לדלג לתוכן

ויקיפדיה:בודק/בקשות לבדיקה/ארכיון 16

הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של בקשות לבדיקה. נא לא לערוך דף זה.



1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34



משתמש:זלמןן

[עריכת קוד מקור]

אין ספק שהמשתמש ה"חדש" הזה הוא ישן. העריכה הזאת והזאת, ממש לא או לא ממש מתאימות למשתמש חדש ורך איברים. הנה פנייתו למשתמש שיע שבאופן מפתיע בעל דף משתמש דומה למדי. מה הוא מכיר אותו בכלל ומזה הצהרת האג'נדה הזאת שהיא אף למעלה מכוחו של אובמה? תחושה עמומה שיש קשר בין השניים. או בקיצור: אם הוא לא משתמש רשום אני הולכת לפקוד את 770 ואם כן הוא חייב לי 777.

אני לא בקיאה בנהלי הבדיקות כאן, אבל נדמה לי מאד שכדאי לבדוק מה הולך כאן. • צִבְיָהשיחה • כ"ב באדר ה'תשע"ג 21:52, 4 במרץ 2013 (IST)תגובה

בהמשך לשבח קנייבסקי (שיחה | תרומות | מונה)

[עריכת קוד מקור]

טרי מהיום. וריקוצלה (שיחה | תרומות | מונה). ממליצה לבדוק בובות נוספות, כידוע לרוב הן מגיעות בסדרות אקספדנציאליות. ‏Itzuvit - שיחה סדנה 09:17, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה

וכתובת 5.28.174.102 (שיחה | תרומות | מונה)Itzuvit - שיחה סדנה 09:20, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה
ועוד אחת 5.28.174.175 (שיחה | תרומות | מונה) עד שחסמתי את הערך לעריכה. ‏Itzuvit - שיחה סדנה 09:26, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה
בעד לאור התפתחויות אחרונות בפרשה זו (בהמשך לדיון הקודם שכבר אורכב). דרור - שיחה 12:01, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה
תבנית:תהייה מה תיתן הבדיקה? זה ברור שזה הוא... לא? • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!13:06, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה
כמו שציינה עיצובית - הן באים במקרה זה בסדרות. דרור - שיחה 13:08, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה
בדיוק. הכוונה לחפש עוד בובות שכבר נמצאות בארסנל. כפי שנמצאו בבדיקה הקודמת. ‏Itzuvit - שיחה סדנה 13:20, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה
בעד, אין לי זמן עכשיו לבדיקה, דרור - רשאי אש • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!13:51, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה
דרור - שיחה 14:11, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה
אוקיי. תודה. ועדהסיבוב הבא... ‏Itzuvit - שיחה סדנה 14:18, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה

"סדרות אקספדנציאליות" – ? --פָדִיחָה ש\ת 19:11, 8 במרץ 2013 (IST)תגובה

בהמשך לשבח קנייבסקי (שיחה | תרומות | מונה) 2

[עריכת קוד מקור]
עוד כמה שחסמתי בימים האחרונים - משתמש:רוביו, משתמש:ירובלו ומשתמש:Evergreen, צריך למצוא האם יש עוד בובות. אפשר להסתכל בחסימות שלי מאתמול כדי לבדוק גם IP. דורית 14:32, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה
בעד לבדוק את השלישיה שדורית מעלה. דרור - שיחה 16:15, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה
בדקתי. לא נפתחו משם. נויקלן 16:19, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה
תודה לשניכם. דורית 16:45, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה

בובות קש

[עריכת קוד מקור]

האנצ' חזר עם בובות נוספות, והפעם משתמש:עמיה קורן, משתמש:ג'וליארד ומשתמש:ז'דאנוביזם. אשמח לבדיקה לגילוי בובות נוספות, וכן אני מבקשת את ה-IP כדי שנדע להתגונן טוב יותר. תודה, דורית 15:34, 16 במרץ 2013 (IST)תגובה

יש 5 בודקים, אם לנויקלן אין זמן לבצע את הבדיקה, אף אחד מהאחרים לא יכול לעשות זאת? אני לא אומרת שהבודקים צריכים להיות כל היום בוויקי, אבל זה לוקח יותר זמן מכפי שזה אמור, בטח ובטח במקרה שלפנינו. בברכה, דורית 23:32, 17 במרץ 2013 (IST)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכה:

עודד (Damzow)שיחהלימין שור!23:37, 17 במרץ 2013 (IST)תגובה

כמו כן:

שהיו בשימושו של Euro5 • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!23:57, 17 במרץ 2013 (IST)תגובה

תודה רבה, זה מועיל מאד. ובאותו עניין, עושה רושם שגם משתמש:בוכה בוכה דמעות הוא מיודענו, אם אפשר להרחיב את הבדיקה גם אליו, אשמח. תודה מראש, דורית 00:03, 18 במרץ 2013 (IST)תגובה
אכן, הוא חולק את אותה הכתובת, 109.64.188.1, יחד עם ג'ו בזוקה, עמיה קורן וז'דאנוביזם ללא כל פעילות אחרת מכתובת אחרת • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!00:07, 18 במרץ 2013 (IST)תגובה
מצוין, תודה רבה. דורית 00:12, 18 במרץ 2013 (IST)תגובה

הידען

[עריכת קוד מקור]

הידען (שיחה | תרומות | מונה) - יש חשד שמדובר ב ילד קטן (שיחה | תרומות | מונה) - ראו את עריכותיו ואת דף המשתמש שלו. נכון שהבקשה שלי נשמעת די חריגה אבל יש לי חשד חזק שמדובר באותו המשתמש. ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 17:47, 6 במרץ 2013 (IST)תגובה

