לדלג לתוכן

שיחת משתמש:ריהטא – הבדלי גרסאות

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 שנים מאת אליצור יחיא בנושא שיאה
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
שורה 118: שורה 118:
:::יש לי בתבניות שבסרגל הכלים גם [[תבנית:ביקורת בונה]], באמת שלא ידעתי עד עכשיו מה כתוב בה, מתנצל אם הייתי נחרץ מידי [[משתמש:שמיה רבה|שמיה רבה]] • [[שיחת משתמש:שמיה רבה|שיחה]] • ז' בטבת ה'תשפ"א • 12:06, 22 בדצמבר 2020 (IST)
:::יש לי בתבניות שבסרגל הכלים גם [[תבנית:ביקורת בונה]], באמת שלא ידעתי עד עכשיו מה כתוב בה, מתנצל אם הייתי נחרץ מידי [[משתמש:שמיה רבה|שמיה רבה]] • [[שיחת משתמש:שמיה רבה|שיחה]] • ז' בטבת ה'תשפ"א • 12:06, 22 בדצמבר 2020 (IST)
==[[שיאה]]==
==[[שיאה]]==
פרי עץ תמיד יהיה כשר בחו"ל? לכאורה יש לחוש ל[[ערלה|ערלת חו"ל]] שספיקה מותר וכן יש לבאר אם מקורו תמיד מחו"ל. ואם מותר בהנאה או גם באכילה.--[[משתמש:אליצור יחיא|אליצור יחיא]] - [[שיחת משתמש:אליצור יחיא|שיחה]] 17:58, 28 בדצמבר 2020 (IST)
פרי עץ תמיד יהיה כשר בחו"ל? לכאורה יש לחוש ל[[איסור ערלה#בחוץ לארץ|ערלת חו"ל]] שספיקה מותר וכן יש לבאר אם מקורו תמיד מחו"ל. ואם מותר בהנאה או גם באכילה.--[[משתמש:אליצור יחיא|אליצור יחיא]] - [[שיחת משתמש:אליצור יחיא|שיחה]] 17:58, 28 בדצמבר 2020 (IST)

גרסה מ־18:59, 28 בדצמבר 2020

שלום

ריהטא שלום רב, שמי טל, אני סטודנטית לתואר ראשון, ובתקופה זו אני שותפה למחקר אקדמי על תורמי תוכן לוויקיפדיה. אודה לך אם נוכל לערוך ראיון במסגרת המחקר על תרומתך לתוכן וליצירת ערכים בוויקיפדיה. הראיון הינו אנונימי, והשימוש הינו לניתוח מחקרי בלבד. אשמח מאוד לשיתוף פעולה :) תודה רבה טל אסרף 25 - שיחה 13:18, 7 בפברואר 2019 (IST)תגובה

טל אסרף 25 צרי איתי קשר במייל. --ריהטא - שיחה 10:45, 25 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

כוכב לתומך!

כוכב התומכים
על השקעה בקידום מהיר של ערכים בעייתיים (במקום להוסיף עליהם הערה). טוב שיש כמותך כאן. תלם - שיחה 22:32, 11 בפברואר 2019 (IST)תגובה

סינון פרסים

בעקבות השינוי שהצעת לחיים סידר מוצג פרס בוני ציון אבל לא פרס וולף ברפואה, פרס קרן גרדנר הבינלאומי, ופרס לואיסה גרוס הורוויץ. לג'ון גודאינף מוצג פרס ראש הממשלה לחדשנות בתחום תחליפי נפט אבל לא Von Hippel Award, פרס ולש בכימיה, פרס אנריקו פרמי, פרס הכִּירָלִיּוּת, פרס צ'ארלס סטארק דרייפר ואחרים. להבנתך בחירה זו היא אנציקלופדית ונאותה? הנדב הנכון - שיחה 21:49, 24 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

הנדב הנכון אני לא מבין בזה. בזמנו פשוט רציתי לסנן רשימות מילגות שצורפו לערכים ולא היה בהם טעם. על פניו נשמע שאתה צודק. --ריהטא - שיחה 23:33, 24 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה
יישמתי את ההצעה שלך ש"הגדרה לפרס אמיתי היא בדרך כלל פרס שיש לו ערך בויקיפדיה". השאלה היא האם כברירת מחדל עדיף שבכל הערכים יוצגו כל הפרסים ובפרט כל מלגה או רק פרסים שנכתבו? אם פרס צ'ארלס סטארק דרייפר הוא פרס חשוב אפשר להניח שיכתבו עליו ערך ואז הוא יופיע ברשימה. ערן - שיחה 19:49, 25 באוגוסט 2019 (IDT)תגובה

