לדלג לתוכן

שיחת משתמש:The Turtle Ninja – הבדלי גרסאות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 10 שנים מאת אייסיטי בנושא תבנית עולמות וירטואלים
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
אין תקציר עריכה
שורה 369: שורה 369:
== נחסמת ליום ==
== נחסמת ליום ==
אני מקווה כי החסימה הזמנית תרגיע את טעויותיך. --[[משתמש:אילילה|אילילה]] - [[שיחת משתמש:אילילה|שיחה]] 12:09, 16 בספטמבר 2013 (IDT)
אני מקווה כי החסימה הזמנית תרגיע את טעויותיך. --[[משתמש:אילילה|אילילה]] - [[שיחת משתמש:אילילה|שיחה]] 12:09, 16 בספטמבר 2013 (IDT)

== תבנית עולמות וירטואלים ==

אחלה תבנית, כל הכבוד [[משתמש:אייסיטי|אייסיטי]] - [[שיחת משתמש:אייסיטי|שיחה]] 14:46, 16 בספטמבר 2013 (IDT)

גרסה מ־14:46, 16 בספטמבר 2013

שימו ! משתמש זה לא יקבל וייקרא הודעות ספאם ואשפה.



הוספת שיחה חדשה
כותרת השיחה:

כתיבה לא איכותית

שלום,

הקפד בבקשה על כתיבה איכותית בוויקיפדיה. אני מציע לך לקחת את עצתו של דקל ולמצוא לך חונך. אחרת או שתחסם (מה שסביר מאוד שיקרה) או שימנו לך מישהו בכפיה (לא הכי נעים) עדיף לך להקדים תרופה למכה. גילגמש שיחה 16:20, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

זה איום?למעלה כתוב "שמרו על שפה נקייה", ופניתי לאלעד קראוז. בנוסף, אם צורת הדיבור הזו אלי בויקיפדיה תמשיך אפרוש, אני לא אשאר במקום כזה, אני ישתמש גם בשפה לא נקייה ואגיד ש"עלק אנציקלופדיה או אנציקלופדיה חופשית, הכתבה שעשו בחדשות 2 הייתה טובה מידי להתנהגות של כמה וויקיפדים", בדומה לשלך. --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 16:24, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
גילגמש צודק. הכתיבה שלך אינה איכותית (וזאת אני מניח בשל גילך הצעיר). מציאת חונך זהו הפיתרון הטוב ביותר ששני הצדדים נהנים ממנו. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 16:35, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
זה איננו איום אלא צפיית פני העתיד. זה מה שיקרה לך אם תמשיך בהתנהלות הנוכחית שלך. גילגמש שיחה 16:36, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אבל מדוע לומר בחופשיות שאין לי כתיבה איכותית, אני רק בן 11(בקרוב 12) שתרם למקום הזה 50 ערכים שאיש לא חשב עליהם. אזכיר שוב, אני רק בן 11 ולכן אין לצפות ממני להרבה, מדוע לחסום בגלל הכתיבה של גילי? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 16:39, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
ההנחה שלך שאומרים שכתיבתך לא איכותית כי אתה צעיר איננה נכונה. גם כותבים מבוגרים נאלצו להסכים לחונכות בכפיה ואף נחסמו לצמיתות בגלל כתיבה לא איכותית. המבוגר ביותר היה בן 70+ אבל גם צעירים יותר. כמו כן, הגיל שלך כמו שהוא לא משמש כטיעון נגדך, גם לא יכול לשמש להגנתך. הדרישה היא כתיבה על פי נהלי האתר ובתהאם לסגנון הכתיבה המקובל פה. אם אתה מסוגל - מה טוב. לא מסוגל - פחות טוב. אין פה שום קשר לגילך. גילגמש שיחה 16:41, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אני רוצה חונך, עוד לא הבנתם?שאלתי את אלעד קראוז בדף שיחתו ואני מחכה לתשובה! --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 16:43, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אני לא יודע אם אלעד קראוז מתאים למשימה זו. נמתין ונראה מה יצא מהחונכות הזאת. זכור שחנוכות היא צעד אחד לפני חסימה לצמיתות. אין פה משום איום, אך זה פשוט מה שקורה לאנשים שלא יודעים לכתוב. ויקיפדיה היא לא חוג כתיבה יוצרת. בוודאי ובוודאי לא במרחב הערכים. אבדוק את המצב בהמשך ואפעל בהתאם. גילגמש שיחה 16:45, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אפשר למחוק את הבקשה, יש לך רעיון לחונך? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 16:47, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אם אלעד יסכים אז אני מניח שזה בסדר. פשוט לא הכרתי את פועלו בתור חונך לכן אמרתי שאיני יודע. זהות החונך פחות חשובה. יותר חשובה התוצאה. אם אתה חושב שאלעד מסוגל לעזור לך והוא מסכים אז מה טוב. גילגמש שיחה 16:50, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
בתרשמתי מהתקציר בחממה, ולכן אני חושב שכן. אגב, החונכות זה לכל השהות שלי בויקיפדיה? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 16:54, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
עד שכתיבתך תיהיה איכותית מספיק גילגמש שיחה 16:55, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
שזה יהיה חודש?רגע, כל ערך אני אצטרך לכתוב בטיוטה ולחכות לאישורו כדי לפרסם? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 17:02, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
כן, כל ערך שתכתוב ייבדק, אך לא בהכרח ייכתב בטיוטה. השיטה המומלצת לטעמי היא כתיבה בטיוטה. יש חונכים שבוחרים כי תלמידיהם ייכתבו בטיוטה ויש שלא. בתור אחד שעבר חונכות, ברצוני לומר כי תהליך החנוכות אינו מוגבל בזמן - וייפסק כשכתיבתך תשתפר. אולי אחר חודש, אולי אחר חודשיים ואולי אחר שנה. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 17:06, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

