני מתנגד לפתיחה מחדש של נושאים שכבר הוכרעו בהצבעה. במקרה הזה, עקב העובדה שההצבעה הקודמת הוכרעה על חודם של שני קולות, ועקב בקשת נשוא הערך, פתיחת ההצבעה מוצדקת לטעמי. במקרה זה אני סבור שהערך לא מתאים לויקיפדיה, שכן אין בו כמעט שום מידע משמעותי. מיכאל.צבאןשיחה • י"ד בניסן ה'תשפ"ד • 12:15, 22 באפריל 2024 (IDT)
    "בשנת 2010 השתתף בחידון התנ"ך העולמי, זכה במקום השלישי...השאלה שהכשילה אותו הייתה "שאלת ראש הממשלה"..." לא מידע חשוב? BAswimשיחה 13:11, 22 באפריל 2024 (IDT)
    בהחלט לא מידע חשוב. על כל אחד אחר שהוא לא הוא, היינו קובעים כאן בקהילה שזה חד משמעית לא פרט מידע חשוב שמצדיק ערך ויקיפדיה. ותן טלשיחה 13:54, 22 באפריל 2024 (IDT)
    אין ערך על כל זוכה חידון תנ"ך, בוודאי לא על משתתפים מצליחים שלא זכו. Dovbeeriשיחה 14:41, 22 באפריל 2024 (IDT)
    ותן טל Dovbeeri בשום מקום לא כתבתי שזו הסיבה לחשיבות הערך ממש לא. כתבתי תגובה ל"אין בו כמעט שום מידע משמעותי", שזה לא נכון, זהו מידע שהיינו כותבים אותו בכל ערך על אישיות ולא רק מידע זה. BAswimשיחה 16:57, 22 באפריל 2024 (IDT)
    זה לא מקביל - יש מידע שהיינו שמים בערך על אישיות שזכאית לערך בויקיפדיה, בסדר, אבל זה לא אומר שכל אישיות שיש לה את פריט המידע הזה, זכאית לערך ויקיפדיה. זה בדיוק העניין. לא מספיק פרט כזה או אחר, אלא צריך שהאישיות עצמה תהיה בעלת ערך אנציקלופדי, ואז, כן, כוללים בה כל מיני מידעים אודות אותה הדמות (אגב, גם דברים יותר איזוטריים מהנקודה הזו על חידון התנ"ך). ותן טלשיחה 18:30, 22 באפריל 2024 (IDT)
  69. Stevesababaשיחה 15:24, 22 באפריל 2024 (IDT)
  70. שלמהרייךשיחה 16:23, 22 באפריל 2024 (IDT)
  71. הוא אינו אישיות ציבורית בפני עצמו וההתייחסות אליו נובעת אך ורק מהיותו בן של חזי חדשישיחה 18:08, 22 באפריל 2024 (IDT)
  72. Viki.cooשיחה 02:56, 23 באפריל 2024 (IDT)
  73. הזכות להישכח מתיאלשיחה 17:08, 22 באפריל 2024 (IDT)מתיאל
  74. Hila Livneשיחה 11:41, 23 באפריל 2024 (IDT)
  75. הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 14:04, 23 באפריל 2024 (IDT)