אני לגמרי חדשה וגם התרגשתי וחשבתי שיותר טוב הכינוי (ככה מלמדים אותנו בסמינר את השם שלו) ותיקנתי חבירה מהסמינר הכניסה אותי לזה, נא לא לחסום לתת צאנס. קיבלתי חונך ששלח לי לגימייל את דף היעוץ. תודה לך ריהטא. אלינה שיר אל - שיחה 14:43, 19 בספטמבר 2019 (IDT)אלינה שיראלתגובה

אין בעיה. רק לפעול בזהירות כשמשנים ערכים קיימים. ולזכור - לא כל העולם לומד בסמינר שלכם. --ריהטא - שיחה 14:50, 19 בספטמבר 2019 (IDT)תגובה

שיחה:יונתן שונרי

שלום לך,
בדף השיחה הנ"ל, בפסקה האחרונה, כתבת שלוש מילים שצריך להסיר מהדף. כך לא מתייחסים לחברי קהילת הכותבים בוויקיפדיה ("צריך תמיכה מאנשים שאינם כותבי הערך" [דרך אגב, נדמה לי שהיא אכן ניתנה שם על ידי כמה אנשים], וההמשך - ממש לא במקום). מצפה שתסיר את הדברים. אלדדשיחה 10:58, 16 בדצמבר 2019 (IST)תגובה

אלדד אני לגמרי חולק עליך. מי שכתב את הערך נכנס ללופ של ויכוח שלא נגמר, כדי לשכנע כמה הערך חשוב. בסדר, הבנו. על מנת הערך לא יוסר צריך תמיכה של עוד אנשים. ליתר בטחון אני מתייג עוד כמה משתמשים שיביעו את דעתם. יוניון ג'ק נרו יאיר Lostam --ריהטא - שיחה 17:15, 16 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
אני לא תומך באמירה הזאת, אבל היא לא מן החמורות אצלנו. הייתי מטפל קודם למשל בהתקפות האישיות האלה. נרו יאירשיחה • י"ח בכסלו ה'תש"ף • 17:22, 16 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
אני לא הייתי מתבטא כך, אבל אני מסכים עם נרו שהתבטאויות חמורות מאלה הן מנת חלקנו היומית כאן. ועדיין, מוטב להימנע מאמירות שמסיטות את הדיון מגופו של עניין לגופו של אדם. Lostam - שיחה 18:05, 16 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
לא רואה את זה ככה, אבל מחקתי. --ריהטא - שיחה 18:25, 16 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
הדברים שנכתבו (ואשר הוסרו) הם נכונים, עובדתית. יחד עם זאת, אני יכול להבין מדוע יהיו מי שימצאו דברים אלו פוגעניים, אם כי אני לא חושב שהדברים מהווים הפרה כללי ההתנהגות בין חברי הקהילה. אני מסכים עם Lostam - אמירות שמסיטות את הדיון מהעיקר - מוטב פשוט להימנע מהן (אלא אם כן, כמובן, מטרתך היא להסיט את הדיון מהעיקר). יוניון ג'ק - שיחה 20:29, 16 בדצמבר 2019 (IST)תגובה

דב יוסף

שלום, התמונה הוחזרה למצב התקין. חזרתישיחה 18:30, 24 בינואר 2020 (IST)תגובה

כוכב איכותי!

כוכב איכותי
יישר כח אשמח מאוד אם תתן אישור לערך שמעון רגובי

הוא באמת אדם שצירך להרשם בתולדות החברה אלחנן.ר. - שיחה 13:05, 6 בפברואר 2020 (IST) Elirov (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

ומה האינטרס שלך? אני אישית כתבתי ערכים לא מעטים בויקיפדיה. יש לי כלל ברזל - לא כותב על קרובי משפחה ולא על המורים שמלמדים אותי באוניברסיטה. חוסר האובייקטיביות שלך מרתיע את כולם כולל אותי. בהחלט אתנגד להצבת הערך. --ריהטא - שיחה 16:01, 6 בפברואר 2020 (IST)תגובה