נראה לי שניתן לקבוע ברמת ודאות גבוהה שמדובר באותו משתמש - נראה שהידען הוא משתמש שנפתח כדי להשתתף בדיוני המלצה בעקבות הבקשה מילד קטן להפסיק להשתתף בדיונים אלו (ר' שיחת משתמש:ילד קטן#חונכות 3), וזאת בשל כך שזה הדבר הכמעט ראשון שנעשה בחשבון. מציע להבהיר לילד קטן/הידען שאין זה מקובל לפתוח בובות קש, אבל לא בטוח שיש טעם להפעיל את כלי הבדיקה במקרה זה. תומר - שיחה 12:28, 8 במרץ 2013 (IST)תגובה
תוסיפו בבקשה גם את משתמש:יוספוש לבדיקה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:54, 8 במרץ 2013 (IST)תגובה
וגם את GeriReshef (שיחה | תרומות | מונה). קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:57, 8 במרץ 2013 (IST)תגובה
בשלב הראשון אטפל בנושא בלי בדיקה. אח"כ לפי הצורך אבקש אחת. יש כבר כמה בובות נוספות שאני מזהה רק מעיון במשתמשים. אני מעדיף שהוא יחשוף אותן. נויקלן 15:06, 8 במרץ 2013 (IST)תגובה
ברוקולי טועה בקשר למשתמש:GeriReshef. השתתף בסדנת עריכה בספריית אוניברסיטת חיפה, תראו גם את העריכות שלו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 15:13, 8 במרץ 2013 (IST)תגובה
GeriReshef רשום במיזם משנת 2006. גם לדעתי זה לא הוא. נויקלן 15:25, 8 במרץ 2013 (IST)תגובה
החשד של ברוקולי מופרך על פניו, ובאופן כללי אני מקווה מאוד שאי אפשר "להוסיף" משתמשים לבדיקה, משל היו עגבניות בשוק. כדאי להבהיר שכל "תוספת" כזאת חייבת להיות מגובה בעילה מפורשת. ‏nevuer‏ • שיחה 15:27, 8 במרץ 2013 (IST)תגובה
טעות שלי. אפשר למחוק. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:41, 8 במרץ 2013 (IST)תגובה
יוספוש נחסם לפני הוספתו לרשימה ויחד עימו נחסם גם הידען (בעקבות העריכה הזאת בה השיב כיוספוש).
בשיחתו הודה ילד קטן שהוא אותו משתמש וציין לבסוף גם את משתמש:התחזוקה שטרם ערך.
לשאלתי על קשר ליוסף חיים דוד (שיחה | תרומות | מונה) השיב בשלילה. השוואת העריכות הגלובליות של ילד קטן ושל יוסף חיים מעלה דפוס דומה:
שניהם עורכים בויקימילון, לעיתים את אותם דפים [1]. שניהם השחיתו בעקביות מיזם חצי נטוש בערבית (אויגהור) ug:ئالاھىدە:Contributions/ילד_קטן ug:ئالاھىدە:Contributions/יוסף_חיים_דוד, גם כאן לעיתים [2] [3] באותו דף. בתחילת דרכו נחסם ילד קטן אוטומטית בגלל חסימה של יוסף חיים. חיים דוד הוא זה שיצר את דף המשתמש של יוספוש בוויקימילון. בוויקיטקסט יוספוש הוא "אלוף בגאוגרפיה תנ"ך וספרות בּ‏שׁבָוּשׁÄ", ודוד חיים בוויקיפדיה ובוויקימילון הוא אלוף בגאוגרפיה מדע פלוסופיה תנ"ך" או "פיזיקאי מתמטיקאי ביולוגי וגיאוגרפי אלוף בכל הנושאים הנ״ל".
לדעתי לא נותר מקום לספק רב באשר לזהות בין השניים. אני מתלבט בנוגע לדרך הפעולה. בהיעדר פעילות של חיים דוד אין כרגע נזק משמעותי, גם אם הוא נשאר לא חסום. מאידך ישנו הדפוס של הכנת בובות מראש (יוספוש ותחזוקה) והכחשות שקריות (יוספוש/הידען). אשמח לדעתם של בודקים נוספים על המקרה. נויקלן 13:08, 17 במרץ 2013 (IST)תגובה
בעד בדיקה • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!14:51, 17 במרץ 2013 (IST)תגובה
בעד. ביצעתי בדיקה. מנתח את התוצאות. מכל מקום ‏הידען (שיחה | תרומות | מונה) = ‏ילד קטן (שיחה | תרומות | מונה) = ‏יוסף דוד חיים (שיחה | תרומות | מונה) = יוספוש (שיחה | תרומות | מונה) = ‏התחזוקה (שיחה | תרומות | מונה).
ביצעתי בדיקות נוספות על כמה משתמשים נוספים אבל לא היתה מובהקות (בהתייעצות עם בודק נוסף ובירוקרט). דרור - שיחה 11:21, 19 במרץ 2013 (IST)תגובה
נמצאו ונחסמו גם יוסל יוסל יוסל (שיחה | תרומות | מונה) וחוד (שיחה | תרומות | מונה) נויקלן 16:58, 19 במרץ 2013 (IST)תגובה
מה יהיה עם זה? אני חושב שאחרי כל ההסברים המשתמש עדיין לא הבין מה אסור בפעילות בובות קש (וגם ממשיך לשקר ולהסתיר מידע). לא הגיע הזמן לפעולה יותר מקיפה חוץ מטיפול בבובות הקש? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:00, 19 במרץ 2013 (IST)תגובה
זה כבר לדף אחר. פניתי לביורוקרט שעסק בו בעבר. נמשיך שם. נויקלן 17:15, 19 במרץ 2013 (IST)תגובה
יש לחסום לתקופה מסוימת גם את משתמש:ילד קטן. אולי חסימה כזאת תבהיר לו שהקהילה לא מוכנה לתת לו להמשיך לפעול בדרך זאת. נראה לי ששמו מתאים לו, באמת ילד קטן שצריך להציב לו גבולות ברורים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:18, 19 במרץ 2013 (IST)תגובה
בבקשה, דיון על החסימה לא צריך להיות כאן. פתחתי פסקה אצל Slav4 ושם כדאי להוסיף את הדברים. נויקלן 17:23, 19 במרץ 2013 (IST)תגובה

בובות קש - סיבוב נוסף

[עריכת קוד מקור]

מאתמול פתח האנצ' שוב במתקפה בוויקיפדיה, והחל להטיף משנתו בדפי שיחה של בובות קש ישנות שלו. יש לי שתי בקשות, האחת - במקום לבוא לבקש שוב ושוב בדיקה ולחכות להסכמת שני בודקים שלעיתים עורכת זמן רב מהרצוי - לקבל הסכמה עקרונית לבדיקות לגילוי בובות קש וחשיפת IP של מי שזוהו בוודאות כטרול הנ"ל. שנית, וברמה הפרטנית - בדיקת IP של כל המשתמשים הנ"ל:
משתמש:שבוז בן-בוזי, משתמש:בסטיליה סטלבט, משתמש:גסטון נוסטלגיה, משתמש:סיסרא נסראללה, משתמש:ישראל ריל-אסטייט, משתמש:סטפן פוסטמה, משתמש:טרזן דיזינטריה, משתמש:אלקבץ קיביצר, משתמש:פסיפלורה סיפולוקס, משתמש:אמרפל מופלטה, משתמש:פערעצל, משתמש:ז'דאנוביזם, משתמש:מיצמוץ, משתמש:שבח קנייבסקי, משתמש:המרגל על הסוס, משתמש:אושקוש, משתמש:רוביו, משתמש:נתן ינטיפרזי, משתמש:קורליאונה קוקרצ'ה.
ישנן בובות נוספות, אני מעריכה שמשתמשים אחרים יוסיפו גם אותן. לבדיקתכם המהירה אודה. דורית 17:01, 20 במרץ 2013 (IST)תגובה

גם משתמש:גרא דוגרי, משתמש:זכרו את סרברניצה. ‏Lionster‏ • שיחה 17:21, 20 במרץ 2013 (IST)תגובה
תודה לשניכם על התגובה המהירה. עוד בובות: משתמש:טקילה טקטיקה, משתמש:איזבל ווזבוזלה, משתמש:ירדן הרדוור. דורית 19:35, 20 במרץ 2013 (IST)תגובה
מבצע בדיקות כעת. נא להמתין • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!09:23, 21 במרץ 2013 (IST)תגובה

זהו, ככה הלכה שעה מהחיים שלי... • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!10:34, 21 במרץ 2013 (IST)תגובה

וואוו. אי אפשר לעשות איזה סדנה בציבור על אי השתחתה בויקיפדיה, ומצד שני החדרת ה"הוספת טוב"???? אבגד - שיחה 11:16, 21 במרץ 2013 (IST)תגובה
עודד, תודה רבה על העזרה. ואני רוצה להודות גם לך וגם לנויקלן על התגובה המהירה שלכם לבקשתי. חג שמח, דורית 16:30, 21 במרץ 2013 (IST)תגובה
תודה עודד. חבל שהטרול מפיק הנאה מהטרחה שלך. יואב ר. - שיחה 10:18, 22 במרץ 2013 (IST)תגובה
מעכשיו. פלמחניק (שיחה | תרומות | מונה) Itzuvit - שיחה סדנה 19:08, 24 במרץ 2013 (IST)תגובה
עיצובית, איך הגעת לזה שהוא האנציקלופדיסט? • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!19:26, 24 במרץ 2013 (IST)תגובה
שילוב של השם, לאן שהוא הגיע, מה שהוא כתב והתחום בו הוא כתב. קרי לנזוף במשתמשים על מגבלות תחביריות, לכאורה. אולי בגלל שחוויתי את זה ישירות, את זה ספציפית יותר קל לי לזהות. Itzuvit - שיחה סדנה 19:33, 24 במרץ 2013 (IST)תגובה
קשה לי למצוא את הקשר, אם תהיה פה הסכמה של בודק נוסף אבדוק • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!10:54, 26 במרץ 2013 (IST)תגובה
קשה לי למצוא את הקשר, אם תהיה פה הסכמה של בודק נוסף אבדוק • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!10:54, 26 במרץ 2013 (IST)תגובה
אם תקרא את תקצירי העריכה של דף השיחה שלו שמחקתי, אולי תראה את הקשר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:28, 26 במרץ 2013 (IST)תגובה
תקציר העריכה של ניתאי111 (שיחה | תרומות | מחוקות | WS | מסנן | יומן חסימות | חסימה) שבא בעקבותיו, לא מותיר מקום לספק. עידושיחה 19:53, 26 במרץ 2013 (IST)תגובה
וגם ‏Amira oz (שיחה | תרומות | מונה)Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 20:04, 26 במרץ 2013 (IST)תגובה

ועוד נוספים

[עריכת קוד מקור]
  • משתמש:Phmf
  • משתמש:Melroz
  • משתמש:Ungerm

בברכה, --‏sir kiss שיחה 10:08, 27 במרץ 2013 (IST)תגובה

ניתאי חזר עם בבק"ש חדשה?

[עריכת קוד מקור]

‏EladBY (שיחה | תרומות | מונה) - האם יש קשר בינו לבין Nitailalou692 (שיחה | תרומות | מונה) או אחד מבובות הקש שלו? דפוס עריכותיו נראה דומה: העלאת ערכים לא בשלים, של כלי נשק בעיקר. ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 15:13, 25 במרץ 2013 (IST)תגובה

תשאל אותו. נויקלן 15:27, 25 במרץ 2013 (IST)תגובה
נראה שהוא לא עונה (משום מה). לדעתי צריך לבדוק- העלה משהו כמו עשרה ערכים בין השעה 15:00 ל-16:00 על נשקים, שכל אחד מהערכים הוא תרגום מכונה וחסר חשיבות. • אלעד17:27, 25 במרץ 2013 (IST)תגובה
וגם אם זה הוא, איזה נזק נעשה? אם הוא ימשיך, פשוט תבקש את חסימתו • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!10:55, 26 במרץ 2013 (IST)תגובה

משתמש:TheRamtzi

[עריכת קוד מקור]

לפי איך שהוא מתנהג, יש לי חשש שהוא משתמש ותיק שפרש פה:

  1. מכיר לא מעט ויקיפדים ומנסה לגרום להם להגן עליו.
  2. מכיר את הכללים בצורה טובה
  3. מומחה בתפעול הויקיפדיה
  4. מומחה בקישורים פנימיים ועוד מה דברים שלא מאפיינים משתמשים ותיקים.

אור פ - שיחה 21:53, 27 במרץ 2013 (IST)תגובה

יש אישור של המשתמש: שיחת משתמש:TheRamtzi אור פ - שיחה 22:02, 27 במרץ 2013 (IST)תגובה
אור, אין איסור על בובות קש בויקיפדיה, ואם הוא לא משתמש חסום והוא לא פועל משני שמות משתמש במקביל, אז איני רואה בעיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 22:05, 27 במרץ 2013 (IST)תגובה
את זה אנחנו לא יודעים. ההתנהגות שלו מוזרה אור פ - שיחה 22:07, 27 במרץ 2013 (IST)תגובה
אין לי מושג מי אתה (מצטער). התייחסתי לכל האלו: [4]

[5] [6] וראיתי עוד כמה כאלה אור פ - שיחה 22:17, 27 במרץ 2013 (IST)תגובה

    • מאחר והסכים, ביצעתי בדיקה (אחרת לא הייתי מבצע, כי לא ראיתי את אותה התנהגות המאפיינת משתמשים ותיקים. להפך.) הבדיקה העלתה כי אין בובות קש או אין משתמשים נוספים באותם IP בזמן האחרון. לא נמצא קשר דרור - שיחה 23:02, 27 במרץ 2013 (IST)תגובה
תודה. אור פ - שיחה 23:07, 27 במרץ 2013 (IST)תגובה

איום ברצח

[עריכת קוד מקור]

אבקש לדעת האם המשתמש WikipEditor (שיחה | תרומות | מחוקות | WS | מסנן | יומן חסימות | חסימה) מפעיל חשבונות נוספים, וזאת עקב איום ברצח. אבקש גם לחשוף את כתובת ה-IP לשם הגשת תלונה לספק. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:20, 27 במרץ 2013 (IST)תגובה

אני חושב שזו תגובת-יתר, ולכן מתנגד למסירת כתובת ה-IP. עם זאת אני בעד השוואה לחשבונות משתמש אחרים. עוזי ו. - שיחה 01:02, 28 במרץ 2013 (IST)תגובה
בדקתי. לא מצאתי זהות למשתמשים נוספים • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!01:04, 28 במרץ 2013 (IST)תגובה

בבק"ש להטיית דיונים?

[עריכת קוד מקור]

אני מצטרף לחשד שהעלה משתמש:‏Tomtom‏ בשיחה:יואב הירש, לפיו משתמש:Asigirtler הינו בבק"ש של משתמש:Marloweperel, שמטרתה הטיית דיונים. לתשומת לב הבודקים עריכותיו הספורות, שכוללות תמיכה בפרל בכל שלושת הדיונים בהם נטל חלק. כמו כן, למקרה שיוחלט על בדיקת IP, אולי העריכה הזו תועיל בצד הטכני. בברכה, משתמש כבד - 12:17, 31/03/13

אתה טועה בזיהוי. הם אולי מכירים אחד את השני ואולי יש כאן "גיוס", אבל מדובר להערכתי בשני אנשים שונים. שניהם מזדהים כאן בשמותיהם האמיתים ושניהם בעלי נוכחות אינטרנטית. אני מציע שתשאל את פרל מה הקשר ביניהם. נויקלן 13:19, 31 במרץ 2013 (IDT)תגובה
פניתי אליו בעניין. מאחר שאין צורך בבדיקה אפשר מבחינתי לארכב את הדיון. בברכה, משתמש כבד - 14:20, 31/03/13

משתמש:111Avigail

[עריכת קוד מקור]

טרול ישן, ראו: שיחת משתמש:111Avigail, וכן מיוחד:תרומות/111Avigail אור פ - שיחה 15:16, 6 באפריל 2013 (IDT)תגובה

בעדעודד (Damzow)שיחהלימין שור!15:44, 6 באפריל 2013 (IDT)תגובה
אני מזהיר אותך, בטח ישרוף לך עוד שעה מהחיים (: אור פ - שיחה 15:57, 6 באפריל 2013 (IDT)תגובה
בעד ביצעתי בדיקה. אחד ה-IP נחסם בעבר בשל התלהמות דומה. מאותו IP פועלים כמה משתמשים נוספים אבל לא מצאתי מובהקות (משתמשים אלה עורכים בדפים אחרים, ובסגנון עריכה שונה), כך שייתכן שמדובר ב-IP ציבורי. לא נמצא קשר. דרור - שיחה 21:10, 6 באפריל 2013 (IDT)תגובה

חזרתי על הבדיקה וחסמתי בעקבותיה את הבובות הבאות: 111Avigail (שיחה | תרומות | מונה), ביקיני בוטום (שיחה | תרומות | מונה), Amit Levin (שיחה | תרומות | מונה), זוננאבנד (שיחה | תרומות | מונה), וניטי פייר (שיחה | תרומות | מונה). אבקש מבודק שלישי לחזור על הבדיקה. נויקלן 10:32, 7 באפריל 2013 (IDT)תגובה

חזרתי על הבדיקה. לא סביר שזו כתובת משותפת למחשבים שונים. החסימה של נויקלן במקום. הידרו - שיחה 10:41, 7 באפריל 2013 (IDT)תגובה
רק להבין, עילת החסימה הא זהות עם האנציקלופדיסט? נרו יאירשיחה • כ"ז בניסן ה'תשע"ג • 11:05, 7 באפריל 2013 (IDT)תגובה
כן. נויקלן 11:10, 7 באפריל 2013 (IDT)תגובה
למרות שזה לא חוכמה, זה הטרול הראשון שתפסתי! יש לזה תיבת משתמש? אור פ - שיחה 13:57, 7 באפריל 2013 (IDT)תגובה
PDNFTT • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!14:13, 7 באפריל 2013 (IDT)תגובה
לא כיף איתך, הורס שמחות ): אור פ - שיחה 14:39, 7 באפריל 2013 (IDT)תגובה

משתמש:אלונה אלונה

[עריכת קוד מקור]
אם כבר בודקים אז מוזמנים לבדוק גם קשר לאלונה אלונה (שיחה | תרומות | מונה), שניהם הופיעו יחד בדף השיחה של אחמד טיבי (לא מצאתי טעם קודם כי הפסיקה להגיב), בברכה, Nurick - שיחה 18:14, 6 באפריל 2013 (IDT)תגובה
בעד גם על החשבון הזה • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!19:19, 6 באפריל 2013 (IDT)תגובה
בעד. ביצעתי. לא נמצא קשר אין תוצאות. דרור - שיחה 21:07, 6 באפריל 2013 (IDT)תגובה

משתמש:ערבי עם נרגילה

[עריכת קוד מקור]

ערבי עם נרגילה (שיחה | תרומות | מונה). לדעתי הוא האנציקלופדיסט. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 14:48, 8 באפריל 2013 (IDT)תגובה

בעדעודד (Damzow)שיחהלימין שור!15:01, 8 באפריל 2013 (IDT)תגובה
די ברור שזה הוא. דורית חסמה, ובכ"ז כדאי לבדוק. יואב ר. - שיחה 16:23, 8 באפריל 2013 (IDT)תגובה
נבדק ונחסמה בובה נוספת. נויקלן 18:40, 9 באפריל 2013 (IDT)תגובה

תוסיפו את בירת ישראל מאז ולתמיד (שיחה | תרומות | מונה) עוד לא ערך אבל השם מתאים לתבנית. שנילי - שיחה 00:09, 9 באפריל 2013 (IDT)תגובה

נא לבדוק גם את Ezra100 (שיחה | תרומות | מונה) - כל העריכות שלו בויכוחים פוליטיים ובכיוון מסויים. ‏DGtal14:45, 11 באפריל 2013 (IDT)תגובה
בעד לכולם • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!19:02, 16 באפריל 2013 (IDT)תגובה
התחלתי בבדיקה. כרגע נחסם קונפינו אלגרה. גם איפה טעינו זה הוא. אסיים את הבדיקה מאוחר יותר. נויקלן 20:55, 16 באפריל 2013 (IDT)תגובה
לא ניתן להוכיח כרגע קשר לעזרא. את בירת ישראל לא בדקתי - העריכות לא מחשידות. נויקלן 22:54, 16 באפריל 2013 (IDT)תגובה

משתמש:Yoel Mar

[עריכת קוד מקור]

אני מבקשת לבדוק את Yoel Mar (שיחה | תרומות | מונה). ראו את עריכותיו חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:54, 20 באפריל 2013 (IDT)תגובה

ראו שיחת משתמש:עידו#משתמש:Yoel Mar. יואב ר. - שיחה 21:24, 20 באפריל 2013 (IDT)תגובה
מאז הדברים שכתבתי אתמול היו לו עוד עריכות, שדווקא מחזקות מחדש את החשד. עידושיחה 22:32, 20 באפריל 2013 (IDT)תגובה
ברור שהוא לא אוהב את הפלסטינים, אבל הוא נבדל מהטרול, שסגנונו איננו לבקש בקשות אלא להתריס, להצהיר ולקבוע קביעות. תבדקו אם אתם רוצים. אני אתפלא אם זה הוא. יואב ר. - שיחה 22:40, 20 באפריל 2013 (IDT)תגובה
זה הוא, חולק את הכתובת שלו עם ערבי עם נרגילה, איפה טעינו? ועוד רבים וטובים, כולם חסומים • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!09:40, 22 באפריל 2013 (IDT)תגובה


מקסים

[עריכת קוד מקור]

שלום. מקסים חזר שוב, הן בשיחתי 84.228.46.9 (שיחה | תרומות | מונה), כאנונימי 84.228.74.198 (שיחה | תרומות | מונה), 87.68.79.201 (שיחה | תרומות | מונה), 87.68.65.67 (שיחה | תרומות | מונה) והן כרשום Tridiron (שיחה | תרומות | מונה). ניתן לזהות בתרומות המשתמשים הנ"ל את אותו סגנון עריכה, דפוס נושאים ועריכות קודמות של מקסים בחלק מהערכים המדוברים. בנוסף, אם זה אינו מספיק אוכל להראות כיצד ה"אנונימים" וה"רשום" ערכו את אותם ערכים. יש לי חשש, שישנן בובות קש נוספות. אשמח אם תתבצע בדיקה כדי לבדוק את העניין ולטפל בהתאם. תודה, דורית 13:50, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה

דורית, ראיתי שכבר חסמת אותו ומחקת ערכים שכתב. אני מסכימה שיש מאפיינים דומים, יחד עם זאת נראה לי שהסדר הנכון היה קודם להשלים את הבדיקה ואחר כך לפעול בהתאם לתוצאותיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 16:49, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
ומה תעלה הבדיקה במקרה זה? אין לי הרבה ספק בעניין. מדובר במי שערך ערכים של מקסים, כתב בסגנון דומה וביקש הסרת חסימה אצלי בשיחה ואף ערך כרשום ואנונימי יחד. מי שמכיר/ה את מקסים, מזהה בקלות ואני לא היחידה שזיהתה. לגבי אלו שאין ממש ספק, חוסמים. לאלו שיש ספק, ויש לפחות 2 שאני מעלה בדעתי שיכולים לשמש כבובות קש ממתינים לבדיקה. זה מזכיר לי פעולה דומה שבה 2 מפעילים ראו לנכון לציין שיש בובת קש לאנצ', כזו שקשה לומר שיש ספק לגביה, והלכו לבקש בדיקה במקום לעשות את הדבר המתבקש - להפעיל שיקול דעת, שאינו יכול ולא צריך להחליף את הבדיקה, ולחסום לפני שימשיך להזיק. דורית 16:56, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
ועוד אחד, 84.229.158.208 (שיחה | תרומות | מונה) דורית 17:02, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
אני לא רואה בעיה אם מפעילים את מידת הזהירות. ולגבי האנציקלופדיסט גם אם חושדים במישהו שמדובר בו, אם העריכות אינן השחתות, אז ההמתנה לבדיקה לא גורמת נזק לערכים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:03, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
תוצאות:
נמצאה זהות בין Tridiron (שיחה | תרומות | מונה) לVipetthegreat (שיחה | תרומות | מונה) ולכתובות 84.228.74.198 (שיחה | תרומות | מונה), 87.68.79.201 (שיחה | תרומות | מונה), 87.68.65.67 (שיחה | תרומות | מונה). נמצא קשר בין 84.228.46.9 (שיחה | תרומות | מונה) ל-84.229.158.208 (שיחה | תרומות | מונה). לא נמצאו קשרים נוספים בין Tridiron למשתמשים אחרים. לתשומת ליבכם, Vipetthegreat נבדק בעבר ותוצאות הבדיקה היו: "השלמתי את הבדיקה. Vipetthegreat (שיחה | תרומות | מונה) ערך ממספר כתובות שונות, אחת מהן היא זאת שבדיקתה התבקשה - 77.127.11.206 (שיחה | תרומות | מונה). הראיה שמצביעה על קשר ישיר למקסים חלשה מכדי להוות בסיס עצמאי לחסימה. חסימה כמו תמיד יכולה להתבצע על סמך ראיות נסיבתיות - לשיקול דעתם של מפעילי מערכת. נויקלן 20:46, 7 בנובמבר 2012 (IST)". מה שכנראה בא ללמדנו שכלי הבדיקה מוגבל בהשוואה לזיהוי של עורכי ויקיפדיה. נויקלן 00:08, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה

מבקש עזרה

[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחת משתמשת:Hanay

שלום! אני פשות לא יודע למי לפנות. משתמשת אחת רודפת אחרי מיום ראשון שפעם ראשונה נכנסתי למערכת. היא חוסמת אותי כל פעם שאני נרשם מחדש לוויקיפדיה עברית. כל השיחות עיתה לא עוזרים, היא פשות לא מוכנה לשמוע. האם יש מישהו בכיר שיכול לעצור תופעה הזאת?

PB007 - שיחה 19:55, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה

אין לי מושג מי אתה ומי רודף אחריך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:58, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה

תודה שענית לבקשתי.

ב-7 למאי 2012 אני נרשמתי לראשונה לוויקיפדיה עיברית בשם STUDENT57. ניסיתי לערוך כתבה נבחרת ישראל בהוקי קרח ובלי הודעה מוקדמת ב-12 למאי 2012 נחסמתי. בדף שיחה משתמשת דורית כתבה לי שאני מקסים ושאני אפסיק לערוך. כל הסברים שלי לא עזרו ומשתמש שיחה חסם לי גם דף שיחה. הכניסו אותי לאסם MA1988 .

אני התחלתי לנסות לערוך בספות אחרות עם הסברים באדיבות.

אחר כך היתי בשם Betelgeuse ניסיתי לערוך אותה כתבה אבל אחד ממשתמשים מחק עבודה של חודש ודף שיחה קיבלתי הזהרה שאני לא בסדר. אחר-כך משתמש אסייס חסם אותי.

בינואר 2013 הייתי בשם SILAUMA ופניתי לדורית אם שאלה-האם אפשר לערוך כתבה אליפות העולם בחוקי קרח, אשר היא פעם מחקה לצמיתות. היא אמרה לי לא ולשאלתה האם אנחנו מכירים עניתי לה ביושר כן, כתבתי שם אמיתי שלי ואוספתי, אבל אני לא מקסים. נכסמתי

לפני מספר ימים אני שוב פניתי לדורית, הדגשתי שיש טעויות בכתבה הנ"ל. הטעויות תוקנו אבל היא התנגדה לשחרר את החסימה והיום חסמה לי גם IP .

אני פשוט בחוסר אונים. שנה שאני עושה עריכות בשפות אחרות יש לי כבר יותר מ-20 כתבות בנושא הוקי קרח ישראלי, ויותר מ-1000 תיקונים בכתבות שונות. רק כאן אני מקבל כזה יחס. שוב אין לי שום קשר לאסם MA1988 אשר טפח.