להשאיר

עריכה
  1. אין בעלות על ערכים בברכה, לבלוב📜בתגובתך, נא תייגניאין ניצחון בלי ישוב מחדש של גוש קטיף • ח' בניסן ה'תשפ"ד 14:50, 16 באפריל 2024 (IDT)
  2. חשיבות הערך נדונה מספר פעמים בעבר, כולל במסגרת הצבעת מחיקה, והוא נשאר על כנו. לא ניתן להתעלם מכך. יואב ר. - שיחה - 15:21, 16 באפריל 2024 (IDT)
  3. Danny Gershoniשיחה 18:04, 16 באפריל 2024 (IDT)
  4. שרד בעבר הצבעת מחיקה. "שיטת מצליח" לא בבית ספרנו. חבל שנתניהו הצעיר לא פנה פניה דומה לכל השבועונים והמגזינים שמסקרים אותו ואת ארוסתו לשעבר. בורה בורהשיחה 20:33, 16 באפריל 2024 (IDT)
  5. בעד חלשחוש   בעד חלש להשאיר. אין ברזומה של אבנר נתניהו שום דבר שמצדיק ערך אנציקלופדי מלבד היותו סלב מתוקף היותו הבן של אבא שלו. מאחר שיש לנו ערכים על כוכבי ריאליטי, נראה לי שחשיבותו של אבנר נתניהו מתוקף היותו סלב עולה על כוכבי ריאליטי למיניהם (שלא עשו דבר משמעותי בחייהם מלבד השתתפות בתוכנית טלוויזיה מטופשת), אז בעד חלשלוש להשאיר. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 20:39, 16 באפריל 2024 (IDT)
  6. Amikamrazשיחה 21:45, 16 באפריל 2024 (IDT)
  7. האמת, שזה גבולי. אבל יש עיניין ציבורי בנושא הערך. הציבור מתעניין. ובנוסף, העובדה שלפי החוקים הדרקוניים שלנו אם הערך יימחק יהיה מאוד קשה להחזיר אותו, מכריעה את עמדתי נגד המחיקה. emanשיחה 22:20, 16 באפריל 2024 (IDT)
  8. קוונטום דוץשיחה 23:52, 16 באפריל 2024 (IDT)
  9. תקדים מסוכן! BAswimשיחה 01:37, 17 באפריל 2024 (IDT)
  10. יוניון ג'קשיחה 10:43, 17 באפריל 2024 (IDT)
  11. בעד השארת הערך, כשנוח לו ידע טוב מאוד לנצל את הפרסום. טל (רונאלדיניו המלךשיחה) 13:22, 17 באפריל 2024 (IDT)
  12. לאחר התלבטות. על פניו, מבחינת יחסי אנוש קשה שלא להתחשב בבקשתו של אבנר נתניהו, שכן מדובר באדם נעים וחביב על הבריות (בניגוד מוחלט לאחיו) שביקש בקשה סבירה באופן מנומס (הבקשה סבירה רק משום שחשיבותו האנציקלופדית של הערך ממילא גבולית). עם זאת, לא פחות קשה להתעלם מהתקדים המסוכן שעלול להיווצר אם ערך שנמצא 4.5 שנים במרחב הערכים וכבר שרד הצבעת מחיקה יימחק אך ורק בעקבות בקשה של נשואו. אנשי ציבור אחרים יוכלו להשתמש בתקדים הזה כדי לבקש את מחיקת הערך שלהם, או אף חמור מכך – לדרוש להסיר מהערך פרטים לא מחמיאים מטעמים של שמירה על פרטיותם (כמובן שזה לא המקרה בערך על אבנר משום שאין בו שום פרטים לא מחמיאים, אך לא מופרך לדמיין תקדים שישפיע על ערכי אישים אחרים). זו הסיבה העיקרית שבגינה החלטתי בסופו של דבר להצביע בעד השארה. Guycn2 - שיחה 🎗️ 19:57, 17 באפריל 2024 (IDT)
  13. Eladkarmelשיחה 21:37, 17 באפריל 2024 (IDT)
  14. Agmonsnirשיחה 23:27, 17 באפריל 2024 (IDT)
  15. Balbergשיחה 08:12, 18 באפריל 2024 (IDT)
  16. נימוקיו של משתמש:Guycn2 שכנעו אותי. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 14:00, 18 באפריל 2024 (IDT)