כמו שאמר דקל, זה יכול לקחת גם שנה ואולי אפילו יותר או פחות. אי אפשר לדעת. גילגמש שיחה 17:08, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

ארכוב

שלום נהוראיי, אל תארכב דיונים פתוחים שההודעה האחרונה בהם נלחה לך לפני עשר דקות. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 17:18, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

מצטער, בעוד כמה זמן אארכב ואשאיר רק פיסקה זו. נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 17:21, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אל תארכב כל כך מהר, תן לדיונים לנוח עוד כמה ימים. זה לא יזיק לאף אחד. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 17:26, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
טוב, וזה כבר אורכב. --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 17:27, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
החתימה שלך ממש ארוכה, אולי כדאי לך לקצרה. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 17:30, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
זה בגלל השם הפרטי... נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 17:31, 20 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

פארנורמן

עד שתמצא חונך, העברתי את הערך לדף הטיוטה שלך. אנא המנע ליצור ערכים במרחב הראשי ללא אישור החונך. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 19:32, 21 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

אם תיצור ערכים ללא חונך, יחסמו אותך לאלתר. אל תעשה את זה יותר. גילגמש שיחה 19:33, 21 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
בסדר, ובלי קשר-הייתה בעיה בערך? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 19:43, 21 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
לא טרחתי לבדוק אפילו. פשוט אל תעשה את זה יותר בלי חונך. גילגמש שיחה 19:44, 21 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
בסדר, אבל תוכל לבדוק כעת אם הייתה בו בעיה? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 19:50, 21 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אני לא מתכוון לטפל בזה. מצא חונך שיסכים לעזור לך. גילגמש שיחה 19:51, 21 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
זה רק לקרוא ולהגיד, מה אכפת לך?? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 19:53, 21 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

אויש נו למה אתם צועקים על משתמש תורם? אין שום בעיה בערך שהוא יצר. --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 08:39, 22 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

הסרט חולה בתרגגמת ודורש שכתוב וקטגוריות. גיא, כנראה שאה עדיין לא מבין מה הבעיה בערכים כאלו. אתה צריך להפנים את כללי הקהילה. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 08:54, 22 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
בסדר, גם אם הערך לא מתאים למרחב הערכים, לא צריך לאיים עליו שייחסם. --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 08:55, 22 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אחרי שהוסבר והוזהר כבר? ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 08:57, 22 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
בוודאי שיחסם. זה לא איום אלא מה שיקרה לו. סוג של תחזית. גילגמש שיחה 10:28, 22 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
לא אכתוב עוד...כנראה שהערכים שלי על PBS Kids ו-PBS Kids Go! יצטרכו לחכות... --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 10:31, 22 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
תכתוב כשתלמד לכתוב. גילגמש שיחה 10:31, 22 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
זאת הייתה אמירה די פוגעת(בדומה למשועמם לגיא שאחרים אמרו)... ואחכה. --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 10:37, 22 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אתה לא צריך להפגע. אתה באמת לא יודע לכתוב. כשתלמד, אם תלמד, אז נשמח לקבל את זה. כרגע זה לא המצב. גילגמש שיחה 10:41, 22 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

D.I.C.