PB007 - שיחה 20:55, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה

___________________________________________________

העברתי פנייה שנעשתה בדף שיחתי. מכיוון שיכולות להיות טעויות בזיהוי של עורכים, ומכיוון שבבקשה למעלה יש התייחסות לעורך שזוהה על ידי דורית כמקסים. זו ההזדמנות לבדוק האם העורך הזה הוא מקסים. הערה אחת שלי, העברית של משתמש זה היא באיכות שונה מהעברית של מקסים, אז בהחלט ייתכן שיש כאן טעות. אני מבקשת שתעשה בדיקה בנדון. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:07, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה

בדיקה לא יכולה להוכיח שמישהו הוא לא X. יכול להיות שהוא כן אבל הבדיקה לא תראה את זה. כמו שכתבתי גם בדיון מעלה - הנתונים ישנים. אין שום דרך לדעת אם זה מקסים או לא. אפשר רק לבדוק אם יש כיום מישהו שעורך מהכתובות של הפונה לעיל. נויקלן 21:10, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
אתה יכול לבדוק זהות בינו לבין משתמש:Tridiron. דורית כתבה למעלה חד משמעית שמשתמש:Tridiron הוא מקסים, שני אלה ערכו באותו זמן אז אפשר לבדוק אם יש קשר בכתובות האי פי. אני מציעה לחפש איך כן ולא איך לא. כפי שכתבי לעיל, איכות העברית היא ברמה שונה, ובהחלט ייתכן שנעשתה כאן טעות לגביו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:20, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
שוב, הבדיקה היא רק כלי, יש להפעיל שיקול דעת. ולדוגמא, אותו משתמש שכתב לך מודה שכתב בשיחתי קודם לכן. האנונימי בשיחתי עשה זאת מהכתובת 84.228.46.9. עכשיו, אני מציעה שתסתכלי למשל בגרסאות הקודמות של ואלרי זולוטוחין, לא בדיוק ערך שקשור להוקי. אולי זה גם יסייע לך לראות שאין מדובר במקרה, ולו רק מהשתלשלות העניינים שהנ"ל תיאר לעיל ומתרומותיו המעטות, תוכלי גם להבין שאין מדובר במשתמש תמים או חדש. דורית 21:27, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
אפריד את ההסבר לשני סעיפים:
  • זיהוי כמקסים - הזיהוי כמקסים לא קשור במקרה הזה לבדיקה, והוא נעשה על ידי אחרים ועל בסיס אפיון עריכות. אין כיום דרך לקשר ליוזרים הישנים של מקסים ולראות דרך בדיקה שזה הוא.
  • קשר בין טרידירון לאחרים - גם אם בדיקה לא מוצאת קשר בין שני משתמשים, זה לא אומר שאין קשר/שמדובר באנשים שונים, זה בסך הכל אומר שהבדיקה לא מצאה קשר כזה. כלומר, גם אם בבדיקה של טרידירון לא ימצא קשר לפונה לעיל, זה לא אומר שזה לא אותו אחד. זה רק אומר שאי אפשר לדעת את זה דרך בדיקה. הדבר הזה כתוב בהבהרה שבראש עמוד זה. נויקלן 21:34, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
ושוב אני מבקשת לבדוק איך כן ולא איך לא. אם יימצא קשר בין השניים, אז ייעלמו הספקות. אז מה הבעיה לעשות את הבדיקה? אני חושבת ששווה להתאמץ, אף אחד מאיתנו אינו חף מטעויות, ואנחנו צריכים להיות בטוחים כאן. ייתכן שאינו תמים וייתכן שכן. ושוב כפי שכתבתי העברית של מקסים טובה בהרבה מהעברית של כותב זה, וזה מעורר ספקות בקשר לזיהוי. מכיוון שהחסימה שלו נעשה על בסיס זיהויו עם מקסים, ראוי שתעשה כל בדיקה אפשרית גם אם אתה בטוח שהיא מיותרת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:39, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
זה לא קשור לאיך כן או איך לא. זה קשור למה הכלי יכול לעשות ומה לא. להגיד שזה לא איקס הוא לא יכול. מכיוון שכבר יש בקשה על טרידירון, בקשת ההשוואה הזאת מוכלת בה ומאבדת משמעות. נויקלן 21:50, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
צר לי אבל אתה טועה. כי אם הבדיקה תראה שאין קשר בין כתובת האי פי, נשארה רק הערכה הסוביקטיבית של עורכים אחרים. כרגע דורית משוכנעת שמדובר באותו עורך, אני לא משוכנעת כלל. כפי שציינתי רמת השפה העברית שונה לחלוטין. אני מעדיפה לנהוג במקרה זה בבית הלל ולא כבית שמאי. האם אתה בעצמך מזהה זהות בין הכותבים או אתה מסתמך על חוות הדעת של דורית? מכל מקום, הבנתי שאתה מתנגד לבצע את הבדיקה. אני מציעה לשמוע גם דעות של אחרים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:58, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
נראה שלא הבנת את דברי אז אנסה שוב: אם הבקשה היא להשוות בין טרידירון לפונה בדף שיחתך אז אין הבדל בין הבקשות ואין במה לתמוך/להתנגד. אם הבקשה היא לבדוק האם מדובר במקסים אז פשוט אין דרך לעשות את זה. גם בבקשה הראשונה שהרגע אושרה אין דרך לומר שזה מקסים. אפשר רק לומר אם נמצא קשר או לא נמצא קשר בין טרידירון לאחרים. אם לא ימצא בבדיקה קשר, אז ההחלטה האם מדובר באותו אחד היא של העורכים (הבדיקה כאמור לא יכולה לשלול אפשרות כזאת). ההחלטה האם זה מקסים תישאר בכל מקרה, לפני בדיקה ואחריה, סובייקטיבית ונתונה לך ולעורכים אחרים. נויקלן 22:05, 15 במאי 2013 (IDT)תגובה
נויקלן, אתה חוזר ואומר שאיני מבינה אותך. אני מבינה אותך מצוין, אני פשוט לא מסכימה עם תהליך הסקת המסקנות שלך. ראיתי שבדקת למעלה ולא מצאת קשר בין טרידירון למשתמש שפנה אלי בדף שיחתי, לעומת זאת מצאת קשר בינו ובין נוספים. ומכאן שיש סיכוי שמי שחשב שמשתמש זה הוא מקסים טעה. טעויות יכולות לקרות לכולנו, אם לא עושים לא טועים. לא קורה כלום אם משנים את המסקנה. אני חוזרת ואומרת שסגנון כתיבתו שונה ממקסים, ואני רוצה לאפשר לו לערוך. יש לו בעיות ניסוח, אבל זו לא סיבה לחסימה תחת הכותרת "מקסים". חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 00:26, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה
אין לי מה להוסיף על התוצאות שמעלה. דיון על חסימות, טעויות וכותרות לא צריך להתנהל בדף זה. אם יש בקשת בדיקה נוספת, שלא עוסקת בקשר בין טרידון למשתמשים אחרים (מה שכבר נבדק), כתבי אותה בצורה מפורשת וברורה. נויקלן 00:34, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה

אני חשבתי שכתבתי בקשה מאד ברורה, נראה שלא הצלחתי להסביר את עצמי, אני אסביר שוב:

  1. דורית טוענת שהאנונימי שפנה אלי הוא -> מקסים
  2. דורית טוענת שטרידיון והנוספים הם -> מקסים

הזיהוי בכל המקרים לפי דורית הוא על סמך סגנון. אם לא נמצא קשר בין כתובות האי פי של המקרה הראשון והמקרה השני, אז נשאר רק הסגנון. אני טוענת שהסגנון שונה לחלוטין. ואם הוא שונה אז אין בסיס לחסימה. אני לא רואה סיבה לפתוח את הדיון הזה שוב במקום אחר. סביר שהוא התנהל כאן בגלל תוצאות הבדיקה למעלה.