  17. מאישיחה 06:09, 19 באפריל 2024 (IDT)
  18. נימקתי בדיון החשיבות. Lostamשיחה 06:23, 19 באפריל 2024 (IDT)
  19. מנימוקיו של Guycn2. ידך-הגדושהשיחה 14:32, 19 באפריל 2024 (IDT)
  20. מנימוקים שרשמתי בדיון Rainbow1960שיחה 15:08, 19 באפריל 2024 (IDT)
  21. Ldorfmanשיחה 03:24, 20 באפריל 2024 (IDT)
  22. התקדים בו נשוא ערך יחליט אם יהיה עליו ערך או לא הוא בעייתי ויהווה פריצה למקרים דומים. רק לאחרונה הייתה ראש מועצה שביקשה למחוק ערך אודותיה משום שאינה מעוניינת בכך, כמובן שהבהרתי לה שזה לא אפשרי. שעה טובהשיחה 10:48, 20 באפריל 2024 (IDT)
  23. לדעתי הערך אינו חשוב וראוי היה למחקו. אלא שלפני פחות משלושה חודשים החליטה הקהילה ברוב גדול להותיר ערך על אשה רק בשל היותה בתו של ראש ממשלה, כשחלק גדול מהמנמקים מצביעים על כך שראוי לה אותו יחס של אבנר נתניהו. השוני היחיד בין הדברים הוא שנתניהו מבקש את מחיקת הערך וזה אינו טעם למחיקה אם ישנה חשיבות. ראוי שבמקום הצבעות על ערכים בודדים ייקבע כלל האם יש מקום לערכים על צאצאים (והורים) של מנהיגים, רק בשל קרבתם המשפחתית למנהיג. אמיר מלכי-אורשיחה 22:58, 20 באפריל 2024 (IDT)
    גם נגד הערך ההוא הצבעתי, ואני מקווה שגם שם הקהילה עוד תהפוך את ההחלטה. תאו הארגמן - שיחה 19:38, 21 באפריל 2024 (IDT)
  24. באופן אישי נגד חשיבות, אולם צאצאים פחות בולטים של מנהיגים כבר זכו לערך. בר 👻 שיחה 07:03, 21 באפריל 2024 (IDT)
  25. חשבתי אולי עמיחי צודק. אבל המשפט בערך: "אבנר נתניהו מאובטח על ידי שירות הביטחון הכללי, אבטחה זו שמיועדת גם לשבעת האישים הנחשבים סמלי שלטון נחשבת לאבטחה ברמה גבוהה יותר מהאבטחה ע"י יחידת "מגן" במשרד ראש הממשלה" נותן לו בעיני חשיבות אנציקלופדית. תוספת: מסתבר שאבנר נתניהו דרש את מחיקת הערך. ממתי אנחנו שליחיו של נשוא הערך? ראו אבנר נתניהו דורש מוויקיפדיה: הסירו אותי, איני חשוב חנה Hanayשיחה  זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 08:08, 21 באפריל 2024 (IDT)
    רק חשוב לי לציין - הפניה של אבנר מופיעה בדף השיחה. מצד האמת הוא ביקש דיון חשיבות חוזר עם נימוק ענייני (גם אם לא חייבים להסכים איתו). הכותרת שזה קיבל בעיתון היא מניפולטיבית משום שבשום שלב לא דרש שום דבר. ניצן צבי כהןשיחה 11:31, 22 באפריל 2024 (IDT)
  26. אבנר נתניהו מקבל הגנה של השב"כ בעלות גבוהה מאוד והציבור הישראלי משלם על כך ובנוסף הוא חלק מסביבתו של ראש הממשלה הישראלי, בנימין נתניהו, שידוע שהוא מושפע מאוד מסביבתו הקרובה. לא אחת נתניהו שינה את דעתו לאחר שהות סוף שבוע עם משפחתו - https://www.haaretz.co.il/digital/podcast/weekly/2024-03-19/ty-article-podcast/0000018e-563a-d5d7-abae-56be0cda0000 . לדעתי יש לעבות את הערך במקום להסיר אותו כולל דעותיו הפוליטיות כפי שהציג אותן ומצבו הכלכלי עם עבור הזמן והטבות נוספות שבאות עם מעמד קרוב לשלטון. Yosiscשיחה 10:59, 21 באפריל 2024 (IDT)
  27. ארז האורזשיחה 🎗 11:17, 21 באפריל 2024 (IDT)
  28. Orisharשיחה 11:22, 21 באפריל 2024 (IDT) הוא מעורר הרבה עניין ציבורי. למשל לגבי שירותו (או אי-שירותו) הצבאי במילואים בחצי השנה האחרונה. אני לא חושב שיש לערך חשיבות אנציקלופדית, אבל מאחר שבעבר נערכה הצבעת מחיקה, אני לא רואה הצדקה להצבעה חוזרת רק מפני שהוא עצמו ביקש זאת, ולכן אני מצביע בהתאם לתוצאת ההצבעה הקודמת.
  29. לא למחוק. Mr.Shovalשיחה 11:47, 21 באפריל 2024 (IDT)
  30. תמוה שאבנר נתניהו לא ביקש למחוק את מימון המדינה לאבטחתו, ולא מהיום shoshie8שיחה • י"ג בניסן ה'תשפ"ד • 11:59, 21 באפריל 2024 (IDT)
  31. להשאיר. לא למחוק. אם עלויות אבטחתו מוטלות על הציבור, יש לציבור זכות להתעניין בו ובקורותיו. Drzשיחה 12:22, 21 באפריל 2024 (IDT)
  32. להשאיר.--‏Yoavd‏ • שיחה 12:35, 21 באפריל 2024 (IDT)
  33. להשאיר. אם הוא מאובטח ברמה גבוהה יש לו חשיבות. אמא של 🎗 השתתפו במיזם הוספת תמונות לערכי נשים ישראליות 13:01, 21 באפריל 2024 (IDT)
  34. מימון ציבורי, ענין ציבורי.Ladypine אשיחה 13:03, 21 באפריל 2024 (IDT)
  35. יאצקין52שיחה 13:17, 21 באפריל 2024 (IDT)
  36. אלעדב.שיחה 15:41, 21 באפריל 2024 (IDT)
  37. עקרונית - יש לחדול מהנוהג להתחשב ברצון בעל הערך. נקודתית - יש עניין ציבורי (לא קשור לאבטחה), גם אם אין הישגים יוצאי דופן. SigTifשיחה 16:43, 21 באפריל 2024 (IDT)
  38. להשאיר. כסף ציבורי=עיניין ציבורי כפי שנכתב.HelenaGZ -   17:23, 21 באפריל 2024 (IDT)
  39. Ronavniשיחה 18:26, 21 באפריל 2024 (IDT)
  40. --כ.אלוןשיחה 19:57, 21 באפריל 2024 (IDT)
  41. קראתי על ההצבעה הזו בעיתונות, אז כנראה מדובר בידוען שזכאי לערך. וכמובן, מימון ציבורי... דולבשיחה 20:16, 21 באפריל 2024 (IDT)
  42. יש חשיבות Shinaimmשיחה 21:08, 21 באפריל 2024 (IDT)
  43. Tsnon21שיחה 21:34, 21 באפריל 2024 (IDT)
  44. SocialTechWorkerשיחה 07:06, 22 באפריל 2024 (IDT)
  45. עמירם פאלשיחה 08:08, 22 באפריל 2024 (IDT)
  46. גילגולשיחה · הצטרפו למיזם האבולוציה 🐦 09:25, 22 באפריל 2024 (IDT)
  47. עפר גביששיחה 10:04, 22 באפריל 2024 (IDT)
    יש ז"ה? עמית - שיחה 11:16, 22 באפריל 2024 (IDT)
    בדקתי ובהחלט יש ז"ה. BAswimשיחה 13:14, 22 באפריל 2024 (IDT)
  48. Danny-w - שיחה - הצטרפו למיזם האבולוציה 🐦 10:12, 22 באפריל 2024 (IDT)
  49. להשאיר יורם הורוביץ - שיריםשיחה
  50. מו סיזלאקהטברנהאין ניצחון בלי חזרה הביתה של החטופים והחטופות 🎗️ 15:08, 22 באפריל 2024 (IDT)
  51. אחרי התלבטות רבה מאוד. בן ג. (שיחה) תרומת כוח-חישוב 23:56, 22 באפריל 2024 (IDT)
  52. מטיעוני Gabi.S Sofiblumשיחה 09:24, 23 באפריל 2024 (IDT)
  53. להשאיר AviStavשיחה 10:59, 23 באפריל 2024 (IDT)
  54. גיגי1שיחה 11:58, 23 באפריל 2024 (IDT)