העברתי את הערך למרחב המשתמש שלך. ערך שדורש שכתוב, שהינו עם {{להשלים}} בראשו, שאינו מקוטגר באף קטגוריה וכשיצרת אותו הצבת בו {{שכתוב}} לא מתאים למרחב הערכים. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 10:59, 22 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

סבבה, 99.9% שאבקש שימחקו אותו כי באמת הוא לא נחוץ. --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 11:01, 22 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

לגבי הסמליל :)

הסרתי את הפסקה כיוון שהסרת את הסמליל, לטעמי האישי זה חבל כי הוא היה צבעוני, אבל זה לבחירתך. אגב, תמיד תהיינה תגובות, שים לב שיצרתי שני סמלים ואחד לא זכה לאהדה, בלשון המעטה חחח, בכל אופן, המשך בדרכך, רק כך לומדים. אני ממש לא ילדה ואם הייתי נדרשת לעצב בגילך סביר שלא היה לי סיכוי אל מול הלוגו. סופש נעים. וכיף לראות חברה צעירים תורמים מזמנם. ;) Itzuvit - שיחה סדנה 06:44, 23 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

תודה . --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  בואו להכחיל את דיסני! 12:51, 23 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

פרס אנני

היי נהוראיי, כל הכבוד על הערך, הוא זקוק למעט עריכה. תודה על כך שהודית לי. לגבי שאלותיך בדף שיחתי. לכתוב ערך על הפרס ? בוודאי. לכתוב ערך על הקטגוריות השונות ? אני לא יודע, צריך לבדוק זאת. צחי לרנר - שיחה 19:49, 23 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

יש לי מידע על כל הפרס, המועמדים והזוכים, אז לכתוב? --נהוראיי מבורך כחלון {{ס:0:*}} שיחה  •  הביכורים שלי  •  עוד 27 ימים יום הולדת! 20:12, 24 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

חונכות

שלום נהוראיי, מי הוא החונך החדש שלך? והאם התייעצת עמו כשיצרת את הערך פרס אנני לסרט האנימציה הטוב ביותר? בנוסף, אתה מוזמן להכחיל את הערך פרס אנני עצמו. תודה, ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 19:50, 23 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

החונך שלי הוא משתמש:Slav4, ואיך להכחיל את הערך פרס אנני אם הוא מפנה לערך שכתבתי? --נהוראיי מבורך כחלון {{ס:0:*}} שיחה  •  הביכורים שלי  •  עוד 27 ימים יום הולדת! 20:13, 24 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
הוא כבר לא מפנה :) Itzuvit - שיחה סדנה 15:58, 25 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
למה אך הוא התכוון בלהכחיל?היו שם רשימות של הפרסים? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  יום הולדת... 16:01, 25 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
נהוראיי, הרעיון בחונכות הוא שאינך מעלה ערכים שהחונך שלך לא אישר את העלאתם, אין תפקידו של החונך לרדוף אחריך. אם יש לך בעיה עם החונך הספציפי כי הוא אינו זמין, חפש לך חונך אחר. אל תעלה ערכים למרחב הערכים לפני שאושרו על ידי החונך. כשתסתיים תקופת החניכה שלך והחונך יגיע למסקנה שאתה יכול להמשיך לבד הוא יודיע על כך. אני מבקשת שתקפיד על כך בתקופת החניכה, זה גם לטובתך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:32, 31 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
החונך שלי הוא דקלוהוא אישר עד כה את הערכים שפרסמתי. --נהוראיי מבורך כחלון - שיחה - בואו ליצור את ארתור! 21:02, 31 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

אלווין והצ'יפמאנקס

בקשר לשלושת הסרטים, אתה מוזמן להצטרף ולכתוב יחד איתי את הערכים. Gellerman - שיחה 21:08, 24 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