גנבת לי

את הערך שמעון בר סבא שתכננתי לכתוב עכשיו... קריצה התו השמיניהבה נשוחחתובנות 23:16, 11 בפברואר 2020 (IST)תגובה

התו השמיני אם לא התחלת אז לא נורא. יש עוד הרבה בנצרות. --ריהטא - שיחה 08:11, 12 בפברואר 2020 (IST)תגובה

ישראל הגר (אהבת ישראל)

בערך מופיע ציטוט של העיתונאי דוד גלעדי, אך זמן רב מופיעה שם דרישת מקור. אתה אולי זוכר על סמך מה כתבת את הערך? בברכה, גיברס - שיחה 10:25, 9 במרץ 2020 (IST)תגובה

תוקן. --ריהטא - שיחה 15:24, 9 במרץ 2020 (IST)תגובה
תודה רבה! בברכה, גיברס - שיחה 13:09, 12 במרץ 2020 (IST)תגובה

ההיתר של הגר"י עובדיה למוזיקה בספירת העומר

ערב טוב ריהטא,
אשמח לשמוע את לדעתך האם ההתר של הגר"י יוסף לשמוע מוזיקה ב'ספירה' בגלל הקורונה, מספיק חשוב כדי להזכיר את זה ב"עמדותיו" בערך עליו.
תודה בן נחום - שיחה 19:24, 16 באפריל 2020 (IDT)תגובה

אני מכיר רבניםם מתירים גם ללא קורונה. אין לזה חשיבות מרובה. --ריהטא - שיחה 19:28, 16 באפריל 2020 (IDT)תגובה
הבנתי, תודה! בן נחום - שיחה 19:31, 16 באפריל 2020 (IDT)תגובה
בלי להביע דעה, אתה מכיר כנראה רבנים דת"ל, אצל החרדים זה ממש לא כך (ועוד הערה קטנה, הגר"י יוסף כמובן). חסר תקנה :-)שיחה • כ"ג בניסן ה'תש"ף • 19:36, 16 באפריל 2020 (IDT)תגובה
יתכן. אך כל עניין האבלות בספירת העומר הוא עצמה עניין לא ברור (למעט איסור נישואין). אני לא בטוח שזה עניין של חרדים-דת"ל. מה עם תימנים למשל? הרמב"ם לא שמע על עניין כזה. --ריהטא - שיחה 19:40, 16 באפריל 2020 (IDT)תגובה
זניח בתכלית. קודם כול שימצאו מקור ל"איסור החמור" לשמוע מוזיקה בספירת העומר. דגש חזק - שיחה 19:45, 16 באפריל 2020 (IDT)תגובה
מסכים איתך. --ריהטא - שיחה 19:45, 16 באפריל 2020 (IDT)תגובה
הדגשתי כמובן שאיני מביע דעה על חשיבות האזכור, דעת הפוסקים מחברי השו"ת האחרונים לאיסור, פסיקות להיתר אינם במיינסטרים (דגש, ראה או"ח תק"ס ג', אין סיבה להחריג את ימי ספירת העומר, ואני מכיר את פסיקתו של הרב וואזנר בעניין, רק מעורר). חסר תקנה :-)שיחה • כ"ג בניסן ה'תש"ף • 20:08, 16 באפריל 2020 (IDT)תגובה
"אין סיבה להחריג את ימי העומר" הוא טיעון ריק. בין המצרים לחוד, זכר לחורבן לחוד וספירת העומר לחוד. מזכיר שבכלל אבלות ספירת העומר מוזכרת לראשונה בגאונים ואבלות החורבן היא דינא דגמרא. ביקשתי מקור קדום, ולא מ־70 השנים האחרונות. דגש חזק - שיחה 20:14, 16 באפריל 2020 (IDT)תגובה

הגדרת תלמיד

אני מבין שעל יחזקאל ברטלר ויהודה בויאר לא קשה לך (בשביל תהיות כאלו, יש צורך בהיכרות מוקדמת עם התחום, תוכל להתרשם למשל מכמות האזכורים בספר מעשה אי"ש). חסר תקנה :-)שיחה • כ' באייר ה'תש"ף • 23:25, 13 במאי 2020 (IDT)תגובה

שיחה קשה לי על שניהם אבל לפחות הם מבוגרים בשנה. כנראה כולם "קיבלו" ממנו איכשהוא. תלמידים מובהקים? אני לא מאמין. ובחייאת, יש לי היכרות עם התחום כנראה מלפני שנולדת. --ריהטא - שיחה 07:00, 14 במאי 2020 (IDT)תגובה
היי, הכל ברוח טובה כמובן, דווקא משום שהייתה לי תחושה שאתה בעניין, סקרן אותי למה רק הוא סומן על ידך (להבנתי, כיוון שזו קליקה סגורה, שהמאפיינים שלה קצת שונים מקבוצות אחרות, לא כל הבחורים שהסתובבו אצלו נחשבים כתלמידים, אלא רק אלו שהמשיכו לפי ה"קו" של חוג חזון איש, אם הוא היה גר בבני ברק, מסתבר שהיה לעניין יותר ביטוי). חסר תקנה :-)שיחה • כ' באייר ה'תש"ף • 13:53, 14 במאי 2020 (IDT)תגובה
לא הכרתי את האחרים ובמקרה הגעתי לערך שלו. אגב היו לי ויכוחים גם על אלה שהוגדרו כ"תלמידי הרצי"ה". מי שבגילי ומטה כבר לא יכול להיות תלמידו. כשהייתי בכיתה י' וכבר היייתי ב"שבוע ישיבה" בישיבת מרכז הרב הוא היה חולה ובקושי תפקד. אז איך הם תלמידיו? מו"ר הרב יהושע יגל היה דווקא תלמיד החזון איש בהגדרה שקיבל ממנו חידושים בלימוד. והוא גם היה מצטט ממנו. אבל הוא (וידידו הרב נדל) מתאימים מבחינת הגיל. הם היו תלמידי חכמים עם יידע וותק כשדיברו איתו. וזה כלל לא קשור לחוג החזון איש. --ריהטא - שיחה 14:02, 14 במאי 2020 (IDT)תגובה
מסכים. גם אני סבור שיש שתי קטגוריות, כאלו שהכירו אותו כבר בתור אנשים בוגרים ותלמידי חכמים, וכאלו שהכירו אותו בתור בחורים או אברכים צעירים שכל מהלך חייהם עוצב לפי תורתו, אלו ואלו תלמידיו, אבל האחרונים לקחו את העניין צעד אחד קדימה (אם ניקח את הרב יגל כמשל, אני מכיר לא מעט אנשים ש"עברו" במדרשיה, ועד היום חשים כלפיו כתלמידים ומדברים עליו בהערצה למרות שהקשר ביניהם לא היה כה אדוק, מאמין שזה קשור לאופי של אנשים), אם הנושא של תלמידי החזו"א מעניין אותך, כמדומני שלמשתמש:פיראוס יש ידע בתחום, ליל מנוחה. חסר תקנה :-)שיחה • כ"א באייר ה'תש"ף • 21:35, 14 במאי 2020 (IDT)תגובה

בירור

אולי יש לך גישה לאיזה אתר שאפשר לבדוק שם מס' תלמידים שיש בכל ישיבה בארץ? בזמנו ראיתי את זה באיזה ערך, אולי אתה יודע משהו בנידון ? לחיים • כ"א באייר ה'תש"ף 10:58, 15 במאי 2020 (IDT)תגובה

לא יודע. --ריהטא - שיחה 13:14, 15 במאי 2020 (IDT)תגובה
משתמש:לחיים 2 ראה דף השיחה:ישיבת תורת רפאל, שמיה רבהשיחה • כ' בתשרי ה'תשפ"א • 17:52, 8 באוקטובר 2020 (IDT)תגובה

אבלמן

הי, את החשיבות של עקיבא וינגרטן כן הבנת לגמרי? אני מבין שהספר של אבלמן עושה באזזז רציני, החברה שלי רחוקה מעמדותיו השמרניות-ימניות כרחוק מזרח, ובכל זאת קיבלתי היום את ההמלצה השלישית או הרביעית (לא כולן חיוביות כמובן) לקרוא את הספר. הלכתי לבדוק בוויקיפדיה, ומשמצאתי שאין ערך כתבתי אותו. ביקורת - שיחה 22:18, 19 ביולי 2020 (IDT)תגובה

תחרות ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת – כתיבת ערכים 2020

שלום רב! מאחר והשתתפת בהצלחה בתחרות בשנה שעברה, אנו מזמינים אותך להשתתף גם השנה! פרטים ניתן לקבל בדף המיזם, מאחלים לך המון הצלחה! ‏Ovedcשיחה 08:09, 26 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