דעתם של כותבים שאינם בעלי זכות הצבעה בעת הזאת

עריכה

למחוק

עריכה
  1. מסכים. גם אני בעד למחוק את הערך ShaharHergשיחה 10:33, 21 באפריל 2024 (IDT)
  2. למחוק. לכבד את בקשתו. מותר לו להיות אדם פרטי הוא לא בחר להיוולד כבן של. Wikipme31שיחה 10:47, 21 באפריל 2024 (IDT)
  3. למחוק משתמש:Kung of Nyae Nyae
  4. למחוק. אין חשיבות. --Amir Segev Sarusiשיחה 10:58, 21 באפריל 2024 (IDT)
  5. אני מציע ומבקש מכולם לכבד את בקשתו של אבנר שמבקש דבר יסודי ומינימלי צנעת הפרט.ובטח כשאין סיבה לפרסמו בכוח
    כל מידע שמופיע בערך מבוסס על מידע שפורסם במקור אחר. אין כאן פרסום בכוח של מידע שהיה נותר חשאי לולא הערך בויקיפדיה. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 12:05, 21 באפריל 2024 (IDT)
    מסכים עם המגיב. אבנר ביקש ויש לכבד את הבקשה שלו. ‫141.226.12.15314:25, 21 באפריל 2024 (IDT)
  6. למחוק. אבנר נתניהו אינו דמות ציבורית חשובה מספיק בפני עצמה. הדברים שעשה באופן פומבי וציבורי לא מצדיקים ערך בויקיפדיה. Ayiana שיחה 12:00, 21 באפריל 2024 (IDT)
  7. אין שום הצדקה לקיומו של דף זה, מרשי אינו נציג ציבור, אינו נושא בעמדה ציבורית, בנוסף לכך הוא ביקש די במפורש למחוק את ערך מיותר זה, ולכן ובעקבות כך אני אישית חושב שאפשר וראוי להוריד ערך זה מהויקיפדיה.
    הוא מושא הערך אז בלי קשר לעניין חשיבותו האנציקלופדית אולי ראוי להתייחס ולכבד קודם כל את בקשתו? בנוסף לדעתי אין פה חשיבות אנציקלופדית קריטית פרודו בגינסשיחה 12:59, 21 באפריל 2024 (IDT)
  8. למחוק,מושא הערך אינו אדם ציבורי וביקש למחוק אותו. אוכל דינוזאורים שיחה
  9. למחוק. חסר חשיבות אנציקלופדית בפני עצמו; הבקשה של אבנר נתניהו מתאימה לנורמות הפרטיות של האיחוד האירופי; ההוצאה הציבורית עליו בפני עצמה היא אולי נימוק מוצלח למדוע לא להוריד את הפרסומים עליו באתרי חדשות, אבל כשלעצמה בוודאי אינה מספיקה כדי להעניק לו חשיבות אנציקלופדית. --ERotenשיחה 14:35, 21 באפריל 2024 (IDT)
  10. okrauss שיחה 14:58, 21 באפריל 2024 (IDT)
  11. yaniv1000 אין שום ערך, יש אנשים רבים וחשובים ממנו, שנדחו.
  12. aaasi 2.0 למחוק, ללא ספק. זה לא עניין של בקשת מושא הערך אלא חוסר דברים חשובים לציבור, לא כל בן של ראש ממשלה צריך ערך משלו. לטעמי יש בנים של ראשי ממשלה אחרים שאין להם ערך אך עשו דברים הרבה יותר חשובים ומעניינים לציבור.
    למחוק חסר כל חשיבות ציבןרית ‫109.186.91.7617:25, 21 באפריל 2024 (IDT)
  13. אני גם בעד הבקשה שלו, הוא בחור טוב Royexcellents (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[4]
  14. אני גם בעד הבקשה שלו 46.120.209.59 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[5]
  15. אני גם בעד למחוק 46.120.209.59 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[6]
  16. מצרף את קולי (חסר זכות ההצבעה בעת הזו) למחיקה. חסר חשיבות בפני עצמו. Ranbarשיחה 18:26, 21 באפריל 2024 (IDT)
    @Ranbar מדוע אתה אינך בעל זכות הצבעה? מרשלשיחה 18:29, 21 באפריל 2024 (IDT)
  17. לא עובר את רף החשיבות Artyard
  18. ערך ללא תוכן או עניין. למחוק ארנון פנינישיחה 18:16, 21 באפריל 2024 (IDT)
  19. למחוק Jgalronשיחה 19:23, 21 באפריל 2024 (IDT)
  20. Atzatz למחוק
  21. רונישיחה 21:46, 21 באפריל 2024 (IDT)
  22. ראוי לכבד את בקשתו. דוד טאוב • שיחה
  23. Yedba2005שיחה 22:55, 21 באפריל 2024 (IDT)
  24. לא מדובר באישיות ציבורית. אין תקדים להכנת ערכים לקרובי משפחה שאין להם תוכן משמעותי משל עצמם aviadi21שיחה 22:31, 21 באפריל 2024 (IDT
  25. לכבד את בקשתו. (לפי הסקריפט איני בעל זכות הצבעה, חסרות לי כנראה כשלוש עריכות) Ritaiשיחה 00:03, 22 באפריל 2024 (IDT)
    האמת שחסרות לך 17 עריכות לפי בדיקה שלי, אבל כך או כך דין פרוטה כדין מאה... ותן טלשיחה 02:22, 22 באפריל 2024 (IDT)
  26. בניגוד לאחיו, אם לא אביו, אף תו לא היה נכתב עליו בויקיפדיה העברית Danel s.שיחה 05:39, 22 באפריל 2024 (IDT)
  27. הוא אינו אישיות ציבורים וזכותו לפרטיות. אם הוא מבקש למחוק הזכות לפרטיות מחייבת למחוק את הערך.192.116.90.120 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
  28. אין כל משמעות לערך עליו, הוא לא אישיות ציבורית פעילה ולא נוטל חלק בחיים הציבוריים של הוריו או אחיו. כאחד האדם המנסה לשמור על פרטיותו.
  29. אמנם הוא לא זכאי בעיני לערך אבל הבקשה שלו מעוררת הערכה (וגם אופטימיות בנוגע ליכולת של האדם לבחור מי הוא על אף הסביבה ממנה הגיע) Mertaroשיחה 19:21, 23 באפריל 2024 (IDT)