האם כבר התחלת לכתוב אותם בטיוטה? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  עוד 27 ימים יום הולדת! 22:14, 24 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
עדין לא, יתכן שמחר אתחיל. Gellerman - שיחה 22:45, 24 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
בסדר, אני יערוך את הטיוטה ואוסיף לה. --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  עוד 25 ימים יום הולדת! 22:52, 24 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
מצטער אם התעכבתי כמה ימים, אבל אכתוב את הערך בימים הקרובים, מקסימום אתה יכול להתחיל. Gellerman - שיחה 20:12, 28 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אחכה שתתחיל אתה . --נהוראיי מבורך כחלון - שיחה - בואו ליצור את ארתור! 20:58, 28 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
התחלתי את הערך הראשון, אתה מוזמן לבדוק ולשפץ. Gellerman - שיחה 17:31, 5 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה
אתחיל ביום שלישי . --נהוראיי מבורך כחלון - שיחה - בואו ליצור את ארתור! 19:52, 7 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

הצעה

שלום נהוראיי ושבוע טוב. ראיתי שאתה משלב בחתימתך את מספר הימים שנותרו ליום הולדתך. עם זאת, אתה לא מעדכן את התאריך שנותר בזמן. רציתי להציע לך להחליף את קוד היומולדת בקוד הבא: " עוד {{הפרש תאריכים|{{יום מקומי}}|{{חודש מקומי}}|{{שנה מקומית}}|19|9|2013}} יום הולדת! " כך שחתימתך תעודכן אוטומטית. בהצלחה, ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 09:59, 25 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

אני לא מצליח לעשות את זה, תוכל אתה לעשות לי? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  עוד 25 ימים יום הולדת! 15:03, 25 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
איני יכול לעשות לך זאת. אתה צריך להוסיף זאת לחתימה שלך. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 16:10, 25 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אוקיי.... תודה. --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  יום הולדת... 16:12, 25 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
גם כאן בהודעה למטה כדאי לעשות זאת. --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 16:20, 25 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

חקלאות ישראל

שלום נהוראי, אני בקשת להבין מדוע העברת את דף הטיוטה של דקל. האם דקל לא יכול להעביר בעצמו? שים לב שגם לא בצעת העברה נכונה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:23, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

הערך מוכן כבר זמן מה והוא לא העביר, בנוסף- קוראים לי נהוראיי ולא נהוראי. וסליחה שלא כתבתי לו שהוא יעשה זאת. --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  עוד 24 ימים יום הולדת! 15:24, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
עשית העברה שהייתה מלאה בעיות, לקח לי זמן לתקן. זו צריכה להיות ההחלטה שלו אם הערך מוכן.
אני מבקשת שתתקן את החתימה שלך. כשפותים את הדף למצב עריכה, החתימה משאירה שפע של טקסט לא ברור. זה מפריע מאד. צור חתימה שהיא פשוטה טכנית וגם קצרה יותר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:38, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
זו החתימה שאני רוצה.... --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  הביכורים שלי  •  עוד 24 ימים יום הולדת! 15:41, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אולי אתה רוצה אבל היא בלתי אפשרית מבחינה טכנית. לא ייתכן שבמצב עריכה, החתימה שלך תשתרע על חצי דף. זה מאד מפריע. אני חוזרת ומבקשת שתשנה אותה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:43, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
שיניתי, הנוכחית בסדר? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  עוד 24 ימים יום הולדת! 15:49, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
לא. יש בעיה בסיסית בחתימה שלך אתה צריך לאפס אותה ולהתחיל מהתחלה, בעיצוב פשוט.

מה שרואים במצב עריכה הוא זה:

[[משתמש:Bvurt12|נהוראיי מבורך כחלון]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> [[שיחת משתמש:Bvurt12|שיחה]] <span style="white-space:nowrap; font-weight:bold;"> • </span> עוד {{תבנית:הפרש תאריכים/טקסט |{{#חשב: 2013 - 2013 - {{#חשב תנאי: (08 < 9) or ((08 = 9) and (26 <= 19)) | 0 | 1 }} }} | {{#חשב: ( 12 + 9 - 08 - {{#חשב תנאי: 26 > 19 | 1 | 0 }} ) mod 12 }} | {{#חשב: 19 - 26 + {{#חשב תנאי: 26 <= 19 | 0 | {{#בחר: 08 | 1 = 31 | 2 = {{#חשב תנאי: (2013 mod 4) = 0 | {{#חשב תנאי: (2013 mod 100) = 0 | {{#חשב תנאי: (2013 mod 400) = 0 | 29 | 28 }} | 29 }} | 28 }} | 3 = 31 | 4 = 30 | 5 = 31 | 6 = 30 | 7 = 31 | 8 = 31 | 9 = 30 | 10 = 31 | 11 = 30 | 12 = 31 }} }} }} }} יום הולדת! 15:49, 26 באוגוסט 2013 (IDT)


חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:58, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
אז מה אני אמור לעשות כדי שהכל יהיה בסדר? --נהוראיי מבורך כחלון  •  שיחה  •  עוד 24 ימים יום הולדת! 16:02, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
תתחיל בזה שתחזור לברירת המחדל של המערכת. בכל פעם שאני עונה לך אני צריכה לרדת מסך שלם למטה. זה ממש לא נוח. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:14, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
הערה - החתימה הזו תהיה רק עד ה-19 בספטמבר. --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 16:17, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
חנה שלום, ראיתי כעת כי נהוראיי העביר את הדף למרחב הערכים. הטיוטה עוד לא מוכנה והחזרתי אותה למרחב המשתמש שלי. לאחר שיחה קצרה עם נהוראיי בפייסבוק, הבנתי כי מעשה זה נעשה בתום לב ובכוונה טובה של נהוראיי. נהוראיי, איני כועס עליך ואני מציע לך שלהבא, תברר עם המשתמש בדף שיחתו לפני שתעביר ערך שלו. בברכה, ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 16:26, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
החתימה לא תהיה עד ה-19 בספטמבר כי היא נשארת לנצח במרחבי ויקיפדיה וזה מקשה על כולם. נהוראיי הנושא אינו נתון לויכוח, היא בעייתית ראה עזרה:חתימה. חזור קודם כל לברירת המחדל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:30, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
עזבי, אני יסיר את החלק של היום הולדת... --נהוראיי מבורך כחלון - שיחה - עוד 24 ימים יום הולדת! - בואו ליצור את ארתור! 16:32, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
בוצע בוצע --נהוראיי מבורך כחלון - שיחה - בואו ליצור את ארתור! 16:34, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
יפה. הערה קטנה: בעברית אומרים בלשון יחיד בעתיד "אני אסיר" ולא אני יסיר. יסיר זה גוף שלישי יחיד. למשל: הוא יסיר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:40, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
טוב, תודה על התיקון. אך איני מבין מדוע קרה כל הדבר בחתימה... --נהוראיי מבורך כחלון - שיחה - בואו ליצור את ארתור! 16:41, 26 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

נראה לי שיש לך טעות בדף המשתמש

קובץ:טעות בדף המשתמש.png
זה לא אמור להיות 2013 במקום 2012?

Guycn2 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

בהקשר למה זה?
נ.ב.- מדוע אינך חתמת? --נהוראיי מבורך כחלון - שיחה - בואו ליצור את ארתור! 17:15, 27 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
שיניתי, סליחה שפלשתי למרחב שלך... --Guycn2 - שיחה 17:28, 27 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
כן, זהו הייתה טעות, תודה. --נהוראיי מבורך כחלון - שיחה - בואו ליצור את ארתור! 17:29, 27 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה
בבקשה. --Guycn2 - שיחה 20:08, 27 באוגוסט 2013 (IDT)תגובה

אלפא ואומגה (סרט)

מדוע אתה יוצר ערכים בלי להודיע לי? ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 11:53, 16 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

זה היה ממש בטעות! במקום לכתוב אותו במרחב המשתמש כתבתי או7תו במרחב הערכים, זאת הייתה טעות, סליחה. --נהוראיי מבורך כחלון - שיחה - א-נ-י-מ-צ-י-ה-! 11:54, 16 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה
נניח וטעות כזו קורה פעם אחת. אבל זו כבר פעם רביעית. לצערי אני נאלץ לבקש את חסימתך ליום. אתה צריך לשתף פעולה עם החונכות. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 11:55, 16 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה
כתבתי בטיוטה, אמרתי לך בפייסבוק! בטעות זה נכתב במרחב הערכים, איני שמתי לב!!! --נהוראיי מבורך כחלון - שיחה - א-נ-י-מ-צ-י-ה-! 11:56, 16 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

נחסמת ליום

אני מקווה כי החסימה הזמנית תרגיע את טעויותיך. --אילילה - שיחה 12:09, 16 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

תבנית עולמות וירטואלים

אחלה תבנית, כל הכבוד אייסיטי - שיחה 14:46, 16 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה