שיחה:בסדנו – הבדלי גרסאות
מראה
תגובה אחרונה: לפני חודשיים מאת 2A0D:6FC2:6772:3000:5586:C791:5F8A:B345 בנושא חשיבות
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←חשיבות: תגובה |
תיקון קוד |
||
שורה 13: | שורה 13: | ||
:הערך חשוב מאד. מדובר בחברה מובילת שוק במגזר החרדי עם השלכות משמעותיות רבות במגזר החרדי. היא מקושרת לרבנים, מנהיגים, פוליטיקאים, והיתה מאד מתוקשרת. |
:הערך חשוב מאד. מדובר בחברה מובילת שוק במגזר החרדי עם השלכות משמעותיות רבות במגזר החרדי. היא מקושרת לרבנים, מנהיגים, פוליטיקאים, והיתה מאד מתוקשרת. |
||
:מעבר לכך, בעלי החברה מעוניינים שהערך לא יימחק, כי ויקיפדיה היא מקור משמעותי מאד בחיפוש בגוגל, והחברה עושה גם כעת מאמצים "להעלים" את הידיעות השליליות עליה בגוגל, וויקיפדיה היא מקור מוצק שנשאר להרבה זמן. [[מיוחד:תרומות/5.29.115.83|5.29.115.83]] 16:31, 8 במאי 2024 (IDT) |
:מעבר לכך, בעלי החברה מעוניינים שהערך לא יימחק, כי ויקיפדיה היא מקור משמעותי מאד בחיפוש בגוגל, והחברה עושה גם כעת מאמצים "להעלים" את הידיעות השליליות עליה בגוגל, וויקיפדיה היא מקור מוצק שנשאר להרבה זמן. [[מיוחד:תרומות/5.29.115.83|5.29.115.83]] 16:31, 8 במאי 2024 (IDT) |
||
:אתה צודק לחלוטין, יש בחברה חשדות ויש פה מגיבים "אוביקטיבים" שפתחו חשבון תוך רגע, בשביל להיות "אוביקטיבים" אין להם רסן והחליטו ללכלך על חברה שאני בתור משקיע מכיר וסך הכל היא בסדר והם כבר גזרו את הדין, ויתנו את הדין. [[מיוחד:תרומות/2A0D:6FC2:6772:3000:5586:C791:5F8A:B345|2A0D:6FC2:6772:3000:5586:C791:5F8A:B345]] 00:20, 10 במאי 2024 (IDT) |
::אתה צודק לחלוטין, יש בחברה חשדות ויש פה מגיבים "אוביקטיבים" שפתחו חשבון תוך רגע, בשביל להיות "אוביקטיבים" אין להם רסן והחליטו ללכלך על חברה שאני בתור משקיע מכיר וסך הכל היא בסדר והם כבר גזרו את הדין, ויתנו את הדין. [[מיוחד:תרומות/2A0D:6FC2:6772:3000:5586:C791:5F8A:B345|2A0D:6FC2:6772:3000:5586:C791:5F8A:B345]] 00:20, 10 במאי 2024 (IDT) |
||
החשיבות לדעתי נובעת מהפוטנציאל שיש כאן להונאת פונזי (לכאורה, לכאורה...) בהיקף של למעלה ממאה מיליון שקל [[משתמש:Peretz G|Peretz G]] • [[שיחת משתמש:Peretz G|שיחה]] |
החשיבות לדעתי נובעת מהפוטנציאל שיש כאן להונאת פונזי (לכאורה, לכאורה...) בהיקף של למעלה ממאה מיליון שקל [[משתמש:Peretz G|Peretz G]] • [[שיחת משתמש:Peretz G|שיחה]] |
||
: יש חשיבות בגלל החשדות [[משתמש:מר נוסטלגיה|מר נוסטלגיה]]🥇 23:29, 5 במאי 2024 (IDT) |
: יש חשיבות בגלל החשדות [[משתמש:מר נוסטלגיה|מר נוסטלגיה]]🥇 23:29, 5 במאי 2024 (IDT) |
גרסה מ־22:39, 11 במאי 2024
חשיבות
לא מצאתי שום חשיבות אנציקלופדית בערך על חברה פרטית זו. חשדות לשחיתות (גם אם יתממשו) אינם מצדיקים לבדם יצירת ערך. כתבו עליה בעיתון, ודי בהופעתה בעיתון. דוד שי • שיחה 08:13, 5 במאי 2024 (IDT)
- א. מדובר על 'פרשה' או 'תופעה' החורגת מעבר לחברה פרטית, כזו המעוררת עניין רב מאוד בציבור ועם כותרות שמסתבר שילוו אותה זמן ממושך.