להשאיר

עריכה
  1. להשאיר, לפחות כל זמן שמושא הערך מאובטח כאחד משמונה סמלי שלטון של מדינת ישראל. Scatophagaשיחה 13:07, 21 באפריל 2024 (IDT)
    מסכימה. אי אפשר להיות סלקטיבי כשזה נוגע לחיים ציבוריים. ‫2A06:C701:46B5:FF00:D5E6:4B80:E35A:96B109:13, 23 באפריל 2024 (IDT)
  2. להשאיר. אדם שזוכה לאבטחה של השב"כ הוא "סמל שלטון". --אסנת עופרשיחה 13:04, 21 באפריל 2024 (IDT)
  3. להשאיר. לא למחוק. כל עוד אבטחתו נעשית בכספי הציבור הוא דמות ציבורית ולא פרטית. Leonoשיחה Leonoשיחה 12:43, 21 באפריל 2024 (IDT)
    אין ז"ה. חמויישֶהשיחה 12:58, 21 באפריל 2024 (IDT)
    חמויישֶה מדוע החלטת שאין לי זכות הצבעה? אני פעיל כבר כבר לפחות 17 שנים, יש לי מאות (אולי אפילו אלפי) עריכות וכמעט מאה ערכים שהעליתי. Leonoשיחה 17:57, 21 באפריל 2024 (IDT)
    לפי סקריפט בדיקת זכות הצבעה, אין לך זכות הצבעה. דהיינו, ב90 הימים האחרונים (שנספרים אחורה החל מרגע תחילת ההצבעה) לא צברת 100 עריכות במרחב הערכים. ותן טלשיחה 22:26, 21 באפריל 2024 (IDT)
  4. להשאיר. הוא מוגדר "סמל שלטון" (פחחח...)
    יש ז"ה? חמויישֶהשיחה 12:58, 21 באפריל 2024 (IDT)
  5. להשאיר. Gevayuשיחה
    אין ז"ה. חמויישֶהשיחה 12:58, 21 באפריל 2024 (IDT)
  6. להשאיר. אם הוא מאובטח יש לו חשיבות. monser Monser (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
  7. תומרשיחה 14:23, 21 באפריל 2024 (IDT)
    יש למחוק את הערך. ‫147.235.199.14815:52, 21 באפריל 2024 (IDT)
  8. לפי דעתי מאוד חשוב להשאיר את הערך בויקיפדיה מכיוון שזו היא דמות ציבורת חשובה, ואנחנו צריכים שיהיה עליו ערך. ודעתו אינה משנה, כי אם ביבי היה רוצה שהערך שלו ימחק, אף אחד לא היה עושה זאת, וכך צריך גם לנהוג עם בנו.Odedpinto
  9. לדעתי לצערו או לשמחתו של אבנר נתניהו הוא גם נושא בתואר "הבן של ראש הממשלה" ומהווה חלק מהשיח במדינת ישראל כבנו. אי אפשר רק להנות מהשמש אבל לבקש לא להצרב.
  10. הוא מסוקר תדיר וגם פעיל פוליטית, גם אם פחות משאר בני משפחתו. בקשתו לא רלוונטית. קטיל קני באגמאשיחה 17:08, 21 באפריל 2024 (IDT)
  11. לערוך ולקצר. כמחצית הערך עוסקת בשאלת אבטחת המשפחה. כל זה שייך לערך של ביבי או לערך מיוחד למשפחה. אין לזה מקום בערך על שמו של אבנר. מישהו עשה השוואה לבין אבנר בין רחל רבין, כדי לגזור גזרה שווה. נו, באמת... רחל רבין הייתה אשת חינוך וציבור צנועה אך רבת תפקידים ועשייה, ללא קשר ליצחק רבין
  12. להשאיר. הוא דמות ציבורית Masterofnun 17:08, 21 באפריל 2024 (IDT)
  13. להשאיר, וזאת מפני שההצבעה בשאלת המחיקה נולדה בעקבות בקשתו. לאבנר אומנם שמורה הזכות לחיות את חייו הפרטיים כפי שהוא רוצה, אבל אין לו זכות למנוע מהציבור לדבר עליו ולהתעניין בו. מעצם קיומו של הערך עולה שהיו שחשבו שהוא ראוי לערך, והדבר התקבל בוויקיפדיה משך שנים רבות. אני לא מתנגד עקרונית למחיקת הערך מטעמים אחרים ככל שיעלו כאלה בעתיד, אבל אתמוך במחיקה רק על סמך נימוק אחר (בשולי הדברים, נכון לעכשיו לא עולה בדעתי גם שום נימוק אחר למחיקה, כי לדעתי הוא ראוי לערך מטעמים שמנו כאן לפניי) Nitzanf17:00, 21 באפריל 2024 (IDT)
  14. להשאיר, כל עוד המיסים שלי ממנים את האבטחה שלו, הוא יישות שיש לה ערך ציבורי והמידע צריך להיות שקוף לכלל. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
  15. ירחמיאלוביץשיחה 18:37, 21 באפריל 2024 (IDT)