עוד היום אעלה ערך. ‏Ovedc --ריהטא - שיחה 09:16, 26 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
Ovedc בעניין אחר, עברתי היום ליד בית כנסת ותלמוד תורה "אורח חיים" ברחוב שילה בירושלים - אחד מאתרי המורשת במיזם. על פי הכתובת רחוב שילה 23. אז מתברר שזה בניין בית הכנסת אוהבי ציון שקיים עליו ערך. כנראה בעבר שכן שם גם תלמוד תורה, וזאת לפי אחת מההקדשות על הבניין. בקיצור - יש להוציא את הערך מהמיזם. --ריהטא - שיחה 18:31, 26 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
תודה רבה על תשומת הלב! תיקנתי ברשימה. ‏Ovedcשיחה 18:37, 26 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
ברכות על הערך מנזר קוזיה היפה! הוא גם יכול להשתתף בתחרות!
לא נדרשת ממך השקעה נוספת. התחרות עוסקת בכל אתרי המורשת, כהגדרתם בערך אתר מורשת, כולל כמובן אתרי מורשת עולמית! על מנת לשתף ערך שלך בתחרות, כל מה שנדרש הוא לרשום אותו במסלול העצמאי ולהוסיף לו את התבנית הרלבנטית ({{ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת/תחרות כתיבת ערכים 2020/תבנית}}). אשמח אם תכלול את הערכים שאתה כתבת או שתכתוב בתקופת התחרות (בין 16 באוגוסט ל-15 באוקטובר) במסלול העצמאי! בהצלחה! ‏Ovedcשיחה 07:55, 28 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
Ovedc ממש מפתיע ולא מתוכנן. כתבתי את הערך בגלל הכנסייה הרומנית (ירושלים) והערתו של דוד קרויאנקר על הדמיון ביניהם. --ריהטא - שיחה 16:46, 28 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה
כל הכבוד, אז תכניס אותו לתחרות! שבת שלום! ‏Ovedcשיחה 20:11, 28 באוגוסט 2020 (IDT)תגובה

We sent you an e-mail

Hello ריהטא,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email [email protected].

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:51, 25 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

אגרות בר כוכבא

שלום, הסרת הערת השוליים עם השם "|שם=ידין" הפילה עוד 3 הערות שוליים שהתבססו עליה (ממוספרות [1]), ויצרה "שגיאת ציטוט: תג <ref> לא תקין; לא נכתב טקסט עבור הערות השוליים בשם ידין". אנא תקן בהתאם לצורך (אם ההערה מתאימה לשלוש ההערות שנותרו – להחזיר אותה במקום הראשונה שנותרה; אם אינה מתאימה – למחוק את שלושתן). תודה, חזרתישיחה 07:27, 16 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

חזרתי הטכניקה לא הייתה מוכרת לי. למדתי והחזרתי. --ריהטא - שיחה 08:24, 16 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

שיחה:ישראל בן יוסף

על מנת לשמור על אווירה נעימה ופוריה במיזם אין ללעוג לעבודה שהושקעה על ידי עמיתים. מותר להעביר ביקורת בונה, אך ללא שימוש במילים פוגעניות. מילים פוגעניות הוסרו מעריכתכם. אנא הקפידו להבא להתבטא בנימוס בהתאם לכללי ההתנהגות בקהילה. שמיה רבהשיחה • ז' בטבת ה'תשפ"א • 11:43, 22 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

לא פגעתי ולא הוסר כלום. --ריהטא - שיחה 12:04, 22 בדצמבר 2020 (IST)תגובה
יש לי בתבניות שבסרגל הכלים גם תבנית:ביקורת בונה, באמת שלא ידעתי עד עכשיו מה כתוב בה, מתנצל אם הייתי נחרץ מידי שמיה רבהשיחה • ז' בטבת ה'תשפ"א • 12:06, 22 בדצמבר 2020 (IST)תגובה

שיאה

פרי עץ תמיד יהיה כשר בחו"ל? לכאורה יש לחוש לערלת חו"ל שספיקה מותר וכן יש לבאר אם מקורו תמיד מחו"ל. ואם מותר בהנאה או גם באכילה.--אליצור יחיא - שיחה 17:58, 28 בדצמבר 2020 (IST)תגובה