- ב. החברה לכשעצמה גדולה ומוכרת מאוד, לפחות במגזר החרדי-דתי, וללא ספק יותר מחברות כמו קומסקו או קנוניקל. הלא כן?
- לכן לדעתי היא ראויה לערך.
- עם זאת, אני לא מצאתי דף מדיניות העוסק בחברות פרטיות, ובאם ישנו כזה והיא אינה עומדת בקריטריונים - אבטל את דעתי. חפץ בחיים • שיחה 13:38, 5 במאי 2024 (IDT)
- חברה שגייסה מאות מיליוני שקלים מאלפי משפחות חרדיות לא ראויה לערך? זו פרשה שתהיה גדולה יותר בוודאות מטריא שמחזיקה בערך או מאמיר ברמלי שגם לו יש ערך, זה שאתה לא רואה חשיבות זה כנראה פרדוקס שמסביר כמה חשיבות יש לערך כזה 2A00:A040:199:405D:38EE:6F29:D9D7:7988 16:33, 5 במאי 2024 (IDT)
- דהמרקר מכנה את החברה "שם דבר בחברה החרדית", כך שהחשיבות מעידה על עצמה. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 17:32, 5 במאי 2024 (IDT)
- היא באמת מאוד מוכרת בציבור החרדי. אייל • שיחה 18:05, 5 במאי 2024 (IDT)
- טריא מחזיקה הלוואות של מיליארדים לפי הערך. טל, לא כל דבר שהוא 'שם דבר' בסקטור מסוים נהיה חשוב אנציקלופדית. אם כפי שמסתמן בתקשורת מדובר בהונאה, צריך להשוות לפרשיות הונאה אחרות ואם מדובר בהיקף שיש לו חשיבות ותקדים אנציקלופדי יהיה מקום לערך על הפרשה. לגבי החברה הפרטית, אני מסכים לחלוטין עם דבריו הנכוחים של דוד שי. ביקורת • שיחה 23:16, 5 במאי 2024 (IDT)
- דהמרקר מכנה את החברה "שם דבר בחברה החרדית", כך שהחשיבות מעידה על עצמה. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 17:32, 5 במאי 2024 (IDT)
- הערך חשוב מאד. מדובר בחברה מובילת שוק במגזר החרדי עם השלכות משמעותיות רבות במגזר החרדי. היא מקושרת לרבנים, מנהיגים, פוליטיקאים, והיתה מאד מתוקשרת.
- מעבר לכך, בעלי החברה מעוניינים שהערך לא יימחק, כי ויקיפדיה היא מקור משמעותי מאד בחיפוש בגוגל, והחברה עושה גם כעת מאמצים "להעלים" את הידיעות השליליות עליה בגוגל, וויקיפדיה היא מקור מוצק שנשאר להרבה זמן. 5.29.115.83 16:31, 8 במאי 2024 (IDT)
- אתה צודק לחלוטין, יש בחברה חשדות ויש פה מגיבים "אוביקטיבים" שפתחו חשבון תוך רגע, בשביל להיות "אוביקטיבים" אין להם רסן והחליטו ללכלך על חברה שאני בתור משקיע מכיר וסך הכל היא בסדר והם כבר גזרו את הדין, ויתנו את הדין. 2A0D:6FC2:6772:3000:5586:C791:5F8A:B345 00:20, 10 במאי 2024 (IDT)
החשיבות לדעתי נובעת מהפוטנציאל שיש כאן להונאת פונזי (לכאורה, לכאורה...) בהיקף של למעלה ממאה מיליון שקל Peretz G • שיחה
- יש חשיבות בגלל החשדות מר נוסטלגיה🥇 23:29, 5 במאי 2024 (IDT)
- לדעתי אין חשיבות שמצדיקה ערך נפרד. דוד55 • שיחה 05:48, 6 במאי 2024 (IDT)
בטח קנאים
הם הציגו בווקפדיה רק דיבה על החברה ולא דברים חיובים ובתור אחד המשקיעים של החברה. יש להם הרבה דברים חיובים נראה שיש פה אנשים עם אינטרסים להוציא שיימניג על החברה 77.125.49.173 06:50, 9 במאי 2024 (IDT)
- שלום לאנונימי,
- לא ברורה לי הטענה שלך.
- מה שנכתב הוא שרשות ניירות הערך הגישה דו"ח, ומה שכתוב בדו"ח. המידע הזה לא הומצא אלא נלקח ממקורות (אתרי דה מרקר וביז פורטל).
- בנוסף, לא נכתבה "רק דיבה"; גם אתה לא מחקת את כל המידע בערך אלא רק משהו מסוים מתוכו.
- אם יש לך מקורות שמראים על דברים טובים שהחברה עשתה כדבריך, אדרבה, נשמח שיתווספו לערך.
- מה שכן, עיין בדיון הקודם (ואולי כבר עיינת). E L Yekutiel - שיחה 07:11, 9 במאי 2024 (IDT)
השמצה זולה
כאחד שמכיר את החברה מקרוב, אני מבין שהכותב רוצה להזיק לחברת בסדנו דרך הערך בויקיפדיה ואני חושב שהסגנון שלו לא מכובד, ובסגנון הוצאת דיבה אבקש למחוק את כל הכתוב שלילי על בסדנו לא מכובד ולא יפה 149.106.248.72 12:29, 9 במאי 2024 (IDT)
- צודק מאד! 149.106.248.72 12:36, 9 במאי 2024 (IDT)
- נראה כמו תגובה לא עניינית של בעל עניין בחברה. רק כדאי להגיב לעצמך ממחשב אחר, ולא מאותה כתובת IP. חפץ בחיים • שיחה 15:33, 9 במאי 2024 (IDT)
- חפץ בחיים, אני לא הסנגור של ההוא שכתב אבל הוא צודק.
- אני משקיע של החברה ובגדול מרוצה, נראה שאתה לקחת את זה צעד קדימה אתה פשוט פתחת חשבון שממנו את מכפיש לפי תשלום שאתה מקבל. אפשר להבין את זה מהתוכן שכתבת, אתה מדביק כתבות שאתה רוצה ומפרשן אותם בצורה מסולפת מאד ומהערך שנפתח "במקרה" בימים האחרונים. 2A02:6680:2108:CE62:1133:7DC6:AD9D:1906 16:02, 9 במאי 2024 (IDT)
- לאנונימיים,
- בערך הזה מסוכם מידע שפורסם במקומות אחרים (פרסומים רשמיים של רשות ני"ע, כתבות בדה-מרקר וביז פורטל).
- מהשוואה לכתוב במקורות האלה, אני לא מקבל את הרושם שיש כאן "סגנון של הוצאת דיבה" או מישהו ש"מפרשן" (בתור גילוי נאות, כפי שתוכלו לראות מעיון בהיסטוריית העריכה של הערך, אני הוספתי את המשפט לגבי התגובה של החברה והאזהרה שרשות ני"ע פרסמה בעקבותיה לפני כמה ימים, וכן קישרתי למקורות).
- עורכים בתשלום בויקיפדיה קיימים, אבל לפי כללי ויקיפדיה הם מחויבים למסור על כך הצהרה, ולא @חפץ בחיים ולא אני עורכים בתשלום, בניגוד להאשמה לעיל.
- לגבי הבקשה "למחוק את כל הכתוב שלילי על בסדנו", בדומה לערכים אחרים בויקיפדיה בהם מופיעות עובדות שליליות, בקשה כזו משמעה הסתרת מידע, והדבר נוגד לעקרון של אנציקלופדיה (ודווקא זו תהיה כתיבה מגמתית) - כמובן בהנחה שהמידע נסמך על מקורות.
- אם לדעתכם פספסנו נקודות חשובות שראויות להיכתב בערך על בסדנו, נשמח מאוד שתפנו אותנו למקורות, ואם אכן מדובר במידע רלוונטי, נשמח להוסיף אותו לערך; כמובן שגם אתם יכולים לעשות זאת, כל עוד שומרים על הכללים (כתיבה אנציקלופדית, הישענות על מקורות וכו'). מידע כזה יופיע בנוסף, ולא במקום, מידע רלוונטי ונתמך-מקורות אחר שיש בערך.
- בברכה, E L Yekutiel - שיחה 17:09, 9 במאי 2024 (IDT)
- נראה כמו תגובה לא עניינית של בעל עניין בחברה. רק כדאי להגיב לעצמך ממחשב אחר, ולא מאותה כתובת IP. חפץ בחיים • שיחה 15:33, 9 במאי 2024 (IDT)