  16. talraviv69 להשאיר, אין ספק שהאיש מעורר ענייו ציבורי כפי שמעידים איזכורים רבים שלו בעיתונות הישראלית ובכלל זה עשרות רבות של התיחסויות רבות לדיון שנערך כאן בכל העיתונים. אני לא חושב שיש תקדים לעניין ציבורי כה רב שעורר דיון על ערך ספציפי בויקיפדיה וזה כשלעצמו מעיד שיש עניין בערך עצמו. כמו ערכים רבים אל אנשים בויקיפדיה יש כאן אומנם הרבה מידע צהוב וחסר ערך לצד מידע מעניין מאוד, כמו העובדה שהאיש מאובטח על ידי השב״כ בעלות של כ 300,000 ש״ח בחודש.
  17. להשאיר. בהצבעות חשיבות אחרות הערך עמד במבחן החשיבות, ואין מוחקים ערך על פי בקשה של נושא הערך, אז מה בעצם השתנה?אומנם הוא לא בחר להיות הבן של ראש הממשלה, ונכון שהוא איננו בעל פרופיל ציבור כשל יאיר, אבל הוא בהחלט לא נחבא לצללים כפי שהוא מנסה להצטייר. עצם הדיון בערך, ואיזכורו בכלי תקשורת רבים, מעיד שזה לא סתם אדם המבקש להימחק מויקיפדיה. אוּרישיחה 19:07, 21 באפריל 2024 (IDT)
    הפיסקה המשמעותית המפקיעה את זכותו של נתניהו לאנונימיות היא:
    ״ אבנר נתניהו מאובטח על ידי שירות הביטחון הכללי. זו רמת אבטחה שמיועדת לשבעת האישים הנחשבים סמלי שלטון, והיא נחשבת לאבטחה ברמה גבוהה יותר מהאבטחה על ידי יחידת "מגן" במשרד ראש הממשלה. עלות האבטחה היא כ-300 אלף ש"ח לחודש.״
    ובמצטבר מליוני שקלים. הציבור הרחב זכאי לדעת על כך, ו׳ויקיפדיה׳ העברית אחד המקומות הבולטים בהם ניתן ללמוד על עובדה זו. Yoelf22שיחה 20:07, 21 באפריל 2024 (IDT)
  18. Wikinoamshaneeשיחה 20:27, 21 באפריל 2024 (IDT)
  19. משתמש נועם ד1 אני חושב שיש עניין רב בהשארת הערך עליו ויקיפדיה כמו על בניו של אולמרט... וזו דעתי על בנים דומיננטיים של ראשי ממשלה וכ"ש בן של נתניהו. נועם ד1 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
  20. אליבאבאשיחה 21:55, 21 באפריל 2024 (IDT) להשאיר, הנ"ל ממומן ציבורית וראוי שיהיה מקור מידע אמין שמסביר מי הוא נשוא המימון. בנוסף הבקשה הזו מסריחה מפרוטקציה.
  21. להשאיר. ההוכחה לחשיבות הערך היא הדף הזה בעצמו. מעטות הצבעות החשיבות שהייתה בהן השתתפות כה רבה. לטעמי לבקשה ממושא הערך, יש חשיבות מועטה בלבד. משתמש:Refael Ackermann 23:35, 21 באפריל 2024 (IDT)
  22. להשאיר, יש בזה עניין לציבור. יחלשיחה 00:25, 22 באפריל 2024 (IDT)
  23. להשאיר. כאשר רוב ציבור המשתמשים מסוגל לנקוב בשמו ולזהות את תמונתו של נְשׂוּא הערך, מרצונו או שלא מרצונו, אבנר נתניהו הפך כבר לפני שנים דמות מוכרת מאוד בציבוריות הישראלית (באנגלית יחדדו household name), אף שאינו נבחר ציבור ואינו נושא כל תפקיד ציבורי.
  24. יש להשאיר את הערך כבעל חשיבות וזאת בעקבות ההתייחסות של אביו לכל בני משפחתו, והחשיבות שהוא מעניק להם JoeBandeשיחה 03:05, 22 באפריל 2024 (IDT)
  25. לאור נימוקיו של TAFOOS, ולאור הנימוקים של סטטיסטיקת הצפיות, שרידה של שלוש הצבעות מחיקה בעבר והעובדה שאבטחתו של מושא הערך נופלת על כתפיי הציבור, אני חושב שיש להשאיר, ואם מוחקים, יש לשנות את מדיניות המחיקה בהתאם. כך או אחרת יש לי תחושה קשה של איפה ואיפה, זה מאוד מאכזב. Jab-jabשיחה 09:46, 22 באפריל 2024 (IDT)
  26. להשאיר - אם הוא לא היה דמות ציבורית' השאלה אם להסיר אותו לא היתה מסוקרת בכל כלי התקשורת בישראל (ואולי גם בעוד כמה בעולם). פעולות רבות בחייו תוקשרו וסוקרו בתקשורת, וככל הנראה הוא גם אישיות מאובטחת ברמת של "סמל שלטון". הטיעון הווטאבאוטי של "אבל אין ערך לבת של בן גוריון" צריך לזכור שיש בויקיפדיה ערכים ל-3 נשותיו ו-3 מתוך 4 ילדיו של ראש הממשלה לוי אשכול, לנשותיו ושניים מילדיו של ראש הממשלה משה שרת וכו'. ייתכן אפילו שעצם העלאת הנושא היא פרובוקציה תקשורתית שיזמו מושא הדיון עצמו או סביבתו. nyerushalmi - שיחה
  27. להשאיר. גרי רשףשיחה 22:17, 22 באפריל 2024 (IDT)
  28. להשאיר ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תוצאות ההצבעה