הייתי רוצה שאחרים יביעו גם את דעתם כאן. אם אני טועה אשמח לקבל הסבר, נכון לעכשיו לא קיבלתי כל הסבר איך למרות סגנון הכתיבה המאד שונה, הוא זוהה עם מקסים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:30, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה

כל זה טוב ויפה ולא שייך לדף בקשות בדיקה. הבדיקה בוצעה, תוצאות פורסמו. לא הבאת כאן בקשת חדשה, אלא בקשה לכל מיני הסברים על חסימות. יש מקומות אחרים לדון בהם על חסימות ושחרורים. אנא, נהלי את הדיון בדף אחר או פעלי כמפעילה לפי הבנתך. נויקלן 17:44, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה
חנה אני זיהיתי את משתמש:Tridiron כמקסים ופניתי לדורית במייל שהסכימה איתי, בבדיקה עלה שטרידירון הוא אותו אנונימי שפנה לדורית, הוא גם הודה בדף שיחתך שאלו כתובות האייפי שלו, טרידירון/מקסים מתנסח בעברית תקינה יחסית כך שיש כאן הטעיה מכוונת בשימוש בשפה קלוקלת של האנונימי. לגבי Vipetthegreat הודה שאני שטענתי בפעם הקודמת שהסגנון לא זהה כיוון שהתמקד בנושאים מעט שונים, אך עכשיו הנושאים אותם טרידירון והוא היו קרובים. לסיכום תקראי שוב את המסקנות של נויקלן בפסקה הקודמת הן מסכמות שיש זהות בין השניים מבחינת הבדיקה, לא לפי הסגנון. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה18:46, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה
גיל, חנה מדברת על משתמש שפנה בדף שיחתה (משתמש:PB007 ולטענתו משתמש:STUDENT57 בעבר הרחוק) ושלא נמצא בבדיקה קשר בינו לביו טרידירון (שים לב בתוצאות הבדיקה מהן הכתובות בהן נמצא קשר לטרידירון ומהן הכתובות בהן נמצא קשר רק ביניהן). נויקלן 18:51, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכה: גיל, תודה רבה לך על ההתייחסות העניינית לנקודה שהעליתי. הסתכלתי שוב על תוצאות הבדיקה של נויקלן ולא ראיתי כל בדיקה לגבי משתמש:PB007, כל שביקשתי הוא לבדוק התאמה בינו ובין האחרים, נויקלן משום מה לא עשה את הבדיקה הזאת. ייתכן ואתה צודק, והוא מתנסח בשפה קלוקלת בכוונה. אבל מכיוון שהוא פנה אלי, העדפתי שהנושא ייבדק. אני לא מבינה מדוע נויקלן לא בודק גם את המשתמש הזה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 18:54, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה
חנה, הבדיקה לא מצאה קשר בין האחרים לבין PB007. כל הקשרים שנמצאו פורטו. נויקלן 19:00, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה
אז כל שנשאר לנו הוא חשד שהשפה הקלוקלת שלו היא הטעיה. השאלה היא האם זה מספיק לחסימה? אני מציעה לאפשר לו לערוך בדף טיוטה את הערך נבחרת ישראל בהוקי קרח כי ברור מרמת השפה שאינו יכול לערוך במרחב הערכים. אם הוא מקסים הרי בסופו של דבר זה יתגלה. מניסיוננו אנשים לא יכולים להסתיר את טבעם האמיתי לאורך זמן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:07, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה
פיספסתי את הנקודה שהייתה באמצע. בכל אופן, משתמש:STUDENT57 זוהה בבדיקה בעבר כמקסים, ראו ארכיון 14. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ מיפוי ויקיפדיה19:44, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה
או קי, תודה רבה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:49, 16 במאי 2013 (IDT)תגובה

נראה שהפעם הטרול באמת מנסה

[עריכת קוד מקור]

סרן אדר (שיחה | תרומות | מונה)