עריכה

75 עורכים בעד מחיקה (58.14%), 54 נגד המחיקה. הוחלט למחוק את הערך. (שימנשמע?) מה, אין? 16:01, 23 באפריל 2024 (IDT)

עדכון תוצאות ההצבעה – בהתאם לפרשת בובות הקש 2024

עריכה

בהתאם לויקיפדיה:פרשת הטיית הצבעות ודיונים 2024, התגלו כי בהצבעה זו השתתפו 16 חשבונות פיקטיביים;
Danny hayarok‏, Louisis14‏, ענן אנונימי‏, יאיא יעקוב‏, בן-צור‏, חושב שחושב‏, דרגון‏, מטרונום‏, Pasta Gerev‏, ChedvaE‏, Stevesababa‏, שלמהרייך‏, חזי חדשי, Viki.coo‏, Rainbow1960‏, Yosisc
מבלי ספירת בובות הקש, ישנם 53.4% התומכים במחיקת הערך, לעומת 46.6% התומכים בהשארה. לכך, לא הושג הרוב הדרוש למחיקה ותפתח הצבעת מחיקה חוזרת, ובסופה יוחלט האם למחוק את הערך. נריה - 💬 - 00:42, 3 ביוני 2024 (IDT)

נריה, עד להצבעה, לא יהיה נכון לשחזר את הערך? ידך-הגדושהשיחה 01:26, 3 ביוני 2024 (IDT)
אכן, תכף אבקש בוק:במ. רוצה לרכז את כל הבקשות ביחד. נריה - 💬 - 01:31, 3 ביוני 2024 (IDT)

נדמה לי שצריך לפתוח רשימת מועמדים למחיקה/אבנר נתניהו3 נריה- כי זו ההצבעה השלישית Hila Livneשיחה 08:39, 3 ביוני 2024 (IDT)

הילה, פתחתי תחת השם ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/אבנר נתניהו3. מוזמנת להצטרף לדיון. נריה - 💬 - 23:06, 3 ביוני 2024 (IDT)