  1. בחר שם יוניסקסי והגדיר את החשבון שלו כחשבון משתמשת, כנראה בשביל לא לעורר חשד, אך מתבטא בלשון זכר ולאחרונה הודה בדף שיחתו שהוא גבר.
  2. דרגה צבאית כחלק משם משתמש?
  3. לא יצר דף משתמש, גם לא אחרי שביקשו ממנו לכתוב על עצמו.
  4. ראו בדף שיחתו שהעלה את רכס הכורכר הצפון-מערבי של תל אביב-יפו ומפגין ידע ועניין במקום, שמהמעט שראיתי נדמה לי שהוא אזור מגוריו של הטרול (הותיקים כאן יוכלו לאשר או להכחיש).
  5. עיסוק נמרץ בנושא גבולות הארץ והמדינה עם מגמה אנציקלופדיסטית.[7][8][9]
  6. רמת הויקיזציה מאפיינת עורך ותיק.
  7. לאחרונה מתעקש בשיחת ויקיפדיה:סדנה לגרפיקה#מפת ישראל על בקשה לתיקון גבולות המדינה באחת המפות. והיכן פירסם זימון לדיון? כמובן במזנון. בברכה, משתמש כבד - 21:02, 27/05/13
ייתכן שכן וייתכן שלא, אבל לא יעלה על הדעת לבצע בדיקה על כל אחד שמפגין דפוס פעילות ש"נחשד" כ"ימני". אם זה האנציקלופדיסט אנחנו ממילא נגלה את זה. בינתיים הוא מתנהג כמו משתמש רגיל לגמרי, גם אכן מעורר מעט תמיהה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:11, 27 במאי 2013 (IDT)תגובה
נא להביא קישור לפעילות בעייתית. עד אז אני נגד דרור - שיחה 22:25, 27 במאי 2013 (IDT)תגובה
ואני לתומי חשבתי שמשתמשים בעייתיים אפשר לחסום בלי בדיקה, שהיא כלי הנדרש לזיהוי בובות קש של משתמשים שנחסמו כבר. ואת ברוקולי אשאל האם אי פעם נתקל בגבר (שאינו עורך ממשק) המגדיר עצמו כמשתמשת? ומשך הזמן שיחלוף עד שהטרול יחשוף את עצמו משמעותי הן לעניין התיישנות הנתונים המאפשרים בדיקה, והן לעניין כמות העריכות (לרבות דיונים אנציקלופדיסטיים) שנצטרך לשחזר כשזה יקרה. בברכה, משתמש כבד - 23:11, 27/05/13
מניסיון אישי בעבודה ובוויקיפדיה אני יכול להבטיח לך שיש דברים מספיק הזויים, וגבר שמתייחס לעצמו כאשה אינו דבר זר ומוזר בוויקי וכבר היו דברים מעולם. ממילא, וכפי שאמרתי, אם זה האנציקלופדיסט נגלה עד מהרה. הוא הרי לא מסוגל להתאפק. הטיעון של כמות העבודה אינו יכול להיות נימוק, כי אחרת היינו צריכים להיכנע למאבק הפרוע שאורלינג ניהל נגד כולנו. ובכלל, גם עליך אפשר לומר שהופעת לך לפתע פתאום והתחלת להפגין ידע רב. זה וזה לא אומרים אלא מאומה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:20, 27 במאי 2013 (IDT)תגובה
לגבי משתמש ->משתמשת יש לנו את משתמשת:Neukoln ומשתמשת:Amire80 שהם גברים. אני הייתי מעדיפה שמשתמשות תהינה רק נשים, אבל זו בחירה שלהם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:30, 27 במאי 2013 (IDT)תגובה
Neukoln דווקא מוגדר כמשתמש ואמיר הוא עורך הממשק אליו רמזתי. בברכה, משתמש כבד - 23:48, 27/05/13
נויקלן הגדיר את עצמו תקופה מסוימת כמשתמשת, כנראה שחזר למשתמש. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:58, 27 במאי 2013 (IDT)תגובה
נזכרתי באחד נוסף משתמשת:רוליג. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:59, 27 במאי 2013 (IDT)תגובה
גם אני חשדתי כי מדובר בטרול, אך מכיוון שלא הגעתי למסקנה חד משמעית לא פעלתי בנושא. כפי שנאמר כאן, במידה וזה הוא, הוא יחשוף את עצמו. Itzuvit - שיחה סדנה 08:00, 28 במאי 2013 (IDT)תגובה
אם לא יבדק, משום מה, יתכן שנאלץ להמתין (ולסבול) בסבלנות. בארכיון הבירורים שלו ראיתי שלפני שנחסם לצמיתות הצליח להתנהג למופת ובאפס תלונות בתקופת מבחן של שלושה חודשים. בברכה, משתמש כבד - 09:25, 28/05/13
PDNFTT • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!10:44, 28 במאי 2013 (IDT)תגובה
הרל"ה (הוא רעב ללא הגבלה). חזרתישיחה 18:12, 29 במאי 2013 (IDT)תגובה
עידו החליט שמדובר באנציקלופדיסט וחסם אותו ללא הגבלת זמן. אז נראה שאולי ראוי דווקא עכשיו שבדיקה זאת תעשה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:10, 31 במאי 2013 (IDT)תגובה
לאור התנהגותו בימים האחרונים - בעדעודד (Damzow)שיחהלימין שור!10:13, 31 במאי 2013 (IDT)תגובה
ברוך שפטרנו. לא הבנתי למה דווקא העובדה שנחסם כבר, מצדיקה בדיקה, ולא שוללת את הלגיטימציה שלה. גם התנהגותו בימים האחרונים לא שברה את דפוס התנהגותו הטרולית. אם מישהו מפקפק בטרוליותו, למה שלא יבקש ממהמפעילים לאפשר לו לערוך בדף שיחתו וישאל אותו אם הוא מכחיש את היותו בבק"ש של האנציקלופדיסט ומעוניין בבדיקה? בברכה, משתמש כבד - 11:22, 31/05/13
לא שמתי לב לדיון הזה, אבל למען הפרוטוקול - היה ברור לי שזה הוא כמעט מהרגע שבו נרשם, אבל כל עוד עסק בשלוליות ובשרקרקים, העלמתי עין. משעה שחזר לסורו, חסמתי אותו. עידושיחה 11:26, 31 במאי 2013 (IDT)תגובה
ולמה בעצם לא עושים בדיקה לפני החסימה? • חבר לחיים - אמצו כלב!Ori‏ • PTT14:48, 31 במאי 2013 (IDT)תגובה
עידו התגובה שלך לא ראויה, האם יש ערכים שמותר להשחיט וכאלו שלא? Assafn שיחה 13:06, 2 ביוני 2013 (IDT)תגובה

משתמש:נועם מאורי

[עריכת קוד מקור]

יש לי תחושה שהוא תרומות ומשתמש:ילד קטן. ראו רק אמרתי בבירורים שאני עוזב את הערך בפרויקט הלהקה והערך הושחת על ידו. (הרבה זמן אני חושד בזה והם גם דומים. בקשה אחרונה לפני פרישתי. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 18:13, 31 במאי 2013 (IDT)תגובה

ועכשיו שרשמתי כאן הוא מחק את התרומה בערך פרויקט הלהקה. בביטחון מלא משתמש:תרומות, משתמש:ילד קטן, ומשתמש:נועם מאורי זה אותו אדם. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 18:17, 31 במאי 2013 (IDT)תגובה
ואולי גם המשתמש גולוםגולום (שיחה | תרומות | מונה) שהתרומה היחידה שלו לויקיפדיה הייתה הענקת מדליית זהב ענקית בדף שיחתו של "נועם מאורי". (שאגב, הושחת ע"י נועם עצמו שוב ושוב). ראו גם את שיחת משתמש:נועם מאורי החל מהפיסקה שון גיטלמן ואילך. קובי כרמל - שיחהויקיפדיה היא אנציקלופדיה18:23, 31 במאי 2013 (IDT)תגובה
אני די בטוח שגולוםגולום שייך לנועם, אך אינני בטוח לגבי תרומות. נועם מעולם לא התנהג כמו תרומות ביחסו אל אחרים, הוא מעולם לא קילל. ההר אדרניק  •  שיחה. 18:26, 31 במאי 2013 (IDT)תגובה
נא להביא קישורים לעריכות שלטענתך דומות בין שני המשתמשים. אני לא אאשר ביצוע בדיקה על סמך תחושות בטן • עודד (Damzow)שיחהלימין שור!07:20, 1 ביוני 2013 (IDT)תגובה
שלום שניהם לדעתי דומים בילדותיות שלהם ומשהו מזכיר לי .. פלוס ראה בשיחה:פרויקט הלהקה תחושת בטן ראה גם בדף השיחה שלו. אינטואיציה שלי שזה אותו אחד. אם אין מניע לבדוק בבקשה לארכב היומיים האלה היו קשים לי בגלל הפרשה ואני רוצה לסיים אותה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 13:21, 1 ביוני 2013 (IDT)תגובה